Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2251) Pete55555 válasza Pete55555 (#2244) üzenetére


Pete55555
addikt

Kérdés: Ebbe a 307-be lehet valahogy AUX csatit varázsolni? (vagy inkább pendrive vagy kártyaolvasót)
2003/12 CD tár nélküli verzió.

[ Szerkesztve ]

...Szeretem leracsniztatni...

(#2252) Mauzes


Mauzes
őstag

Szerintetek egy Citroen C5 és Volkswagen Passat fenntartási költsége hogyan viszonyul egymáshoz? 4-5 éves, 2 literes dízel, 150-200k km, automata váltós.

(#2253) Galahed válasza Feketelaszlo (#2250) üzenetére


Galahed
senior tag

Igen arról vanszó, egy vadiúj 2008-as. A szerviz szerint nincs baja (hát persze, hogy ezt mondják) egy kicsit hangosabban jár az átlagnál. Az egyik szerelő a munkafelvevő mellett látatlanba mondta rögtön , hogy benzinpumpa - anélkül, hogy hallotta volna. Igy gondolom nem egyedi eset.

(az üzemanyag felesben 100-as és 95 (MOL) volt benne)

Mondtam, cseréljék, meg fogják tenni, csak kiváncsi voltam, hogy mennyi időt vesz igénybe (máshol). Nincs kedvem otthagyni napokra.

Köszönöm a választ.

(#2254) Feketelaszlo válasza Galahed (#2253) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

Abban lehet igaza van, hogy benzinpumpa - csak kérdés, hogy az tünet vagy kiváltó tényező. Ugye elvileg a gyárilag beszerelt üzemanyagtartályok tiszták, nem juthat be szennyeződés - satöbbi. Gyakorlatilag meg amíg szárazon utaztatják őket gyártól a kereskedésig ha mégis van valami baki az könnyebben kijöhet. Hirtelen az jut eszembe példának, mikor pár éve a Mazdánál kellett visszahívni autókat, mert valami egzotikus pókfajta fészkelt az üzemanyagrendszerben. Persze ezzel nem bogarat akarok ültetni a füledbe - az ilyesmi elég ritka -, csak arra akarok rávilágítani, hogy ez önmagában még nem diagnózis.

(#2255) addamka válasza Pete55555 (#2251) üzenetére


addamka
őstag

RD4-es fejegység van benne?
Nálam a 2006-os C4-ben a gyári USB CD tár emulátor van, de annak van Dension verziója, olcsóbban meg Yatour márka alatt van hozzá.
Utóbbi nem tudom milyen, de a gyárira sem adnék csillagos 5-öst feltétlen :)

[ Szerkesztve ]

Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

(#2256) ftc


ftc
nagyúr

Szombaton történik a csere 307break-ről 308sw-re

[link] ő megy el

[link] ő az új családi autónk :D

(#2257) atosan válasza ftc (#2256) üzenetére


atosan
addikt

Szevasz földi 😁

Maine coon

(#2258) Galahed válasza Feketelaszlo (#2254) üzenetére


Galahed
senior tag

Látod ezt nem tudom.
Utána annyi történt, hogy átnézték az autót, valóban a pumpa cicergett.
A szervizvezetőt kétszer megkérdeztem, hogy használhatom-e igy, azt mondták nyugodtan, semmi baja a pumpának csak hangos.
1 hét mire megjön az új pumpa meg a hozzátartozó "pillenpátyúk" és akkor cserélik.

Köszi!!!

(#2259) Pete55555 válasza addamka (#2255) üzenetére


Pete55555
addikt

Na azt pontosan nem tudom, megnézem. De mondjuk 25-ért... nem szarral gurigáznak.
Ennyiért lehet kapni normális USB-s fejegységet is...
Az olcsóbbra meg azt írja, csak 2005-től jó 307-hez. Gondolom faceliftnél történt valami a rádióval.

Köszi az infót.

Esetleg tud valaki egy jó FM transmittert? :DDD ;]

...Szeretem leracsniztatni...

(#2260) enginev3.0 válasza Pete55555 (#2259) üzenetére


enginev3.0
félisten

Xiaomi roidmi

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#2261) Pulsar válasza enginev3.0 (#2260) üzenetére


Pulsar
veterán

+1
Én is azt használom, és tökéletes.
Előtte én is ilyen cd váltóra köthető olvasókat nézegettem, de sokaltam.

(#2262) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Az automata ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni? Mármint egyes fokozatban magának állítja a sebességet ami azért elég selejten működik és hiányzik a lassú fokozat

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#2263) Mauzes válasza Mauzes (#2252) üzenetére


Mauzes
őstag

Erről esetleg valakinek vélemény?

(#2264) Pete55555 válasza enginev3.0 (#2260) üzenetére


Pete55555
addikt

Tényleg, eszembe sem jutott, pedig MI A1-em van :)
Annyi, hogy jobb lenne egy microSD-s vagy pendrive-os transmitter, de lehet megbarátkozom ezzel. Csak így akkor a telefonomat is mindig elő kell vennem majd...

...Szeretem leracsniztatni...

(#2265) molnarpeter válasza Mauzes (#2263) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Passatot a DSG miatt háttérbe tenném, bár a C5 hagyományos automatája is kérhet karbantartást, az csak simán drága lesz, nem még drágább :) Jó a DSG amúgy, ha rendesen volt benne 60 ezrenként cserélve az olaj, csak nem mindig tudják bizonyítani, bár mindkét autónál pár cseppet leengedve az atf színén látszik, mennyire régi. Szvsz a Passat valamivel többet ad, de a fenntartás is magasabb tud lenni. Hidrós felfüggesztést nézted?

[ Szerkesztve ]

(#2266) Mauzes válasza molnarpeter (#2265) üzenetére


Mauzes
őstag

Persze, igazából pont a hydroactive emiatt jön szóba a Citroen, mert a kényelmen kívül másban azért nem vonzóbb, mint egy Passat. Legalább is szerintem. Mégis csak francia, ugye. :D

(#2267) enginev3.0 válasza Pete55555 (#2264) üzenetére


enginev3.0
félisten

Nekem úgy van hogy egyből rakom a telefontartóba benyomom a BT-t és indul a zene magától

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#2268) Pete55555 válasza enginev3.0 (#2267) üzenetére


Pete55555
addikt

Már csak egy telefontartó kéne... :U :B

...Szeretem leracsniztatni...

(#2269) addamka válasza Pete55555 (#2259) üzenetére


addamka
őstag

Lehet ennyiért fejegységet, de nekem pl. ez nem játszik, egyrészt egy kormányvezérlő modul +10ezer alaphangon (C3-ba JVC-hez ennyi volt), plusz ehhez a kijelzőtengerhez még egyet nem raknék :)

(kihangosítót már elraktam onnan, nem tudom milyen retardált tette kihajtható fiókra, de legalább a borítást lekapta róla)

Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

(#2270) Pete55555 válasza addamka (#2269) üzenetére


Pete55555
addikt

Persze, én sem akarom a gyárit lecserélni, csak na... drágák :)

Marad a roidmi szerintem, meg megpróbálok valami használható tartót beszerezni.

Ezt nézegetem most, pont jó lenne a kormány mellé a műszerfalra, csak nem tudom hogy "rögzül". Vagy úgy gondolták, hogy csak lerakom azt jóvan' ? :D

Más: Észrevettem, hogy ha hidegen beindítom, alapjáraton olyan 10 másodpercenként kattan valami a motortérben, kicsit felpörög a motor, majd vissza. Illetve ha elindulok, jó 10km kell neki, míg eléri a 90 fokot a vízhőmérséklet. Ez normális? Az első dolog nyilván nem...

El fogom vinni szerelőhöz egy hibakód kiolvasásra majd.

Ezekkel az ebay-es kódkiolvasókkal van valakinek tapasztalata? Ha működik lehet vennék egyet.

...Szeretem leracsniztatni...

(#2271) enginev3.0 válasza Pete55555 (#2268) üzenetére


enginev3.0
félisten

[link]

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#2272) Pulsar válasza Pete55555 (#2270) üzenetére


Pulsar
veterán

nekem ilyenem van, és tökéletesen működik a torque programmal :)
egy dologra kell vigyelni, hogy az előző nekem meghibásodáskor zárlatos lett, és 6.5V-ra merítette az aksit.

(#2273) addamka válasza Pete55555 (#2270) üzenetére


addamka
őstag

Vgate adapterem van, kb. amikor ez a cikk íródott akkor vettem, simán jó a mai napig.
Rajtahagyni nem érdemes, mert az akksit leszívja, van olyan drágább típus ami elvileg standby-ba kapcsol, azokat nem kell levenni, az olcsók nem ilyenek.

Az első telefontartó esélyesen alul ragaccsal tapad fel. Az azért jó, mert ha a 307-esedben is gumírozott réteggel van bevonva a műszerfal, lehet lekapja róla mikor leveszed.

Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

(#2274) Pete55555 válasza Pete55555 (#2270) üzenetére


Pete55555
addikt

Elvittem egy körre a kocsit.

130-nál Antipollution fault :W

Köszi a linkelet, a telefon tartó jónak tűnik.

Hétfőn megy szerelőhöz a kocsi :(

Ahogy olvasgattam, a fenti hiba sokminden lehet...

[ Szerkesztve ]

...Szeretem leracsniztatni...

(#2275) addamka válasza Pete55555 (#2274) üzenetére


addamka
őstag

Ha szerencséd van csak valami jeladó / érzékelő.
C4-nél nekem is hullott pár ilyen 10ezres tételt jelentő dolog miután megvettem.

Most részecskeszűrővel szívok, azaz azzal hogy senki sem tudja mi a baja.
Esetleg ha valaki tud értelmes részecskeszűrő specialistát Budapesten és környékén, ne tartsa magában.

Jelenség:
indításnál kiírja, hogy fennáll a veszélye az eltömődésnek. Hibakód nincs. Teljesítményvesztés nincs. Füst nincs. Adalék 1.4 liter van benne. 207ezer km, 1.6 HDI 110 ló, 2006-os.

Eddig voltam:
- XV. kerületi szűrősnél, ránézésre cserét mondott, nem úgy tűnt mint aki ért hozzá
- XVI. kerületi szűrősnél, szerinte minden jó
- márkaszerviz, hiba semmi, ráerőltettek egy tisztítást, ha 300km múlva is kiírja cseréljük ki a szűrőt

Napi 80km-t megyek vele, 70% külterület (M2, M0), másik része Budapest.

Milyen időközönként kellene regenerálnia? Az egyik azt mondja túl gyakran regenerál -> elhasználódott a szűrő. A márkaszerviz azt mondja 250km-enként ennek a szűrőnek regenerálnia kell, most 350km volt benne -> elhasználódott a szűrő.

Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

(#2276) molnarpeter válasza addamka (#2275) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mágus tud egy helyet, ahol profin kitisztítják vibrációval. A forced regen hátránya, hogy sérülhet a dpf, ha nagyon tele van már.

(#2277) molnarpeter válasza Pete55555 (#2274) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Diag kell bizony. Ha nemrég cseréltek lambda szondát, lehet csak egy kiemelő kellene neki.

(#2278) Pete55555 válasza Pete55555 (#2274) üzenetére


Pete55555
addikt

Érdekes egy autó ez...

Szóval ugye jött a hiba, motor leáll.
Vártam kicsit, beindítottam minden oké, kivéve ugye hogy ég a STOP meg a motorellenőrzés jelző.
Bejöttem a városba, TESCO - vettem bele injektor tisztítót - ez nem árthat, amúgy is akartam bele venni.
Beleöntöm, indítom, és kicsit nehezen indult, adni kellett egy kis gázt.
Hazajöttem leállítottam - persze a motor diagnosztika jelző továbbra is égett, míg hazaértem.

Viszont meg akartam nézni az olajszintet a kocsiban (illetve mennyire fekete) ezért lementem a kocsihoz, hogy átálljak egy vízszintes helyre, mert mikor hazaértem, nem volt normális hely a ház előtt.

Beindít, pöccre indul, semmi hiba, semmi visszajelzés, motor ellenőrző is elaludt.

WTF?

Persze diagra menni fog így is, de úgy olvastam, hogy a hiba elvileg benne kéne, hogy maradjon.
Ki érti ezt :F
Franciák :U

(#2277) molnarpeter
Hát, ez jó kérdés, hogy volt-e lambda csere mostanában, de mi az a kiemelő?

[ Szerkesztve ]

...Szeretem leracsniztatni...

(#2279) molnarpeter válasza Pete55555 (#2278) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Időszakos hiba, nem állandó, ennyi az egész :) megfelelő diag látja azt is, el van tárolva.
Ha utángyártott szonda került be, érhető pontatlanul, a kiemelő kicsit átveri a rendszert, csak egy közbetét, amit be kell tekerni. Na de akkor várjuk a kiolvasás eredményét :)

(#2280) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok!

2012-2014 között nézegetek C5 Tourer és 508 SW típusokat, 2 liter 163 LE dízel, automata váltóval.

Mik a tapasztalatok, a kettő közül melyiket vennétek és miért? A Citroen nálam főleg a hydroactive miatt merült fel, a Peugeot-nak mi lehet az előnye?

(#2281) Mauzes válasza Mauzes (#2280) üzenetére


Mauzes
őstag

Ja és még egy: az hogy lehet, hogy a Citroen C5 katalógus szerint az Exclusive felszereltség tartalmaz elektromosan állítható és fűthető első üléseket, viszont ehhez képest több olyan példányt találok, ahol Executive felszereltséget írnak és elektromos ülésállítás van, de ülésfűtés meg nincs?

(#2282) Bad Pritt


Bad Pritt
félisten

Sziasztok,

facelift utáni 307 1.4 és 1.6 között mennyi a különbség fogyasztásban? Néznék Spritmonitort, de nem hozza be a találatokat most valamiért. :(

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#2283) Feketelaszlo válasza Bad Pritt (#2282) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

Nyugodt vezetési stílusban az 1.4 talán 0,5-1 literrel kevesebbel is el van (6,5-7 l/100km), de igazából közel azonos konstrukció, nem fog senki spórolóbajnokot játszani azzal a 200 köbcenti lökettérfogat előnnyel. Ezek a kis különbségek Európában inkább a szabályozásban található adókedvezményeknek szóltak - ha valahol pl. 1400 köbcentiig volt egy teljesítménykategória felső sávja, akkor megérte a gyártóknak egy kisebb motorváltozattal is szerelni ugyanazt a típust a vevők kedvéért.

(#2281) Mauzes: Szerintem a mi piacunkon nem volt Executive felszereltségi szint - minden Citromnál az Exclusive volt a csúcs. Lehet, hogy ez valami külföldről behozott autó, ahol volt értelme így összerakni az extrákat. Az 508 és a hidró nélküli C5 között egyébként nem sok különbség van műszakilag - méreteiben utóbbi talán mintha picit nagyobb lenne. Viszont műszerfalra és beltérre mindig erősen eltért a két márka - én azt mondom válaszd az, amelyik neked belsőépítészetileg szimpatikusabb, úgyis ott fogod a legtöbb időt eltölteni.

(#2284) Pete55555 válasza Bad Pritt (#2282) üzenetére


Pete55555
addikt

Ha nem sürgős, az 1.6-ról tudok majd fogyasztás adatot mondani, város rövid távra, bár ez facelift előtti, de szerintem ugyanaz a motor van benne, mint a facelift utániban (cáfoljon meg valaki, ha nem lenne igazam)

Más: a mai nap sem telt eseménytelenül, tönkrement a kp-i zár távirányítóján nyit gomb. Tehát zárni zár, de nem nyit ki. Így néz ki szegény kapcsoló:

Sajnos nem sikerült túl jó képet készítenem róla, lényeg, hogy "ki van a bele" a jobb oldali kapcsolónak...

Tud valaki egy jó műszerészt, aki forrasztana rá egy másikat? Nem tudom egyéb módon hogy lehetne ezt javítani...

Illetve nem gond az, hogy a távirányítóval zárom, és kulccsal nyitom? Ilyenkor villog az index amúgy rá nem adom a gyújtást, gondolom riasztó???

Viszont belenéztem a légszűrő házba. Gyerekek, ebben tök új szűrő van. Enni lehetne róla...

Ja, és a lambda szondára is ránéztem, hát nem úgy néz ki, mint ami mostanában volt cserélve.

[ Szerkesztve ]

...Szeretem leracsniztatni...

(#2285) Bad Pritt válasza Pete55555 (#2284) üzenetére


Bad Pritt
félisten

Nem sürgős abszolút, igazából ha 7,5-8 liter között elvan, az már szerintem bőven jó, több mint 1200 kiló a kocsi, csodát nem várnék tőle. :)

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#2286) Pete55555


Pete55555
addikt

Na, lecsekkoltuk az autót ma.

P0562 Rendszerfeszültség alacsony
P1632 Erőátvitel vezérlés modul megfigyelési hiba.

Na, erre a szerelő nem tudott mit mondani... Megkérdi egyik Peugeot-os haverját, és szól majd...

(#2285) Bad Pritt
Egyelőre 7,5-et ír ki, de még csak 50 km-t mentem vele... :)

[ Szerkesztve ]

...Szeretem leracsniztatni...

(#2287) enginev3.0 válasza Pete55555 (#2286) üzenetére


enginev3.0
félisten

Nekem 7.2 áll, főleg városba.
Nem vagyok egy agresszív sofőr, nyomni is csak városon kívül szoktam

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

(#2288) dew28 válasza Pete55555 (#2286) üzenetére


dew28
aktív tag

akku milyen allapotban? generator?

[ Szerkesztve ]

(#2289) Bad Pritt válasza enginev3.0 (#2287) üzenetére


Bad Pritt
félisten

Ha az 1.6-os tényleg elmegy városban 7.5 körül az elég fasza amúgy. :D

Amúgy most elég tanácstalanok vagyunk, egy barátomnak tetszenek ezek a 10 évvel ezelőtti Peugeot-k, de nem igazán tudja eldönteni, hogy 307-et vagy 207-et nézzen. Külsőre eléggé hasonlóak, 307 valamivel nagyobb, 207 mennyivel korszerűbb technika, ha egyáltalán az?

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#2290) Mauzes válasza Mauzes (#2280) üzenetére


Mauzes
őstag

Senkinek nincs tapasztalata mindkettővel?

(#2291) echterion válasza Bad Pritt (#2289) üzenetére


echterion
nagyúr

307. 207 picit újabb, de ha egymás után beül mindkettőbe, akkor nagyon érezni fogja a különbséget.

**********

(#2292) Pete55555 válasza dew28 (#2288) üzenetére


Pete55555
addikt

Generátor passz. Akksit viszont megmértem reggel, 12,2V. Ez mondjuk kevés... Alapjáraton 14,4.

...Szeretem leracsniztatni...

(#2293) Bad Pritt válasza echterion (#2291) üzenetére


Bad Pritt
félisten

307-et pár hónapja vadásztunk egy másik cimbimnek, de Focus II lett végül, viszont nekem nagyon tetszett a 307. úgyhogy most akár még magamnak is el tudnám képzelni, pont ilyen méretben keresgélek, csak meg kell győzni, hogy tényleg nem lesz semmi baja, pl.: hírös francia elektronika mennyire erős a kései 307-esekben? Erre a tpíusra mondják azt, hogy fokozottan igaz, minél későbbi, annál jobb? :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#2294) Bad Pritt válasza Bad Pritt (#2293) üzenetére


Bad Pritt
félisten

Még egy kérdés: a felszereltségi szintek hogy vannak egymáshoz képest? Ilyeneket látok hahu-n, hogy Standard, Break, Symbole, Oxygo, Sphere, Presence, Riviera, meg még lehet van más is.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#2295) Feketelaszlo válasza Bad Pritt (#2294) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

Karosszériát jelölő betűszók:
Break - kombi
SW - kombi panorámatetővel
CC - coupe-cabrio
Coupé - egyértelmű

Felszereltség nomenklatújára elég eltérő típusonként, bár van benne logika és visszatérő motívum, de inkább nem kezdenék bele teljes Peugeot felszereltségi szint kalauz megírásába a '90-es évekig visszamenően, mert az több oldal lenne. Inkább javaslom gyári katalógus/brossúra keresését (PDF-ben sok típusé megtalálható magyar nyelven is) vagy pedig az EUROTAX értékelő adatbázisát. Utóbbi azért célszerű, mert ha csak annyi kell belőle, hogy milyen felszereltségi szintek voltak, akkor nem kell befejezni a kitöltést, a második oldalon a járműkeresőben - általában érték szerint emelkedő sorrendben - hozza az összes akkor elérhető opciós szint/motor kombinációt. 307 faceliftre például ezt hozza ki ↓ :
Sphere
Symbole
D-Sign
Supreme
Sportline
Oxygo
Féline

Ebből a D-Sign és Oxygo emlékeim szerint csak valami speciális kiadás volt, Félinet meg úgysem vett Magyarországon senki. A többi erősorrendjét (Standard, Presence, Premium, stb.) is megtalálod, csak azok a modellfrissítés előtti 307-hez tartoznak.

[ Szerkesztve ]

(#2296) DJosef


DJosef
őstag

Szep estet Urak!

C4P/GRAND, C8, 807 tulajokhoz lenne kerdesem. Bovul a csalad es kezd kicsi lenni a Meriva hatul. Olyan kocsit keresek ahol hatul kenyelmesen elfer a gyerek a gyerekulesben anelkul, hogy hozzaerne a laba az elso uleshez. Zafirat probaltam de az sajnos nem sokkal nagyobb hatul mint a Meriva es az A oszlop is vastagabb benne. Kerdesem az lenne, hogy a fent emlitett tipusok dizel motorjai mennyire tolerajak a rovid tavokat? Gondolok itt a turbora, reszecske szurore, kettos tomegu lendkerekre. Xara Picassokbol valamivel tobb a benzines azokrol is szivesen meghalgatom a velemenyeteket. A Xara Picassoval annyi a “bajom” csak, hogy szinte C4 Picasso arban vannak.

[ Szerkesztve ]

Forget about it

(#2297) molnarpeter válasza DJosef (#2296) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Semennyire. Volt C4P szívó benzin :)

[ Szerkesztve ]

(#2298) echterion válasza Bad Pritt (#2293) üzenetére


echterion
nagyúr

Csak saját tapasztalat 10 évnyi 307-es birtoklásból: elektronikai bajom nem volt vele, az 1.6 benzin teszi a dolgát, 130 felett lesz nagyon-nagyon éhes, az alatt megfelelő a fogyasztás, kényelmes, tágas, megbízható kocsim van. Gázossá is alakítható, azzal is megfelelően működik.
Típushiba a kijelző olvashatatlanná válása, ezt erős napfényben, nyáron lehet legkönnyebben észrevenni, télen nem látszik a hiba.
Nekem Riviera van, az ilyen egyedi felszereltségi szint, pár hónapig volt kapható, szerintem elég jól fel van szerelve, automata klíma, elektromos ablak, ilyenek.

**********

(#2299) ftc


ftc
nagyúr

Peugeot 308sw-re hol lehet szereni panorámatető sötétítőt(roló)?

(#2300) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Termosztát cserélve, de még mindig nincs meg a kellő hőfok

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.