Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
LOGOUT.hu
Hozzászólások
huszi.gyb
senior tag
Pontosítanék: Is-is. Mindkettőt használtam. Amikor nagyon lassan kellett menni csúsztatott kuplung, gáz nélkül, és hátsó fék. Úgy stabil volt a motor.
mondjuk vicces volt a 2. feladat, 2-esben kellett szlalomozni. Ellenkormányzásos módszerrel csináltam. Tök kényelmesen...
szerk.: A legnagyobb baj, hogy gázra berángat elég csúnyán egyesben. Kettesben meg nem tökölhetsz, mert a feladat egyest ír elő. Ezért játszottam a kuplunggal, ha kellett... Lábletétel tényleg bukta. (Egyszer így is le kellett, mert a CB-n nem voltam elég határozott visszaváltásnál, és üresbe tette )
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Something_
őstag
Forcefield Extreme Arm megvéve, jópofa cucc, kezdem magam robotzsarunak érezni. Action shirt csak kislány méretben volt, nem is biztos, hogy lehet kapni nagyobba, de ha lehet is, akkor sem ebbe az akciós árba, hanem eredeti áron.
Majesty elhozva a dokitól, első esős napom vele :-)
Kelomotornál még beszereztem egy 4500 ft-os esőruhát, képről rettegtem tőle, de élőbe egész normális kék színe van:-)
csongi
Topikgazda
Nekem nem jott be a 4300 feletti szinesebb fenyek. Ez van
Ez nagyon szemelyre szabott. De egy olyan foncsorba ami nem xenonhoz van kifejlesztve mindegyik santit, tobb fenye van, de a szembejovo is tobbet kap. Nem szereteik, mar a novelt fenyereju egonek is villognak, pedig boven hataron belul van a fenycsova. Szoval nem veletlen fejlesztenek, ehhez a fenymenyiseghez foncsorokat. Persze mogotte ulni jo, de ez pont olyan, mint nem kikanyarodni valaki ele, masra is gondolni kell.
A szine mas kerdes, nekem ejszakai esos ido en nem jott be a kek vagy a lilas szinarnyalat.
Nem latok vele olyan jol.Erzekeny a szemem az erosebb fenyre, ezert a szurkuleti latasom is jobb Nekem nyugtatobb es jobban bejon ha sargasabb a fenye, mikor a normal latasi viszonyok megvaltoznak.Tegnap eleg fos ido volt, megis a felet napszemuvegbe vezettem le .
Amugy szerintem nem sokat kell ra varni az uj ledes lampak mar kepesek lesznek a feny szinet is valtoztani.
Nah megint otletet adtam a gyartoknak francba.
Ugye ezeket szem valogatja
DigitXT
félisten
D2S izzóhoz való foncsorom van. Konkrétan projektor. Ezért látok vele
olyan jól, mint korábban sosem, és ezért nem vakítok. Annyira sem, mint
egy halogén H7 refis motor nappal: ezt a guruláskor megtapasztalhattuk.
Ha én is felqrom a refit, az más. Sajna más "defektjei" nem relevánsak,
de a tapasztalatot ismét megköszönöm! 4300 vagy 5000K lesz a vége.
csongi
Topikgazda
Haat a foncsorok vilagaba nem merultem bele, hogy attol mert projektoros jo e meg a xenon. Azt tuti, hogy amelyik nem allitja magat, az genyo szar tud szembol lenni, foleg ezeken a magyar utakon.
DigitXT
félisten
Ami állítja magát az is csak a csomagtartó terheléséhez, induláskor.
Motoron ez irreleváns. Nem baj, ha nem értesz hozzá, de akkor ne add
a szakértőt a témában, mert elég hülyén néz ki. Körbejártam, hidd el.
(4 fórumtárs gurult velem, és csak AndrewTdi halogén refije vakított...)
Something_
őstag
Itt szlalomoztam 2 utan a dugoban: [link]
Azt hittem, hogy egy hatfos csalad meghalt, akkora volt a lepel. Kb 30 rendorauto allt ossze-vissza a Dozsan. A VW rommatorve. Mondom wtf!? Raszallt egy ufo vagy mi?
Reggel pedig kicsit meglepetes volt, hogy fordulok ki az egyiranyu utrol a kelomotortol es 50 rendor all velem szembe jogsi nelkul kicsit fura erzes fogott el, hogy meg visszafordulni se tudok
Rendornap...
[ Szerkesztve ]
csongi
Topikgazda
A szakertot nem adtam, az elso mondatom vegere kerdojelet szantam, csak hat tableten nem mindig ugy sikerulnek a dolgok . de nemi kis olvasas utan ezt talatam. Ha a lampadba DCR jeloles van akkor tehetsz bele xenon izzot, Ha hcr akkor pedig nem, ha vakit ha nem.
Nem tudom milyen az a xenon lampa ami csak a csomagtarto terhelesnel allitja magat, eleg kezdetleges lehet. (Mar ha ezen funkcional az autora gondoltal) De a szabaly az, hogy dinamikus szabalyzassal ellatott illetve lampamosoval kell renelkeznie a jarmunek es mindegy hogy motor vagy traktor. Plusz csak a foglalat jelolesenek megfelelo jelolesu izzo teheto bele. Pl H4 abba H4 jelolesu izzo teheto. Kohm rendelet!!!!Na a 12 eves ipari hulladek Mercedesben is ket szbalyzo van, elol-hatul. Es dinamikus a kis rohadekja.
Az hogy a tied eppen nem vakit, annak orulok, es annak is hogy jobban latsz vele, de ettol meg szabalytalan, es akar biztatas jellegu is lehet mas motorosknak a hasznalata. Egy regebbi 10 eves bordas mintas uveges lampannal mindegy hova allitanad, akkor is vakitana, ez pedig fizika, es nem kitalacio. Evente begyalulok 60 ezret autoval, plusz a tobbi, eleget vagyok uton, hogy tapasztaljam is amit allitok.
Belemerulhetek a tema, gyorsan ha akarod, de a te tajekoztatod is orommel veszem.
DigitXT
félisten
Őszintén? Nem akarok vitatkozni veled. Nem azért építettem ilyenre
a motorom lámpáját, hogy majd megmondják, hogy "fényszórómosó"!
Senkit nem bíztatok rá. Mindenkinek a saját felelőssége. (Egyébként
meg nem mindegy, hogy autó, vagy motor jogilag, de ez ne zavarjon...)
longwild
aktív tag
GPS tartó. Lassan feladom, mert nincs olyan megoldás, ami szép és jó lenne. Az én robimon lényegében csak a tükörszárra való rögzítés jöhet szóba vagy esetleg a tükörszár alá való rögzítés.
Tudnátok esetleg valamilyen megoldást ilyen esetre?
Szerk: erről mi lenne a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
longwild
aktív tag
Illetve visszakerestem, SirKero készített egyet házilag, burkolt kormányos burgmanra. De nem vágom, hogy mihez fúrta hozzá a kormányon... Elvileg a tartót leszedve, nyom nélkül eltüntethető a helye, tehát lehet, hogy nem is fúrta hozzá semmihez.
szoftver szakmabeli && Beverly250
SirKero
őstag
A fékolajtartály tetejét lefogató csavarokhoz van rögzítve. Nyom nélkül eltüntethető és kb ötven forintból kivitelezhető.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
csongi
Topikgazda
A burgonya forumon meg fent van a wayteq navihoz a gps tartom
Kb 200 ft bol megoldhato
SirKero
őstag
Én is Wayteq 920 navihoz készítettem és felraktam a burgman fórumra. Volt aki le is koppintotta
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
longwild
aktív tag
Merre merre? Vagy bedobnád ide is ha megkérlek?
SirKero:
Áhh. ezzel az a baj, hogy még a féktartály fedele felett is van egy műanyag idom.... Amit egyetlen pici csavar tart.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
csongi
Topikgazda
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Kép alapján mi a véleményetek?Több szem többet lát
[link]
csongi
Topikgazda
Szép
vaksi8
senior tag
Hát ez az!Gyanúsan szép! Ezért kérdeztem mert Ti mindig észre tudtok venni olyan dolgokat ami nekem elkerüli a figyelmem
SzlobiG
félisten
Talán újra van fújva? Mer tényleg szép ennyiért.
DigitXT
félisten
+1 az újrafújásra, mert a felirat az oldalán sem néz ki gyárinak.
ON: amúgy szép.
[ Szerkesztve ]
vaksi8
senior tag
Elképzelhető hogy frissen van fújva,mert a tulaj azt mondta hogy még karcok sem nagyon vannak rajta Ezt egy 8 éves olasz motorról nehezen feltételezhető Meg az első képen a kipufogón látszik, mintha telibe lenne fújva feketével.Elmegyek ma megnézem.
csongi
Topikgazda
Garantalt ujra festett.
Ami nem baj, a kerdes miert kellett ujra fujni?
Nezd meg a kepeket google, a tipusjelzes szarul tettek vissza.
SirKero
őstag
Szerintem is újra van festve ( a Burgman 400 fordítva van ) de ez nem probléma ha csak a karcok vagy egy elcsúszás miatt lett megcsinálva. Az már más kérdés lenne ha azért adtak volna neki új fényt mert előtte totálos volt. ( Kistarcsán néztem meg egy friss fényezéses gépet tényleg nagyon szép volt de menet közben kiderült,hogy komplett eleje lett cserélve mert frontálisan ütköztek vele ezért kellett újra fújni )
Azt kalkuláld be hogy mire a nevedre kerül 710E-720E forint lesz a vége és jövő tavasszal egy 30E+ szervizzel kezdesz ( hajtásszíj csere 24E Km-nél )
Ezzel lehet,hogy jobban járnál
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
vaksi8
senior tag
Hát igen jól meg kell nézni, ki kell próbálni.Ami a névre írást illeti, én úgy számoltam mivel magam csinálnám kb 90 ezerből megáll.
28 ezer a kpm-es első forg.-ba helyezős műszaki, reg adó kalkulátor szerint 38 ezer,okmány iroda 6-6 ezer törzskönyv-forgalmi,6 ezer rendszám és pár száz Ft érvényesítő matrica.
A motort 550-be hoznám el,többet nem adnék érte így az egész 650 környéke lenne.
Néztem az általad linkelt motort is,de nem tetszik a régi "kasztnis" burgi meg hát tőlem nagyon messze is van.Elég régóta hírdeti már,nem nagyon mennek érte annyiért amennyiért kínálja.
SirKero
őstag
Egy barátom az idén januárban vett a nevére egy külföldi papíros TDM 850-t. Mindent ő intézett és így 110 000HUF lett a vége mire vizsga + a nevére került mivel januártól már valami vagyonszerzési illeték vagy mit is kell fizetni
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
vaksi8
senior tag
Valószínű a dupla köbcenti miatt fizetett ennyit,na meg függ a motor korától is.Vagyonszerzési illeték honosításkor (M.o-i első forg.helyezéskor) nincs.Csak a forgalmi,törzskönyv,meg a rendszámot kell fizetni okmány irodában.
canniball
nagyúr
"Vagyonszerzési illeték honosításkor (M.o-i első forg.helyezéskor) nincs."
Biztos vagy benne?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
vaksi8
senior tag
Ez most meglepett,mert múlthéten érdeklődtem az okmány irodában a menetről. Más pedig ha ez így igaz, Sirkero kollégának a barátjának még többet kellett volna fizetni, mint 110 ezer Ft ha a köbcentiből indulok ki(évjáratot nem ismerek).De megérdeklődöm még egyszer,mert ha így van akkor az újra vissza fogja vetni a hazánkba behozott autók-motorok keresletét.
canniball
nagyúr
Inkább kérdezz rá még egyszer kifejezetten erre minthogy lukra fuss!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
DigitXT
félisten
A LED-es féklámpa lesz az oka, mivel nincs benne két "izzószál",
és ugye az helyzetjelző is: arra az áramkörre is jut áram ekkor.
SirKero
őstag
Ebben a jó időben gondoltam robogok egyet
Hát nem sikerült Álló helyzeteben hét nap alatt olyan szintre lemerült az aksi,hogy a műszerfal visszajelző lámpái nem világítanak. Kocsi aksiról pöcc-röff indult de ha levettem a bikakábelt leáll. Töltés stabil ( fordulaton se több ) 13,7V. Gondolom most adta meg végleg magát az aksi.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Brogyi
senior tag
Azt hiszem nálad fekszik az akksi. Hány éves?
SzlobiG
félisten
Tessék venni bele egy normális akksit.
DigitXT
félisten
Ám ha semmi nem jön össze végül, akkor: jól berúgni.
Ja, hogy azt nem lehet: az nem jó, ha az aksi kaksi...
SirKero
őstag
(#683) Brogyi Igen fekszik. Nem tudom mennyi idős ezzel vettem a gépet
(#684) SzlobiG Rajta vagyok őt néztem ki A fizikai méretei megegyeznek a mostanival de 8Ah vs 11Ah és 80A indító vs 230A a különbség. Remélem az önindítót nem teszi tönkre az ennyivel nagyobb indítóáramú aksi.
(#685) DigitXT Nem lehet elvonón vagyok
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
DigitXT
félisten
Az önindító nem fog több áramot felvenni, mint ami kell neki.
Fordítva igaz... Ha több áram kéne, de az akku nem tudja, akkor
nem igazán indul be a motor (lassan forog), és/vagy túlterhelés
miatt (ha nem is rögtön, de idővel) az akku megy/mehet tönkre.
kcsa
veterán
Én is most cseréltem akkut, azóta kicserélték az akkut a motort Gyakorlatilag azonnal indul, előtte volt olyan hogy többet is forgatott az önindító, és néha csak másodikra indult be. Azóta ez megszűnt.
longwild
aktív tag
A fekete golyót miből készítetted? Vagy milyen néven kaphatok ilyet egy barkácsboltban?
szoftver szakmabeli && Beverly250
csongi
Topikgazda
longwild
aktív tag
Erről valamelyik része le lett berhelve? Nem vágom
szoftver szakmabeli && Beverly250
SirKero
őstag
longwild
aktív tag
Ezt tudom, mert megtaláltam évekkel ezelőtti hozzászólásodban is
A faudi fej ami nem tiszta, mert a legtöbb helyen faudi gombcsuklókat kínálgatnak, aminek 90fokban van két szára... De akkor nekem nem a gombcsukló kell, hanem faudi fej változat...
szoftver szakmabeli && Beverly250
csongi
Topikgazda
Szét szerelhető, egy biztosító gyűrűs szeg tartja egybe a két idomot.
vaksi8
senior tag
Megérdeklődtem a forg.-ba helyezés menetét!
Ismét meglepődtem! Ha uniós országból származik a motor és volt még rajta érvényes műszaki,akkor itthon a vizsga állomáson honosítási vizsga van,ami 8 ezer ft-ot takar.Ha van még érvényes műszaki,de én azért szeretnék rá frisset az plusz 4 ezer ft,ha viszont nincs mert kint lejárt (vagy időközben már itthon) akkor 28 ezer a vizsga díja.
Valóban van átírási illeték is kw után,ami az én esetemben 450Ft/Kw (25 kw=11250 Ft).Ez egy elenyésző összeg,ha a műszakival ennyit lehet spórolni
Tehát összességében még akár kevesebbre is kijöhet a dolog,mint ahogy számoltam.
canniball
nagyúr
Ez nem is hangzik olyan rosszul.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
kcsa
veterán
Pf, pénteken előttetek gurultam el ahogy látom
És most direkt betoltam enyémet tető alá, hogy ne kelljen vizes nyeregre ülni, de budai oldalon mintha nem akarna esni.
Something_
őstag
Láttad a mocit is? :-) (nem én vagyok a szikvizes :-) )
[ Szerkesztve ]