Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Persze persze, nekem is azért kellett, mert sokkal egyszerűbb ránézni, fújni.
Gyárilag hátul egy egyenes szelep volt, horror hozzáférhetőséggel a küllők közt.
A bizbasz annyiban bevált, hogy működik, de azért nem tökéletes: itt írtam róla.
Mondjuk amilyen sok kilométer belement a felavatása óta? Várj, megszámolom!
52168-nál pattintottam rá, és fújtam túl (a relatív melegben) ~1 tized barral, hogy
majd fagypont körül lesz pont jó. 52369-nél rongyoltam be a fészerbe: 200 km...
Szerk: előtúrtam, hogy tényleg 3 éve van meg a szelep, 39813 óta, és pontosan
5K-ba fájt (ergo biztos drágább, mint a kínai). 12000 km annyira nem sok, de az
a 15 db keréknyomás ellenőrzés sem: lusta vagyok, de jól is tartotta a nyomást.
(Ilyen bejegyzések vannak, hogy E:2.10 H:2.15, nem fújtam. Fél év után. Röhej!)
Szerk2: mondjuk akkor nem gondolkodtam olyasmiken, hogy egy januárban fújt
kerék simán ereszthetett májusra, viszont a meleg miatt pont jó lett a nyomása.
Szerk3: még a Heidenau gumikkal együtt invesztáltam a szelepbe. Azóta voltak
új gumik a vason, de a szelep maradt: a gumi verziót mindig újra cserélték.
Szerintem a 2,5K/db sem volt horror ár érte, bőven megérte. Hasznos fejlesztés.
[ Szerkesztve ]