Sziasztok,
Járt már valaki úgy, hogy melegen nem sikerült újraindítani az autót, csak ha újra lehűlt a motor? Hidegen pöccre indul, melegen nem is teker. (Citroen C4, 2005, 90 lovas 1.6 HDI)
Sziasztok,
Járt már valaki úgy, hogy melegen nem sikerült újraindítani az autót, csak ha újra lehűlt a motor? Hidegen pöccre indul, melegen nem is teker. (Citroen C4, 2005, 90 lovas 1.6 HDI)
Nekem a benyás 306 hidegen és melegen is pöccre indul, de ha a kettő közötti 60-70 fok körül próbálom indítani, akkor nem indul be.
Vagy ha igen, akkor utána rángat, zakatol és füstöl amíg el nem éri a 80+ fokot.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Nekem nincs semmi rángatás, vagy hasonló, egyszerűen melegen nem kap jelet az önindító.
Sziasztok!
Peugeot Rifterről mit lehet tudni? Buktatók? leginkább benzines motorral és manuális váltó kombinációról van valakinek már tapasztalata?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Hacsak nincs valami óriási indok ellene (nem napi 2x1 km-re kéne), akkor dízelt vennék inkább.
Hát ha napi 2x1-et nem is, de többet sem nagyon mennének vele. Á, nagyon keveset lenne használva, rövid távokra, esetleg egy évben 1 hosszúra, ha mennek nyaralni.
Amúgy szigorúan helybe lenne használva.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Sub-ZeRo: Nem nagyon tudok buktatókról esetleg érdemes összemérnu a Belingoval, főleg a futóműben térnek el, Berlingoé tán jobban illik ezekhez.
ftc: Sok baleset mentes km-t!
C5 Aircross meglepő rénszarvas kikerülős tesztje: [link]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Micsoda masnit kaptatok rá.
**********
Ennyiért ez a minimum... Ingyenes javítást kaptam még az én nevem van a kocsi...csak a kopó alkatrészek nem számítanak bele...
308SW (2011)-hez képest jó előrrelépés. Ha minden jól megy akkor a köv csere a 206-os lesz majd vmikor...
De vissza másik autónkhoz : P206 - 1.4 Hdi
Nehezen startol - mintha nem kapná el elsőre - akku vagy önindító a lehetséges kialakuló baj?
Sziasztok
Első autómat szeretném megvásárolni 307-es pezsó szemelyeben. 2004 utàni modellt.
Mire kell odafigyelnem, milyen hibák, költségek jelentkezhetnek?
Elsősorban 1.6Hdi-t szeretnék.
Benzines ajanlott, ha igen melyik?
Köszönöm, Üdv
Szia! 1.6 Hdiből van olyan, amiben nincs dpf és dmf. Benzinesből 1.6 16v. Az 1.4 benzin szeret hengerfejesedni tudomásom szerint.
[ Szerkesztve ]
Szia. Érdemes mindenképpen computerre kötni mielőtt megveszed. Elég sok elektronikai hiba volt akkoriban
Nekem anno 2006-os verzió volt - elektronika nem szórakozott csak a váltó..illetve éremes rámenni ara, hogy a hátsó fékek milyen állapotban vannak - nálam a jobb fele jobban fogott mint a bal.. illetve kézifék szórakozott télen befagyott alulró mindig...
Benzines 1.6 16V-t fejetsd el - PEugeotban a szerelők is lebeszéltek róla...
[ Szerkesztve ]
Miért is? A legjobb PSA benzines több Pug szerelő ismerősöm szerint is, és nekem sose volt gondom vele a 13 év alatt, nálam még egy vezérlés megugrást is kihordott lábon a szelepek sérülése nélkül. Ha 307-est vennék, megint azzal a motorral venném. Ha megkapja ami kell neki kellő időben és minőségben, akkor a világból kivisz.
A BMW-s 1.6-os moci az, amit el kell engedni, de az nem került 307-be, később gyártották.
[ Szerkesztve ]
**********
Az 1.4 16V nem golyóálló. Nem rossz, de szelepdeklinél már a második tömítés szett is fossa az olajat, és ha klasszik/magyar szerelők által belerakott 40es félszintetikus vackokat kapott, akkor már a himbák/vezműtengely lassan kuka - és bontóban várólista van rá.
Más kérdés hogy ilyen súlyú autóhoz én nem látom értelmét; amikor a TU5JP4 az egyik legjobb benzines motoruk, nem eszik többet, és erősebb 20 lóval.
SECTORnooB: Ha azért vennél 1.6 HDi-t amit sejtek(olcsónak gondolt üzemeltetés), akkor ne tedd, maradj a benzinesnél.
[Meg lehet venni a dízeleket, ha valaki tudja hogy ezek már hányszor tették meg a Föld-Hold távolságot, ha tudjuk hogy az utolsó két tulaj azért vette hogy olcsó legyen tankolni, ha BSM és BSI hibalehetőségeivel vagy az "gyári" riasztó veszélyeivel tisztában van, tankolási é sFAP folyadék utántöltési összefüggésekkel, illetve azzal is, hogy az alacsony szulfáthamu tartalmú szintetikus olaj helyett ha vackot töltöttek bele, az mivel fog járni a motor, turbó és a részecskeszűrőre nézve. ]
Katasztrófálisan lelakott 307eseket látni, légy kitartó mire egy épkézláb darabot találsz.
Plusz: 'A helyzet rengeteget javult a 2005-ös facelifttel, amikor harcsaszájat növesztett a 307-es,...' - érdemes ráncfelvarrás utánit venned; mert gyanítom nem vagy gyakorlott autószerelő, nehezebben ismered fel a problémákat, hamarabb vágnak át, és több bajod lesz a régebbiekkel/facelift előttiekkel. Még ha hitellel pótolod ki, akkor is bőven előrébb leszel már 1-2 év után is.
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Az 1.6 16V NFU motorokról volt szó, arra mondta a kolléga, hogy felejtse el.
**********
Ah, látom azt benéztem, bocs. Azt hogy szerelő az NFU-ról beszélt volna le valakit, azt vagy kétlem, vagy inkább a szerelőre nézve nem túl pozitív.
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Hát igen, ezért nem értettem, miért írta ezt (#3963) ftc , mert az egy remek motor szerintem is meg a szerelőm szerint is.
**********
Ha jól emlékszem...Első verzióknál volt egy kis szelep beragadási mizéria, mely végett kevesebb henger működött. A hiba oka a szelepszár átmérője volt. PSA később javította... Csak a korai modellek lehetnek érintettek. Pontosabb adatot nem tudok, tovább nem foglalkoztatott az ügy.
Ezért mondtuk, hogy csak facelift utánni verziót kéne megvenni - elég sok midnen javítva volt. S nem fogja otthagyni szervizre az autó árának minimum dupláját...
Sziasztok! Régi, és visszatérő kérdés, tudom, de visszaolvasva a fórumot, illetve cikkeket, véleményeket, még mindig nem egyértelmű, hogy a PSA (nem turbós) 1.6 VTi (120LE) motorjával szabad-e autót venni avagy sem.
A Totalcar által 2014-ben leközölt "Húsz motor, ezeket kerülje" cikkben egy kalap alá vették a THP és a szívó változatot, noha a szöveg a következő volt: "A 2010 tavaszáig gyártottakra sajnos a BMW-re lassan jellemző megnyúló vezérműláncok, valamint a lánckerék és a vezérműtengely közötti kötés lazulása jellemző, melynek következtében a vezérlés teljesen elállítódik.A turbóval feltöltött változatok a nagymértékű kokszosodástól (koromlerakódástól) szenvednek, ez rengeteg különféle hibajelenséget produkálhat, az egyenetlen járástól az öngyulladásig bármit. Aranyszabály, hogy minél fiatalabb évjárat, annál megbízhatóbb és hibamentesebb motor, hiszen azóta is folyamatosan fejlesztik-javítják. Érdekes módon a konstrukciósan nagyon hasonló 1.4 VTi-vel nincsenek ilyen gondok. Már csak a turbófeltöltés hiánya miatt sem. De itt is érdemes hallgatózni, ha csörög a vezérműlánc, cserélni kell."
Ebből akár azt a következtetést is le lehetne vonni, hogy egy 2011-es, 2012-es évjáratú, keveset (max~110e km) futott Citroen C4-et (1.6 VTi), vagy bármilyen másik, ezzel a motorral gyártott modellt miért ne lehetne megvenni, hiszen a kokszosodás elvileg nem áll fenn, 2010 után gyártották, max a vezérműláncra kellene ránézetni egy szerelővel, a biztonság kedvéért (?).
A kommentek között ugyanakkor fellelhető a "betegágy" meg az "egyébként nincs gond vele, teljesen jó, ha a megfelelő olajat kapta" is.
Van a fórumtársak között olyan, aki szerelőként jól ismeri, vagy ezzel a motorral szerelt autót huzamosabb ideje hajt és van negatív/pozitív tapasztalata?
Szabad, és szokás szerint a belevaló olajjal kell üzemeltetni, és akkor a rettegett prince problémák (koksz, és emiatti láncnyúlás, ill a vezérlésmódosító idő előtti cseréje) nincsenek jelen.
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Amennyiben erről a motorról van szó , ahol a vezérműlánckerék csak csavarral van nekiszorítva a tengelyéhez, akkor kerülendő ezzel a motorral szerelt járgányt venni.
BMW/PSA 1.6 „Prince“
EP6.., EP6C.., N14B16A, N12B16
Bővebben. (a nyelv ismerete nélkül is érdemes átnyálazni a dokumentumokat)
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
Lejárt a szerkesztés, a főtengelynél van a fő probléma.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
Itt az utolsó képen "1.6T" van megemlítve, bár lehet, hogy a turbót leszámítva ugyanaz a két motor (?).
Na most kellene okosnak lenni, egyből két egymásnak teljesen ellentmondó vélemény...
BMW/PSA 1.6 „Prince“
EP6.., EP6C.., N14B16A, N12B16
Motorkódot érdemes megnézni a kiszemeltnél. Ilyen óriási mérnöki (marktinges??) hibát nem vásárolnék, van elég egyéb gond az autókkal, nem kell még az elmászó vezérlés is.
Ha magyarul találok valamit, ideírom.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
Igen, ezeket olvastam, be is idéztem belőle a lényeget, amiből akár azt is le lehetne vonni, hogy a 2011 utáni nem turbós verziókkal már nincsenek ilyen problémák, vagy kisebb mértékben. Illetve azt is írták, hogy az 1.4 VTi vehető.
sziasztok,
206-hoz (2005-ös gyártás) keresek vonóhorgot + csatlakozó szettet Thule Rideon 9503-as bringatartóhoz.
Milyet érdemes venni, mire kell figyelni?
Aurea mediocritas
Szia
Én ilyet vennék. Nekem is ilyen márka van (focus kombi) és tökéletes. A lököst sem kell kivágni, ha nem kell, leveszed a gömböt és csók. Szerintem tökéletes ide.
A bicajszállítód nem tudom milyen dugós (7 vagy 11) de elméletbe kapniod kellett hozzá átalakítót. Én kaptam a bicaj szállítómhoz.
Bocsánat, ez 205-höz van.
Milyen 206? CC, kombi, 3+5 ajtó?
[link] Ez 206 3+5 ajtóshoz van.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Sziasztok!
Keresek olyan szakit, aki 306-os Peugeot rejtőzködő elektronos gondjait kideríti.
A motor rángat, egyre jobban.
"Mindent" cseréltek próbaképpen, így valami kontakthibára gyanakszom.
Illetve szeretnék venni hozzá hibakód kiolvasót, de állítólag nem jó hozzá bármi. Ebben hol találok útmutatást?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Szia!
Haver most vett egy 206 SW-t és neki is rángatott a motor, de ő megtalálta a hibát. A gázolaj szűrőből hiányzott egy tömítés és gázolaj a kábelt kiette a műanyagot, szó szerint letestelt és nem tetszett a motornak. Lehet neked is a kábel köteget kellene végig nyálazni hogy nincs e valami kábel lenyúzva.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
köszi a linket!
206 5 ajtós, a tartó pedig 7 tűs, de még nem láttam, holnap megyek érte.
viszont a horog + elektromos kiegészítő már elég fájdalmas 61k + majd a jó kis szerelési költség.
Tudom, hogy nagyjából ez az ára, de mi kerül egy ilyen faék technikán relatív ilyen sokba... na mindegy.
Szóval ez könnyedén le is szerelhető, ha épp nincs szükség a vonóhorogra?
Szerk: nem biztos, hogy jó lesz ez a típus. Csak 50kg a függőleges terhelhetőség. 3 bringával meg az önsúllyal simán lehetek fölötte....
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
Mi a minden?
Köszi, utánanézek.
(#3983) molnarpeter: Azt mondták, hogy szerintük ezek okozhatják, így ezeket nézték meg próba képpen:
- Alapjárati motor, és annak a környékén elvileg van valami, amit ki kell néha pucolni.
- gyújtótrafó
- gyertyák (ez maradt is, mert cserések voltak)
- valami hőmérséklet szenzor, ami az alapjárati fordulatszámot szabályozza
- hibakódot olvastak ki, de nem volt semmi
Légyszi nézzétek el, most tanulom, hogy mi minden van egy "modern" autóban, és a Skoda 105s-nél vagyok lemaradva, ahol még kézi szivatóval lehetett az alapjárati fordulatszámot szabályozni.
Ja, meg ami nekem furcsa volt: Azt mondták, hogy kiolvasni sem tudják a hibakódot, mert mire előszedik a műszert, addigra (egy időre) megjavul a motor, és eltűnik a hibakód.
Létezik az, hogy eltűnik? Nem szokása ezeket megjegyezni?
Meg hogy miért nem hagyták úgy és vérték meg míg megint jön, hiszen marha egyszerű reprodukálni.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Sajnos vagy nem sajnos akadnak még ilyen motorok (pl a mostani autómnál is a menetrögzítőre van szorítva az ember, mert ott is ez fogja). Ez nem jó, de ettől még nem lesz szar a motor ha nem kóklerek nyúlnak hozzá.
De valóban, akad itt a vezérlés környékén pár dolog; de nagyban rásegít ha a kokszon kitámasztanak a szelepek (főleg, hogy ugye itt fojtószelep helyett is ezek dolgoznak).
Nem nagyon tudok olyan motort, aminek ne nagyon lenne gyengébb pontja (TU5JP4nek speciel épp nem tudok, de más tészta) - bármilyen márkából. 99%ban a userek és a szerelők tudnak nagyon sokat rontani azon ami esetleg nem elég golyóállóra lett megcsinálva - amire sokszor a gyökér kezelésit írók is rá tudnak segíteni, még ha kevesen is olvassák el, de vannak akik emiatt mutogathatják hogy de hát ezt is megengedték...
Franciából egyébként ha jobban állsz, összeszedhetnél pár pontot ide - vagy ha az a konklúzió hogy 2013tól módosítottak egy csomó dolgon és korábbit ne nagyon vegyünk VTi-t, az is egy infó.
Mondjuk engem az EB érdekel sokkal jobban, de annál még nem nagyon hallottam problémákról, igaz, felénk ritka motornak számít. Húgom meg egy EB0-át gyilkol, de neki meg úgyis hiába mondok bármit, még úgyis, hogy a korábbi autójánál EP3-al is beigazolódott, hogy olajjal nem játszunk, és nem csak én ijesztgetem...
[De ott a VAG konszern másik örök kérdése, vacak iszákos gyenge közepesen megbízható 1.6 MPI, vagy 1.2TSI - inkább az utóbbit javíttatom egyszer, minthogy az előbbit használjam, és annál is nagy az esély, hogy beüt valami. Nem lehet mindig fosni, de tudni kell mikre érdemes figyelni, hova kell vinni, és nekünk is mire kéne figyelni. Haha, miközben sűrű ásványi vackokkal rövidtávon, alacsony fordulaton gyilkolják szét a tulajok a motorokat/hajtásláncokat . ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Nincs mit.
Elméletben kapnod kell hozzá egy átalakítót én kaptam, de nem kell, mert nekem is 7 tűs a horog melletti csatlakozó.
Nekem is ilyen 60K-ban állt meg. A szerelési költséget nem tudom, mert nekem annó mást is csináltak a kocsin és akkor rádobattam a horgot is.
Esetleg úgy tudod még költség hatékonnyá tenni, hogy egy ilyet veszel csak a horog mellé. [link]
Én ilyet is vettem hozzá és így oldotta meg a szerelő. Így mondjuk kell egy autóvillamossági szerelő és neked a hátsó lámpából meg tudja oldani a bekötést.
Tudom, nem teljesen szabályos, de nekem is így van megoldva.
Szóval ez könnyedén le is szerelhető, ha épp nincs szükség a vonóhorogra?
Igen. 2 csavar fogja .
Ahogy látom, bármilyen 206-ra csak 50 kg-os függőleges terhelésű van az oldalon.
Nekem 75/1400 de nekem kombi van. Gondolom ez kocsihoz ki van számolva. Amúgy meg el kell hogy bírja a tartót meg a cangákat. A tartó amit rendeltél, az maximum 45 kg-ot bír el. Egy az 50-es horog pont elég neki. Ha ezt a tóltulod, akkor nem a horog miatt aggodnék, hanem a tartótól.
Jah nekem ez is van csak nincs bekötve. [link]
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Havernak tök más hibát adott ki, mint amit produkált, így valószínű, hogy neked is azért tűnik el a kód az agyából, mert hol letestel, hol nem. Szóval én inkább a kábelköteget lesném át hogy hol van kidörzsölve. Szerintem itt is ez lesz a baj.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Lyézus, jól látom, az ott gumipók?
**********
Nem. Spanifer anyagú szövet. Gyári tartozék hozzá.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
a tartót használtan vettem, nincs hozzá átalakító, de azt hiszem gyárilag se volt.
ha már egyszer nekiállok, megcsináltatom rendesen, de köszi a tippet!
a terheléssel kapcsolatban meg legyen igazad, de biztos ki van ez találva, nagy gond nem lehet vele.
köszi a segítséget!
Aurea mediocritas
Milyen agregáttal van szerelve a kókusz?
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
Agregáttal?!
Ha a motorra vagy kíváncsi 1.6 benzin.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Köszi, ez logikusan hangzik.
Utánaguglizok, hogy merre mennek a vezetékek, és átnézem őket.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Most ezt Én sem tudom, hogy miért írtam így.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
Havernak olyat is beadott az agyába, hogy egy henger nem megy... Közben meg ment végig.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Mondjuk a szerelő szerint normális hangja van a motornak, csak 21 évesen kopott. Magyarázott valamit, hogy ezeknék az 1.4 benzineseknél van valami, ami a főtengely körül kopik, és attól kerregő, kopogó, kicsit dízeles hangja van ennyi idősen. Azon kívül nem hallott három hengerezésre utaló hangot.
Én is elektromos gondra gyanakszom, de valami általánosabbra, mert az index relé néha elkezd kattogni marha gyorsan, amikor nincs index bekapcsolva, egyszer pici füstcsík is jöt onnan, de baja nem lett, és elmúlt. Illetve az autórádió néha elhallgat egy pillanatra.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Hátha valahol füstel jelezte a működését, meg a rádió néha elhallgat, akkor án ott a relék körül, index, kábel korbácsot nézném meg, mert akkor ott valami nincs rendben...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/07/27/mitol_doglik_a_hdi_tdci/ cikk frissítve: [link]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Szia. Tudod melyik része a frissített? Nekem nem tűnt fel különbség. ?
-
Sziasztok, Citroen Berlingo vagy Peugeot Partner autókban gondolkodom, de a motorokkal nem vagyok még tisztán. 1.4 , 1.6 benzin, vagy 1.4 , 1.6HDi? esetleg 1.9 szívó diesel? Nektek mi a tapasztalatotok? Az 1.9 szívó dízel volt a családban anno, az remek volt. Manapság igen ritka. Amit eddig megtudtam, hogy az 1.6 benzin igen sokat fogyaszt, vegyesben is 9 liter felett, ez sok. Marad 1.4 benzin és az 1.6 hdi.
Mi a véleményetek, tapasztalatotok?