Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #25989 üzenetére
Eszembe jutott egy olyan esemény is tavasszal, amikor csak eső után mentem közvetlenül és akkor is megállt egyszer alapjáratra visszaállva a motor. Ekkor az eső nem folyhatott be a leállító kapcsolóba, maximum a pára..
Ez volt az első ilyen leállása, akkor kb 1-1,5 liter benzin volt benne, még elmentem volna vele munkába meg vissza de inkább begurultam a kútra, hátha... persze tankolás után beindult, utána otthon cseréltem benzinszűrőket. Nyilván nem oldotta meg.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Micsurin
nagyúr
válasz tigipuf #25985 üzenetére
Minket egy évig szívatott a kill switch a kormányon... just sayin.
Akkor lett kikötve a hóhérba.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pimpa1974
csendes tag
válasz tigipuf #25898 üzenetére
Az előző írásod alapján mertem feltételezni hogy talán nem jól kerested ! nézd ezt írtad:
""Nem tudtok hazai beszerzést emberi áron (GY6)""
Na most te ebből nem azt szűrnéd le hogy nem találtál?
Az hogy nem tudok linkelni az nálad mit is jelent?
Mert mindegyik link amit ide másoltam nyitható és látni lehet.
Na de mindegy túl reagáltam azt hiszem
Megint a segíteni akarásom jött elő, és csak hamar keresni kezdtem.
De nem lesz több ilyen ígérem!
(ha kérnek sem )További szép nap.
-
pimpa1974
csendes tag
válasz tigipuf #25893 üzenetére
https://www.italmondo.hu/olajleereszto-csavar-honda-kymco-piaggio-gilera-4t-omg-t597825
https://www.mltautosbolt.hu/KYMCO-OLAJLEERESZTo-CSAVAR-RUGO-SZuRo-4T-d1575.htm?tab=description
https://robogoalkatresz.hu/kymco-olajleereszto-csavar-gy6-1596
Szerintem Google a barátod
Van minden, csak keresd
-
addikt
válasz tigipuf #25863 üzenetére
kanadában 50 fok --- > azt mondják a klímaváltozás miatt--- > "fúj, csúnya co2 kibocsátás" ömlik mindenhonnan; vw 2035-től nem értékesít csak elektromos motorral autót. itt németországban a töltőre 900 eurót, az elektromos autóra 9900 visszatérítést kapsz.
előbb-utóbb nem lesz más úgysem.
amúgy üzemanyagot szállítok, de sok évet már nem adok ennek az ágazatnak. itt is sír a főnök, hogy egyre szarabbul megy...[ Szerkesztve ]
:)
-
pimpa1974
csendes tag
válasz tigipuf #25775 üzenetére
Lehet hozzád kérdésem?
Ugyan ez a típus van neked mint nekem?Olyan esetleg nálad is van(vagy csak nálam és kezdjek aggódni) hogy nagyobb gázadásnál olyan kopogósabban jár a motor.
Aztán másik kérdés: fogyasztásban jó az hogy kb 170 km -et mentem vegyesen vele és most villant meg a benzinszint visszajelző,mutató negyed körül van.
-
Sutymorgo
csendes tag
válasz tigipuf #25596 üzenetére
Nem akarom elhinni, hogy ennyiért csak hullák vannak.
Vagy nem létezik az autózásnál olcsóbb motorozás?? A cél, hogy az amúgy totál megbítható, 7 literes fogyasztású autóménál alacsonyabb km költségű közlekedőedényt szerezzek be a napi 100 városon kívüli km-hez. Szóljatok, ha délibábot kergetek, és kihúzom a biliből a kezem!
-
Micsurin
nagyúr
válasz tigipuf #25602 üzenetére
5-600-ast még lelakva is 400-tól lehet csak keresni és annak is lógni fog a bele még mindig.
csongi azt én értem csak azt is nézd meg 300-ért melyikből mit fogsz kapni és melyik mennyit fog elmenni adott összegű ráköltés mellett.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tigipuf #25596 üzenetére
Wtf egy 250-essel már tartható az M0 tempó tapasztalat. Váltósból 300-ért még 125-öst sem kap nagyon felejtős.
Én néznék egy régi 250-es Majat vagy FES250-et ami talán aránylag még egyben lehet (nehéz lesz) és tojnék bele módon elkezdeném hajtani amíg megy addig megy, csak annyit költeni rá amennyit nagyon muszáj és közben pakolnék félre.
People 300 ugyan miért kevés az M0-ra mikor a gyengébb öregebb FES250 is vígan elvan 110-el ott?
csongi te ennyiért nem CB-t vagy Divit veszel hanem egy zombit amin komolyabb lesz az üzemelési költséged fixen mint egx szintén lelakott öreg robin, elég ha csak a láncszett és a gumi kuka, ami biztosra vehető. Sor4 levegős blokkot ingázni hááát ingáztam V2 levegő - olajjal is már én azóta nem merném ajánlani a légolajasokat ilyen célra.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tigipuf #24760 üzenetére
Ez a kapcsoló soha nem volt használva, pont emiatt tudott ennyire beállni leginkább.
5 év alatt 3 motort csak ezzel állítottam le, soha semmi bajom nem volt még. Évente mindig szétszedem kitakarítom és kontakt sprayzem őket mondjuk.
Nincs összefüggés szerintem a hibái és a használata közt, ez olyan mintha nem tennéd oldal csak közép állványra a motort, hogy ne kopjon ki az alsó megszakító.
A kill switch egyébként érdekelne miért lett vészleállítóra keresztelve. Mikor elsősorban nem csak vészhelyzet esetére van. Főleg mivel baleset megelőzési szempontból a motorfék baromi hasznos.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz tigipuf #24401 üzenetére
Az emberben mindig dolgozik a birtoklási vágy, de ha nem változtak meg jelentősen az igényeid, valószínűleg jobban jársz, ha maradsz a jól bevált gépednél. Városon belül az SH/People felépítése a lehető legjobb, a kanapésabb változatokkal soha nem fogsz úgy forgólódni a kocsik között.
Nekem SH300-am van most (az új), de én is tekingetek időnként másfelé, elsősorban azért, mert városon kívüli utakra egyre többször használom kocsi helyett az SH-t. Az XMAX 300 és a Forza 300 is tetszik, különösen az irigylésre méltó ülés alatti tárolójuk miatt. De legalább ennyire vonz a Honda NC750D (Integra) is, kifejezetten a városon kívüli tudása miatt. Viszont az SH300 városon kívül is tud annyit, hogy eddig sikeresen hessegettem el a váltás gondolatát. Városon belül pedig annyira kezesek ezek a fürge robogók, hogy nem is érdemes másban gondolkodni.
-
#50433536
törölt tag
válasz tigipuf #24110 üzenetére
Remélem sokáig nem lesz baja.
Egy ilyen idős motornál minden alkatrész csere érett már a korából kifolyólag is. Ami meg jónak tűnik, (mert időközben cserelte valaki, de ki tudja mikor) azt azért erdemes apránként kicserelni, hogy megbízható legyen, ne keljen évente kétszer haza vinni utánfutóval, mert megadta magát egy ki tudja mikor cserélt alkatrész.
Egyébként ezt csináltam az előző két motorommal is, remélem az új tulajdonosok is elégedettek.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz tigipuf #23986 üzenetére
A People is tisztességes robogó, sajnos elég kicsi a választék az újakból, hazai Kymco márkaképviselet nincs...
Régebben is szó volt már itt arról, hogy a hátsó doboz miatt különböző motorok és robogók kormánya szitálhat, de ezen soha nem tapasztaltam hasonlót.
Vedd meg azt a 150-est. A korábban felsorolt kiegészítők jól jönnek majd hozzá.
Van itt valaki, aki SH-n használta már a Honda kötényét és a Tucano Termoscudját? Vagy akár csak az utóbbit? Lobog nagy tempónál?
-
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #22687 üzenetére
Nekem nem szempont, hogy a csajok* felpattanjanak mögém, szóval ez kilőve:
meglep, hogy pont díszb.ziknak szempont, de ha úgy érted, hogy "csajok"...*: az se szokott, akivel közel 20 éve együtt vagyunk, nem az a motorbubus...
Roller összeszakadáshoz: januárban voltam ~105 kg, pár hónapra rá 85/tartom.
Így már nem szakad össze a 120 kg-ra hitelesített kínai játékszer se. Igaz, HA
csak 65 kg lennék biztos sokkal jobban gyorsulna, de izmot veszíteni, na nem!Kollégámnak van ez a súlyelőnye, alatta ugyanúgy megy a "gyengébb" roller is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #19668 üzenetére
Ránézésre ez egy sima membárnos AC, ami pótolható kb. akármilyennel.
Pl. itt ez 4700. Feltéve mondjuk, hogy odafér, de mástól nem félnék. -
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #17644 üzenetére
180-as Majánál tök hasonló megoldás, csak a varió felől van, könnyű cserélni.
Meg mondjuk árban is kedvezőbb. (Sajnos ilyen 15K magassága azért reális.)Szerelő szavai a Madison szabadonfutójának állapotáról (2014 szeptembere):
"A szabadonfutó ha nem szalad meg indítózásnál akkor rendben van. Akkora nyomaték megy át rajta, hogy azt így a motorból kiszedve nem tudod lemodellezni. Nyilván ha nagyon szar azt látod rajta, de itt nincs erről szó."Ui: sikertelen indítózásnál, és néha leállításnál nekem is csattan. Anno meg is
állapította bogyóbá, hogy a fogaskerék fejszalagja sérült. Szerelő: jó az úgy. -
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #17640 üzenetére
Ebben a rövidke (243 oldalas) PDF-ben egész véletlenül nincs benne?
(Tuti volt már a topikban, mert olvasottként hozta a linket a böngészőm.)Sőt, anno le is töltöttem (2017.09.07.), pedig nincs ilyen motorom.
De visszakeresve megtaláltam, hogy miért... Szerk: a 10. fejezet.Nem bendixes, hanem szabadonfutós. És a túloldalon van. Tehát szívás...
Kis Maján lehet házilag "kényelmesen" (?) cserélni (huszi tudna mesélni!),
ezeknél viszont hűtővíz le/motorolaj le, a főtengelyről lendkeréklehúzóval a
lendkereket le (ez amúgy a generátor állómágnese, szóval csak óvatosan),
és "máris" hozzáférsz. Visszarakni meg, "barbár módon" légkulccsal lehet.Meglepően hasonlít a Madisonra. Ahogy elnézem, a lendkereket meg lehet
fogni (spéci szerszám), és akkor ahhoz képest 54-64 Nm körül jó vagy...
De hát ki vagyok én, hogy a szerelőt felülbíráljam. (Most is ott a motorom!)Szerk: forgattyúsház jobb oldala (szükség lehet új tömítésre, ha megbontod)
szabadonfutó (gondolom nem fogsz elrohanni és 90K-ért megvásárolni tőlük)[ Szerkesztve ]
-
tigipuf
senior tag
válasz tigipuf #17622 üzenetére
Mint írtam eléggé csattog az önindítóm,állítólag bendix hiba lesz.Ha valaki találna erről az alkatrészről valami konkrét képet,esetleg beszerzési helyet megköszönném .Tehát maga az indítómotor jó,a behúzó-szabadonfutós cucc lesz a cserés.(kymco people 250)
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
tigipuf
senior tag
válasz tigipuf #17621 üzenetére
Akkoriban az opelen kalapáccsal való kocogtatással gyógyítgattam a behúzó részt,míg meg nem untam és fel nem újítottam az önindítót.Sajnos kymconál is hasonló lesz már látom előre,mivel sikertelen indításnál csattog mint a fene.
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #17482 üzenetére
Az tök jó, hogy ilyen olcsón megúsztad. Nálam már a generátor állórész is gyengélkedett, a háromból csak kettő fázis ment, így újra tekercselték plusz fesszab. csere volt nálam. Az a lengyel bolt működik még, tudsz elérhetőséget adni hozzájuk?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
válasz tigipuf #17430 üzenetére
Vettem a fáradtságot, forgalmit előkaptam, fejből a fene sem emlékszik a rovatokra...
Namost "gyártó" rovat nincs, csak "gyártmány". Oda nálam szépen be van írva hogy Ford meg Honda, de ugye azt mindannyian tudjuk hogy ezek nem jogi személyek, csak márkanevek, megnevezések, a.k.a.: gyártmány.
Autót a Ford-Werke Gmbh gyártja (ez van a típustáblán), de ez kb. sehol máshol nem szerepel. Honda olasz leányvállalata (SH ugye olasz) dettó ugyanez a logika: sehol nem szerepel hogy "Honda Giken Kōgyō Kabushiki Kaisha"
Csak debil volt az eredetvizsgáló, és megjátszotta az agyát...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-Mosquito-
őstag
válasz tigipuf #17271 üzenetére
csak egy bökkenő van:,nagyrobogó választék itthon forgalomba helyezett végig kísért szervízkönyvel gyakorlatilag 0.
3db robogót adtam el ami ilyen volt. Árban/felszereltségben drágább volt mint társai de aki eljött megnézte az vitte is. Konkrétan a 2.ik Burgmanomért "harc" volt, hogy ki tudja előbb megvenni.
Jót/jobbat mindig meg kell fizetni. Szarból várat és csodát várni csak a mesékben.3-4 éves(szaros) sh 300 hondáért bőven milla felett kérnek
Ilyen árat egy mezei hazai robogós nem tud kicsengetni,ez nonszensz ,de nem is ér ennyit szerintem.Majd lesz egy jó kinti Olaszból behozott fele annyiba kerülő és km-es tuti gép.. Aztán az idő múlásával elkezdődik a szopóroller efekt, hogy szar ez szar az.. Kinti drágulások miatt itthon is mennek felfelé az árak.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Golota
aktív tag
válasz tigipuf #17166 üzenetére
Kell az az 500-as blokk? Szerintem az Xciting az egyik legjobb csomag ebben az árkategóriában (helykínálat, csomagtartó, futómü, fékek, gumiméret, kidolgozás, szélvédelem, megbízhatóság). Nekem a 250-es van, immár 6 éve. Egyszerüen zseniális, imádom. Maga a motor nagy elörelépés lenne a People-hoz képest, szerintem a 250-es blokkal sem alulmotorizált, a 300-as meg biztosan még jobb.
-
kcsa
veterán
válasz tigipuf #17166 üzenetére
Nincs ezzel gond, én is kívántam, két év után rájöttem hogy nem ez kell ingázáshoz, így visszaléptem. Hobbi és kirándulós járműnek teljesen jó.
Ja, még valami : városi üzemben hajlamos kékre (cserésre) égetni a kuplungharangot, az elégtelen szellőzés miatt.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz tigipuf #17162 üzenetére
Masszív, minőségi jármű. Nehéz. Drága az alkatrész, az aránylag nagy teljesítmény miatt.
De a legrosszabb, hogy a vezérműtengely kopásra hajlamos, ha nem neki tetsző olajat kap,ez enyémen is előjött, olasz barátaink ridegtartást szeretik. Na és ez GTK.
300-as ajánlottabb.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #16521 üzenetére
Illetve kiegeszitem a valaszom.
Szetszedtem az enyemet, mert ez nincs ragasztva szerencsere.
Nalam kb 4 perc az elzaras ideje. Ezt soknak talalom. Lehet allitani rajta, amivel a fordulatszam es az ido is csokkentheto, ha a szivato jol mukodik. Az enyem sajnos nem . .
Szerintem normal esetben, mikor a hofok jelszo muszer kimozdul, es jel also pontjat eleri, mar vissza kellene alljon a fordulat. Ha a tieden lehet akkor allits rajta.Megjott a tuszelep, es a levego szelep. Teljesen jok, most a szivato szivat.
hmmmm, pedig kiprobaltam mikor elsonek ossze raktam, akkor jo volt. Idokozbe megadta magat. .... -
Burt1793
veterán
válasz tigipuf #16463 üzenetére
Nekem nagyobb plexim van, de mivel két méter magas vagyok, így a sisakom tetejére ez is bőven ráküldi a szelet. Plexi nélkül kínzásnak élem meg a motorozást, 60 felett kapaszkodni kell és a hokedli üléshelyzet miatt, blablabla... szóval nem kellemes. Naked motorral mentem már, az nem ilyen (apropó, befizettem egy nagy A jogsira , már KRESZ vizsga időpontom is van).
Nyáron is plexivel megyek, de ha összehúzom magam, akkor kicsit gyorsabban tud menni a robi plexi nélkül. Persze eddig mindkét nyáron kipróbáltam, hogy milyen plexi nélkül, pl a robogós vezetési tréningen is így mentem, sőt helyben a dobozt is levettem, azt sose szoktam.
Fogyasztást valszeg minimálisan befolyásolja, bár nem megy az ember 60 alatt sokat, de azért nagy sebességgel sem, ilyen mocinál inkább a gyorsítás, lassítás számít elővárosban. -
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #16463 üzenetére
Nem kell ahhoz kövér disznónak lenni... Plexi nélkül én pl. alig bírok megmaradni
a Madisonon, úgy belém kap a szél. Viszont, sokkal csendesebb, mert nincs az a
dübörgés a turbulens áramlás miatt: mivel kisebb a végsebesség, garantált, hogy
rosszabb a légellenállásom, mint a nagyplexinek, valszeg többet is kajálna úgy.Szerk: plexi nélkül nem sokat mentem, elég csúnyácska úgy a gépsárkányom.
Ellenben a kisplexi átmenet a nagy (igazából nem a legnagyobb: normál méret!),
és a plexi nélküliség közt, s hát annál is voltak problémáim a menetszéllel anno.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #14790 üzenetére
Varosi motorozashoz elgendo a 250, az 500 mar sok lehet.
Mondom ezt ugy, hogy 80kg es 180 cm vagyok, nekem ez igy teljesen jo. Sokkal lazabban konyebben terelem a kisebb tomeget. Atlagosan 40-50 Kg al konnyebbek, es ezt rendesen lehet erezni. 0-70ig kb mindegy, nincs orult nagy elteres, onnan felfele mar igen nagy, es az 500as durvan elmegy. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tigipuf #14326 üzenetére
Sok fajta sisak van készleten például a Motoroázisban is, tavasszal ott vettem a Caberg Duke-ot. Budapest, Nagy Lajos király útja 138. Nem tudom, merről érkezel, merre van dolgod...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
válasz tigipuf #14326 üzenetére
Darázs Garázs a Vácin? Esetleg motopartshop a Szilágyi Erszébet fasoron. De hátha másnak van még ötlete.
Az előbb lecseréltem az olajat a hajtásban. Ideje volt, valami fekete, habzó szar jött belőle. Anno valakinek sikerült túltöltenie az olajat (no meg hajtásolajat öntött bele a gyárilag javasolt motorolaj helyett.), 210 cm3 kell bele, és 320 cm3 volt beletöltve, kétszer is megmértem a leengedett mennyiséget. Én 210-et tettem bele.
[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
válasz tigipuf #14138 üzenetére
Nem ördöngősség megmérni a töltést. Ráteszel az akksira egy multimétert,13,7-14,4 volt között kell lennie. Alapjáraton nem biztos,hogy meglesz,de 2000 környéki fordulattól tudnia kell. Középhaladó szint, ha megméred a töltő tekercs végeit teshez képest,itt 0 kelll legyen a váltakozó feszültség. Ha nem annyi,a generátor tekercs valszeg kuka. Plusz nézd át a csatlakozási pontokat mindenhol.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
kcsa
veterán
válasz tigipuf #14141 üzenetére
Én már szándékosan gyilkolom a gumimat - bár elég nehéz blokkolni a kombinált fékkel - mert szabadulnék én is tőle: Heidenau K66, na ilyet se vegyél. Tapadása egyébként egészen jó, de a rücsis felület miatt 60km/h felett úgy búgnak, mintha traktorral gyorshajtanék, ráadásul a jelek szerint gyárilag egy jókora ütés is van benne.
Metzeler FeelFree-vel szemezek - talán ez sem elvetendő neked sem, olasz SH fórumokban többször is ajánlották.
A CityGrip pedig jó választás, kisebb méretből ismerem, ott nagyon bírtam.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #13849 üzenetére
Jaja, rajtam is csak egy "nem nagy-neves" autósbolt tudott segíteni, aki fogta az eldurrant csövemet, elment beszerzésre és délután hozta is a Trabiét. Már oda is Lada csővel mentem, de az kicsit nedüzött mert repedt volt, tarcsi cső volt a csomagtartóból.
Tényleg nincs raktárkészlet értelmes eladókkal, múltkor Bárdiba mentem be egy minta rizsszem izzóval, hogy adjon nekem ilyet Mitsubishihez. Mivel nem tudtam cikkszámot, ezért nem kaptam Hiába matatott a gépben alvázszám és gyártás alapján, az nem mondott semmit se műszerfal izzóra, elég ciki. Végül neten rendeltem hozzá ledet bagóért[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #13847 üzenetére
Nekem van egy ilyenem tartalékba, miután eldurrant a gyári csövem. Dorogon az Egümotors szerezte be.
Nem muszáj a gyári, mert jelenleg Trabant fűtéscső van felrakva rá, az alsó végén dupla bilinccsel, mert ott nagyobb átmérő van. Lada fűtéscső is jó hozzáwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz tigipuf #13517 üzenetére
Szívesen. Nyugodtan keress privátban, ha bármi kellene.
Hauptmann: "Puliból" más súly kell, mint "normál" görgőből úgy tudom, de nem ástam bele magam a témába. Ha "normál" görgőből csak 10 v 11g-osat tudsz, nagyjából szerintem mindegy, de ha úgysem téped neki jobb a 11g. Annyira sokat nem számít...
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz tigipuf #12016 üzenetére
Ennyi erővel össze lehet/ne hasonlítani egy autót meg egy 1.5M TGK-t. Mondjuk az 2tonna,13m3 és ha beleteszek 500eft-nyi árút azt x Ft-ért tudom eladni,ez hozza a pénzt a másik meg viszi. Horgászat is több 10-100eFt-ba kerül,nemhogy elmennék egy halashoz venni.. Fura egy világ,nah'..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz tigipuf #12016 üzenetére
Ne is menj bele, felesleges egy 2015-ös új, városi használatra a non plus ultra kategóriás robogó árát egy 5-10 éves széthajtott kombi árával összehasonlítani. Egy alsó középkategóriás, egyáltalán nem prémium, normálisan felszerelt ötajtós autó újonnan (skoda octavia, kia ceed, mazda 3, ford focus, opel astra...) 6 millió forint. Egy nem különösebben erős motorral, nem különösebben kiextrázva.
-
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #11726 üzenetére
szerintem nem érdemes a felújítani, ezek nem nagy teleszkópok. Érdemes újat venni. A lényeg a furat távolság, a rögzítési pontok kialakítása, és a motor súlyának megfelelőt választani.
Én quad telőt tettem be. Nagy döccenőnél keményebb mint egy robogó teleszkóp, de nem érdekel
ennyit elviselek, viszont sokkal stabilabb , és kanyarban is jobban érvényesül.
Szerintem keres újat.
40-ből meg van egy pár, szerintem. -
Burt1793
veterán
válasz tigipuf #11381 üzenetére
Nedves aszfalton, felfestésen van olyan motoros gumi, ami nem csúszik meg? Kerülni kell a vonalakat. Én is rendesen csúszkálok rajtuk, ha muszáj rájuk menni. Ma meg a János Kórháznál az építés alatt álló buszmegálló krátere mellett mentem rá valami saras cuccra, sötét volt nem láttam. Rendesen csúszkált utána még jó pár méteren keresztül mindkét kerék.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz tigipuf #11381 üzenetére
Ha ilyen időben is használod, érdemes normális gumit venni. Nekem tegnap a City grip is megcsúszott (indulás, vizes faleveleken), és eléggé keresztbe ment. Megúsztam. De azért ezzel nem játszanék. Nagyon gondolkodom a city winter grip felszerelésén is.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz tigipuf #11322 üzenetére
Ezt csinálta tajvani srác az ő 500-asával.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
balazs1011
aktív tag
válasz tigipuf #10727 üzenetére
Konkrétan még nem gondolkodtam rajta,
de van az a pénz amiért eladó lenne.
Van esetleg konkrét és komoly ajánlatod?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #10728 üzenetére
Én elsőre valamilyen töltéshez kapcsolódó dologra gondolnék. Múltkor mikor utoljára volt ilyen (és első alkalommal) ugyanígy nem indult, csak amikor felengedtem az önindítónak a gombját. Tehát teker, teker és amikor leveszem a feszkót róla, akkor a még lendületben lévő önindítótól beindul, vagyis mikor már nincs terhelés az elektromos rendszeren. Most is így történt, lehet hogy valahol beázik a generátor?
Ennek az egésznek meg mocskosul ellentmond az, hogy mindig alapjáratról állt le, vagy mint tegnap, fél perc araszolás a körforgalom előtt, majd egy kisebb gázadásra megállt.Brogyi: de tegnap már csak szemerkélt, kivételesen nem is áztam bőrig
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #10650 üzenetére
Én amikor bezártam a kulcsot az ülés alá, akkor valahol alóla kibontottam az idomot és a bowdenházat meghúzva tudtam nyitni a zárat.
Elkészült a motorom, Dobos úr meghegesztette a kapcsolót, beköszörülte, szóval felújította a széthullott kapcsolót. Felkerült az első féktárcsa is, az is jónak tűnik, majd bekoptatom a betéteket az új tárcsához.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Den
veterán
válasz tigipuf #10640 üzenetére
Már túllépett: [link] És ez csak egy technológia, létezik többféle is, hibrid megoldások is, ahol forgácsolással is egybe van kötve a gyártási folyamat, mindez egy gépben.
Főtengelyt otthon nem fogsz nyomtatni, illetve lehet hogy fogsz főtengely alakú vasdarabokat, de azt még ugye hőkezelni kell, stb... Beta szerszámokat már lehet hogy fogsz tudni pár éven belül, de olcsóbb lesz tömfggyártottat venni.
Én egyelőre műanyag alkatrészeket gyártok, de ugye abból is van egy pár egy motoron
Szerszámból nyilván nem 120Nm-re lehúzott csavarokhoz valót nyomtatok, hanem pl szelephézag állításhoz, ilyesmi, ahol kis etőhatások lépnek fel (bár abs-ből megdöbbentő teherbírású dolgokat lehet csinálni)www.simson4t.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #10640 üzenetére
Nem is kell túllépnie . Nem azért van, hogy esztergáljon egy valós alkatrészt. Amiért létrehozták, az már működik.
Olcsón elkészíthető egy méretarányos tárgy, amivel lehet próbálkozni, és ellenőrizni az alkatrész működését.
Nem pedig egy CNC- elkészült alkatrészt tesztelni, ami költségbe a sokszorosa egy ilyen 3d-s nyomtatványnak.Holnap érkezik a főtengelyem, 6,5K, postaköltséggel együtt. A csapágyat én adtam, a cserét a szerviz végezte. A franc egye meg, megint 50K ugrott ki a zsebemből
A következő motor Új lesz, ezt a szopóroller szereléses időelbaxást befejezem
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hisense LCD és LED TV-k
- Synology NAS
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális Állampolgárság Program
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Witcher topik
- Suzuki topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest