Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20559) DigitXT válasza -Mosquito- (#20558) üzenetére


DigitXT
félisten

Persze persze, nekem is azért kellett, mert sokkal egyszerűbb ránézni, fújni.:K
Gyárilag hátul egy egyenes szelep volt, horror hozzáférhetőséggel a küllők közt.

A bizbasz annyiban bevált, hogy működik, de azért nem tökéletes: itt írtam róla.
Mondjuk amilyen sok kilométer belement a felavatása óta? Várj, megszámolom!
52168-nál pattintottam rá, és fújtam túl (a relatív melegben) ~1 tized barral, hogy
majd fagypont körül lesz pont jó. 52369-nél rongyoltam be a fészerbe: 200 km...

Szerk: előtúrtam, hogy tényleg 3 éve van meg a szelep, 39813 óta, és pontosan
5K-ba fájt (ergo biztos drágább, mint a kínai). 12000 km annyira nem sok, de az
a 15 db keréknyomás ellenőrzés sem: lusta vagyok, de jól is tartotta a nyomást.
(Ilyen bejegyzések vannak, hogy E:2.10 H:2.15, nem fújtam. Fél év után. Röhej!)

Szerk2: mondjuk akkor nem gondolkodtam olyasmiken, hogy egy januárban fújt
kerék simán ereszthetett májusra, viszont a meleg miatt pont jó lett a nyomása.

Szerk3: még a Heidenau gumikkal együtt invesztáltam a szelepbe. Azóta voltak
új gumik a vason, de a szelep maradt: a gumi verziót mindig újra cserélték.:R
Szerintem a 2,5K/db sem volt horror ár érte, bőven megérte. Hasznos fejlesztés.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.