Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lewzke #200304 üzenetére
Ross tech oldalán fent vannak a hibakódok bőséges leírásai (max segít a google fordító).
000665
000257
008825
Első körben szerintem összes csövet és a coolert is nézd végig a turbó és a szívósor között, lehet pici olaj pötty árulkodni fog, volkswagen.7zap.com katalógusban találsz robbantott ábrát ha kell. Igazából legjobb lenne ledugózni és kompresszorral befújni levegőt, esetleg kicsi szappanos víz, de nyilván nincs minden polcon[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Lewzke #201278 üzenetére
Valamivel elegánsabb megjelenítést kölcsönöz, továbbá sokkal erőseb a fénye, mint az eredeti wolframszálas sárgásan sejtelmesen világító izzónak. Így azt gondolom biztonságosabb is vele közlekedni. Már az Osram is határozott volt, de ez az új generációs Philips nagyon odab@...ós!!
Joe
-
JSandor
tag
válasz Lewzke #205207 üzenetére
Köszi. Nekem 256 ezer km van a kocsiba és nem használtak és előző tulaj se használt adalékokat meg en sem eddig. Most nézegettem a dpf et benne. Regenerálódás stb és olyan 250km ként végzi, bár egy vissza jelző a műszerfalon el fért volna, hogy fogalma legyen a tulajnak amikor elindul.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lewzke #205284 üzenetére
Olyan ember mondta, aki befecskendező felújítással foglalkozik 20 éve. A CR injektor a sima dízeltől már 50 000km után a 6 teszt szempontból legalább kettőn elhasal. Nem érzed még de már nem az igazi. Ettől még elmegy sokáig csak...teleköpi az egr-t televeri a DPF-et Elkezdi szisztematikusan elpusztítani a motort. Én a megelőzésben hiszek. Ha a fent említett dolgokat ki tudom tolni sok 10 000 kilométerrel, akkor megéri a drágábbat tankolni.
-
Kiskokó
veterán
válasz Lewzke #205990 üzenetére
Téliben én a Continental Wintercontactra esküszök! Nálam az kiemelkedően jobb volt a többinél.
Nyáriból próbáltam már, Dunlop Sportmax-ból a régit és az újat is, Continetal Sportcontact 5-6-ot, Pirelli Pzero Rosso-, Goodyear EagleF1 assymetric 2, Bridgestone Potenza-t
A legjobbak a Continental Sportcontactok voltak nekem, aztán nagyon közel hozzá a Dunlop sportmax (a régi típus, a legújabb már nemtudom milyen ezek jó pár éve voltak már) a Bridgestone is jó volt de kicsit hangosabb volt a többinél.
A goodyear még hangosabb volt és alig tapadt, a pirelli meg teljesen szar volt minden tekintetben. (természetesen nem hétköznapi 50es város tempó mellet, hanem próbálgatva , direkt figyelve, melyik mikor milyen helyzetben, milyen hőfokban hogy viselkedik)
Hankook gumit is vennék próbára nyárinak egyszer, átlag felhasználásra tuti jó az is.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
imyourfriend
őstag
válasz Lewzke #206400 üzenetére
Ebben a témában azért az a furcsa, hogy a gyártó próbálja elterelni a figyelmet arról, hogy oda kell figyelned a DPF-re. Bevallom nem olvastam el a gepkonyvet, viszont odatehettek volna egy sárgán vagy zölden világító lámpát a regeneralas idejére az igazat megvallva. Bizonyos szinten azért nem valósult meg, mert ez növelné az autó élettartamát és a DPF is tovább bírná jó eséllyel.
Persze ez egy saját vélemény, mint felhasználó minél tovább szeretném használni a terméket amit megvesznek. Eladó oldalról pedig a garanciát bírja ki és lehetőleg legyen gtk. egyből.. persze annó a SZE gépészmérnök képzésén még nem ezt a szemléletet adták át szerencsére.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen