Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
válasz
nmemlekszem
#6342
üzenetére
a barátok közt lehet baleset is, nem kell azonnal törölni azt , akinek magas a sebessége. Fontold meg azt. A multi meg így is élvezetes nekem, 10-ből 1 futam csaló, a többin van esélyem nyerni is, szóval nem panaszkodom. Az autóim megvannak, amiket szerettem volna, szóval OK a játék innen nézve.
-
tutuhawer
őstag
válasz
nmemlekszem
#6340
üzenetére
a nullázás közel sem jelent tiltást.
1. pár idő nagyon csúnya, nullázhatnak. (toyota mr2 miat volt pár ideiglenes nullázás)
2. több idő is van, ami láthatóan csalás, pl elise-zel 45 sec waterfront roadon és ez a ketgória
3. 100% győzemi mutató. ALT+F4-ezés manipulálásnak minődül, nulláznak érte.
ez az ember továbbra is versenyez, a stat oldalról van nullázva. Akit nulláznak, az nem könyen kapja vissza, magyarázkodás, bizonygatás stb megy ilyenkor. Van magyar sofőr, aki visszakapta, nyilván mert tiszta.Ok így a dolog?
vicc: még ez is kevés a végleges eltiltáshoz. látható a csalás ,de ez sem elég. Pont mint csabamagyar24 esetében is. tehát aki verseny után jelentget, féyképez, az semmilyen eredményben ne reménykedjen -
tutuhawer
őstag
válasz
nmemlekszem
#6337
üzenetére
véleményezek én , pont felébredtem:
[link] -
tutuhawer
őstag
jó, hogy felhoztad az slr mercedest. Ugyanis: emgvettem a coervette-et, és pár perc vezetés után eladtam. nem csúszott a chevy, hanem tapadt az úthoz, és úgy volt vezethető. A mercedes midnden szögben marha jól driftel, és ha akarom, tapad. Az érzésben óriási a különbség a 2 autó közt, szerintem csoda a mercedes, imádom vezetni azt a gépemet, és nagyon jó befektetés volt.
( Ellenben a chevy corvette 3*850 000 nem annyira. A nissan GT-R is kiváló befektetés volt 4*600 000 + bodykitek. A porsche 959 1*1 000 000 viszont hiba volt. Kicsit hülye a hozzáállásom a játékhoz, de én már csak ilyen vagyok
)
szerk: most festek majd, de előtte belépek a pályára, hátha van most bennem pár másodperc. van benne a kocsiban, az tény, én vagyok a kérdéses faktor. -
tutuhawer
őstag
válasz
1NST1G8R
#6234
üzenetére
ha nehezedik a TE, ahogy írják, talán kevesebben mennek ott. A baj az, hogy akik eddig ott mentek, azok többet így nem mennek , de a versenyek se könnyebbek. Ők így privátozni fognak sokat. Egyébként vicces, hogy pont a lexus kerül először sorra a "re-tune" szisztémában. A skyline-nak jobban örülnék, de ez már személyes.
-
tutuhawer
őstag
válasz
gyuszito
#6212
üzenetére
van kék alkatrészem, tuned rugó és gumi is, talán még fék is... de azokat végső esetre az M3 E92-be gondoltam. ma illene azt is optimalizálni, a piros motortól sokat várok, mellé meg alakul majd... de előbb a mclarent kellene. Azért változtatnék nehéz szívvel az alsó 3-ban, mert már nem lenne visszaút, és elbaszni nem akarom a gépet. Pár időt tegyél fel nitróval a stat tábládra, és majd figyelgetem , nézem, hogy mész. Nekem van fenn pár futam, egyik-másik csak nitrómentes, de van, ahol odatettem a powert is neki.
-
tutuhawer
őstag
közben megtaláltam a szupersztárom festését. Itt a kép linkje:
[link] -
tutuhawer
őstag
tehát nekem a sárga-sárga-piros-piros-zöld-sárga tuning hozta a várt eredményeket. A motort azóta mondom, elbasztam, de amint lesz megint Medion motorom, beleteszem
nem próbálom kék gumival, mert szerintem az baleset lesz, értsd: több autóban is volt már az a gumi nekem, úgyhogy marad a 4-7-9
szerk: nem vitás, hogy az autópályán van erősebb, lesz is, de aki kimerészkedik vele a 6 sávosra, nem marad szégyenben ezzel a tuninggal se, mert stabilan fordul nagy sebességnél is, a nitrója is rendben van, a rajtjaim jól sikerültek, szándékosan tempós pályákon jó autók ellen startoltam, és marha jól mentek a futamok, mégpedig időben is. Az ocean view időmre holnap teszek nitrót is, ami már nem vicc. Little Italyn is bedurrantok pár nitrót, igaz, Ursa motorral merész vállalkozás, amint betettem, éreztem, hogy nem OK, és a sárga motor kell újra -
tutuhawer
őstag
Itt a hétfő este, leküzdöttem a havat biciklivel fék nélkül, lámpa és mellény nélkül, így megosztom a tapasztalataimat a mclaren mp4 lejátszóról. Nem kell senkinek se így vagy úgy tuningolni, én így fogom, a saját érzéseim alapján.
számként hiába mondok gyorsulási vagy végsebességi adatokat a mclarenről, ha kitörölhetem vele a seggem (U18: valagam). A lényeg, hogy 3 velocici tuned a motortérben jól mutatott, számháborút lehet vele nyerni, de nekem kényelmetlen volt, túl könnyű és izgága és csúszós - driftelős. A mercedes slr csúszik, csússzon is, ezzel viszont komoly futamokat akarok menni, nekem ez betonbiztos legyen. Nem tudom, hogy az ismerőseim hogyan mennek vele, de egyet tudok: a camden hills nevű 2-es szintű pályán teszteltem a járdákat és ugratókat, dobbantókat, és variáltam a motortérben a cuccokat. Az erővel sose volt gond, az időkkel igen. A bmw-s időket meg se közelítettem, pedig érezhető a potenciál a gépben. Lesúlyoztam 2 medion alkatrésszel a gépet, nagggggyon frankó lett. Aztán maradt pár izgága megcsúszás, ami nekem nem tetszett, ehhez beletettem egy ventura tuned(piros színű) váltót. Holnap 2 perc alá száguldok little Italyn vele , habár a motor már Ursa tuned ,ami nem annyira jó, mert így meg erősebb, de megint túl könnyű a kocsi. Az idők, amiket az nfs-s.com/nfsw/tutuhawer oldalon látni, többsége bizony a sárga-sárga-piros-piros-zöld-sárga tuning eredményei. A zöld fék előtt piros volt benne, és így komfortosabb lett nekem a gép, ami elsődleges. Nem akarok számháborúzni... nem is ajánlom senkinek. Én így megyek vele -
tutuhawer
őstag
válasz
GrotESC
#6155
üzenetére
Szevasz, hétfőn este dolgzom, remélem, tudok időt szakítani az angol nyelvű kézikönyv lefordításának folytatására. Amint kész, mindenki megtudja. Addig is angol nyelven, de képekkel a hivatalos oldalon elérhető, és játékban a számbillentyűzet + gombja hozza be a súgót. A szintlépésnél olyannyira ésszel kell rakosgatni, hogy akár várhatsz is vele, nem kel azonnal rátenni a sofőrpontot. Lehet NEXT-re is klikkelni és később amikor gondolod, elhasználod. De mindig feljön majd az emlékeztető, hogy van egy pontod...
itt a konkurens fórum bannerjében marha sok link van, nagyon sok hasznos információval:
[link]
külön kiemelem a sofőrpontok magyar jelentését:
[link]szerk: igen, route 55-ös idő, és ide tartozik, hogy a murcielagóval sokkal stabilabban lehetne ilyen időket menni. Csak zöld alkatrészekkel úgy tapad, ahogy kell, kiválóan kezelhető nekem
-
tutuhawer
őstag
nekem az autóhoz adja az ellenfelet alegtöbb pályán. Bármivel indulok el, reális esélyem van a győzelemre a futamok 80%-ában. A maradék 20-ban nincs. A 80%-ban vannak a csalók, őket nem mindig lehet legyőzni, így jön ki az 50%-os mutató. Szerintem jól adja a gép az ellenfelet, ha ad.
Közben egy új afestés, régen festettem már akármit is:
-
tutuhawer
őstag
UNOM A WATERFRONT ROADOS CSALÓKAT MÁR...
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#6111
üzenetére
kérj tőlük egy játékbeli nevet és elemezzük őket máris
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#6107
üzenetére
munkaidőben vagyok, nem tudom, Norbert honnan hallotta a letiltásokat, de egy magyar fórum sem, facebook sem, és a world-garage sem ír ilyen dolgokról
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#6105
üzenetére
Akkor community spotlightban szerepelt nagynevű emberek is repülnek? Ha ők nem, én meg igen, és mások is igen, akkor a world-garage összefog, nem aggódom. Vagy kibaszott botrány lesz, ami bizonyosan lesz vagy becsukhatja a kaput a NFS world, és nekik az se jó. Vicc, hogy akció van, ki lehet használni, olvashatják, hogy többen nyomják, segítenek másoknak is, és nemhogy leállítanák a boostos befizetéseket és egyebeket, még akciózzák a kártypakkot is, meg a bodykitet is...
-
tutuhawer
őstag
ugye-ugye? Bassza a szemed, nem csak a tiédet, sokak szemét. Volt ebből egy balhé, ami lecsendesedett, én azóta se láttam Kergemarhát. Hmmmm. Mutatom a nem rejtegetett, állítólag legitim időket. Nem titkolta, sőt! Tessék megnézni. Érdemes hang nélkül is figyelni, aztán hanggal is, illetve fordulatszámot nézni, számokat esetleg. Nem találtunk a magyarok közt bétás, full befizető, vadállat, harcedzett tiszteletreméltó játékosok közt senkit, aki így ment volna:
[link] -
tutuhawer
őstag
egy gyors megjegyzés, aztán este a munkhelyről többet: bármelyik autóddal, poweupok nélkül 1:47 sikerülne? Mindenki megpróbálhatja. Nem is PRO tuned mustang rtr-x-szel ment egy srác 1.47-et powerupok nélkül, és kiautózta a kocsija végsebességét is. Lehet próbálkozni, remélem, sokan megpróbálják, képeket csináljatok róla, ha nekimentek az ügynek. köszönöm
-
tutuhawer
őstag
válasz
Norwich
#6080
üzenetére
Nem vetted meg, pedig nagyon szereted őket. Ez olyan hihetetlenül hangzik, hogy nem is vagyok hajlandó felfogni. Ha valami tetszik, akkor megveszem. És én az ún. szarokat is megvettem, PRO SPORT kategóriáig tuningoltam az audi R8 4.2-met is. Itt mégiscsak a boostos mustangokról van szó, amiket nagyon szeretsz és marha jól mennek. Egy kis kanyarbeli instabilitás elég volt, hogy azt mondd, inkább nem is szeretem annyira. Megkerestek az elite driver's clubból engem, kérték, hogy a formaságoknak megfelelően egy hivatalos jelentkezésit, bemutatkozást is írjak, és megtettem, mondván semmiség. Kihangsúlyoztam, hogy a japán autókat nagyon szeretem, és mindegyikkel van multis időm is itt-ott-amott. Pár lancer Evo IX idő meg még 2010-es futamból való. Te meg a mustangotnem vetted meg... És még én vagyok a szemét a többi fórumban is. Leszlják a skyline-omt, leszólják a murcielagónál is drágább Nissan GT-R-emet, te meg fennakadsz azon, hogy a kiváló autó nem hibátlan, és habár a szíved szakad meg, behódolsz MdV akaratának, és megveszed, ami jó, vagy amit itt mondunk.
vedd meg valamelyik mustangot. Én imprezát vettem. Ilyen egyszerű -
tutuhawer
őstag
válasz
Norwich
#6073
üzenetére
én szeretem az imprezákat, a régi már tuningolt, és megvettem a boostos gépet is. Lebutítottam , azaz értelmessé tettem a külsejét egy bodykittel és levettem a béna ajándék felnit, eredetivel és egyelőre össze-vissza tuninggal is baromi jól ment, nagyon precíz volt. Nem tudom, a többihez képest milyen, de egyet tudok: T2-es pályákon és pár OPEN pályán is olyan időket lehet vele menni, amiknél mindegy, hogy a másik sofőr az általad felsoroltak közül melyiket vezeti.
@XSHIKOUX: route 55-n azért el-el lehet indulni szerintem. Little Italy már érdekesebb, vagy wp and forestet alig-alig tudtam indítani még... -
tutuhawer
őstag
válasz
gyuszito
#6069
üzenetére
jól esik, köszönöm. Közben a profilodat is megnézem, és megállapítom, jó sok autót megvettél a lancia után. Remélem, lesz olyan, amelyiket kinevezed kedvencednek és felépíted szépen. Nyilván lesz olyan pálya, ahol nem tudsz multiplayerben menni, sajnos ez tény. Alacsony pályákon biztosan nem, de 20 fölött már a többségen lehet. Ha gondolod, én begurulok veled időket javítgatni pár pályára. Nyomjuk, mint az ökör, és aki hibázik, lehúzódik, ma Mr SG FÓRUM ellen mentem, és láttam, hogy gyorsan jön, félrehúzódtam, az ukrán Elise-t meg a startnál kivettem a versenyből, szóval bátran elvehettem a gázt gray pointon. Szóval mindenkivel elindulok, akárhol multiban.
-
tutuhawer
őstag
nem kell technikai tuning team... elég ha van 1 oldal, aminek van külön, ezzel foglalkozó része. A qwqw-n volt ilyen, a TCM pedig éppen épül és lesz ilyen, legalábbis én kértem.Kultúrált környezet kell, ahol lehet beszélgetni, szerintem ennyi De mondom, a TCM hamarosan kész
-
tutuhawer
őstag
válasz
geentleeman
#6017
üzenetére
mr pro alkatrész a kártyavásárlás közben a 13-7-0 motort azonnal eladja... Én megtartottam, és most jön a feketeleves: A Skyline r34-est 20 éve tesztelem, építem, bodykittel, vagy anélkül, ilyen.olyan motorral, kerékkel, mindennel, 1 millió kilométerrel, és 3 kék 3 piros alkatrész mellett szavaztam. Már több a pro tuned benne, mint a pro sport, azaz szinte kész. Közben régóta éreztem, hogy valami miatt nem elég erős, önmagához képest. A hangja suggallta, hogy nem OK, mert viszonítani nem tudok semmihez igazából... És tudtam, hogy kell még egy skyline. Volt egy csomó zöld cuccom, sose használtam, és felépítettem zöldre az egész autót. Menettulajdonságai, az érzés, az idő mind jobb, mint az állítólag "optimálisan" megépített gépem... Eddig mondtam A-t, és most tudtam tesztelni, most mondok B-t
-
tutuhawer
őstag
SZevasz, a kérdést feltette WASPzotya is, de a válasz ott volt. Nekem piros-kék-zöld és 3X piros tuning volt a bmw-ben, amivel meg voltam elégedve. efulaldás néha, precíz vezethetőség, stabil ugratás, jó tapadás, kevés megcsúszás. Belvárosban, ugratókon is benyomtam vele a nitrót mindig, lásd agostini és little italy pályákat. Nem a legerősebb motor a piros, de nem volt vele gondom. Most átalakítom a gépet, megnézem, lehet-e fejleszteni.
sms boost. Bő egy évig ingyenesen mentem, és amikor elegem lett a nélkülözésből, havonta 1 sms-t küldtem 5X. Mindig jó volt, T-mobile-os sázmlás előfizetésem van. Az előfizetett összeg fölé teszi rá az emeltdíjas szolgáltatást, pontosan annyit, amennyit kell. A vásárlásnál beírom a telszámot, elidnul a zöld csík, küldöm a "szót" az X telefonszámra és kész is. Sose volt gondom
szerk: valóban jó a lancia, tuningolom én is, és már meg is mutattam egy időt vele gray pointon ma reggel. Sok hibával, munka után 2:49 szerintem bizakodásra ad okot. -
tutuhawer
őstag
válasz
szakalistvan
#6003
üzenetére
a vspec R35 érkezik február elején-közepén. Az ugyanúgy javított , erősebb változat, mint az audi r8 5.2 és a gallardo valentino balboni verziója. Nekem a sima R35 a legdrágább autóm 4X600 000 + bodykitek és szerintem megéri megvárni a vspecet. Az viszont 5500 boost lesz kb. Én félreteszek annyit, az alkatrészek is megvannak, mert autót én nem vettem... szóval megveszem, és letépem az arcát az ellenfeleknek.
-
tutuhawer
őstag
miután 4-szer vettem meg a nissan gt-r r35-öst, tudom milyen az, hogy rossz döntés, meg a többiek úgyis kinevetnek. De az más kategória, hogy bemondom, hogy hú de vágyom rá, és amikor lehet, az utolsó, ami megvételre kerül. A Nissan GT-R R35-re annyira vágytam, hogy 4 különböző korszakban is megvettem és most már építem is rendesen, az alkatrészek megvannak. Ez a nem mindegy. Bemondom, hogy R34 skyline, és szinte minden pályán van is vele futamom. Ez a "szeretem" a gépet kategória az én olvasatomban. Továbbra is mindenki azt vesz, amit szeretne, de a levegőbe beszélésért nálam jár a fekete pont. Figyeljétek minden szavam, és adjatok fekete pontot, vagy simán küldjetek el a pi....ba, és jobb játékos leszek tőle. Elvárom tőletek.
-
tutuhawer
őstag
én se tudom, miért lehet az, hogy még mindig nem került a temérdek boostból egy kis apró mennyiség az annyiszor emlegetett M3 E92-re. TutuHawernek még mindig csak egy boostos autója van, ahogy látható is a stat oldalon neki. Kimondtam sokszor, hogy nem szeretem a lotusokat, nem szeretem a fordokat, és szeretem inkább a skyline r34-est, van is belőle 2, és ehhez tartom magam. Tehát hosszú posztokon ecsetelni, hogy mennyire várja a BMW-t, majd akármi mást előrébb tenni... ez zavarta TutuHawert. Egyébként nagyon jó, hogy megmondjátok, mi a véleményetek a csávóról, néha helyre kell tenni, ha elszáll. Korábban Mr "Megmondóember" "legyőzhetetlen" CSILES helyreigazított, hogy kapjak a fejemnhez, de ő most eltűnt kissé. A lényeg, hogy nem igaz, hogy nem került boost arra a fos bmw-re ennyi szájtépés után se.

szerk: én meg az összes pro tuned minőségi alkatrészt is beledobtam azonnal... még van mit variálni vele, de legalább van miből engedi.
+ van még egy skyline R34-esem, elég speckó tuninggal... a stat oldalon megtekinthető, hogy a végsebesség adat majdnem 600. Elég ütős, a menettulajdonságai meg főleg jók! -
tutuhawer
őstag
válasz
gyuszito
#5958
üzenetére
van egy magyar játékos, akinek a világranglistán jegyzett időeredményei vannak a gt2 és gt legends játékokban. Ott ugyebár nincs csalás, és ő ott is letette a névjegyét... meg itt is. Jó barátomnak mondhatom a nfs worldben, és egyszer majdnem megfogtam... 2 perces pályán csak 3 másodpercet vert rám.
Szóval ilyen csávók is gurulnak közöttünk a Worldbenszerk: Olcsva! A nap folyamán elmondom, mit gondolok az E46-os bmw-ről, remélem, addig a többiek is elmondják.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#5952
üzenetére
a porschét tudtam, az ódák befolyásoló hatása miatt bizony jár a fekete pont. Nincs több óhaj-sóhaj. És ugyanolyan győzelmi százalékot fogok bemutatni az E92-vel is. Addig nem nyugszom, amíg az összes toyota mr2-t le nem győzöm az E92-vel is, ha felépül. Meg E46-ossal is. A pályákon találkozunk...

-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer
#5947
üzenetére
közben megszakadt a céges internet, szóval:
először a statisztikát nézem meg, aztán a dumát figyelem. Ezek alapján jelölök. Ja meg a név: a furcsa nevű játékosok általában jó sofőrök, meg a Károlyok is. Van köztetek Károly? Vagy Krisztián? A Krisztiánok is jól mennek, pl: TCMKrisztián, a játékban TCMCHRIS. Láttam akcióban, és miközben tesója meggyilkolja a netet, akkor is jól megy Audi R8-cal. Nem viccel a velencei vadállat... -
tutuhawer
őstag
válasz
Norwich
#5945
üzenetére
sajnos engem nem tudsz bejelölni, mert tele vagyok. És tele is leszek még jó darabig, mert nem tudok törölni a 100-asból. Szupernagy nevek és régi nagy játékosok vannak benne többek között. Nem olyan könnyű bárkit is kivenni. De egy dolog biztos: mindenkin rajta a szemem, és aki nem felel meg a 100-asban, kitörlöm. Hamarosan elérkezik az egyik-másik játékos a határhoz. Néha van üres hely, és aki először bejelöl, visszaigazolom. Volt ilyen, hogy egyszer pont volt egy hely, és valaki felvett. Kész. Ennyi.
-
tutuhawer
őstag
válasz
Norwich
#5943
üzenetére
ilyenről még nem hallottam, de én a céges gépen nem lépek be most, nem tudom megnézni. mindenesetre örülök, hogy kaptál egy kis boostot, akárhonnan is... Használd arra , amire szeretnéd , és ne arra, amire mások megmondják. Én is összesen 1 boostos autót vezetek, ami a bmw m3 e92. Képem most nincs róla, de a játékban meg tudod nézni, hogy is néz ki. 3 utcai alkatrésszel együtt is nitróval 389-et mentem vele, ami nem mond el sokat az autóról, de mégis: bármilyen játékhelyzetet, értsd előzést lereagálol egy nitróval. Van murcielagóm is most már, és ennek a bmw-nek határozottabb a nitrója. A hangja meg bődületes.
És most megragadom az alkalmat, hogy N0xw1ll-nek adjak egy kibaszott nagy fekete pontot. Látom, van egy lanciád, feltételezem, sikerült legalább 1 50 000-s packot venned. Lehet hangsúlyozni, hogy mennyire várod az E92-es BMW-t, meg hogy szereted, csak nem igaz. Megnézheted, az 50 gurigából hány darab boostos autót vettem... 1-et. éppen egy bmw-t. Baromi módon zavar, hogy tépted a szádat, hogy hú de tetszik ,és majd megvennéd ,de előbb vettél meg minden egyebet, mint azt. balboni, r8 V10, aston martin, T2-es bos mustang, countach, toyota mr2, 911 gt3 porsche... mindet előrébb tetted a sorban, pedig soha egy szóval se említetted ezeket. Én lekértem a lanciát, azzal voltam kinn automatikusan az utcán. Azonnal a garage-ba mentem a BMW-ért, amire bő egy évet vártam. Bemondtam már 20 éve, hogy azt akarom, pont mint te, de én akartam is, nem úgy mint te.
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#5941
üzenetére
azt a gázadással, fordulatszámmal nem tudod kicsit variálni? egy fokozat vissza és jobb? valami ilyesmivel nem tudsz trükközni? Én nagyon sokat nyomogatom a gázt, ha baj van, és a murcielagóval nagyon jól megy, meg skyline-nal is, naná...
( Leszögezem itt is , hogy nagyon nem szeretem a Lamborghiniket, sose szerettem igazán ,de illett megvennem a gépet, hogy lássam, milyen. Ezért vezetgetem. És jó a kocsi, nem kérdés. )
-
tutuhawer
őstag
válasz
WASPZotya
#5908
üzenetére
így adják. ebben van valami.
hogy lásd, hogy nem pro ,de a fejlesztéshez pro kell és vegyél sok aranykártyát
erre jó a race tuned. Zárójelben megjegyzem, hogy marhára nem csak a pro cucc jelent javulást, pl az M3 E92-vel foglalkozom manapság, ami az egyetlen boostos autó, amire vágytam, immár bő egy éve, és utcai alkatrészeket dobtam be különböző pro cuccok helyett. Főleg könnyed vezethetőséget akartam elérni, ami 4 kék és 2 piros cuccal sikerült. Pro tuned turbó helyett is azonnal váltottam utcai alkatrészre és kényelmesebb az autó, picit gyengébb, de a nitrója... Lexus kolléga meglepődöttt, amikor odaértem mellé, és ugyebár nitróval lehet a legjobbban rammolni, hát amennyire tudtam számolni 300 felett... 3-4-et pörgött a csávó. Csak hogy értse mindenki, aki teszi az értetlen és fair play szellemet: readyt nyomtam E92-vel a lexus lfa ellen. Mintegy elismertem a vereséget, elfogadtam az ezüst kártyát. Ha ellenfelem olyan balfasz, akkor én azonnal elveszem tőle az aranyat, méghozzá így, hogy ne vehesse vissza a kiváló autójával, amit vezetni se tud. -
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#5885
üzenetére
ne legyen a nevem TutuHawer, ha nem optimalizálom az E92-t úgy, hogy azt mondd, ez egy remek autó.Addig nem nyugszom. ilyen nitróval a gép óriási győzelmeket hozhat. kell bele tuning nekem, amit nem könnyű megszerezni, mert most utcai cuccok is vannak, de idővel megváltoztatom a véleményed. Őszinte leszek, az összes alkatrészt kivenném a bmw-ből és kidobnám. Megkíméllek ettől és felépítem a kocsit jól, levideózom, és akkor megtudod, mit tud, és felépítheted olyanra, amilyenre kell. Azonnal azt mondod majd, hogy eeeez igen.
-
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
egy biztos: én mentem egy komoly mr2-es toyota ellen a lesajnált bmw-vel, igaz haazi pályámon, és ő is meg én is szétnitróztuk a futamot és leütközés nélkül se ért utol. Akinek van ilyen toyotája, a játékban ha fenn vagyok, keressen meg, az M3 E46-tal futunk pár futamot, van sok nitróm....
-
tutuhawer
őstag
a calculator azért ennyire nem jó. Mitől milyen lesz az autó... hááát, a calculator a négy alapműveletet tduja, azon kívül mást nem. Azt nem mutatja meg, mitől milyen lesz az autó szerintem.
Az, hogy a top autókat módjával
vagy sehogy sem tuningolnád... Őszintén szólva érdekes. Nekem nincs kész se a bmw-m, se a murci, amit mégiscsak megvettem, de ha egy módjával tuningolt ellenféllel megyek, akár a bmw-vel is... legalábbis kérdéses a futam kimenetele. Ezek komoly dolgok, amiket írtál. A játékban milyen néven hasítasz, megtudhatom? Ilyen kiváló pilótákat keresek minden nap, akikkel lehet versenyezni. -
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
válasz
Balller
#5722
üzenetére
én is pont ezt mondtam egy srácnak, hogy a reputáció a béka segge alá menne, akkor aztán midennek vége lenne jóideig. Ki akarna ilyen szemét társaság cuccaival játszani... Szerintem esetleg az ausztrál trükkösöket letiltják kicsit, de az EU-ban trükközőket nem gondolom
instigater: nekem is szar a historym azóta, amióta egyszer mentem jópár időt és frissítettem, sokat. Az előrelépés meg majd lehet, hogy később lesz jóváírva. A pályán tedd le az időt az asztalra, eltűnni nem fog, meglesznek, az előrelépés is meglesz.
-
tutuhawer
őstag
SZevasztok, már most szólok a szuperbósztos játékosoknak, hogy a 100 000 vagy mennyi boostból vegyenek, tuningoljanak autót, persze, de maradjon meg annyi, hogy a játékpénzes 2 király valamelyikét is felépítsék valamennyire. Ez a bmw m3 és a porsche 959. "Alacsonyodjon" le közénk mindenki ezzel a lépéssel, előre is köszi
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#5627
üzenetére
már van, aki befizetett 800 Forintért 50 000 boostot lengyelből... Bődületesen nagy mennyiség, de a paypalhoz kéne használnom a raiffeisen számlámat, ami kb 3000 mínuszos, meg még a 800 Ft a boostért... A családi költségvetés vezetője erre nemet mondana már... Kár érte, én kihasználnám, és sok alkatrészt vennék belőle, mert elég vért okádtam már a cuccokért. Meg nem utolsósorban nitrót is vehetnék, ami már csak 500 van. A napi 100-as fogyasztás mellett... ki lehet számolni, hány multiplayerre jó még. Szóval akinek van paypalja, szerintem egy próbát megér, a world-garage.comon olvastam a hozzászólásokat, és szinte mindenki - az Eu-ból, Ázsiából is - bétás profillal is nyomkodja, úgyse lesz érte büntetés.
az ea profilunkban kell átállítani lengyelre magunkat, a world oldalán belépni, az olcsó zlotyis átutalásra menni, és a többit a paypal intézi, ott nem kell semmit tenni, csak a korábbi tranzakciókat törölni -
tutuhawer
őstag
válasz
OctoCore
#5614
üzenetére
az evo x csak fehér tuninggal nagyon biztató, mert Mr Evo X is azt mondta, hogy nem kutyafasza. A fehér tuning mellett 3-as ültetés és gyári felni van a mitsubishin. nagyon tetszetős a gép. A 370 Z-t pedig még sohase vezettem, pedig jó sok autót vezettem a játékban...
-
tutuhawer
őstag
válasz
homeless09
#5611
üzenetére
a sylvia az papírtörlő, ez autó: Silvia
Sokan szeretnek a papírtörlővel száguldani a worldben, ezt észrevettem a fórumokon 
szerk: nfree is a legjobb barátnőjével, a Sylviával hasít
-
tutuhawer
őstag
válasz
homeless09
#5608
üzenetére
a nagy gyémánt körül ott a sok kis gyémánt szétszórva a zöld területen belül. Szedd össze minden nap és értékes nyereményket kaphatsz. Azaz: a 18. napig látod, hogy mit fogsz kapni, utána arany színű kérdőjel lesz, ami vagy pro alkatrész(3 csavarkulcso) vagy powerup. Sokan panaszkodnak, hogy szart se kapnak, és direkt kihagynak egy napot, újrakezdik, de én azok közé tartozom, akik nem kezdik újra. Mindig azt mondom magamban, hogy nem szabad túl okosnak lenni. Szedd össze a 15-öt minden nap, az legyen az első, hátha jön egy hacker és le kell kapcsolni a szervereket... bármikor jöhet hacker
szerk: közbe már ott van a hivatalos oldalon a lambo countach boostért.. aki jó sok boostot vett Lengyelországból vagy Ausztráliából, az most örül. Nekem nincs paypalom...
de pénzem sincs
Pedig tényleg mittudomén 2000 Ft körüli zlotyiért veszik az 50 000-s boost packokat az emberek, a world-garage nagyokosai is nyomják, válaszoltak, hogy ez nem hiba, ez így van, ámde nem szabad a paypalban az országot változtatni - dehogynem, szóval valós a dolog. -
tutuhawer
őstag
válasz
homeless09
#5606
üzenetére
természetesen játékpénzért is lehet. Az autó stílusát/színét kell váltani és akkor látod, hogy elérhető-e játékpénzért is.
-
tutuhawer
őstag
válasz
Severinus
#5599
üzenetére
minden önbizalommal teli hozzászólást örömmel fogad a fórum szerintem. Ez nem egy nagyképű hsz volt, nincs itt gond. Nem írtál olyat, amit ne tudhatnál akár másik játékból vagy a való életből. Leírtad, te hogyan versenyzel, mivel, merre, nincs ezzel gond, amíg nem nagyképűsködés megy. Sp3cn4zHUN bántott meg eddig ilyen téren, és mindenkit, aki szereti a skyline R34-et. A tied OK, nézem is a profilodat, hogy állsz.
-
tutuhawer
őstag
válasz
1NST1G8R
#5572
üzenetére
én nem használom a csethez az egeret. entert nyomni se kell, mert amint megnyomom a /gombot, belép a cset ablakba. Aztán hozzáteszem a kívánt beűt (w; g; s; vagy parancsot join gn 3) és kész is. Tehát nem kell nyomnom entert se előtte, csak megyek, és ennyi a teendő: /w szóköz és jöhet a játéksotársam neve, pl 1nst1g8r, amit automatikusan kiegészít, amikor online vagy. 2 msáodperc alatt ott vagyok a csetben, egérrel szerintem igen hosszadalmas lenne.
-
tutuhawer
őstag
válasz
barack1997
#5565
üzenetére
a moderátor nem szokott amiatt közbeszólni szerintem. A helyesírási hibák miatt sem szól közbe. Én is igyekszem átlépni a fórumban a hibákat, mert igazság szerint: kell, hogy legyen fontosabb téma is.
Most jön a tuttifrutti: helyesen írva: Üdv {vessző} Barack!
@ odébbb: ha elfogy a nitró, fejre is állhatok akár, akkor se tudok jó versenyeket csinálni multiban. Ha ráteszem a nitrót a bmw-re, nagyon erős top 500 köröket is lehet vele menni X pályákon, amit a sok boostos balfácán már nem bír követni. Mondom, az a nagy király, aki a belvárosban is betolja a 10 nitrót a versenybe, és ha a porsche/ford/lambo trió képviselője tudja ez kezelni, akkor meg is érdemli a győzelmet. GRAMA nevű régi motoros "nemkutyafaszahúdejóltuningolt" murciját is megvertem már, és ő nem viccel, aztán a nagyképű seggfej Sachsenpower is kilép ellenem, mert látta, hogy hoppá, ez a srác odatolja a nitrót és nem áll fejre vele. Szóval kell a nitró nagyon, és ha nincs, akkor... baj van
@homelees09 Szevasz, az újonc kérdések helye pont ez a fórum. Játékban pl én biztosan nem reagálok, illetve nem szívesen. Autós kérdésekre se szívesen, kivéve egyet. tedd fel itt a kérdést nyugodtan. Előrebocsátom: mindig az a válaszom, hogy az a jobb autó, amit szeretsz, mint például: gyenge nitró, gyenge gyorsulás, kiváló kezelhetőség, precíz, Isteni hang:
-
tutuhawer
őstag
a csetelés közben én sem sok alkatrészt kaptam eddig. Itt sincs kolbászból a kerítés, de mazdád eléggé nem vicc, és szerintem erőltetned kéne azt. Nézegesd, miféle ellenfeleket ad az ellen, és azzal száguldj, a cuccok meg majd jönnek. TutuHawer-tipp: 4 db T2-es autóm van a TutuHawer profilban, és bármilyen rossznak tűnő cucc esik is le, valamelyikbe jó kell, hogy legyen. Több autód van, mint nekem, valahova csak jó az a szar 4 db cucc. Aztán aftermarket-cuccok: nem várom, nem kérem, de esik. 3-as ültetésem már van félretéve 4 is, egyszerűen csak kapom. 3 féle árnyalatban van kék neonon, 4 féle zöld ablakfestésem a 3 féle piros mellett. Nagyon nem kértem, de hát.. Haladni kell előre azzal, ami van. Leszegett fejjel megyek, nyomom, de ha elfogy a nitró, kicsit befejezem én is vagy nem is tudom... 500 alatt vagyok már , ha normálisan versenyzem, napi 100 elmegy belőle. Nyomjad, mit süket a csengőt, ez a tanácsom, jobb most nincsen sajnos.
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#5550
üzenetére
Hinnünk kell, hogy igen. Valaki tényleg esküszik a motortérbe a kék-kék-zöld kombira, én meg azt mondok, hogy OK, de van még olyan kombináció, ami nem rossz. Ez minden autónál más és más szerintem. PL evo 10-es lancerben csak fehér tuningom van, és nagyon pozitív a kocsi, stabil, jól húz, jól fordul, de a visszajelzések alapján a mercedesben vagy a 350 z-ben halál a csak fehér.
Az imént kaptam fülest M3 E46 ügyében, Balage mondott egy motortuning-színkombit (zöld-fehér-fehér)... Ezt gondolja ő, én tesztelni nem tudom, de a piros-kék-zöld kombival is elégedett vagyok. Van egy sofőr, aki vett 5 db M3-as bmw-t, és azt mondja, hogy a full zöld tuning nagyon pozitív eredményt mutat. A minap nyert egy másik játékos egy 7-13-0 motort, és kérdezte, hogy a BMW-be jó lenne-e... Én azt mondom, ha kapok egyet, biztosan beleteszem. De hoppá, nomish azt mondja, hogy az ő kék motorja nem tetszik neki, viszont lenne egy piros (ventura pro tuned raktáron). Lehet kombinálni...
a fehér a sárga az arany egyben, ki-ki döntse el, hogy mégis milyen, szerintem fehér a menő
-
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#5537
üzenetére
most belépek, lesz fenn kb 25 játékos, megkérdezem, láttak-e teleportálást. Szerintem nincsen, mert régen volt, és vannak ellenőrzőpontok az utakon. Nem tudom kifejezni, mekkora baj lenne a teleportálás, mert abban még a hiba, az emebri balfaszság leehtősége sincs benne, kivédeni , legyőzni szinte nem lehet.
-
tutuhawer
őstag
érdekes... rákérdezek holnaop. Én nem láttam ilyet, pedig multizom, mint az őrült, és csetelés meg hébe-hóba privátok mellett is elnyomok 100 nitrót naponta. Bohóckodni nincs kedvem, így meg hogyan jussak nitróhoz...?
szerk: engem csak az idegesít fel, ha én hibázok, a többit leszarom.
szerk: 2 új autó van megint, a silvia s14 változata meg a lexus LFA... Nincs új gép játékpénzért? Azért kérdem, mert ezek sincsenek kiírva hivatalosan. -
tutuhawer
őstag
Teleport nincs szerintem. Én nem láttam, mert érzékelők vannak a pályákban már jó ideje. Nincs teleport és levágás
-
tutuhawer
őstag
válasz
Thunderzolee
#5528
üzenetére
Minden fóumban időről időre felmerül ez a kérdés. megéri vagy nem éri meg újrakezdeni, adni fog jobban? stb.... Nincs az a pénz, amiért újrakezdeném. belemagyarázhatjuk, hogy 20-ig biztos ad majd jó cuccokat is... de nem nekem. Csak pro érdekel, race már nem. És a restart után 12 napig nem lesz pro, ezért inkább nem indítom újra, és reménykedek minden nap.
-
tutuhawer
őstag
válasz
_stick_
#5479
üzenetére
senki se harapja le a fejed, de egyet tudok: ahogyan azok a szakik felépítik az autókat, akár rossz is lehet... NEM azokkal a tuningokkal futják a top időket, semelyik tierben, és mi sofőreink között van hirtelenjében 2 is, akik top időkre mennek, na ők főleg sírva röhögnek a world-garage.com összeállításain.
-
tutuhawer
őstag
válasz
Thunderzolee
#5464
üzenetére
Beszart a kód, elbaszták tenap vagy mikor, de azt írják, hogy jónak kell lennie annak, aki még nem írta be.
-
tutuhawer
őstag
én már blokkoltam őt, találkoztam vele. powerup nélkül 371-et? Te is tudod, hogy nem lehet a belvárosban.
@Balage: tény, én is csak belerakosgatom az autóim cuccait, hogy lássam, mi az, amit meccselni tudok kb. Van egy likelyhood %, ami akkor 100 %, ha minden pro tuned az autóban. Ez nem tudom, mit jelenthet pontosan, de lesz T2-ben full fehér Evo X-esem és full kék 350Z-m. Kiváncsi vagyok, hogy milyenek lesznek, ha kész lesznek. Egyik sofőrkolléga mondta, hogy mindegy milyen színekből összerakva a pro tuned autó jelentősen jobban ütközik, és összességében jobb. A Silviádon éreztél ilyet, amikor elkészült? -
tutuhawer
őstag
arról lehet lehúzni a rókabőrt, aki hagyja. Szeretem a toyotát, megvettem, kész, Aki eddig nem szerette, majd pengesse érte a boostot. Ugyanez a skyline-nal. eddig nem volt jó? Akkor ezután se szeresse senki. Azt mindig is utáltam, hogy a nagyboostos befizetők a sok győzelem meg idő miatt azonnal félredobnak mindent és máris a boostos az új kedvenc. Én a boostot ami összejött vagy havonta 1 sms-ből benyomtam, sose autóvásárlásra költöttem, hanme garázs, ültetés, felni került ki belőle. Most egy bodykit a toyotára, pedig vehettem volna boostos nagy T2 autót is, de én ezt szeretem. Abban hiszek most már egyre joban, hogy javítják, és a fél világ arcát letépem majd a két t2-es japán császárral.
-
tutuhawer
őstag
értem, főleg skyline-nal nem soka lehetőség van variálni. Most a Suprát már van értelme tanulni, bodykittel új autót is kaptam. Új gumi kell nagyon és akkor sínen van a gép. Biztosan nagyon sok győzelmet ér a gép. az imént versenyeztem BBATTY-val, nagyon komolyan tolta ő is a skyline-t meg az EVO X-et is. Nekem tetszenek a lesajnált japán gépek. most őszintén
Eu -BMW E30 és lotus elise
amcsi - Boss 302 és mondjuk amerikainak az escortot
japán - mi a legkomolyabb japán T2 ? impreza vagy rx7 rz és játékpénzért a Skyline? Míg a másik kategóirák játékpénzes autói abszolút bevethetők, a japánok bőven hátrányban vannak, vagy rosszul látom? hoppá.... kivették a boostos verziót a skyline-ból és a suprát is kiveszik. Azt mondta Marc de Seggbeverisz
(köszönjük Werewolf593) haverja, drew, hogy ha visszajönnek a gépek, akkor variálnak a teljesítményükkel. Erre várok március 4-e óta. Remélem, jó irányba trükköznek a skyline-supra duóval. mondta drew, hogy e kettő miatt jön a legtöbb panasz nap mint nap. -
tutuhawer
őstag
válasz
csab991
#5413
üzenetére
ami a bántó, hogy Viktor nekem beszólt pár hete, hogy miért fotóztam le zselefn-t... Nyilván nem tudok veszíteni, és ezért bántom. A kép magáért beszél, és én kérek elnézést. A kép nyilván soha nem bizonyít semmit, de én köszönöm, nem szeretnék menni zselefn-nel többet. Ez a helyzet pontosan a csabamagyar24 kategória. A barátommal versenyzek - velük - és csal, mint az őrült, pedig barátok vagyunk, versengünk, groupban dumálunk. Rohadjak meg, ha elfogaom ezt. Az újak egyébként elég megbocsátóak sokszor, hát én nem, ez az én hibám.

szerk: sokan mondják, hogy kit érdekel, ha csal, hát csaljon. Na igen, de ott a HUN és a HUNGARY meg egyebek. Pontosan abba a körbe kerülünk , mint az orosz és román sofőrök. Hiába vagyok én jó srác, ha ma is bizonyítanom kellett route55-n egy ukránnak, hogy én tiszta vagyok, Idővel olyan negatív lesz a reputációnk, hogy nem indulnak el ellenünk. -
tutuhawer
őstag
válasz
csab991
#5413
üzenetére
nem a legjobb íveken ment, mert láttam a térképen
azt ugye érzed, hogy én 4X is 400-zal megyek a hulladék szar fos szemét bmw-vel és odabasztam már 1000 futamot a pályán. Ezért kellemetlen a 2:34. Nem titok, mondtam is Viktornak, hogy ezt nehezen veszi be a gyomrom, de igyekszem felzárkózni mögé/mellé. Ha vért is fogok okádni a végére, leteszem az asztalra a 2:34.70-et. Igaz, én 10 nitróval 4 juggerrel, 2 readyvel, de akkor is. -
tutuhawer
őstag
válasz
1NST1G8R
#5410
üzenetére
nincs titkolnivalója Viktornak, legitim idő, tessék begurulni a porschékkal, feldobok 2 pályát, 0 gyakorlással. Tudjátok mit, én miattam königseggel is mehettek:
Gyorsan felteszek 2 időt, lássa mindenki, hogy van hová fejlődni:
Azóta se ment soha viktor ezen a pályán, stadium and hwy1
Tessék, itt a következő, lehet gyúrni a boostos porschékkal meg midnennel, nitróval, bármivel. hangsúlyozom, powerupok engedélyezettek:
Nagy képhez kattintsatok a kis képre.
Egy biztos, én nem tudom egy lapon említeni magam ezzel a fiúval. Olyan jól megy, hogy nem tudom magam hozzá hasonlítani, de eddig egyetlen ilyen magyar pilótát sem találtunk - akit jegyez a stat oldal. Nyilván, aki le van nullázva, bármit tud meccselni, van ilyen magyar játékos is sajnos. Szóval hajrá, lehet hasítani, elvégre ezek elfogadott időeredmények.
szerk: a route 55 annak idején 16. világranglista idő volt, még koenigseggek sehol se voltak.
a stadium and hwy 1-t ma se tudom kommentálni -
tutuhawer
őstag
az mindig hasznos futam. Tudni kell, hogy hoppá, valami szar az én kocsimban, vagy valami szar a tiédben. Nekem nagyon sokat segített Sunny és egy abszolút japán fanatikus, aki hihetetlen, de igaz, bő egy éve is a nissan 240 zg-t várta már a játékban. Szóval összefutunk majd...
Új hozzászólás Aktív témák

- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell PowerEdge T110 II PC, Xeon E3-1220 v2 CPU, 32 GB DDR3 RAM, 2 x 1 TB SAS HDD
- Lenovo Tab M10 HD 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- Thinkpad L13 Yoga i5-10210U 16GB 1000GB 13.3", Touch gyári magyar világítós bill 360 Gar.: 1év
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3317, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3438, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Latitude E5540 - i3 / i5 I 6-8GB I 320GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
)
És nem a fórumokban
Egy biztos, valaki a piros, valaki a sárga gumira esküszik majd' minden autóban.
megadtam a belépési adataimat, a kolléga belépett, én idegeskedtem 10 percet, és mire kész lett, készen lett


![] ]](http://www1.picturepush.com/photo/a/7500229/oimg/Anonymous/nfsw002.jpg%5B/L)

, hogy hogyan tuningolok és utána hogyan versenyzem. Most itt a két videó, ajánlom:
Szóval ilyen csávók is gurulnak közöttünk a Worldben
vagy sehogy sem tuningolnád... Őszintén szólva érdekes. Nekem nincs kész se a bmw-m, se a murci, amit mégiscsak megvettem, de ha egy módjával tuningolt ellenféllel megyek, akár a bmw-vel is... legalábbis kérdéses a futam kimenetele. Ezek komoly dolgok, amiket írtál. A játékban milyen néven hasítasz, megtudhatom? Ilyen kiváló pilótákat keresek minden nap, akikkel lehet versenyezni.
de pénzem sincs



