Hirdetés
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
válasz tigipuf #4689 üzenetére
A helyedben megnézném, hogy a hahun vagy a bontókban mennyi lelhető fel a kinézett példányból. Ezek alapján a Beverly jó választás lehet, de azért azzal is lehetnek bajok, hiába van hozzá végtelen alkatrész: mint az én esetem is példázza egy rosszul csatlakozó vezeték vagy haldokló szenzor szívathat, amire a szervízek is széttárják a kezüket.
Persze ez minden típusnál adott, így maradjunk annyiban: mennyi van a hahun vagy a bontóban belőlükBeverly 250ie 2007 : két személlyel is lehet vele haladni városban, városon kívül két személlyel teherautó mögött maradsz... Fogyasztás:
1személy - város - 3.4l
2személy - város - 3.6l
2személy - országút - 3.09l -> 3.5l közöttBenyatank kb 10-11l, én általában 7.5-8l-t szoktam tankolni, akkor kezd pirosba érni.
Olajat van amelyik csipegeti 0kmtől, van amelyik a sokadik 10e km után sem. A fontos, hogy mindig legyen benne megfelelő mennyiségű, levegőszűrő legyen cserélve és akkor a megvásárolt olajfogyasztási állapottal, romlás nélkül sokáig fog szolgálni.
Kerekei nagyon jók, stabillá teszi a gépet: olykor sikerült erős krátert is fognom vele, kisebb kerékkel biztosan bukó lett volna. A gumik kb 34e Ft-ból vannak meg szettben - a kisebb kerekűekre azt hiszem jóval olcsóbban is meg lehet úszni...
km-ről gondolom nem kell nyilatkozni... ha közvetlenül az olasz tulajától veszed (akivel kezet is fogsz és nem közvetítőn keresztül), akkor se hidd el a km állást. Én is lekértem külföldi márkaszervizen keresztül a kötelező szervizek időpontjait...
Ha injektoros modellt választasz (250-300-350-400-500), akkor a szokásos dolgokra kell figyelned a próbaút előtt/során...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #4689 üzenetére
A 100Kg sulyodhoz also minimum a 250 ha mar turazni is szeretnel, bar kinek mit jelent a tura. Kimco 250-300 kicsi csomagter, viszont nagy a kerek es jo futomu. Olasz nagykerekesnel csomagter csak dobozokban. Ugy szamolj ha magad megcsinalod, akkor egy elfogadhato allapotu olasz vasnal egy 150-200k ra kell locsolni a gondtalan motorozashoz, de ezeknel a 400 csak malagutiban van, a tobbi az 500 piagio blokkal szerelt. 400 burgmanok jok, de magassag fuggo a kenyelem. Viszont az olaszok futomuve ezekre az utakra klasszisokkal jobb, persze rendbe tett telokkal. A honda foresight 250 jo motor, de itt is pici a kerek, es a 100+ hoz gyengus a hatso telo mert egyedul van. nem is ertem mert a 150 phanton meg kettovel bir. A kerdes mennyit szansz ra? Hamarosan lesz egy elso hsz is, de nagyon lassan haladok vele
-
üszök
őstag
válasz tigipuf #4692 üzenetére
250 alá semmi kép ne add. Nekem ilyen van 120 utazó egy személlyel simán megy,két személlyel nem próbáltam. Túrázni is lehetne vele,ha lenne rá időm. Ugyan az az a blokk van benne mint a fentebb irt Beverly-ben,csak ez még 2006-ból karbis.
Ja,és én 106 kiló vagyok.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Hauptmann
addikt
válasz tigipuf #4695 üzenetére
Az 500-as blokkok jók, ha megkapják a törődést (rendszeres olajcsere, ilyesmi) kimennek a világból. A szerelőm azt mondta, hogy a régebbi, Piaggio M27-es blokk szerelhetőség, és alkatrész árak szempontjából kedvezőbb, mint az újabb M34. Talán 2004-ben volt a váltás az újabb blokkra a Beverly-nél. Onnét lehet megismerni, hogy az M34-nél variátorház nem szürke, hanem ezüst, fekete betéttel.
Szerintem felejtsd el a japán blokkos olasz gépeket (Malaguti Yamaha motorral, vagy Piaggio Hondával, ezek mind 250-esek), rága az alkatrész hozzájuk, a japán megbízhatóság meg mese.
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz tigipuf #5279 üzenetére
Szia!
250-esem van, 2006-os.
Az ulesmagassag hivatalosan 78cm, azonban a taposó resze a labkozi benyatank miatt eleg szeles, tehat szep nagy terpeszben kell talpalni, ha mindket oldalra akarsz egyszerre.En 182cm vagyok, én le tudom rakni egy idoben mindket oldalra a lábam. Bar itt fontosabb, hogy 36-os hosszúságú nadrágot hordok...
A felszállás kb noi bicajos, magadra huzod a gepet kicsit felemelt labbal es a letalpalastol ne félj mert meg én is sokszor egy oldalon tamasztok le, masik lábam a taposon marad...
Ha meg pontosabb adatok kellenek, akkor hnap lemerem, mert vegre itthon van...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #10640 üzenetére
Nem is kell túllépnie . Nem azért van, hogy esztergáljon egy valós alkatrészt. Amiért létrehozták, az már működik.
Olcsón elkészíthető egy méretarányos tárgy, amivel lehet próbálkozni, és ellenőrizni az alkatrész működését.
Nem pedig egy CNC- elkészült alkatrészt tesztelni, ami költségbe a sokszorosa egy ilyen 3d-s nyomtatványnak.Holnap érkezik a főtengelyem, 6,5K, postaköltséggel együtt. A csapágyat én adtam, a cserét a szerviz végezte. A franc egye meg, megint 50K ugrott ki a zsebemből
A következő motor Új lesz, ezt a szopóroller szereléses időelbaxást befejezem -
Den
veterán
válasz tigipuf #10640 üzenetére
Már túllépett: [link] És ez csak egy technológia, létezik többféle is, hibrid megoldások is, ahol forgácsolással is egybe van kötve a gyártási folyamat, mindez egy gépben.
Főtengelyt otthon nem fogsz nyomtatni, illetve lehet hogy fogsz főtengely alakú vasdarabokat, de azt még ugye hőkezelni kell, stb... Beta szerszámokat már lehet hogy fogsz tudni pár éven belül, de olcsóbb lesz tömfggyártottat venni.
Én egyelőre műanyag alkatrészeket gyártok, de ugye abból is van egy pár egy motoron
Szerszámból nyilván nem 120Nm-re lehúzott csavarokhoz valót nyomtatok, hanem pl szelephézag állításhoz, ilyesmi, ahol kis etőhatások lépnek fel (bár abs-ből megdöbbentő teherbírású dolgokat lehet csinálni)www.simson4t.hu
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #10650 üzenetére
Én amikor bezártam a kulcsot az ülés alá, akkor valahol alóla kibontottam az idomot és a bowdenházat meghúzva tudtam nyitni a zárat.
Elkészült a motorom, Dobos úr meghegesztette a kapcsolót, beköszörülte, szóval felújította a széthullott kapcsolót. Felkerült az első féktárcsa is, az is jónak tűnik, majd bekoptatom a betéteket az új tárcsához.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #10728 üzenetére
Én elsőre valamilyen töltéshez kapcsolódó dologra gondolnék. Múltkor mikor utoljára volt ilyen (és első alkalommal) ugyanígy nem indult, csak amikor felengedtem az önindítónak a gombját. Tehát teker, teker és amikor leveszem a feszkót róla, akkor a még lendületben lévő önindítótól beindul, vagyis mikor már nincs terhelés az elektromos rendszeren. Most is így történt, lehet hogy valahol beázik a generátor?
Ennek az egésznek meg mocskosul ellentmond az, hogy mindig alapjáratról állt le, vagy mint tegnap, fél perc araszolás a körforgalom előtt, majd egy kisebb gázadásra megállt.Brogyi: de tegnap már csak szemerkélt, kivételesen nem is áztam bőrig
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
balazs1011
aktív tag
válasz tigipuf #10727 üzenetére
Konkrétan még nem gondolkodtam rajta,
de van az a pénz amiért eladó lenne.
Van esetleg konkrét és komoly ajánlatod?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz tigipuf #11322 üzenetére
Ezt csinálta tajvani srác az ő 500-asával.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz tigipuf #11381 üzenetére
Ha ilyen időben is használod, érdemes normális gumit venni. Nekem tegnap a City grip is megcsúszott (indulás, vizes faleveleken), és eléggé keresztbe ment. Megúsztam. De azért ezzel nem játszanék. Nagyon gondolkodom a city winter grip felszerelésén is.
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
válasz tigipuf #11381 üzenetére
Nedves aszfalton, felfestésen van olyan motoros gumi, ami nem csúszik meg? Kerülni kell a vonalakat. Én is rendesen csúszkálok rajtuk, ha muszáj rájuk menni. Ma meg a János Kórháznál az építés alatt álló buszmegálló krátere mellett mentem rá valami saras cuccra, sötét volt nem láttam. Rendesen csúszkált utána még jó pár méteren keresztül mindkét kerék.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #11726 üzenetére
szerintem nem érdemes a felújítani, ezek nem nagy teleszkópok. Érdemes újat venni. A lényeg a furat távolság, a rögzítési pontok kialakítása, és a motor súlyának megfelelőt választani.
Én quad telőt tettem be. Nagy döccenőnél keményebb mint egy robogó teleszkóp, de nem érdekel
ennyit elviselek, viszont sokkal stabilabb , és kanyarban is jobban érvényesül.
Szerintem keres újat.
40-ből meg van egy pár, szerintem. -
Burt1793
veterán
válasz tigipuf #12016 üzenetére
Ne is menj bele, felesleges egy 2015-ös új, városi használatra a non plus ultra kategóriás robogó árát egy 5-10 éves széthajtott kombi árával összehasonlítani. Egy alsó középkategóriás, egyáltalán nem prémium, normálisan felszerelt ötajtós autó újonnan (skoda octavia, kia ceed, mazda 3, ford focus, opel astra...) 6 millió forint. Egy nem különösebben erős motorral, nem különösebben kiextrázva.
-
-Mosquito-
őstag
válasz tigipuf #12016 üzenetére
Ennyi erővel össze lehet/ne hasonlítani egy autót meg egy 1.5M TGK-t. Mondjuk az 2tonna,13m3 és ha beleteszek 500eft-nyi árút azt x Ft-ért tudom eladni,ez hozza a pénzt a másik meg viszi. Horgászat is több 10-100eFt-ba kerül,nemhogy elmennék egy halashoz venni.. Fura egy világ,nah'..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz tigipuf #13517 üzenetére
Szívesen. Nyugodtan keress privátban, ha bármi kellene.
Hauptmann: "Puliból" más súly kell, mint "normál" görgőből úgy tudom, de nem ástam bele magam a témába. Ha "normál" görgőből csak 10 v 11g-osat tudsz, nagyjából szerintem mindegy, de ha úgysem téped neki jobb a 11g. Annyira sokat nem számít...
www.dongosofor.hu
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #13847 üzenetére
Nekem van egy ilyenem tartalékba, miután eldurrant a gyári csövem. Dorogon az Egümotors szerezte be.
Nem muszáj a gyári, mert jelenleg Trabant fűtéscső van felrakva rá, az alsó végén dupla bilinccsel, mert ott nagyobb átmérő van. Lada fűtéscső is jó hozzáwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #13849 üzenetére
Jaja, rajtam is csak egy "nem nagy-neves" autósbolt tudott segíteni, aki fogta az eldurrant csövemet, elment beszerzésre és délután hozta is a Trabiét. Már oda is Lada csővel mentem, de az kicsit nedüzött mert repedt volt, tarcsi cső volt a csomagtartóból.
Tényleg nincs raktárkészlet értelmes eladókkal, múltkor Bárdiba mentem be egy minta rizsszem izzóval, hogy adjon nekem ilyet Mitsubishihez. Mivel nem tudtam cikkszámot, ezért nem kaptam Hiába matatott a gépben alvázszám és gyártás alapján, az nem mondott semmit se műszerfal izzóra, elég ciki. Végül neten rendeltem hozzá ledet bagóért[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
válasz tigipuf #14141 üzenetére
Én már szándékosan gyilkolom a gumimat - bár elég nehéz blokkolni a kombinált fékkel - mert szabadulnék én is tőle: Heidenau K66, na ilyet se vegyél. Tapadása egyébként egészen jó, de a rücsis felület miatt 60km/h felett úgy búgnak, mintha traktorral gyorshajtanék, ráadásul a jelek szerint gyárilag egy jókora ütés is van benne.
Metzeler FeelFree-vel szemezek - talán ez sem elvetendő neked sem, olasz SH fórumokban többször is ajánlották.
A CityGrip pedig jó választás, kisebb méretből ismerem, ott nagyon bírtam.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
üszök
őstag
válasz tigipuf #14138 üzenetére
Nem ördöngősség megmérni a töltést. Ráteszel az akksira egy multimétert,13,7-14,4 volt között kell lennie. Alapjáraton nem biztos,hogy meglesz,de 2000 környéki fordulattól tudnia kell. Középhaladó szint, ha megméred a töltő tekercs végeit teshez képest,itt 0 kelll legyen a váltakozó feszültség. Ha nem annyi,a generátor tekercs valszeg kuka. Plusz nézd át a csatlakozási pontokat mindenhol.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Hauptmann
addikt
válasz tigipuf #14326 üzenetére
Darázs Garázs a Vácin? Esetleg motopartshop a Szilágyi Erszébet fasoron. De hátha másnak van még ötlete.
Az előbb lecseréltem az olajat a hajtásban. Ideje volt, valami fekete, habzó szar jött belőle. Anno valakinek sikerült túltöltenie az olajat (no meg hajtásolajat öntött bele a gyárilag javasolt motorolaj helyett.), 210 cm3 kell bele, és 320 cm3 volt beletöltve, kétszer is megmértem a leengedett mennyiséget. Én 210-et tettem bele.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tigipuf #14326 üzenetére
Sok fajta sisak van készleten például a Motoroázisban is, tavasszal ott vettem a Caberg Duke-ot. Budapest, Nagy Lajos király útja 138. Nem tudom, merről érkezel, merre van dolgod...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- CPU léghűtés kibeszélő
- Apple notebookok
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Projektor topic
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest