Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #20558 üzenetére

    Persze persze, nekem is azért kellett, mert sokkal egyszerűbb ránézni, fújni.:K
    Gyárilag hátul egy egyenes szelep volt, horror hozzáférhetőséggel a küllők közt.

    A bizbasz annyiban bevált, hogy működik, de azért nem tökéletes: itt írtam róla.
    Mondjuk amilyen sok kilométer belement a felavatása óta? Várj, megszámolom!
    52168-nál pattintottam rá, és fújtam túl (a relatív melegben) ~1 tized barral, hogy
    majd fagypont körül lesz pont jó. 52369-nél rongyoltam be a fészerbe: 200 km...

    Szerk: előtúrtam, hogy tényleg 3 éve van meg a szelep, 39813 óta, és pontosan
    5K-ba fájt (ergo biztos drágább, mint a kínai). 12000 km annyira nem sok, de az
    a 15 db keréknyomás ellenőrzés sem: lusta vagyok, de jól is tartotta a nyomást.
    (Ilyen bejegyzések vannak, hogy E:2.10 H:2.15, nem fújtam. Fél év után. Röhej!)

    Szerk2: mondjuk akkor nem gondolkodtam olyasmiken, hogy egy januárban fújt
    kerék simán ereszthetett májusra, viszont a meleg miatt pont jó lett a nyomása.

    Szerk3: még a Heidenau gumikkal együtt invesztáltam a szelepbe. Azóta voltak
    új gumik a vason, de a szelep maradt: a gumi verziót mindig újra cserélték.:R
    Szerintem a 2,5K/db sem volt horror ár érte, bőven megérte. Hasznos fejlesztés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák