Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz rolcsi910 #5981 üzenetére

    Gondban vagy!

    Vissza kellene menned a bolt-ba ahol vetted reklamálni. Hogy ott mit kérnek majd a vásárlásod bizonyításához, majd megmondják, de szvsz. a vásárlást igazoló számla/dokumentum lesz az első körben. EA supportnál szintúgy igazolni kell, mert voltak és lesznek is visszaélések aktivációkkal kapcsolatban

    Ha olyan a bolt és van egyedi gyári azonosító a termékhez (egyedi sorozatszám pl.), akkor azt is elfogadhatja az ottani vásárlás igazolásához, de erre ne nagyon alapozz. Próbáld előkeríteni a számlát/blokkot, stb...

    A mostani állapothoz képest semmit nem veszítesz, ha beszélsz az üzlet munkatársaival akkor is, ha nem tudod papírral igazolni, hogy márpedig azt a terméket náluk vetted. Majd tájékoztatnak mit tudnak tenni

Új hozzászólás Aktív témák