Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
vz12
tag
Tartok tőle hogy nem egyforma négyzeteket kellene elhelyezni. Tény hogy ez nincs leírva, de enélkül nem lenne feladat ... Ezzel együtt viszont már nagyon is nehéz, de még mindig könnyebb mint ha mondjuk téglalap lenne, amit így is lehet forgatni meg úgy is. Többféle síkidommal meg egyenesen szörnyű.
Legalábbis ha valódi optimumot akarnánk keresni, és nem érjük be valami optimumhoz hasonlító értékkel.Ez egy gyakorlati probléma, gondolok itt a fa - vagy üvegtáblák darabolására minél kevesebb anyagveszteséggel, az ilyen programokat ritkán szoktak barátságból írni. A felhasználónak tudnia kell hogy a futásoknak az adatoktól függően számottevő időigénye is lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Gitáros topic
- Jogász topik
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- World of Tanks - MMO
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Villanyszerelés
- Arc Raiders
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 16 Pro 128GB Desert -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS945, 92% Akkumulátor
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla