Modst3R fórumtársunk részletes cikke: [link]
2016 májusában az nVidia bemutatta a(z) GeForce GTX-1080 és GTX-1070-es újgenerációs termékét, ami már a Pascal architektúrára épül. A GP104-es maggal van dolgunk, ami fölfogható a GP102 kistestvérének, erre épül majd a Quadro P5000-es termékük is.
A teljes GP104 2560 CUDA maggal rendelkezik, azonban ennyi csak a GTX-1080-ban aktív, a GTX-1070-nek 1920 aktív egységgel kell gazdálkodnia. A lapka mérete: 314 mm², TSMC gyártja 16nm FF+ -on.
Figyelem! Ezek az órajelek csak a Founder's Edition-re vonatkoznak, ettől a különböző gyártói, ún. custom kártyák eltérnek, a fogyasztás szintén eltérhet.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2017-11-03 08:23:58
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Dyingsoul
veterán
Több játékban is megszoktam már és én jobban szeretem. Egyfelől azért, mert gyorsabb az alt+tab. Másrész win 10-en valahogy simább a játék, jobbak voltak az fps számok is néhány játékban windowed borderlessben. Harmadrészt az asztali v-sync beállítás valahogy jobban teszi a dolgát, mint a fullscreenben beállított vsync. A feladatváltás (ALT+TAB) is sokkal gyorsabb, nem feketedik el a kép.
Sokadik szempontom pedig a rögzítés:
OBS-szel rögzítek gameplayt amire pakolok webkamerát vagy más dolgokat, ebben sokkal egyszerűbb számomra a windowed borderless, látom a tartamat ha csak egy monitorral játszom OBS-ben. Ha fullscreenben alt+tabolok ki, fekete lesz a kép és nem látom hogy mit takarok ki a hudból ha bepakolok valamit a képernyőre.
Az meg nem tudom mi miatt van, hogy például ha a Diablo 3-mal játszom windowed borderlessben, akkor az fps számláló 300 fps-t mutat és mégsincs tearing. Persze azzal tisztában vagyok, hogy az asztali vsync leszabályozza és emiatt a játékban ki is szürkíti a v-sync opciót (nem lehet állítani), így egyértelmű, hogy nem 300 fps-t látok a monitoromon mégis sokkal smoothabb az érzés, de nem tudom miért írja 300-nak mégis a fraps is, az ingame mérő és az afterburner is. Annyira nem érdekelt, hogy utána olvassak, de biztos vagyok benne, hogy a többiek itt a topikban erre is tudják a választ.
Minden esetre én figyelem az fps mérőt, de leginkább szemre játszok. Úgy értve, hogy észreveszem ha 60 fps alá beesik a játék, és azt is észreveszem ha tearingel ami nagyon zavar. Ezek alapján nekem simábbnak tűnnek a játékok win10 alatt windowed borderlessben, mint exkluzív fullscreenben. Lehet ez csak arra a pár játékra vonatkozik amivel most épp játszok és lehet, hogy lenne olyan játék amit énis fullscreenben játszanék mert úgy simább mint borderlessben.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul