- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
- BMWFan: Akasztófa
- Gergosz2: Emlékezzünk!
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Miracle
senior tag
visual c++ az bizony nem C, akarhogy is hasonlit a neve. es a structok es osztalyok kozott meg ha be vannak agyazva mas osztalyokba is csak annyi a kulonbseg, hogy mi az alapertelmezett lathatosagi modosito, semmi tobb. osztalyba agyazott tipusok eseten nyilvan az osztaly nevevel megegyezo nevterben kell kotoraszni, ha kivulrol el akarod erni a beagyazott osztalyt.
persze ha te C nyelvet allitasz eb a projekt nyelveken a visual studioban (bar ekkor gondolom nem hangoztatnad, hogy c++) akkor meroben mas a helyzet, ugyanis ekkor ugye nincs lathatosag, es nincsenek semmilyen metodusok, habar beagyazott osztalyok sem. tehat C structokat CSAK C nyelvben hatalalsz, c++ban CSAK osztalyokat, igaz ket nevvel is elerheted oket.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- BESZÁMÍTÁS! HP 15S-FQ1045NH 15 FHD notebook - i5 1035G1 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN10
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest