Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  OTP Bank topic

Hozzászólások

(#9330) vnorbi válasza GabN73 (#9328) üzenetére


vnorbi
aktív tag

A hitelkártya rendszer minden este olyan két-három órára elérhetetlen az OTPdirektből (nem néha karbantartáskor, hanem tényleg minden este ez van olyan 9 óra körül). Nem lehet számlatörténetet nézni, nem lehet egyenleget lekérdezni, semmit. Évek óta ez van. Valószínűleg ebben az időben könyvelik le az aznapi tranzakciókat rendesen. És amikor visszajön, akkor egy rövid időre inkonzisztens állapotot mutat, gyakran látni olyat, hogy a terhelések már le vannak vonva az egyenlegből, a jóváírások meg nincsenek hozzáadva, de a számlatörténetben ott vannak. Így simán mutat olyat, hogy túlhívott állapotban van a számla, aztán másnapra megjavul.

A SmartBankban meg néhány hónapja elrontották a pénz kijelzését. A többi számlatípusnál a számlatörténet ki tudja írni, hogy "Ft", hitelkártyánál már csak "F" van. És nem veszik észre :)

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  OTP Bank topic
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.