- Digi és a követeléskezelő házassága... (újra nincs netünk)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- leslieke farmerzsebe
- Mindent a StreamSharkról!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz szimi57 #13658 üzenetére
Ha az olaj oldaláról így el lehet dönteni, akkor miért van motor oldalról egy követelmény? Akkor mindenbe mehetne a 0W20 és 5W20 fél évente évszakhoz.
Egy régi kocka Lada gondolom újonnan se szeretné télen sem a 0W20-at, de talán a 0W40-et sem.
Soma01-nek Gamma (γ) motor van, azt bármibe tették 5W30 van hozzá, nekem Kappa (K) van, azt bármibe tették, vékony 0W20 van hozzá, a hybridbe 0W16. [link]
Én úgy gondolom, hogy a motor kialakítása, a rések, a járatok, a pumpa, a terhelés, a hő, stb. határozza meg. Az övé 1.6-os, van turbós verziója, igaz ez nem az, közvetlen a befecskendezés, jóval több a lóerő és a nyomaték, és ahhoz valahogy 5W30-at írnak.
Gondolom egy évre ajánl a Kia, így számol vele, hogy nyáron 38°C-ban lesz 500km autópálya egyfolytában, így valami kompromisszum kell.Meg gondolom mivel ezek osztályok, így a valós különbség kisebb is lehet, ha a 0W-s az osztály teteje, az 5W-s meg az alja, lehet nincs a kettő között "2W-nyi" eltérés. Teteje-alja attól függ, hogy honnan nézzük.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Spórolós topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- Cyberpunk 2077
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- CES 2025: A Garmin Instinct is AMOLED-re váltott
- OLED TV topic
- Házimozi és Hifi kábelezés!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest