Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:13:14

LOGOUT.hu

PlayerUnknown's Battlegrounds

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29551) Grave_444 válasza PeL (#29550) üzenetére


Grave_444
nagyúr

:DDD

Új patch notes érdekes. Halott társat is vissza lehet hívni.

(#29552) pehaa válasza Grave_444 (#29551) üzenetére


pehaa
tag

Szép lassan warzone copy lesz :DDD

(#29553) Nono76


Nono76
tag

A 23.2-es patch legfontosabb hozadéka, hogy megjavították a játékban az akadozásokat. (Nem nem az új rózsaszín skinek) Olyan szinten simán fut a játék, hogy meg merem kockáztatni a játék megjelenése óta soha nem volt ilyen jó és folyamatos. Bár a patch notes-ban ilyesmikről nem nagyon szoktak nyilatkozni, de most mégis csináltak valamit amitől jó lett. Azt vettem észre, hogy az én beállításaimhoz viszonyítva most akár 1GB-al több Vramot is használ a játék. Akinek volt hasonló gondja annak érdemes most kipróbálnia a játékot. Játékos társaim is megerősítették, hogy nekik is sokkal jobban fut. Csak aztán így is maradjon... Majd jelezzetek vissza hogy nálatok milyen.

(#29554) Grave_444 válasza Nono76 (#29553) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Jól hangzik, este kipróbáljuk. :)
Reméljük minden gépen hasonlóan pozitív lesz a végeredmény.

(#29555) hegegabi80 válasza Nono76 (#29553) üzenetére


hegegabi80
addikt

Este én is ránézek, reméljük a legjobbakat.

(#29556) Aprósólyom válasza Nono76 (#29553) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Nekem is feltűnt. Tudod miért nincs benne a Patch note-ban?
Mert ők maguk sem tudják, hogy mit csináltak, hogy megjavult, ezért nem merik beletenni.
Emlékeztek, hogy anno panaszkodtak az Epicre, hogy nam kapnak elég supportot...
Pedig biztos nem az Epic-kel van a gond, hiszen tucatnyi játék létezik unreal 4 engine-nel és jól működnek.
Én abból sejtem, hogy a PUBG dev team-mel van probléma, hogy még máig vannak mapdesign hibák, amik jóformán a legkönnyebben javítható kihívások egyike lenne...

Jevons paradox

(#29557) DiszNóÓl válasza Aprósólyom (#29556) üzenetére


DiszNóÓl
senior tag

úgy kezdődött az elején hogy vmi full más talán moba csapat csinálta a kódot és azért is hívta mindenki spagetti kódnak, mert mindent is elrontottak. azóta nyilván sokat javult a játék. az epic meg a fortinájtit helyezte előtérbe ;) igazából a játékkal foglalkozó fő emberek az ázsiai piacot helyezték mindig is előtérbe, hiába kapnak feedbacket leszarják. teszt szerver is csak azért van hogy legyen, sokszor az ott előjövő hibákat se javítják... majd a pubg 2 talán jobb lesz egyszer ;]

[link] ez is egy vicc, ahogy a pár éve benne levő coming soon a tdm alatt :DDD

[ Szerkesztve ]

HATER

(#29558) Aprósólyom válasza DiszNóÓl (#29557) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Most játszottam 1-2-t. Akár attól is lehet, hogy jobb simább a játék, hogy változtattak a szerver oldalon. 20fős training map is tudott lagolni, attól függően, hogy abból a 20 játékosból mennyien csatlakoztak és gyanúm szerint attól is függött, hogy milyen a netük... (jitter, hibás udp packet, rossz packet sorrend... egy csomó gubanc tud lenni, ami miatt a szerver pedig szar számításokat fog eszközölni, ami pedig hatással lesz a kliens oldalon és kisebb-nagyobb lag, gumipók effektus, nagy delay stb lesz az eredménye...)
vagy az is lehet hogy sokan használtak mindenféle hacket, ami nem csak aim vagy WH lehet, hanem mondjuk korruptálja a kliens által küldött csomagokat, amivel meg nem tud mit kezdeni a szerver, szar csomagot küld a kliensre, amitől meg lagokat tapasztalunk.
Én többször találkoztam olyannal, hogy úgy jöttek rám, hogy keresztül mentek a zárt ajtón. In-game és replay-ben is. Firefight közben nagyon sokszor tapasztaltam lagokat, mikor igazán számítani a fluent játék. Most a két játék, olyan vaj puha volt minden pillanatban, mint még soha.
De ha hack miatt volt, akkor ez csak ideig óráig lesz így, amíg nem fejlesztenek a csicskáknak újabbat..

...De hát most olvasom a legutóbbi steam bejegyzésüket:
"Among the functions of illegal software that undermine a fair gaming environment, there are functions that also induce visual discomfort"
(forrás: https://store.steampowered.com/news/app/578080/view/3721707060682005083?l=hungarian)
Van pár napunk lagmentes meccsekre, amíg nincsenek updatelt hackek... :(((
Lehet az a baj, hogy én csak szólózom, ahol nincs mobil auth. ranked. 1-man squadhoz meg noob vagyok. :D

[ Szerkesztve ]

Jevons paradox

(#29559) Grave_444 válasza Nono76 (#29553) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Egyelőre nem vettem észre nagy különbséget, lehet eddig is "jól" futott. :)
Driverben lockolva van 163 max FPS-re és V-sync on (Freesync Premium monitoron).

[ Szerkesztve ]

(#29560) Grave_444 válasza Grave_444 (#29559) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Nálunk se lobby se ingame nem jelzi, ha beszélünk, tehát a team speak nem működik.
Gratulálok nekik. Steamen kell egymást felhívni.

(#29561) DiszNóÓl válasza Grave_444 (#29560) üzenetére


DiszNóÓl
senior tag

pedig működik :DDD bár discord vagy a kőkorszaki ts helyett az ingame-et használni szerintem hülyeség :U

HATER

(#29562) Grave_444 válasza DiszNóÓl (#29561) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Megjavult. Ha van alapból a játékban rá lehetőség miért használnék 3rd party programot, amit amúgy semmi másra nem fogok? Hangminőség rohadtul nem számít, nem szemetelem tele a gépem felesleges dolgokkal.

Ez nem COD2, ahol még nem volt erre lehetőség. :) Ott kellett TS valóban.
X-fire mondjuk akkor is adott volt.

[ Szerkesztve ]

(#29563) Aprósólyom válasza Grave_444 (#29559) üzenetére


Aprósólyom
addikt

V-sync ON-nak nincs semmilyen hatása, ha a max. képernyőfrissítés alatti framerate limitet használsz. Esetedben 165Hz monitornál 163fps.

Ha mégis bekapcsolod a V-Sync-t a 163fps max. mellé, akkor azt viszont nem vagyok benne biztos, hogy nem lehet-e negatív hatása [pl. a render queue folyamatban -> frametime issue vagy ami esélyesebb magasabb input lag(?)].

AMD FreeSync™ Technology Recommended Settings

Jevons paradox

(#29564) Grave_444 válasza Aprósólyom (#29563) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Negatív hatása nincs.

(#29565) Kiskutya válasza Grave_444 (#29559) üzenetére


Kiskutya
veterán

A FreeSync-nek nem pont az a lényege hogy ne használjuk a v-sync-et?

hmm...

(#29566) Grave_444 válasza Kiskutya (#29565) üzenetére


Grave_444
nagyúr

De, viszont így elvileg folyamatosabb a játék.

(#29567) Kiskutya válasza Grave_444 (#29566) üzenetére


Kiskutya
veterán

Majd ránézek én is bár mostanság nem veszek észre akadozást!

hmm...

(#29568) Nono76


Nono76
tag

Örülök, hogy nálatok nem akadozik. Nekem tavaly augusztus óta csinálta, nagyon frusztráló volt már. Semmi nem változott a gépemen amikor elromlott, és most sem amikor megjavult úgyhogy egyértelműen ők csináltak valamit. Szerintem a füst most mintha jobban nézne ki és nem droppol be tőle az fps (ezt mondjuk írták is a patch notesba), és sokkal folyamatosabb a játék. Nincs meg az az érzés hogy 100 fölött van az fps de mégis 30nak érezni. Remélem így marad.

(#29569) lafaty80


lafaty80
őstag

pffff.... "Servers are receiving too many requests. Please try again." kb. már 10 perce nálam. Ilyen se volt még nálam. Egyre jobb :DDD

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#29570) Grave_444 válasza lafaty80 (#29569) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Pedig "gyakori". :)

(#29571) lafaty80 válasza Grave_444 (#29570) üzenetére


lafaty80
őstag

akkor nem játszom elég sűrűn :DDD

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#29572) Orgi


Orgi
őstag

Nekem i3-12100 procim mellett egy 1060 3 GB van, minden medium (shadows low és meleltte lévő valami is) és fullHD-ban meg se röcccen a játék, szerintem egész jól néz ki. Viszont akivel játszom 3700x procival és 1070TI-vel (elvileg erősebb gép) panaszkodik beakadásokra, nem tudom mitől lehet.

Illetve lenne egy kérdésem, csak az okát kutatjuk. Négyen játszunk esténként, 3 player lvl120 körül, illetv egyikünk felesége a 4. player. Csak a 3 casual game-t toljuk le funból. Viszont pár hete azt tapasztaljuk, hogy minden lvl 500-as, mindenféle csillogó medállal is oda jön és egyedül lealáz minket. Hogy ennek így mi értelme van ezen a szinten, neki nem vagyunk ellenfelek, miért casualban ellenünk játszik, miért nem a saját szintjén a hozzá hasonló erősségű playerekkel? Tegnap is vmi huncutka-akármi nickű magyar player négyünket elrakott a csillió szintjével és a feleség már mondt,a hogy neki így ehhez nincsen kedve, miért engedi be casualba a low levelek ellen a csillió szintű playereket a játék?

(#29573) VGNGR válasza Orgi (#29572) üzenetére


VGNGR
senior tag

BP farmolás ingyen ládákért és kulcsokért.

(#29574) Grave_444 válasza Orgi (#29572) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Az ugye megvan, hogy szinttől és csilli villitől függetlenül mindenki ugyanúgy kezdi az összes kört? Ugyanúgy lootol csak a skill a különbség, ami nem feltétlen arányos a farmolt baromságoktól és skinektől.

Ez nem cod és más szintlépős játék, ahol jobb cuccai, perkjei, fegyverei vannak azoknak, akik több időt töltöttek el vele. :)

[ Szerkesztve ]

(#29575) PeL válasza Grave_444 (#29574) üzenetére


PeL
addikt

Ettől függetlenül abban igaza van, hogy értelmetlen a rankrendszer nélküli mód, ahol bárki összekerülhet bárkivel. Régóta nem értem hogy minek van két queue. Egyszerűbb lenne ha csak ranked mód lenne, mert akkor legalább több eséllyel kerülnének össze a játékosok olyanokkal akik skillben közelebb vannak hozzájuk, jóval kevesebb lenne az ebből fakadó frusztráció. Már én is abba fáradtam bele a végén hogy próbálnék pár meccset játszani, lőni pár fraget azt jött mindig egy félprofi duo vagy squad azt nullába raktak minket :D Akiket állandóan ilyenek lőnek le, persze hogy frusztrált lesz egy idő után, és valószínűleg abba is fogja hagyni a játékot, mert halál - lobby szimulátort nem fog senki játszani hosszú távon. Aki meg csak casual player, az amúgy se fog foglalkozni a rankozásdival, ergo teljesen mindegy melyik queue-ba játszik.

[ Szerkesztve ]

(#29576) Orgi válasza Grave_444 (#29574) üzenetére


Orgi
őstag

Igen, meg van, de azért ne tegyünk már egyenlőségjelet azok közé, akik pár hónapja ismerkednek a játékkal, napi 3 casual meccsel, és ezekre vannak ráeresztve a 6 éve napi 12 órát játszó playerek...

(#29577) Grave_444 válasza PeL (#29575) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Ez a része jogos, semmi értelme a szinetknek, mai napig nem értem.
Skinek, medálok stb, amiket el lehet érni bizonyos mennyiség után jól szemléltetik ki mennyire jártas benne. Random rankedben is látom kiknek van meg a legdurvább medál, nyilván jobban játszanak, akiknek csak a bronz van ugyanabból. (Persze ez sem törvényszerű, mert az eltöltött óraszám nem feltétlen egyenesen nő a skillel. :) )

Régebben mintha az adott szezon pontszáma alapján rangsorolt volna ellenfelekkel és nem volt ranked mód külön. Az nekem is jobban tetszett.

Orgi
Jogos a "felháborodás" , de sajnos ez van. Nem értem én sem miért módosították.
Ettől függetlenül multiplayerben szerintem ez nem egyedi eset. A fent említett dolgok hiányában még kedvezőbb is ez a játék, mint a többi.

A szint nullázódott nem rég, azóta azt hiszem ha végigviszed fokozatot lehet lépni?
Mintha lenne bronz, ezüst stb. Legalábbis én ezüstben vagyok 200 körül, haver, aki még az alapban se vitte ki 500-ig neki csak bronz, de ott 3-400 környéke. Nekem az alap évek óta nyilván maxos már csak az óraszámnak köszönhetően is. Az óra sem arányos a medálok mennyiségével nyilván, attól függ milyen köreid vannak átlagban.

Csak érdekességképpen.
SW BF 2-t nyomom, ott is összerak mindenkit mindenkivel. 2v2 (vagy 4v4) only heroes módot szoktam játszani, ott viszont vannak íratlan szabályok.
Duóban a két nagyobb szintű van egymás ellen, gyengébbeknél szintén megvívják a párharcot, aztán utána a maradék lezárja szintén 1v1-el. :)

Cod2 is mai napig megvan, na ott sincs semmiféle rendszer, tele van botokkal, akiket csukott szemmel bedarálok. Ilyenkor mondjuk előbb-utóbb jön egy admin, aki kirúg, hogy csalok, ez se jobb. :N

[ Szerkesztve ]

(#29578) Aprósólyom válasza PeL (#29575) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Nem lehet, mert hogy felénk már nem játssza "senki"? Láttam 1 hónapja egy koreai youtube gameplay videót, ott még pályát is választhat a user, nekünk itt az EU-ban meg csak marad a random, örüljünk, hogy van egyáltalán játékos.

#29572 Orgi: 3700X+1070Ti-nak gond néllkül kell futtassa a játékot.
Függhet a NET infrastruktúrától is, hiszen a kliensed frame generálása függ a szerver által küldött csomagoktól. (Nálam pl. a holt időkben, pl éjszaka sokkal smoothabb a gameplay) De ez minden fast-paced online multira igaz.
De akár lehet beállítás kérdése is. Tapasztalatom szerint pl. az nvidia vezérlőpultból kapcsolható alacsony késleltetés mód növeli a lagok számát/esélyét. Szimplán nem kezeli jól a PUBG.
De lehet akár lokál net elosztás miatt (modem-router-PC). Kell egy jó és erős router. QoS képességekkel, ha esetleg ez a gond.
De volt már, hogy egy szimpla DDU+driver reinstall és PUBG reinstall után lett smooth a játék. Maga a game se hibátlan, az a helyzet.

Jevons paradox

(#29579) Grave_444 válasza Aprósólyom (#29578) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Nekem a 1070-en nem futott anno a játék egyszer csak.
Mindig crashelt és a végén, amikor már kártyán kívül mindent próbáltam el kellett adnom.
Minden más nem 10xx kártyával működött a gépemben.

(#29580) Aprósólyom válasza Grave_444 (#29579) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Sok a változó tény és való. Ilyen szempontból akár csalóka és megtévesztő is lehet, amit írtam, hiszen akár inkompatibilitás is okozhat teljesítménybéli hibákat és akkor marad a komponens csere. (pl. MOBO BIOS updateknél lehet olvasni, hogy VGA kompatibilitást vagy CPU/VGA teljesítménybéli problémákat javítottak. Miközben azt gondolnánk, hogy ha betettük és települ,működik, akkor minden OK. Csak hát sajna mégsem.)
De azért alapvetően érdemes végigmenni számtalan eshetőségen, ahogy te is tetted.
Úgyhogy érdemes sok tanácsot megfogadni, kipróbálni de egyre se 100%-ra "esküdni", mert mindenkinél más és más lehet a hiba oka.

3700X+1070Ti-nál még az is eszembe jutott később, hogy ha a 3700X esetében nincs összehangolva az infinity fabric és a RAM, akkor lehet hogy komolyabb bottlenecket okoz a 1070Ti-nak. Az nVidia driver meg rosszul viseli a CPU bottlenecket, csúnya 0.1/1% low fps-t okozva. Lehet, hogy MOBO+RAM+CPU finomhangolás/upgrade vagy frame rate limit használata javítana a helyzetén. De lehet nem és csak komponens csere, mint nálad. Ki tudja... Nem fogom innen távolról megoldani az biztos, csak ötletelek a tapasztalataim és begyűjtött infók alapján... :B

Jevons paradox

(#29581) DiszNóÓl


DiszNóÓl
senior tag

[link] 24.1

HATER

(#29582) joe-ker


joe-ker
senior tag

Frissítés óta crashel a játék ha Vikendi mapot dob be. Tud valaki megoldást rá?
File ellenőrzés megvolt.
Köszi a segítséget.

(#29583) Zoolee1976


Zoolee1976
aktív tag

Gyerekek!
A Z es a feletti generacio atvette az uralmat a jatekban.Full csalo squadok az esetek 70 szazalekaban,akik meg nem azok az agyaggalambok kb.Baszott irritalo az online jatek mostansag barhol es barmikor.
Regen volt eselyed talan meg nyerni is ,most jonnek a munkanelkuli arabok,kinaiak oroszok akik ha nem is csalnak de kb a legjobb netet birtokoljak es kb mindegyik egy hasznalt kocsi araert rak ossze gepet maganak es persze csak ebbe a szarba van kb 4000 orajuk.
Aztan azt mondtak hogy azert lett tobb a jaetokos 1-2 eve mert ingyenes lett a jatek.
Ugyan mar,egy fel millios konfig mellett mi az a 5 ezer forint ezert a szarert
Meg en szerettem volna casual gamer lenni itt,hat szopas de amolyan melytorkos!
Jo ez a jatek,imadom de a mostani jatekosok szet is basszak teljesen.
Nem is ertem miert nem lehet osztalyokat csainalni.
Aki jatekonkent 500 plusz sebzest csinal rankedben az jatszon olyanok ellen akik szinten ennyit sebeznek,aztan szopja a bret a hason szoruek ellen.
Az a par casual meg hadd balfaszkodjon egymas ellen,mar egy kis sikerelmeny elleneben!
A faszom abba hogy a parasztba engedek kb egy fel tarat es fordulasbol fejbe kuldd always,es ez mar kb 333 szor fodult elo ebben a "szimulatorban"

Zoolee

(#29584) PeL válasza Zoolee1976 (#29583) üzenetére


PeL
addikt

Habár elég nyers a fogalmazás, de átérzem a frusztrációdat. Én is átestem ezen. Két megoldás létezik: Vagy elfogadod hogy ebben a játékban már mindenki jó, vagy lerakod és továbblépsz. Én utóbbit választottam :) Eleinte hiányzott, de idővel elmúlik. Főleg ha vannak más játékok amik szintén lekötnek. Neked is ezt javaslom ha nem bírsz ezen átlendülni, értelmetlen minden játék után idegeskedni miatta. Valószínűleg hosszútávon az idegrendszernek sem tesz jót.

[ Szerkesztve ]

(#29585) Kiskutya válasza Zoolee1976 (#29583) üzenetére


Kiskutya
veterán

Én azt vettem észre hogy elég sokat számit a konfig. Lehet placebo de amióta 75hz-röl váltottam 165hz-re. (fps-be is kB ennyit nőtt) Már volt jó pár csirke akár csapatba akár egyedül nyomtam. Nem hinném hogy én fejlődtem ennyit mert már a kezdetek óta nyomom és végig szar voltam! :D :D :D

[ Szerkesztve ]

hmm...

(#29586) Grave_444 válasza Kiskutya (#29585) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Skill az 60FPS/Hz mellett is ugyanaz, de 165 mellett a konfig legalább nem limitál, ez igaz. :)
Én mondjuk kezdem azt érezni mindegy a vas, mert mikrolaggos ígyis úgyis.. Megszoktam.

[ Szerkesztve ]

(#29587) Kiskutya válasza Grave_444 (#29586) üzenetére


Kiskutya
veterán

Abból indultam ki hogy évken keresztül alig tudtam lelőni valakit 1 meccs alatt a csirke meg max havi 1kb. Új gép óta meg simán jön 4-5 kill meg akar 1 nap több csirke is. Lehet csak véletlen lehet placebo és magabiztosabb lettem. 1 biztos amit fentebb írtam hogy 75-röl 165-re léptem.

hmm...

(#29588) Aprósólyom válasza Grave_444 (#29586) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Napokban kikapcsoltam a Freesync monitrom / GTX 1060-am G-sync kompatibilis módból. Fix kijelző Hz, in-game frame rate limit, nincs semmi se piszkálva az nvidia vezérlőpultban és "megszűntek" a microlagok. Már csak akkor vannak mikro lagok mikor autózok és hirtelen kell a pályát betöltenie.

Lehet nem hibamentes s g-sync kompatiblis mód a monitorom esetében. Ha te is használod próbáld ki te is. Az is lehet, hogy a PUBG update miatt nem jó a freesync monitor+g-sync kompatiblis mód+Geforce.
Ha nem csal az emlékezetem, akkor korábban mintha tök jól működött volna g-sync comp. módban. :F

Jevons paradox

(#29589) Attila198506 válasza Aprósólyom (#29588) üzenetére


Attila198506
csendes tag

Minden egyes frissitésnél màs és más kombót kell tolni sajna, vagy fasza a freesync vagy el kell engedni, érthetetlen szàmomra...

(#29590) Aprósólyom válasza Attila198506 (#29589) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Óóó.... Én csak pár hónapja játszok vele újra, nem tudtam. De néha körbeszidom az inkompetens koreai fejlesztőket keresztbe-hosszába az biztos....

Még a pályákat sem tudják "befejezni" pedig már hány éves game... Még mindig sok a váratlan akadály, ami nem igazán látszik vagy nem egyértelmű de elakad, eltéríti/felborul a jármű vagy figyelmetlen/rossz objektum illeszkedések, ahol elakad a karakter.
Olyan hibák, hogy egy jól felkészített figyelmes/precíz betanított munkás nem követne el ilyen map design bakikat. Nevetséges, hogy hova süllyed az IT színvonal...

Jevons paradox

(#29591) Grave_444 válasza Aprósólyom (#29588) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Lehet megnézem.

Nekem Freesync Premium monitor G-sync kompatibilis módban megy.
Driverben max 163FPS (165Hz) és V-sync gyors beállítások megy. Ha utóbbit kikapcsolom szétesik a kép játékban. Ott nincs fps limit és v-sync sem bekapcsolva. Próbálkoztam ott is piszkálni a dolgokat, de nem vált be, nem lett folyamatosabb, sőt.

Konkrétan ha a V-sync gyors opciót kiveszem driverben mintha nem is lehhe Free/G-sync.

(#29592) Aprósólyom válasza Grave_444 (#29591) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Amennyire én ismerem a fast sync működését, a szerint csak a monitor frissítéséhez képest jóval magas frame rate esetén működik hatásosan.

https://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4160/~/does-fast-sync-work-for-all-games%3F

Monitor frissítése alá lőtt frame rate esetében a gsync/freesync alkalmas.

Én nem vagyok benne biztos, hogy hibátlanul működik a geforce driver szintű frame rate limit PUBG-ben, ezért használom az in-game-t. Amúgy is úgy tudom, hogy ökölszabály az in-game preferálása. A driver szintűt pedig akkor érdemes csak használni, ha nincs in-game. :F

Jevons paradox

(#29593) BaLee válasza Kiskutya (#29585) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Ég és föld a kettő. Sosem gondoltam volna. 75hz-nél a gyors szitukban nem tudod normálisan lekövetni a mozgást, nem tudod a célkeresztet olyan pontosan az ellenfélen tartani. Ha olyan a konfig, hogy ilyen szitukban nem megy be 100-120fps alá akkor egy 165 vagy nagyobb hz-es monitornál ég és föld lesz a különbség.

(#29594) Kiskutya válasza BaLee (#29593) üzenetére


Kiskutya
veterán

Igen látom. Nem gondoltam volna hogy nálam ennyit fog számitani.

[ Szerkesztve ]

hmm...

(#29595) PeL válasza Grave_444 (#29591) üzenetére


PeL
addikt

Nálam ugyanez van 144Hz-nél. Ha pont 144fps van, akkor törik a kép pl. CS-ben, hiába van G-Sync kompatibilitás engedélyezve, a monitorom is tudom hogy hitelesítve van nVidia által már régóta. 135-nél meg már nincs képtörés. Mondjuk én mindenhol kikapcsolom a VSync-et. De valahogy mégse működik úgy ahogy kellene, vagy nem tudom... Valszeg normális G-Sync monitor kell ehhez, mert ez a "G-Sync kompatibilis Freesync" nekem eléggé ilyen félmegoldás hatásúnak tűnik így.

[ Szerkesztve ]

(#29596) Aprósólyom válasza PeL (#29595) üzenetére


Aprósólyom
addikt

A gsync comp./freesync technológiák csak a monitor képfrissítése alatt működnek. Ezért alkalmaznak frame rate limitet a monitor frissítéséi értékénél alacsonyabb fps-en.

(Azért írok gsync compatible módot, mert a dedikált gsync működését nem ismerem teljesen, de annyit tudok, hogy van pár apró, de annál fontosabb különbség, annak ellenére, hogy néhányan lefikázzák, hogy felesleges fizetni a dedikált gsync modulért: Pl. változó képfrissítés mellet dinamikusan tudja változtatja az overshoot mértékét. Nagy frame rate fluktuációnál (pl. 80fps <-> 150fps) pedig ez igencsak hasznos, mert elkerülhető vele a szellemképesedést. Aki játszik pl 60 fps-en single playert és pl 240hz-en competetive-t is, annak elég hasznos lehet.)

Az fps limit érték más-más lehet játékonként (pl. 144hz monitor esetén: 142fps vagy 136fps vagy más), mert egy pillanatra előfordulhat (pl 3-4 render kép) hogy a render folyamat több képet készített mint a monitor maximális frissítése pl. a 3-4 kép erejéig felugrik 148fps-re a 144Hz monitoron, ilyen esetben a gsync/freesync aktív monitoron is látható lesz képtörés. Ezért kisebb nagyobb mértékben frame limitert érdemes használni.

Vagy egy másik megoldás: a gsync/freesync esetében nem használunk frame rate limitet, viszont vsync-t kapcsolunk melléjük. Ilyenkor a vsync csak kiegészíti a gsync/freesync-t és a frame ratet korlátozza a kijelző maximális frissítéséhez.
Állítólag ez adja a legsmoothabb élményt, viszont a kombinált eljárás nem a legjobb input lagot fogja adni.
Competetive gameplayhez, legalacsonyabb input laghoz pedig ezek javallottak: gsync/freesync + frame rate limit vagy
fix képernyő frissítés + fram rate limit vagy unlimited frame rate ízlés szerint

Ha picit olvasgattok az AMD/nVidia oldalon ezekről, akkor elég jól meg lehet érteni a működésüket. Vagy 1-1 specfiikus @BattleNonSense videó a youtubon is tökéletesen elmagyarázza az előnyöket, hátrányokat.

Jevons paradox

(#29597) Aprósólyom


Aprósólyom
addikt

Más téma: billentyűzet 125Hz vs 1000Hz polling rate.
Éreztek különbséget?

Enyémen kapcsolható, de én eskü nem érzek különbséget se PUBG-ben, se Quake Champions-ben. Pedig PUBG-ben tipikusan 130-160fps között játszom, QC pedig 170-240fps közötti.

Jevons paradox

(#29598) Aprósólyom


Aprósólyom
addikt

Miért csak 3 napos BAN-t kap az, akiknél egyértelmű, hogy használt wall- és aim hacket is?
Death cam alapján jelentettem ott az AIM hack egyértelmű, ma megnéztem a felvett meccse-t az alapján még a WH is tuti. Küldjem el nekik az egész felvételt a meccsről, vagy igazából leszarják, és csak azért kapnak 1-3 napos eltiltást, mert senki nem játszik EU-s szervereken és hamar elfogyna a player base? :DDD

Jevons paradox

(#29599) lafaty80 válasza Aprósólyom (#29598) üzenetére


lafaty80
őstag

Szerintem inkább az lehet, hogy vizsgálják, és addig kapja a temp ban-t. Aztán ha esetleg több ilyet is találnak még nála, akkor jön a perma ban.
Minap 1 nap alatt 3 ilyet is jeleztem, mire a lobby-ba léptem meccs után már ott volt az üzi, hogy temp ban-t kapott. Mindegyiknél.
Majd ma-holnap belépek, hogy mi lett velük :D
Gondolom, ha valami sértett emberke jelentene, neked is fájna egy perm ban, úgy hogy nem is csináltál mondjuk semmit.
Bár nem tudom mi alapján és hogy elemzik ki ezeket....

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#29600) Aprósólyom válasza lafaty80 (#29599) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Azért annál bonyolultabb, mint hogy sértettség alapján ítélnének. Én bezzeg kaptam már perma BAN-t PUBG-re még az első években mikor macro-ra és egyebkre is járt.
A billentyűzetem macro képes, driver mentes kapcsolható game móddal. Ha épp más gombokat is lenyomva tartottam, mikor ki-be kapcsolom a game mode-t, akkor azok a gombok valamiért bekerülnek automatán loopolt macro funkcióba (vagy mi, máig nem érdekel, nem tudom hogy működik) és ilyenkor tipikusan egyfolytában ment előre a karakterem, amíg ki nem kapcsoltam a game mode-t. Viszont game mode-ban nem működik az "ESC" csak gomb kombinációval, csak game mode-ban 1000Hz-es az USB, nélküle szimplán 125Hz.
Na, szépen el kellett magyaráznom a supportnak, majd levették a bant. Még máig megvan a screenshotom róla a steam-en. :DDD

Most meg egyértelmű WH-ra és AIM assistra sem adnak instant perma bant. Ez nem sértődöttség kérdése. Nem most kezdtem el fps-ekkel játszani, hanem vagy 20 éve és pl. quake champions-ben, ahol trackingolják a fegyverénkin accuracy-t ott is inkább az erős középmezőnybe tartozom.
Leszarom, ha lelőnek, ha az tényleg skillből van. Mikor versenysportoltam sem duzzogtam, ha kikaptunk, mert jobb volt az ellenfél.
De az igencsak felbosszant ha félmunkát végeznek a devek, mikor súlyos pénzeket fizet az ember a játékért.
Na ezért kérdeztem, hogy ha nekik kevés az infó, amit elküld a PUBG a death cam utáni reporttal (pár mega ha jól rémlik), akkor vegyem fel a csávó játékát videóra és küldjem el nekik? Nehogy már megússza a kis ktsög... ;]

Jevons paradox

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.