Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • madrac

    senior tag

    válasz dptrsk #81646 üzenetére

    Elnézést, nem tudok mindenkinek reagálni név szerint.
    Szerintem a telekom a felelős azért, hogy legyen elég sim kártya amit odatudnak adni az új ügyfeleknek (nem maga az üzlet), vagy hogy mondjanak valami érdemi megoldást a továbblépésre, de ne azt, hogy látatlanban menjen el az ember még 10 üzletbe ahol szintén várja ki a sort, vagy várjon heteket az újabb szállítmányra, hátha lesz. Biztos, hogy nem azért nincs elég sim kártya, mert akkora rá a kereslet, mert szinte minden üzletben megjegyezték az ügyintézők, hogy még az életbe nem láttak olyat, hogy bluemobile-ról hordoz valaki számot hozzájuk... Azt se értem igazából, hogy miért kell ehhez speciális kártya...

    Igen, 2 hónapja még valóban 4050 Ft-ba került, ugyanis a sim csomag is annyiba került tudtommal, ha az utcáról ment be valaki. Ehhez képest most bejött az új csomag, amit utcáról is 990 Ft-ért meg lehet venni, mégis dupla áron árusítják hordozással?! Ez szerintem nagyon sántít, miközben mindenki azt hangoztatja, hogy a hordozás díjmentes. Akkor ez egyszerűen nem igaz. Dupla annyiba kerül akkor jelenleg mint az új sim csomag ára! Mondjuk a telekomtól ez az inkorrektség egyáltalán nem lep meg, de itt valami akkor se kerek ezzel. :F
    A legszebb persze az, hogy senki se tud mutatni egy telekomos dokumentumot amiben leírják feketén-fehéren, hogy számot hordozni már pedig kizárólag csak fix extra csomagra lehet személyesen, csak dupla annyiért. :((
    Az üzletekben lévő szerencsétlen ügyintéző is az eljárási dokumentumokat tudja csak böngészni, de ahogy a példa is mutatja, attól se lett okosabb, ill. lehet hogy ott is még csak ezt a 4050 Ft-os opciót mutatja mint ami korábban élt.... :o

Új hozzászólás Aktív témák