Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#801) Bogyó bá' válasza kcsa (#798) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Egy motoros buliban voltam a szomszéd faluban délután. Volt egy 10 perces kis felhőszakadás, azután - miután az egész buli teljes érdektelenségbe fulladt (volt kint összesen 25 ember, ebből 5 motorral) így miután elállt az eső, hazaindultam, nem vártam meg a koncertet sem (amit úgy gondolom, hogy nézők hiányában meg sem fognak tartani). Persze amint elindultam, megint el kezdett esni, csak már nem olyan nagyon. Persze csak felül volt rajtam a cordura kabát, alul farmernadrág, és a fejemen is csak a nyitott sisak (csopperesek közé nem illik menni csak vagy farmerban, vagy bőrszerkóban, nyitott sisakban. Bőrruhával meg nem rendelkezem) A nadrágom ázott sz*rrá, illetve én deréktól lefelé...

szerk.: Holnap szerintem jobban meg fogok ázni, mert reggel korán megyek Siófokra a veterán találkozóra, és majd kora délután haza. Sok esőt jósolnak. Igaz, teljesen be leszek öltözve, és esőruha is lesz nálam (az ma is volt, ha jobban belegondolok, de eszembe sem jutott... :B ).

260 km-en azért jobban meg lehet ázni még így is, mint 5-ön... :D

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#802) DigitXT válasza Brogyi (#789) üzenetére


DigitXT
félisten

Az nem derült ki, hogy a törést mi okozta. Oké, hogy a motorozás...
De közvetlenül mi? Nyomtál egy highside-ot, s vállra érkeztél belőle?

kcsa: Én már elolvastam sajnos. A gondolatától is zsibbad a lábam
Valahogy úgy. Azért is kérdem, mi volt az előzmény, mert kerülném...
Mint fiatal, akit még visszatarthat.:D Na, nem a motorozástól, max. a
száguldozástól. Mostanában a térdvédőt is inkább hordom, mint nem.

Egyik nap leszólított egy faszi a mélygarázsban, hogy 1) ilyen időben
motorozok? Esős nap volt... Aszondja, egy nyári zápor az autópályán
200-nál nem gond, de ez, így... 2) merre van a feljáró a recepcióra? 3)
ez milyen motor? 4) a térdvédő nagyon jó, mert a T-Max-ával egyszer
koccolt, a sípcsontja rögtön megrepedt (nem volt rajta külső térdvédő)

Olyan közvetlenséggel beszélt, mintha tudnom kéne, hogy kicsoda.:D
Fogalmam sem volt, őszintén megmondva. Még az egyéni rendszáma
alapján sem tudtam volna megmondani. Ősz, pocakos, 50-60 éves?:DDD

A rendszámot direkt nem írom be, adatvédelmi okokból... Hehe.:R

[ Szerkesztve ]

(#803) DigitXT válasza kcsa (#798) üzenetére


DigitXT
félisten

Azóta is rendszeresen ronggyá ázok, már szinte hiányzik ha egy-két hét kimarad
Lehet, hogy esőisten vagy, csak nem tudsz róla: a felhők így kedveskednek neked.

(#804) kcsa válasza DigitXT (#803) üzenetére


kcsa
veterán

Kollégáim rutinosak: Ha váratlan nagy eső esik, már kérdezik hogy mostam-e kocsit. Vagy ha nagy a szárazság akkor kifejezetten kérik hogy mossam le :D

(#805) Brogyi válasza DigitXT (#802) üzenetére


Brogyi
senior tag

Nagyon egyszerű. Lesett a hó, és én konokul haza akartam menni a motorral. Totyogtam. A 3. kanyarba elindult a fara amit már semmi nem hozott vissza. Nem a tempo volt gáz, hanem ahogy a vállamra estem. Tipikus biciklis, motoros törés. A csuszós úton még törött vállallal felálítottam a mocit. Akkor még nem tudtam. Az se volt semmi. Fekve csak nem hagyhatom ott. Útszélére toltam, és hívtam segítséget.
Ha nincs szögesgumi akkor nem motorozz hóban. Attól a naptól a hó, és a +5 Celsius a határ nálam.
Míg nem érzed nem tudod. Bár az okos más kárán tanul. :D
Az a szög azért kegyetlen volt. Na, és ahogy beraktták. Legközelebb elviszem. Ha meg is foghatod, és látod az-az igazi.

(#806) longwild válasza Something_ (#795) üzenetére


longwild
aktív tag

Ez a kozepig huto huto minden tipusra igaz?

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#807) DigitXT válasza Brogyi (#805) üzenetére


DigitXT
félisten

A nővéremnek volt egy csuklótörése (ártatlan esésből, nem motoron):
az ő "szögeit" sem bírtam nézegetni: puhány vagyok, ez van. Sokkol.

Hóban amúgy nem motoroznék, bár egyszer "kapartattam" a Majával,
de többet nem.:D Szerencsére csak kevés jégborda volt, nem lett baj.
Szóval nem motorozok hóban, az egyszer biztos: szöges gumival se.

(#808) kcsa válasza Brogyi (#805) üzenetére


kcsa
veterán

Én is mentem már hóban kényszerből - téliesítéssel elcsúsztam, és már leesett a hó mire elmentem garázsba. Minden méteren rettegtem, egyszer megindult a segge, fogalmam sincs hogyan, de valahogy visszahoztam, pedig már szinte Hallottam a ripityára törő műanyag hangját :D

(#809) Something_ válasza longwild (#806) üzenetére


Something_
őstag

Passz, de gondolom igen.

(#810) longwild válasza Something_ (#809) üzenetére


longwild
aktív tag

Piaggio mast gondol errol. 😉
3/4 feletti bekapcs, 3/4 alatti kikapcs a jo. Kulfoldi forumokon is sokan raparaztak, de ez a normal a forro allamokban vagy varosi araszolaskor. Varoson kivul a feles mutatoallas a jo atlagos homersekletu helyeken.

[ Szerkesztve ]

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#811) Something_ válasza longwild (#810) üzenetére


Something_
őstag

Úgy legyen! :-) De neked nem háromnegyednél kapcsol, hanem egész előtt egy hajszálnyinál, nem?

(#812) longwild válasza Something_ (#811) üzenetére


longwild
aktív tag

Ha jol emlekszem 9 elott be es 8alatt ki. De majd hetvegen megfigyelem pontosan.

Egyebkent amit ajanlok es tavaly megcsinaltam. Leuriteni az egesz rendszert, slagot ledugtam a szetszedett csoveken es raengedni a halozati vizet. Erdekes dolgokat hozott ki, darabos nemtom miket. Aztan feltolteni eloiras szerinti aranyu folyadekkal.

Szerk: nem tudom mar, hogy hol olvastam, de a gyaritol feljebb torteni be es kikapcsolast okozhatja a nem megfelelo mennyisegu huto folyadek.

[ Szerkesztve ]

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#813) csongi válasza Brogyi (#785) üzenetére


csongi
Topikgazda

Milyen gyertyara gondolsz?
Gyere le, megoldjuk :)

(#814) balazs1011 válasza Something_ (#811) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Nekem is talán hűtő gondom van ,vagy mi.
Normál állapot,hogy csak az 1/4 részig megy fel a mutató
és ott stabilan áll .
Ha megállok vagy leállítom akkor rögtön felmegy az 1/2-es állásba.
Sztenderen ha járatom akkor 3/4 résznél kapcsol a ventillátor.
Egy kicsit zavar,hogy nem áll be középre,pedig már
cseréltem termosztátot (12J 90C van ráírva),hűtővizet,és hőgombát is.
Mi lehet a megoldás??? :R

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#815) kcsa válasza balazs1011 (#814) üzenetére


kcsa
veterán

Erről már beszéltünk szvsz, az ötszázas Beverly-k egy részének jellemzője a tünet ha jól tudom - folyamatosan alacsony hőmérséklet, emiatt magas fogyasztás. Vagy rosszul tudom? :)

(#816) DigitXT


DigitXT
félisten

Röhej amúgy, hogy egyik mérőn sincs hőfok felirat? Nézzük itt, hogy
középen áll-e a mutató, vagy sem, de az értékről fogalmunk sincs.:DDD

(#817) kcsa válasza DigitXT (#816) üzenetére


kcsa
veterán

Elvileg zárt, tehát piros mezőben akár 100 fok felett is lehet, ideális pedig 90 fok körül ha jól tudom. Ha nagyon kíváncsi vagy, mérj egyet a radiátoron infrás hőmérővel :)

(#818) DigitXT válasza kcsa (#817) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem azért, én ezen már túl vagyok*, csak itt egymás közt (más motorok közt) hasonlítgatjátok, hogy 1/2, vagy 3/4, és melyik a jó, miközben azt nem tudjuk, hogy ez mit jelent. Lehet, hogy mindkét kollégának az ideális 90 fok körül van, de egymást zavarják szerelőhöz, mert más a skálájuk?:R

*: annyi van, hogy jelenleg a passzív bordát mérem, nem a vizet, mert még nincs adapterem. A gyári hőmérőt (van belőle néhány), kihajítottam. Maján amúgy nincs gyári hőmérő, de a vízhűtés csőben van egy KOSO adapter, amire tetszőleges (kompatibilis, akár PC-s) kijelző rácuppantható.:))

Szerk: azért nem veszem ki a Majából, mert akkor cserélni kéne a csövet.:DDD

[ Szerkesztve ]

(#819) csongi válasza DigitXT (#818) üzenetére


csongi
Topikgazda

Nem tudom mennyire lehet idealis 90fok egy aluminium blokknal, itt eleg par perc es nyekk a cuccnak. De valoban megerne utanajarni a gyari elorirt uzemi hofoknak. A 90 fok rendben van ha korulmenyek olyanok 42 fok varos tokolpdes. De orszaguton 20fokos melegbe ne mar :) jo a gondolat, megnezem nalam ir e valamit a szerviz konyva.

(#820) DigitXT válasza csongi (#819) üzenetére


DigitXT
félisten

Ne velem vitatkozz, én csak idéztem.:D Egyedül az 1/2, 3/4-ed, stb. semmitmondó összehasonlításai ellen szólaltam fel. Vízhőmérséklet pontosan? Azt kellene nézni.

Szerk: nekem a passzív borda 60 fok körül szokott lenni... Amikor beragadtam egy istentelen nagy dugóba, láttam 80 fokot is. A vízhőmérsékletem nyilván több.:))

[ Szerkesztve ]

(#821) kcsa válasza csongi (#819) üzenetére


kcsa
veterán

Márpedig én úgy tudom hogy 90fok az ideális. Gyors guglizás is megerősíti ahogy nézem - márpedig ami le van írva az interneten, az úgy igaz :DDD

(#822) DigitXT válasza kcsa (#821) üzenetére


DigitXT
félisten

Maján 85 fok körüli vízhőre rácsodálkozott a szerelő, hogy az picit kevés, nem?:DD

(#823) -Mosquito- válasza csongi (#819) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Pár perc.. Ahha.. :D :D
Homorúdfürdőről ~700Km "simán" hazajött úgy,hogy nem volt víz keringetve a blokkban és állandóan a piros tartományban volt a mutató,és folyamatosan forralta a vizet. .( Fel lett cserélve a két cső a vízpumpánál ) :DDD Hengerfejtömítés csere oszt ennyi. Nem az én gépem volt!

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#824) huszi.gyb válasza Bogyó bá' (#797) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Amikor a GS500-at vezettem, az első 20 szakadó jégesőt kaptam. :D :))

kcsa: Én is. Közlekedem esőben is. Rendszeresen. Ott a henteskötény, meg az Evolution TS, azok megvédenek a víztől. :DDD

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

(#825) Brogyi válasza balazs1011 (#814) üzenetére


Brogyi
senior tag

Hát akkor a részletek a szervízkönyv szerint. Bár csodálkozom rajta egy picit, mert ez elérhető könnyen.

A termosztát 82+-2°C.
A ventilátor bekapcsolási hőmérséklete 107°C.
A ventilátor kikapcsolási hőmérséklete 103°C.

Ezeket egy 2000Ft-os infra hőmérővel tudod ellenőrizni, vagy rádugod a laptopod ha van software.

A Beverly-n középen kell állnia a hőmérőnek. Ha egy helyben áll a motor akkor megy feljebb, és kapcsol be a ventilátor. Amikor megy a ventilátor ki ne nyisd a hűtő kupakját, mert megégsz!
Azért nincs hőmérséklet kiírva, mert nem hiteles. Az-az ha tied nem középre áll be az nem hiba.
Nálad se a termosztát nem jó,de a műszer is gyanús.
Vegyél először egy gyári termosztátot, és ha nem jó akkor jön a műszer. Ha Te cserélted akkor egy gázrezsón tudod ellenőrizni a termosztátodat. Hőmérő azért kell.
Lehet, hogy már nem úszod meg a laptopos ellenőrzést. Ott látod mikor kapcsol ki/be a ventilátor.
Többször hivatkozik az injektorra. Na, az szívás.

(#826) kcsa válasza -Mosquito- (#823) üzenetére


kcsa
veterán

Homo rúd fürdő? Ez valami pancsoló melegeknek? :DDD

(#827) -Mosquito- válasza kcsa (#826) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Az. ;] Jah látom már,közben javított verziót írta be a Firefox. :D
[link]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#828) kcsa válasza Brogyi (#825) üzenetére


kcsa
veterán

Kigyűjtöttem másik motor jellemzőit. Nagyságrendekkel úgysem térhet el.

Kymco Xciting 500:
Begin to open 80 - 84°C (176 - 183°F)
Fully open 95°C (203°F)

Kymco Xciting 250:
Begin to open 80 - 82°C (176 - 180°F)
Fully open 90°C (198°F)

Ventilátor kapcsolás:
OFF->ON Over 88-92C
ON->OFF Lower 88-92C

Hibalehetőségek a könyv szerint ennél a típusnál (meg kábé mindegyiknél):

Engine temperature too low
Faulty temperature gauge or thermosensor
Thermostat stuck open
Faulty fan motor switch

[ Szerkesztve ]

(#829) Brogyi válasza kcsa (#828) üzenetére


Brogyi
senior tag

Azóta látom csak 90°C termosztát van, az elején pedig a gyártási dátum.
Mindig elfelejtem, hogy innen a székemből semmit nem lehet megjavítani.
A 100°C fölötti ventilátor bekapcsolást furcsálom azért.

(#830) Brogyi válasza kcsa (#828) üzenetére


Brogyi
senior tag

Új termosztáttal hogy lehet túlhűtött a motorja? Valamit nem mond el. A kijelzője jó lehet.
Balázs
Így raktad össze?

(#831) kcsa válasza Brogyi (#830) üzenetére


kcsa
veterán

Mivel anno én is nézegettem az 500as beverlyket, így utánaolvastam bel- és külföldön is.

Több helyen az jött ki hogy a termosztát a gyenge pont, és hajlamos túlhűteni a motort, ami miatt szar a fogyasztása is. Ami közös pont volt, hogy ha jól emlékszem csak és kizárólag gyári termosztáttal jó, ami viszont drága. (vagy pont nem a gyári jó? elfelejtettem :D)

Én megmérném a helyében valami hitelesebb műszerrel a víz hőmérsékletét (pl. amit DigitXT említett). Ha ez a része rendben, akkor csak a mutató mutat hülyeséget, ignorálható.

[ Szerkesztve ]

(#832) longwild válasza Brogyi (#825) üzenetére


longwild
aktív tag

Laptopra hogy kotod ra?

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#833) csongi


csongi
Topikgazda

Digitxt: Dehogy vitatkozom, isten ments :) beszélgetünk.
Látom felráztam a topicot egy kis hőfokkal :D
Ma csendesen belecsavartam az idén első 1000Km-ét.
Bp-en nekem is felment a piros jelzésig a mutató.
Nah de érdekes volt. Felment félig a mutató, ott stagnált, majd egyszer csak 2 másodperc alatt felszalad a pirosig. És 15-20mp muva megint középen a muató. Na néz már ez meg unatkozik vagy a Pesti levegő megártott a vidéki kis lelkének. Nah mindegy nem meleg, tudom. Ezt a következő lámpánál is eljátszotta. Hmmm, ennyire ne duzzogj már hogy itt vagyunk :D
Aztán már nem csinálta.
De össze állt a kép, kicsit kevés volt a hűtővizem, és Pest alatt felöntöttem, tökig :D
Odáig nem is volt gond, csak mikor tötymörgés lett, gondolom kellett neki némi kis idő mire kisajtolta a felesleget :)
A második teljes termoszát nyitás után már helyére állt. :D
Országúton fél és az első egynegyed között áll a mutató.
Városban a félállásban szokott.
Magyar nyelvű leírás
A motor hűtővizének körülbelüli hőmérsékletét mutatja. A motor indulásra kész, ha
a mutató elmozdult a „MIN” jelzéstől. Az optimális hőmérséklet a MIN és a MAX
jelzések közt középen van. Ha a mutató a piros tartományba kerülne, állítsa le a
motort és ellenőrizze a hűtőfolyadék szintjét.

Egyébként tényleg jó lenne egy konkrét mérést végezni, mert ez a mutatós dolog, tapogatózás.
Ha hűtő venti gombája és termosztát jó akkor nagy vész csak nem lehet.
Minden esetre, ezeknél a gépeknél amikkel mi rendelkezünk, igen csak 10 év körüliek, és ki tudja mi volt beleöntve ezekbe. Egy hűtő víz/fagyáló keverék csere, és ha van lehetőség némi kis takarítás is ráfér a rendszerre.

A fogyasztásom a szokásos, 3,8-3,9L / 100
Egy személy, vegyes használat, országúton 100-120 tempó.

Az felújított telók nagyon bejönnek, végre kezd olyan lenni amilyennek kell lennie. Fekszik az úton, kényelmes. érdemes megcsináltatni, ha valakinek ilyen gondja van, egy teljesen más motort fog vissza kapni :)
Szíj cserekor még lesz egy kuplung renoválás, hogy az indulás is sima legyen , ne rázzon be, és húú de jóó lez :D De van még 3000 hátra a szíjnak cseréig, addig elmegy így is.

(#834) balazs1011


balazs1011
aktív tag

Brogyi
DigitXT
csongi
kcsa

Termosztát,injektor,hőgomba mind gyári Redracing (RRMP)-től rendelve,
gyári hegesztett matricázott csomagolásban.
A termosztát jól van bekötve,mert másképp nem is lehet.
Mikor kinyit a termosztát akkor a kép szerinti piros cső meleg/forró
még menet közben is,de viszont a másik oldali visszajövő cső csak langyos.
A hűtőt nem tudom megfogni mert le van burkolva.
A lézeres műszert 2 hete próbáltam ,azt hiszem 88 fokos volt a víz üzemi hőfokon.
De szerintem ez sem valós.
Laptopra hogyan lehet rákötni??? Ez engem is érdekelne.
Azt a képet honnan töltötted le??

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#835) csongi válasza balazs1011 (#834) üzenetére


csongi
Topikgazda

Ha a vissza térő langyos, akkor jó, kering a víz, oszt jónapot!! :D
A 80 fokos víz meg teljesen jó, ha az előre menő ágon mérted.
ezek szerint a vissza jelző műszer csak tájolás, de ki lehet azt is mérni.

(#836) Bogyó bá' válasza csongi (#835) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Vagy épphogy nem kering eléggé a víz, ezért csak langyos a visszatérő: (részleges) dugulás, rossz vízpumpa is lehet éppen.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#837) csongi válasza Bogyó bá' (#836) üzenetére


csongi
Topikgazda

Ha menet közben lesz langyos akkor elhűl, ha álló helyben akkor valóban nem jó, nem forog át a víz.

(#838) balazs1011 válasza csongi (#837) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Sztenderen fel lehet melegíteni úgy hogy bekapcsoljon a ventillátor.
Ha elindulok akkor hül vissza a visszatérő cső.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#839) DigitXT válasza Bogyó bá' (#836) üzenetére


DigitXT
félisten

Pontosan. Ha nagy a hőmérsékletkülönbség, akkor alacsony az áramlás.
Ha gyorsan kering a víz, csak pár fok különbség van a meleg/hideg oldal
közt. Legalábbis PC-vízhűtésben ez a tapasztalat.:D Motor ugyanez, bár
nagyobb fűtőteljesítménye van (a menetszélnek meg hűtőteljesítménye).

Ennyi erővel két hőmérővel lehetne tudni a tutit.:K Esetleg három, mert a
termosztát által leválasztott (amíg leválasztott) részt külön kéne mérni...
(PC vízhűtésnél mondják, hogy felesleges két hőmérő, elhanyagolható a
különbség "hideg/meleg" víz közt - kvázi állandó a vízhőmérséklet adott
egyensúlyi helyzetben. Ez viszont alacsony áramlásnál nyilván megdől.)

(#840) csongi válasza balazs1011 (#838) üzenetére


csongi
Topikgazda

Szerintem jo. Menetkozben ha elol van a hutod, a menetszel elhuti a vizet a hutobe. Totalisan nem zar le a termosztat, es a nyitas sem ugy mukodik, mint egy magnes szelep. Fokozatosan nyit es zar, a blokkban felmelegszik a viz, fokozatosan nyit, es tobb viz forog at, es engedi be a hutott folyadekot. Es menetkozben beall egy helyzetbe, pl 70 fokos viznel par milimeter 82 foknal teljes nyitas. Es a nyitasi allapottol fuggo viz mennyiseget keringet. Vagyis orszaguton van idelye a viznek vissza hulni. A langyos elegge subjektiv de gumicsonel nekem a langyos viz a 40 fok koruli.
Vagyis a termosztat nem vagy vagy allapotba van, hanem a ket vegallasa kozott fokozatos az ateresztesi keresztmetszet. A teszteleset azert ugy hatarozzak, meg hogy pl egy 90 fokos termosztatot 90 fokos vizbe kell tenni, es ott teljesen ki kell nyitnia, mert a vegallas ellenorizheto, es ezen a hofokon kell a teljes keresztmetszet, ha nincs meg akkor rottyan a cucc.
De egyszeru, meg kell nezni 70-75 fokos vizbe mit csinal :D

(#841) Brogyi


Brogyi
senior tag

longwild,balazs1011
Kell egy interface áramkör ami készen megvehető. Ez még nem lenne nagy költség. A software a lényeg, mert az drága.
Most [ezt] találtam, de ezeknek van olasz képviseletük is. A gyári szerkezetnek horror ára van. Nekem biztos.
A múltkor megkértem, hogy olvassák ki a hibakódot erre azt kaptam, hogy ezek nem örzik meg.
Ez így nem igaz. Megörzi, csak ha sokszor hiba nélkül startoltál akkor törlni. Azért sokszor, mert nem jegyeztem meg az infót.
Szelektív sajnos a memóm.
Röviden ennyit a laptopról. A szervizek kékszinű gameboy-kal szoktak játszani. :D

(#842) Grillo


Grillo
senior tag

DigitX, a 125-ös és a 180-as Majesty méretei között van különbség?

(#843) DigitXT válasza Grillo (#842) üzenetére


DigitXT
félisten

Nincs.:) #844: persze. Egy karikát mehetünk is: úgysem hallottam még
milyen kívülről. (Amikor Andrew ment vele, elnyomta az SBK alattam.:D)

[ Szerkesztve ]

(#844) Grillo válasza DigitXT (#843) üzenetére


Grillo
senior tag

Ha komolyra fordul a motorvásárlás, tehetek egy üléspróbát a tiéden?

(#845) balazs1011 válasza csongi (#840) üzenetére


balazs1011
aktív tag

75 fokosban nem nyit ki,inkább később.
Akkor most mi van?

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#846) csongi válasza balazs1011 (#845) üzenetére


csongi
Topikgazda

Akkor jo! Mint irtam tippeltem a hofokot, meg van adva egy ertek, plusz minusz hoertekkel, ha ott kinyit akkor jo.
Ez a muszeres mutatos dologra digitxt jol leirta, egy tajekoksztato valami :)
Ha sztenderen jol mukodik, akkor menet kozben is jol fog,
Egyebkent az a baj, hogy pirosig megy a mutato?
Vissza olvastam :), latom.
Nekemis igy mukodik. Igy hasznalom.
Alvanyon 3/4 nyit a termosztat, es utanna kapcsol a venti, de a venti masodpercek alatt el is huti a viszet. Es maszik vissza a mutato felre. Csovek melegek atforog a viz.
Menetkozben a huto alja mar langyos, ha megallok akkor nemi ido elteltevel kezd melege le ni az also szakasza.
Szerintem rendben van, a huto a feladatat elvegzi.

[ Szerkesztve ]

(#847) longwild válasza Brogyi (#841) üzenetére


longwild
aktív tag

Ebayen 50e huf.

Kinél kerted, hogy olvassak ki?

[ Szerkesztve ]

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#848) longwild válasza longwild (#847) üzenetére


longwild
aktív tag

Egyebkent tavaly meg gyari diagot is talaltam ebayen...

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#849) kcsa válasza longwild (#848) üzenetére


kcsa
veterán

Én épp tegnap néztem, hogy kymcohoz (meg még ezer típushoz - piaggio nincs közte :) ) univerzális hibakód- és üzemi paraméter kiolvasni ~50 dollár :)

(#850) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Sziasztok

Van kedve valakinek holnap megnézni ezt a Citadellás motoros talit ami minden hónap első szombatján van? Motorfüggetlen, párszáz fős. 3-4től már vannak sokan.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.