Új hozzászólás Aktív témák

  • infectedmann

    őstag

    válasz manchester85 #11403 üzenetére

    Több millió legyártott készülék között belefuthat az ember 1-1 hibásba.

    (#11400) gzola: engem 4 év alatt 1 futár hívott fel, pedig több tucatszor rendeltem online ezt-azt. Pedig minden esetben beleírtam a megjegyzésben, hogy hívjon fel a futár. 1szer hívott fel.

    Kérdés: T-Pont -ban lehet elmaradást befizetni. Ugyanis a következő a helyzet: előző havi számla nem jött meg. Tudom kb. mikor szoktam megkapni, rá 2-3 napra kértem, hogy postázzák újra... nem jött meg... kértem megint... nem jött meg. My T-Mobile hozzáférésemet tegnap óta gyógyítgatják, így ott sem tudom befizetni. Harmadjára nem kérem, hogy küldjék el, mert utána asztalt borítok. Szóval most a saját hibámon kívül elmaradásban vagyok, itt van a zsebemben a pénzt, ha ma nem tudom befizetni egy T-Pont -ban, akkor eliszom/elk.vázom.

Új hozzászólás Aktív témák