Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#191) opr válasza Szabi® (#180) üzenetére


opr
veterán

Szerintem ne írjuk le a ray tracinget. Ugyan nem szakmai körökben nem annyira triviális a dolog, de valójában a játékfejlesztők már nagyon régóta öt dolgot kezelnek a játékok szent gráljaként, illetve ezek kombinációját: ai, ray tracing, fizika, háttértár sebesség/memória mennyiség bottleneck (ebből a kettőből bármelyiket lehet tikkolni), illetve motion capture.
Namost ez a következő generáció... Hazugság lenne azt mondani, hogy el fogja hozni a kánaánt, mert nem fogja, még nem elég erős hozzá. Amihez elég erős lehet, ha megfelelően ki lesz használva, az az, hogy betekintést nyújtson a lehetőségekbe. És én bízok annyira a ps stúdióiban, hogy ezt meg fogják nekünk mutatni. Sőt, tovább megyek, még az ms stúdióiban is bízok, feltéve, hogy nem dönt valaki az ms-nél már megint félúton úgy, hogy teljes irányváltás kell.
Persze ez nem most lesz, sőt. Talán gen vége felé, valamikor 5-7 év múlva.

Az igazi remény igazából a next-next gen, feltéve, hogy nem fogják elvinni valami idióta 286k felbontás irányba, hanem inkább megpróbáljuk kihozni a 4k (max scale-elt 8k)-ból a maximumot. Meg a VR-ból.

Tudom, ez még rohadt messze van, addigra nagyon sok dolog változhat, de a szakmában igazából már most erről szól a beszélgetések egy elég nagy része, hogy húbazmeg, hova jutottunk, akkor lehet az ez utáni gen már végre elér "oda"?

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.