Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz dugynok #10996 üzenetére
Nem tudom milyen napszemüveget vettél, de a szórt fényre a polarizált napszemüveg a megoldás. Persze azok jellemzően drágábbak. Munkavédelmi szemüveget ajánlanám egyébként, a szigorú előírások miatt jellemzően sokkal jobb optikai tulajdonságai vannak, külsőre sem feltétlen csúnyák, emellett az áruk is meglepően jó.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
dugynok
senior tag
válasz Bogyó bá' #10994 üzenetére
Ebben a derengős időben ugyanúgy jól jön, eléggé bántó a szememnek ez a fény is. Műtve volt a szemem, érzékenyebb az átlagnál...
A másik dolog, hogy én a plexit fel szoktam hajtani, csak, ha 80+ a sebesség hajtom le, ha nem lenne szemüvek kifojna a szemem, ugyan ez esőben való motorozáskor, utálom a plexit törölgetni... -
kcsa
veterán
Ma reggel láttam én is mindenfélét. Eleget sírtam már itt a topikban is hogy milyen élhetetlen nálunk a közlekedés, de egyre több a robogós/motoros - nem véletlenül.
Ma reggel láttam 125/50-es Libertyt csinicsajszival. Nem volt éppenséggel túlöltözve, nemtom hogy bírja: se kesztyű, se térd-ízületvédelem, kb. egy kabát azt jónapot.
Aztán másik valami nagyobbacska robogó - azt speciel nem ismertem fel - de rajta apuka és feltételezem kényszerből kislányát viszi iskolába. Ha nem motorral mennek, indulhatnak legalább egy órával hamarabb.
Egyre több ilyen szitut látok, lassan ázsiai lesz a feeling mifelénk...
Egy videó, csak hogy lássátok miről van szó. (a videót egyébként egy ismeretlen személy adta át SD kártyán az utcán, tehát nem én közlekedek így)
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
dugynok
senior tag
Tegnap sikerült napszemüveget venni. 5. kerület Alkotmány utcában van egy sportbolt, 2800-ért vettem.
Visszafele egy darabig együtt jöttem egy Bmw robogós szőke ciklonnal, formás darab volt. A robogó is De nem ám az a keretes sz@r, hanem az újabb fajta. Jól is nyomta a lányka. -
tigipuf
senior tag
Előre félek az első "ridegtartás" szezon előtt a kymconál.
Lehet be se merem vállalni,tavalyi év tapasztalata ts 125 mz enyhe télen tavaszra totálkáros kinézet.
Nem tudom mivel sóz a kpm,de inkább sósavaz,küllők totál rozsdásak,alufelnik(meg minden amit csak ért a felcsapott sós lé) ocsmányak,látványilag 10 évet amortizálódott az őszi állapothoz viszonyítva."Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #10978 üzenetére
Ó, nálam a középsztender fogyóeszköz a kis rolleren.
Viszont ma egy telibebaszott taxisnak köszönhetően belementem egy nagy kátyúba a Hungárián, a sáv felén ment az állatja, nem tudtam kikerülni a gödröt, mert vagy a taxisnak megyek, vagy a parkoló autóknak. Azt hittem, szétszakad a motor. Eredmény: a légszűrődoboz két alsó rögzítőpontja elengedett, és mivel a harmadik meg a sárvédőben van, a rántástól az meg eltört a túloldalt. A szerencse az, hogy le is csúszott a karburátorról a gumi szívőcső, egyből észrevettem, hogy valami baj van. Az lett volna a fasza, hogy ha a komplett légszűrőt elhagyom. Gyorsan félreálltam, a kiugrott rögzítéseket odafogattam. A sárhányó túloldali rögzítésével majd kell valamit kezdeni, egyelőre nem ér bele a gumiba.
Kurva anyját annak, aki két sáv között előz, no meg az útfenntartónak is. Arra van eszük, hogy a kerékpárosok picsáját nyalják, de a fő feladatukat nem látják el.
csongi,
A rohadt beszállítója, direkt szar szénkefét rajott be, és csak nem engedi, hogy a szegény Honda soha el nem romló gépeket gyártson.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Nekem meg, az indító kefe ragad fel, egy két koppintás és megint indít
Most már remélem kibírja az esős időszakik, aztán megint belenézek, de semmi kedvem szétszedni -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #10982 üzenetére
Igen, sajnos már volt rajta itt-ott rozsda, bár a tavalyit a kipufogóra értettem. Mióta Marcell kezelésbe vette, megcsinálta normálisan, rozsdamentesen hegesztette, jó lett. A váz ép, sztender kapott az élettől. 4000Ft körül lehet venni rá bontottat (jó állapotút), talán 20k körül lehet az új, de még azt nem találtam. 50-es Yamahára 10-14k ezért gondolom, hogy ~20k. Meglátjuk, hogy mi lesz... Most beszéltem Marcellel, jövő héten viszem hozzá a motort, megnézzük a fuldoklás okát...
Fiatalabb nem lesz. Ez már biztos... Próbálom életben tartani, ezt-azt mindig kell rajta csinálni/cserélni... De egyre jobbnak tűnik, látom a fényt az alagút végén
csak nagyon dudál...kcsa: Sajnos én nem tudom bevinni (nincs hova). Ahol lett volna, ott is az 50-esért is szívták a véremet, a 180-as meg már nem megengedett gép... Néhány lakó mondta, hogy bevihetem, de tudtam, hogy feljelentgetés lett volna belőle, amire meg nincs szükségem. A takargatással sokat tudok rajta segíteni, de az igazi az lesz, ha majd mélygarázsba tudom tárolni... Remélem minél hamarabb, de sajnos most még marad az utca.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #10981 üzenetére
Én is veszekedtem az új lakókkal. Beköltöztek, és hirtelen a társasházi jog szakértői lettek. Én márpedig nem fogom az utcán tárolni a robogót és pont.
(persze az, hogy random színekre festik a lépcsőházat (!) és a kaput, meg saját kiskertet kerítenek le a ház mögött az nem gond, csak az zavarja őket hogy ott a motor a hátsó bejáratnál, amit defaultban senki nem használ)
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #10981 üzenetére
Nem most: a linken már tavaly is rozsdára panaszkodsz.
Meg mint írtam, már "Luigiéknál" is lehetett ez+az: mindegy.
Arra azért készülj fel, hogy fiatalabb nem lesz a motor.
Szerk: vagy persze lehet, ha cserélsz rajta dolgokat.Mint a
gumi mondjuk, vagy a teleszkóp, féktárcsa, henger, ilyesmi.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #10980 üzenetére
Szerintem azért az a sztender nem most kezdett el rozsdásodni... Pont a napokban néztem, hogy ahol leér a földre felületi rozsdás, van rajta 1-2 horpadás is, erre ma puff, törik. Szerencsére oldalsztenderrel meg tudom oldani SOS-ben, de mindenképpen cserélnem kell.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
Lehet, nem jött be neki a "ridegtartás"? Mondjuk Luigi sem
biztos, hogy Hammerite-tal kezelte le a vasakat azelőtt.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Maja újabb szopóroller-faktorral kedveskedett mára... ELTÖRT a középsztender. Letámasztottam, majd abban a pillanatban borult jobbra. Szerencsére elkaptam, nem borult fel... De ettől még most gyorskötözőzve van, és iszonyatos hangja van, ahogy hozzáverődik a vázhoz...
www.dongosofor.hu
-
dugynok
senior tag
Nem tudtok valami jó kis boltot, ahol lehet normális napszemüveget venni motorozáshoz? Decathlonba nem volt, sportsdirectről ne beszéljünk... Olyan kéne, ami normálisan befér a sisak alá.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10969 üzenetére
Így már tökéletes, jó a kép, jó a kamera. Fura, én úgy érzem, hogy nyáron, azaz plexi nélkül gyorsabb egy kicsit a robi (de ez lehet azért is, mert érezni a menetszelet), viszont 100 felett már nem olyan kényelmes (nem is szoktam gyorsabban menni amúgy). Igaz, ezen akkora a plexi, hogy a sisak tetejéig ér szinte (nekem kicsit lejjebb, mert magas vagyok...).
Ez a minimális gps szerinti sebesség eltolódás szerintem nem durva, de lehet, hogy van már olyan kamera, amiben pontosabb a gps modul.116 helyett 113 az durván 2,5%, azaz semmi, ennél azért többet csalnak sajna az órák, ha sokáig mész egy tempóban, a gps beáll, egyszer majd én is lemérem. Újabb autóknál is 3-5%-os túlmérést látok, ez a normális.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #10968 üzenetére
A kamera programjával: kicsit bugos... Tesztnek felraktam a túraplexit:
Ill. oldalra "eltoltam" a kamerát, hogy ne takarja ki a fordulatszámmérő
az utat. Annyira. A mérő természetesen valós adatot mér: korábban is
tudott volna a régi (amit huszi.gyb-nek adtam). Azt csak a "pontosság"
érdekében "dupláztattam": 7500 fölött nem igen kellett mérnie. Tegnap
mentem plexi nélkül. Szokásos feeling. Nagyon sima* menetszél, ami
kicsikét azért le akar tépni a motorról, 120-130 körül. De alapvetően jó.Egyszer láttam Madisont (hirdetésben) nagyon kicsire levágott plexivel.
Ha lenne egy kidobásra ítélt, mondjuk törött túraplexim kipróbálnám.
(Igen, az enyémnek is a kormányon van a tükre: régebbit nem vennék.)*: értsd nincs turbulens áramlás, mint a kisplexivel, vagy a túraplexivel,
tehát sokkal csendesebb. Viszont a gyorsulás rovására megy, mert az
én légellenállásom picit rosszabb, mint ha a plexi vezetné el a szelet...
Legalábbis ez az elméletem. Ami főleg nagyobb tempónál érvényes.
Majd rá kéne nézem a keréknyomásra, mert "óra 116" csak GPS 113?
Bár lehetséges, hogy 1-2%-ot csal - meg hát a GPS is pontatlan néha. -
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Mintha nemrégiben lett volna szó a gps/telefon tartóról. Én most szereztem be egy ilyet, kőkemény 3000 Ft ért a kínai piacról A felszerelés még kicsit kókány, mivel a bal tükörszár keskenyebbnek bizonyult mint a felfogatás átmérője, ezért egy darab polifoam-mal toldottam ki a rést. Ötletek elfogadnék helyette
Minden esetre eddig elég jó,360 fokban forgatható és a védő tokon keresztül is lehet a telefonnal babrálni. -
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #10956 üzenetére
Nézd, a Madisonnal is lehet haladni az autósorok közt. Bizonyíték. Inkább az
elektromosan becsukható tükör hiányzott, mert egyszer-kétszer reflexből már
én húztam be a vállam, hogy necces lesz. De elfért. (Tudom, kézzel is vissza
lehet hajtani a tükröket, de ez nem fordul olyan sokat, és belőni macerásabb.)Ui: elkelt a Maja.
-
kcsa
veterán
-
-
csongi
Topikgazda
Szerintem a fekmunkahenger tipusa alapjan van javito keszlet. Ha bibelodni akarsz akkor a pontos meretek alapjan elkepzelheto hogy lehet kulon is szerezni.
Pl szelepszar szimeringem, motoros boltban 2db 1800ft plusz posta, szimering boltban 1000ft a ket db.
Szoval lehet erdemes futni egy kort eloszor .
De pl a balnanak a fofekmunkahengerehez csak motor alkatreszkent kaphato a karmantyuja, gondolom nem adtak ki a gyartas jogat masnak. 1800ft volt a 2gr gumi
Amit nem kellett volna cserelnem, csak szivatott a legtelanites.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz csongi #10948 üzenetére
Arra gondoltam hogy eleve veszek felújítókészletet, ha már szét van szedve és kitisztítva, nem úgy érzem hogy ezen kellene spórolni.
Apró gond, hogy Xciting specifikus készletet nem találtam, úgyhogy úgy kell összevadászni majd.
Elnézve a videót lehet hogy belevágok, úgyis lesz egy-két hónapom összerakni (kompresszor nincs, úgyhogy a videó mintha nekem készült volna)
Valószínűleg meg tudom csinálni. Más kérdés hogy rá merem-e saját magamra bízni az életemet
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
Aszaladtam rajta.
Jonak tunik. Elobb a fekcsovet utanna munka hengert szedd le. Konnyebb.
Ha a karmantyut nem kell cserelni ne vedd ki, a munkahengert ne csiszold, es a kivetelhez hasznalhatsz kompresszort is, akkor nem kell a fogoval kuzdeni, vannak hengerek amiknek a kozepebe egy betet van gondolom ho visszatartas vegett.
Alaposan torold ki a fekmunkahengert, ( nem szoszolos rongyal)ne hasznalj eros oldoszeres mosot, pl nitro vagy ilyesmi, talan a legjobb a meleg mosogatoszeres megoldas, nem marja meg a gumit. A porgyurut kiveheted eltorolheted a feszket kimoshatod, majd szaritas. osszeszerelesnel lehet hasznalni fek folyadekot bekenheted a karmantyut vele, es a kulso porgyurunek pedig hasznalhatsz szilikon zsirt. Osszeteszed es levegovel kis nyomason megjaratod kezi visszanyomassal a hengereket. Osszeszerel legtelenit.
Jah az ateresz csavar tomito alateteket csereld, es az uszocsapokat hoallo zsirral kend be, ne csapagy zsirral, az elszaradhat ilyen helyen,hanem rez vagy talan bronztartalmu amit hasznalok.
Jo szerelest , csak a szereloknek el ne aruld
Ha ketsegeid vannak, es ugy erzed nem tudod megcsinalni, hagyd ra, bizd szerelore. A fekfolyadek minden feluletet kepes megmarni vagy nyomot hagy.Jo idotoltest
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Rákerestem jútúbon fékszerelős videókra. De ez a motor...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz csongi #10944 üzenetére
Azon agyaltam tegnap (még a posztod előtt), hogy télen én is szétszedetem és felújíttatom a féket. Magamtól a fékhez biztosan nem nyúlok
Változó a fékerő. Nem durván, de mégis. Néha izomból kell, néha mintha egészen puha lenne a fékkar. Nem is értem teljesen. A fékerőelosztónál meg szét is van csúszva a fém szövet.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
En robogtam az elmult par napban egy par szaz km-t.
Egyre jobbam tetszik . Varosban elkpeszeto jo vele menni. A balna varosban nem adott ekkora elvezetet.
Orszaguton a 90 (gps szerint) egy kellemes utazo tempo.
Ma mar bunoztem, nem birtam magamon tudni a ruhat, ezert a kecskefeju triko- papucsos robogas volt. Orulok hogy tuleltem . De beoltozve keptelen lettem volna felulni.
Igazi elmeny robogas volt. Elveztem a keskenyseget. Valamiert jo par autosbol kivaltottam a verseny szellemet. Nyikorogo kerekkel akartak elmenni a lampanal. Eselyuk sem volt . Pedig nem tepem neki, turazosra van allitva a lehajtas. De cefet jo volt. Ezzel be tudtam menni a sorok koze elore tudtam menni az allo kocsisorok mellett. Pikk pakk tul voltam minden keresztezodesen.
Ezt a kis kereket szokni kell, maskepen viselkedik, jobban billegos a kanyarba, de a gumi tapad. Meg annak is kopni kell, a majre reszen fentvannak a kis gumi szalacskak, majd csak lekopnak .
Thermosztat rendben, kozepen van a mutato orszaguton varosban picit feljebb kuszik.
Sajnos a hatso gumiba gyarilag sok lett a felre ontes, egy pici rezonancia maradt benne. Ez mar igy kopik el
Az elso feket szetszedtem, hozza ert a tarcsahoz a betet.
Rendesen be volt allva az osszes dugattyu, a kicsi 4 bar nyomassal adta megagat. Most sokkal jobb, de meg mindig jarodnia kell. -
kcsa
veterán
No mi van itt, mindenki szerel, vag ymindenki robog?
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
válasz csongi #10934 üzenetére
Hauptman:
Szerintem a fobb alaktreszek burgman ami a blokkot illetim a csomagolas is kicsit hasonlo, legalabis az elejenek a vonala. A tobbi sportosabb. Bontott alkatresz mindenutt van, blokk fek burkolat, szinte minden. Az olaj szuro burgban a levego szivacs. A szij burgman szerintem a kuplung resz is. A vezermu lanc is. Szoval szinte az egesz az, csak akpott egy sportosabb vazat, vonal vezetest ulest. A tobbibe nagy disznoasg nem lehet. Fesz szabalyzo 6K burgman. A fek munkahengereket nem tudom, szerintem az sajat lehet, a tarcsa megint burgman. A hatso fek dobfek, ott lehet a munkahemgerrel szivas. A kerekek 12 col standart meretek. Az elso telo szerintem burgman. A hatso rugostag lehet barmi, meretben kell megfelenie. Ket rugos tag asszem 11k ert lattam darabjat ujjonnan. -
kcsa
veterán
válasz Peczek #10935 üzenetére
Nincs kikötve a robogós olaj, mehet bele autós is, de legalább API SJ legyen. 2000 kilométerenként kell cserélni a motorolajat és négyezrenként a hajtóműolajat.
szerk.: tekintettel a motorolaj csekély mennyiségére, rövidebbre is veheted amúgy a csereperiódust, ízlés szerint
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #10933 üzenetére
Petczek: Mit irhatnak a konyveben? Ha nem kotik ki a sccooter olajat, akkor KCSA javaslata tokeletes.
En eniride 10w40 et hasznalok. Volt mar eneios olaj is. De az lattam varosi hasznalatu Suzuki, fiat motorjaban. Haat nem teszek tobbet bele az tuti. Ette is mindeketto, es igen csak kirakodott az olajsar. Nekem ugy tunt ezt a felig meleg allapotot nem szereti. A Mercibe is volt ilyen, azzal hosszutavon mentem ott nem voltak ezek a jelek. -
kcsa
veterán
válasz Peczek #10930 üzenetére
10w40 való bele, válassz valami jófajta (robogós vagy autós, de motoros felesleges) olajat, de nem érdemes túlgondolni, úgyis sűrűn kell cserélni, ha jól tudom azon sincs olajszűrő.
@Hauptmann: elképzelésem sincs, egészen apró tűhegynyi lyuk, de nem volt benne semmi, annak ellenére hogy kvázi a gumi legvastagabb részén van a nyílás. Naponta kétszer fújva még járható, de már egy hete csinálom, úgyhogy kicsit unalmas
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #10929 üzenetére
Megneztem a madisont.
Nem kis darab robesz, szerintem a 125 kicsi ekkora testhez. Meg kell maszni, eleg magas az a 780mm ules magassag. Sisak tarto van rendesen, ott nem kell szukolkodni.kulsore tetszetos, szep robogo. A 250- es piagio blokkos, szerintem az jobb, meg Pesti viszonylatba is. Sajnos magas, a baratom 170cm hez magas. A phanteon 750 uleserol is a talp puha parnas resze er le.
Viszont felfedeztem egy tipust, nem tudtam hogy gyartottak ilyet. Suzuki epicoru 150.
Megneztem, eloben pofas kis darab 99-03 ig gyarottak. 123kg 11kw. A burgman blokkjat kapta vagy a burgbamnak lett ez a blokk, meg van rajta berugo. Alkatreszek leteznek, nem is draga a tobbiekhez merten sem. Az ules ala nem neztem be. Par darab van a piacon, meg az ara sem vezzes, nem egy kozismert darab. Nekem tetszett. A hatos fek dobfek, de szerintem jol beallitva az is mukodik azert -
Peczek
aktív tag
Udv mindenkinek. 4T 300- as robogóhoz milyen olajat javasoltok? Kymco x- citing 300 egyébként.
-
kcsa
veterán
Szopóroller napló, augusztus 27.: holnap kékhold látogatás, defekt miatt.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Hauptmann
addikt
+1, Digit, szerintem kár volt lemondanod a topicgazdaságról.
Mosquito,
Mi lett a típusfórummal, megszűnt?
Maja ügyben van valakinek tapasztalata a 125-ös és a 150-es gépekkel? Papíron szinte ugyanaz a kettő, 1 Le, meg 0,3 Nm a különbség, de gyakorlatban? A hátsó tárcsafék mikori évjárattól alap?
-
Hauptmann
addikt
Azt hittem, hogy a budapesti közlekedésben a kerékpárosoknál nincs lejjebb. Ma megállapítottam, hogy van, a szegvéjes turista. Eleve milyen gyökérnek kell lenni már ahhoz, hogy séta helyett azt a szart használja. De ez a kisebbik gond. A baj az velük, hogy össze-vissza mennek, a piros lámpa szintén nem érvényes rájuk, belemennek a gyalogosokba, a legváratlanabb helyeken képesek eléd gurulni, elfoglalják az egész utat, mint pl. ma az a három idióta, akik az Akadémia utcán egymás mellett, és még nekik állt feljebb, amikor rájuk dudáltam, hogy húzzanak a picsába. Valamit ugatott, de nem értettem a sisak alatt, mindenesetre biztonság kedvéért egy 'fuck you bastard'-al elköszöntem tőlük, amikor nagy nehezen ki tudtam kerülni őket.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10921 üzenetére
Emiatt nem kellett volna leadnod a rangot, de láttam, hogy már múltkor is át akartad adni, szóval, akkor gondolom nem csak emiatt volt. Ezt a kis vitát meg egyáltalán nem kell csitítani, tudom, hogy igazatok van, csak kicsit enyhíteni szerettem volna a helyzeten. Tényleg szar a közlekedés innen eszaknyugatról befele, ezért is robogózom.
Csak annyit kérek, hogy ne nyomj le minden sh300as tulajt, ha látlak szólok és megüthetsz. -
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #10914 üzenetére
Dugódíjról, motoros közlekedésről beszélgettünk, erre felhozod demszkájt...
És én "politizálok"? Na mindegy, tök rendben van minden. Ebbe az ugatásba
nem biztos, hogy bele akarok jönni. (Igen, volt itt már Vitya meg Tóni is, már
ott radírozni kellett volna. De azért végtelenül beszűkült gondolkodásmódra
vall, hogy HA vki vmit MOST rosszul csinál, még akkor is másra mutogatsz.)De legalább ezt is megtudtuk: nincs kedvem jól csinálni. Átadom csonginak.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #10912 üzenetére
Azért sajnos a politika nagyban érinti a közlekedésünket, így részben hozzá tartozik. Nyilván a pártok és ki mit csinált jól/rosszul elég off, de a dugódíjról semmit nem tudunk, csak azt, hogy majd kell fizetni. De ha túl sok, túl drága, motorra is él, akkor csak nem nyelik/nyeljük le szó nélkül...
www.dongosofor.hu
-
lehella
senior tag
Elvileg nincs megadva, hogy mekkora területet kellene dugódíj alá bevonni. Ezért is mérhetetlenül f.sz ötlet a teljes Hungária körút meg Alkotás utcán belüli szakasszal számolni, ez tiszta bevételgyár. Ha meg a "szemétunióakarja" szöveget olvasom a hírekben, akkor miért nem lehet mondjuk a kiskörúton belüli szakasszal kipipálni a dolgot? Agyrém
Mostanában fogok autót venni, de a robogó mindenképp marad, eddig úgy voltam hogyha belvárosba kell menni akkor megyek majd vele, otthon és munka között nem létszükséglet a motor, de már anyóséknál a vörösvári úton is fizetni kell, hát a nagy l.faszt
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #10911 üzenetére
Én arra lennék kíváncsi, élhetőbb lett volna-e, ha a narancsuralom nem 2/3-ban,
erőből qrja szét az egészet a saját szájíze szerint... De már tényleg nagyon OFF.
Mondjak le a topikgazdai rangomról, hogy folytassuk, és bannoltasam magam?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #10909 üzenetére
Az, hogy valaki hülyeséget csinált, nem menti fel azt, aki most csinál hülyeséget.
Az elkerülő szakasz fizetőssé tételét nem akarod mindjárt X évvel ezelőttre tenni?
Félreértés ne essék: rühellem mindkét bandát, de most dönteni/hazudozni/elQrni
csak a mostaniak tudnak, és ez alól senkit nem ment fel, hogy más is csinálta... -
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #10906 üzenetére
Miért, bevezette valamikor az "elmúltnyócévben"? Amúgy ez már tényleg erősen
(és feleslegesen) politikai töltet, mert a zászló színétől függetlenül mind elQrták. -
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #10894 üzenetére
Az a baj, hogy sok ügyfelem van Rogánland közepén, ügyvédi irodák, bankközpont. Azok biztos nem fognak elköltözni onnan. Így is szopás autóval bemenni oda, ha nagyobb a szállítandó cucc, csomó idő, míg helyet talál az ember, egy vagyont kell bedobálni a parkolóautomatába, ami nekem eleve bukás, mert nem lehet az ügyfélre terhelni, mert pl. a bankos díjak eleve nyomottak (köszönhetően a sok seftes, benzint-gázolajt lopni tudó más cégeknek, akik szinte ingyen viszik a munkákat, de ez most más kérdés). Na most ha erre még bejön a dugódíj, nem tudom, mi lesz.
Mindenesetre a V. kerület közlekedése a fidesz éra alatt lett teljesen szétbaszva. Csak az a baj, hogy a város úthálózata olyan, hogy nem lehet tehermentesíteni a belvárost az átmenő forgalom alól, eleve három híd is csatlakozik ahhoz a területhez.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10899 üzenetére
Robogóról nem szállok át, a parkolót keresés irónia volt, tehát úgy értettem, hogy nem lesz még egy darabig, a 8as busznak 41 perc a menetideje, az m4nek meg max 15. Ha a kiskörúti villamosokat hozod fel a 4es metró ellen, akkor azt mondom, hogy ok, de így annyi látszik, hogy sikeresen eltúlzod az amúgy tényleg nem fényes helyzetet.
Köszi a beszélgetést, remélem nincs harag, üdv! -
DigitXT
nagyúr
Akkor egy kis ON topik, vidámabb téma: a VPower Racing 100 is alig 400 volt...
Szerk: hétfőn. Szóval a mai árat nem tudom. Mondjuk az oka kevésbé vidám. Szerk: de hogy még offoljak egy utolsót: PASO - BudapestBurt1793: most még! Ha kitiltanak, akkor át fogsz te is szállni... Érted a lényeget?
Harag nincs, de a 15 perc megint nem tudom, honnan jön... Utaztál már vele?
Szerk: én a 8-as busszal többször is: jó nagy sz*r lett az átalakítás óta...
De természetesen, ha leesik a hó, és lerakom a motort, akkor nem marad más.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos cigaretta 🔞
- Witcher topik
- Honor Magic V2 - origami
- Ryzen 5800x
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Android szakmai topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Canyon Stoic 2 XL
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest