- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tutti Georg: A Microsoft 2025. augusztusi biztonsági frissítései hibásak
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
troll81 #98219 üzenetére
Jelre állított motor tehát a szíjon is kéne lennie jelnek.
A hengerfej csavarokat így kell lehúzni a h|zagkitöltés miatt, amiben nem lemez tömítés van , hanem "pakolás" azt mindet így kell.
A csavart én kerámiazsírral szoktam összerakni, de ha nincs más olaj is jó, szárazon össze ne rakd! Viszont a motor ból a csavar furatokat fújd ki szárazra, vagy itasd ki, a lényeg nem állhat benne az olaj!
Azzal a szíjjal valami nem kerek.
54le "c" sorozat?
A bordáskerék fent 85Nm
Lent a szíjtárcsa 105Nm -
MasterMark
titán
válasz
troll81 #98219 üzenetére
Itt azt írja kell a csavar feje alá illetve a menetre egy kis olaj.
Ha nincs rajta irány, akkor a szövegirány az irány.
-
vzsryl
nagyúr
Laguna 3-asban ha a jobb első ajtó szórakozik, akkor zárcsere?
Jelenség:
Nem nyitja ki a kulcs, de a belső kilinccsel azonnal nyílik. Ha nyitja a kulcs, akkor viszont nem záródik be. Tehát hol így, hol úgy hibázik.
VAG PQ35/46-nél van tapasztalatom. Annál ha bezárva marad, akkor flex. Szóval a Renault féle hiba eggyel konszolidáltabb, de attól még díjaznám, ha rendesen működne. -
kisgyerek85
senior tag
válasz
kisgyerek85 #98135 üzenetére
Kis helyzetjelentés. Azóta többször visszadobálta a defekt jelet. Már lebeszéltem a szerelővel is, hogy menne át az autó.
Tegnap elmentünk Szilvásváradra az autóval (oda vissza 250km) indulásnál rányomtam a guminyomás feltanítására és egész út alatt nem dobta vissza.
Más. Volt ez a horvátországi sztori, hogy generátor töltésvezérlésem elment. Azóta már vásároltam egy start stopos akkumulátort. (Exide 70A) Érdemes olyan helyre elvinnem aki fel tudja tanítani nekem az új akkut? Mert erre hibát nem dob. Mindent ír rendesen, megy a start stop.
Vettem obd olvasót, hogy máskor ne keljen diagnosztikára elvinnem ha szervizkulcsot látok a műszerfalon. Szerintem a horvátok valamilyen szinten átvertek. Azóta kétszer dobta be a szervizkulcsot, P0101 hiba. Gondolom ugyan ez volt ott is a hibakódom.
Neten keresgélve ez Maf szenzor. Első körben vettem, hozzá maf tisztítót, liqui molysat.Hétvégén megcsinálom ezt is, aztán meglátjuk, hogy megoldja e. -
rob210
Topikgazda
válasz
troll81 #98203 üzenetére
Szelephézagot ha gépműhely csinálja nem kókányék akkor beállítják. Amúgy a szokásos szelep nyit 1 szívó 1 kipufogó állít.
A szíj még manual feszítős. Azaz a veztengely és a vízpumpa közt kell nézni a feszességet úgy, hogy fordításra 90°és 70° között legyen.
Vagy veszel egy seem mérőt és adom a gyári beállítást.Bár én eddig műszer nélkül jobban felraktam mint műszerrel
-
Nordik
őstag
Megane 4 1.3TCe GT Line 2019 159 lóerővel mi a vélemény? Problémás a motor esetleg vagy bármi?
-
troll81
addikt
-
Grand Modus kérdés: A klíma kondenzvíz szellőzetője merrefele található a kabinban?
-
válasz
Sirus86 #98181 üzenetére
Szóval szétkaptam a tempoat kapcsolóját a kézzifék mellett. Ott volt valami szmötyi bent, ami kicsit égett szagú volt. Kiszedtem, kapott kontakszprét, mentem is vele, és már nem melegszik. Kellett egy kis türelem, mert nehezen engedte magát a kapcsoló, kellett hozzá telefon kijelző nyitó szett (lapos célszerszám, amivel a patentokat ki tudtam nyitni. Ilyen:
-
troll81
addikt
válasz
MasterMark #98185 üzenetére
köszönőm
-
atosan
veterán
Sziasztok!
Megane kombi, 2000 évjárat. Csomagtér ajtót nem tudom kinyitni. Nem lehet benyomni a gombot, olyan mint ha nem zárna ki. Kulcsal sem megy, beteszem nem lehet se benyomni, se elfordítani.
Mi a teendő?
Előre is köszönöm szépen a segítséget! -
troll81
addikt
Sziasztok
A Twingonal felső holtponton 2003 58ps
A lendkerék rögzítését mivel helyettesítitek?
Mármint ha nincs gyári rögzítőmert az nincs.
Illetve a motortarto Bak 3 csavarja hoz kellene egy nyomaték értéket találnom.
Köszönöm a segítséget -
BullKoxa
őstag
Szia! Nekem ez a jelenség van, csak már az utastér filternél isd jön a víz.
Én így próbálom majd megcsinálni.
2 hete van nálam a kocsi 144.100km-s. -
lsebestyen
addikt
válasz
rob210 #98179 üzenetére
Offba írom, de pont tegnap történt velem: a zivataros időben rám szakadt az ég bringázás közben. Hazaértem, 1-2 óra után felraktam tölteni a kilométerórám (type c csati) tölteni, előtte megnéztem nem vizes-e a csatlakozó. De valami nedvesség mégis maradhatott benne, mert nem töltötte, ellenben iszonyat forró lett! Utánaolvasva másnak is volt hasonló élménye, valaki rosszul járt, mert nem percekre hagyta ott és szétolvadt az egész.
Az az esőelvezető tipp így szerintem is megállja a helyét.
-
Grand Modus tempomat kapcsolo ha meleg, vagy langyos az normalis? Teljesen mindegy, hogy ki, vagy be van kapcsolva. A tempomat mukodik rendesen. Nejem aggodik, szerintem meg normalis, mert aram alatt van a rendszer.
-
troll81
addikt
válasz
MasterMark #98175 üzenetére
Rendben elhiszem. nem vagyok típus specifikus ez a kakukk tojás itthon.
köszönöm neked. nincs nagy könyvem
típus 5 henger Ford Volvo benzin motor azokkal egyszerűbben boldogulokvan hatter ismeret.
itt vakon mint az éjszaka -
troll81
addikt
válasz
MasterMark #98171 üzenetére
mind benne van komplett készletet veszek csak
-
troll81
addikt
sziasztok.
össze szedtem egy javító készletet.Dichtungssatz, Zylinderkopf ELRING 181.520 hengerfej tömítés
Zylinderkopfschraubensatz ELRING 759.350 hengerfej csavarok
Wasserpumpe + Zahnriemensatz SCHAEFFLER INA 530 0182 30 vezérlés készlet ( itt kapom a ket tömítést is a csomagban?)
Keilrippenriemen CONTINENTAL CTAM 3PK740 generator szíjez ebben a minőségben jó
?
illetve a hengerfej lehúzási metódus nyomatékok merre lehet fel lelni?köszönöm a segítséget
-
troll81
addikt
válasz
rob210 #98164 üzenetére
Szerinted lett bármi baja a hengeznek?
Holnap eltakaritom a hengerfejet megnézem.
A lehetőség szerint a legkevesebb költséggel szeretném hejre tenni....
Ha nem gazdaságos akkor eldöntjük hogy eldobjuk-e.
Erling tömítés készlet a hengerfejhez meg egy vezérlés készlet Ina vagy geats legolcsóbb.
És egy hosszbordas szij100% hogy mostanában semmi nem volt cserélve ezen az autón
mondhatom hogy a nyugger atbacta a fejem..
-
troll81
addikt
A mai napi probléma
-
válasz
BigBlackDog #98152 üzenetére
Érdekes adalékként: nekem az 1.5 egész pontos volt, a 2.0 viszont majdnem egy litert csal - felfelé. Rátankolva 5.8L/100km szokott lenni, miközben 6.6-6.8-at hazudik a fedkomp. Amit észrevettem, hogy amikor prémium dízelt kap, akkor viszont 1-2 decin belül marad az eltérés. M2 mindkettő és mindig a MOL-on tankolok. Nem tudom hova tenni, hogy miért pontos a prémiummal, de sokszor megfigyeltem már.
Illetve minél lendületesebben közlekedem, annál pontosabb, minél inkább óvatosabban annál pontatlanabb -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #98155 üzenetére
Olyat nem találtok amivel nincs már a kezdetekkor valami bibi?
Azért 3asból 1.5 dci-vel elég nagy a piac!
-
Josi
aktív tag
válasz
BigBlackDog #98155 üzenetére
Nekem Fluence van 1.5 dCi 110 Le.
Teljesen valós a 4,5-5,5 l átlagfogyasztás. Viszont inkább több szokott lenni, mint amit a fedcomp kiir. Olyan 0,5 l eltérés lehet.
Nekem most sűrű várossal olyan 5,5l az átlag.
De hogy a computer többet ír és a valóságban jóval kevesebb, az eléggé hihetetlen számomra.
De majd Rob megmondja, ez lehetséges-e. -
válasz
BigBlackDog #98155 üzenetére
Nem mondtam, hogy hihetetlen, az elvileg kb. annyit eszik, csak eladó autónál valahogy mindig gyanakszok.
-
válasz
BigBlackDog #98152 üzenetére
Valós fogyasztás az eladó szerint 4.5-5.5 l/100 km körül van
Ezt tudja is bizonyítani? -
BigBlackDog
veterán
Megane III 1.5 dCi esetén mennyire utalhat komoly problémára, ha a fedélzeti fogyasztásmérés nagyon hibás értéket ad? Valós fogyasztás az eladó szerint 4.5-5.5 l/100 km körül van, de a kijelzőn 7-8 l/100 km körüli értéket ír már egy ideje az autón. Üzemanyagszintjelzés rendben van, porlasztócsúcsok pár éve voltak cserélve.
-
mcwizard
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ezt nem kellett volna esetleg előre jelezni valami hibakóddal az autónak?(2012 Scenic 1.5 dCi) Gondolok itt ilyenre, hogy nyomáscsökkenés vagy 2 pont közti nyomáskülönbség? Vagy a kipufogórendszerben ennyire hátra már nincsenek szenzorok? Szerencsére baj nem lett belőle, meg is lett javítva, csak kíváncsiságképp kérdezem.
Köszi -
troll81
addikt
válasz
rob210 #98147 üzenetére
Köszönöm.
Pénteken le húzom a hengerfejet. Azért furcsa az egész mert elvileg volt rajta vezérlés cserelve.
Illetve kb 45 el mentem vele
Ok okozat atbactak nem neze meg h tényleg mi, lehet a vezérlés.
Ergo az én hibám.
Nézzék rá egy bontott hengerfejet? Vagy komplett kuka lehet? -
den89
tag
válasz
rob210 #98139 üzenetére
Bocs, te 100x jobban értesz hozzá, mint én, de azért leírom a tapasztalatom. Pont tavaly volt Megane II-esen vezérlés és kuplung cserém is. Persze én hülye utána el is adtam az autót bő fél évre rá.
Nekem a vezérlés 150-160k körül volt, pontos árat már meg nem mondom, hosszbordás szíjjal, olaj-olajszűrőcserével (tudom utóbbi alap, de azért leírtam) együtt, anyagár kedvezménnyel. Megyei jogú város, itteni szinten korrekt árban dolgozó szerelő (ha jól rémlik 12 eFt/óradíj, és talán 6-6,5 órát számolt fel, de mérget nem vennék rá).
A kuplung csere nekem olyan 260 volt (netről rendelt alkatrésszel 160k - kettőstömegű ugye a drága benne, nettóban elszámolt óradíjjal~90-95k, meg még 1-2 apróságot cseréltek).
Én úgy gondolom, ezt egyiket sem nagyon tudtam volna olcsóbban megúszni, és régóta a szakmában lévő, elismert, megbízható szerelő csinálta. -
nt92
tag
Sziasztok. Adott egy 2016os scenic. Illetve egy iphone7 IOS 15.8.4-el.
az a gond, hogy bt-n nem jatszik le zenet. Tidalrol menne.
A telefon csatlakozik az autohoz de a zenelejatszas nem indul el, illetve forrasvaltasnal sem jelenik meg hogy barmilyen mas media lenne csatlakoztatva az autohoz. Mas autonal mukodik a telefonnal a zenelejatszas illetve mas telefonnal megy a zenelejtszas a scenicnel.Mi lehet a gond?
Elore is koszi -
rob210
Topikgazda
válasz
Szevam #98138 üzenetére
Lehet akár a fűtő patronnál is szivárgás, azt ha nem veszed le az alját, vagy a bal dobbetétet akkor sose fogod megtalálni.
Ha csipegeti a vizet az a rosszabik eset akkor hengerfej is lehet.
Vezérlés 100e
Kuplung az kérdéses mennyire becsületesen és mit kell cserélni? Ha minden úgy van ahogy kell az 400e alatt nem áll meg. -
Szevam
senior tag
Sziasztok!
Egy 4-es Megane 1.5 dCi (81 kW, 110 LE) esetében mennyibe kerülne kb. egy vezérlés és egy kuplung csere összesen?
Illetve mi okozhatja azt, hogy az eladó állítása szerint tavaly fel lett töltve a hűtöfolyadék tartály, de most minimum szint alatt van? (A motortérben sehol nem látni nyomát, és a hűtőfolydék is látszólag szép). Hova tűnhet a folyadék?
A segítségeteket előre is köszönöm!
-
Plero
aktív tag
van valakinek OhNo! Renault androidos teljesértékű programja?
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
kisgyerek85 #98133 üzenetére
Ma egy rövid útszakaszon elaludt minden hibajelzés. Azután visszajött, az a jel ami akkor szokott, hogy nézzem meg a guminyomást (ez abs-ről veszi a jelet, nincs szenzor a szelepbe). Végigellenőriztem/fújtam is bele, újratanítottam. Most mentem vele egy rövidebb utat és egyelőre full hibamentes. Szándékosan mentem rossz úton is, ha netán valami kábelzárlat akkor legyen mozgása a kocsinak.
-
troll81
addikt
Sziasztok.
Renault Twingo c06 58ps 2003.
Injektor sort le véve több különböző színű injektort találtam..
Oké lehet cserélve voltak.
Ellenállás értékük nem azonnos 14.5 -14.8ohm...
Mi a gyári ellenállás értéke ezeknek?esetleg tudja e valaki?Köszönöm
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #98128 üzenetére
Igazad volt. Próbálok rövid lenni. Jelenleg itthon van az autó. Talpast kicserélte (mutatta ami benne volt és kikérte magának, hogy szerelésből adódóan lógna így) Jeladót kicserélte (a gyárit elhoztam) mivel nem oldotta meg a problémát. Alkatrész ára fizettem csak ki. (15e ft)
Csütörtökön viszem ahhoz a szerelőhöz aki éveken át szerelte az autómat (Ő, tőle szokott tanácsot kérni, autóvillamossági szerelő) megegyeztünk, ha szerelésből adódó probléma van, akkor állja a számlát. Mentünk egy próbakört, mert ahogy rádugta a műszert nem volt hiba, nézett is nagyon, hogy nem érti. Elindultunk, szépen mutatta a kerék sebességeket külön, aztán olyan 500 méter megtétele után minden kivilágít és a jobb keréknél állandó 625km/h sebességet mutat. Ő ebből arra következtet, hogy a kerékcsapágyban az abs csillag jó (vagy mi a neve), mert akkor már az elején is rossz értéket kellene mutatnia. Miután hazaértem az asszony mondta, hogy milyen koszos az autó. Akkor tűnt fel, hogy tele van mászkálva lábnyomokkal. Igen, nyest. Na én még erre tudok gondolni, ha tényleg nem hibázott. Készítettem képeket, ha netán ez lenne a háttérben.
Kínából megjött az olcsó ODB olvasóm (horvátországból okulva, hogy ha kapok egy sárga villáskulcsot, akkor legalább valami fogalmam legyen a hibáról)
Nálam ezt írja be hibának és törülni sem engedte.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
kisgyerek85 #98129 üzenetére
Illetve majd 1 évvel ezelőtt volt futómű javításon az autó egy harmadik szerelőnél (vele se volt gondom, csak sajnos másod állásba csinálja már)
konkrétan ki lett cserélve a jobb oldali lengőkar. Ha jól gondolom ebben meg benne van gömbcsukló. -
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #98128 üzenetére
Telefonban kérdeztem, hogy vissza kell bontani a féltengelyt? Mondta, hogy nem, mert csak a vezetéket kell cserélni. Én most kerestem rá, hogy néz ki ez. Na kiderül. Örülni fogok ha kerékcsapágyat is kell majd cserélni. Köszönöm az infókat, ezek után biztosan bele fogok állni egy vitába vele ha fizettetni akar.
Ezek után visszatérek valószínűleg a régi jól bevált szerelőmhöz, aki a vezérlést is cserélte ebben a kocsiban. Igazából vele nem is volt bajom, pontosan jól dolgozott. Ő cserélte nekem mindkét féltengely csuklót amikor megvettem az autót 100e kilométerrel korábban, meg a jobb oldani kerékcsapágyat is ő cserélte ki, úgy hogy nem volt járulékos veszteség az abs jeladó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #98127 üzenetére
Kerékcsapágy cserénél járulékos veszteség az abs jeladó. Féltengely szerelésnél szerelési hiba.
A csapágyban van benne a "mágnescsík" ahogy fordítja ki a féltengely csuklót akkor sérti meg. Magyarán nem a jeladó lesz rossz, hanem csapágy csere előtt állsz.
A talpas is azért ment szét, mert erőltette, hogy kifér az, de nem fért ki. Ilyenkor extrém mozgástartományon kívüli terhelést kap a gömbfej, aztán összeszerelés után lóg a kerék. -
kisgyerek85
senior tag
válasz
ParmaBoy #98125 üzenetére
Én erről megkérdeztem a chatgpt-t. Leírva,hogy mi lett cserélve és mi a hiba. Ez már 1 hete. 1es hibapontba írta ezt ő is és be is igazolódott. Kérdés,hogy a szerelő hogyan áll hozzá. Mossa kezeit vagy beismeri,hogy bocsi én saram. Holnap kiderül meg a hosszútávú sorsa is. Jó,mert itt van helyben, többször szerelt nekem. A 2es cliónál én raktam vissza a konzolra a gázolajszűrőt, amikor légtömeg mérőt cserélt. A 4es cliónál gázolaj és minden szűrő csere után és húztam meg a fényszóró csavarját,mert kézzel tudtam tekerni. Miért nem kerék felől cserélte azt nem tudom (lehet ott is nyitva volt a szerelőrés, de ez a csavar magától nem lazul ki. Most meg ez.
-
ParmaBoy
tag
válasz
rob210 #98123 üzenetére
En egyszer egy yarissal jaram ugy, h lemez teli, alu nyari, troger gumis, idoszakos szerviz es egyben elso (4eves) vizsga, toyota kovacs monoron, hivtak, h lesz egy kis plusz koltseg, a teli is az "alufelni" csavarokkal van felteve, igy nem megy at a vizsgan, kell egy szett csavar, mi legyen (nem en hasznaltam a kocsit).
Ekkor koszontem el ettol a gumispartnertol, persze ok semmit nem tudtak, nincs naluk a masik szett csavar tarolva.
-
ParmaBoy
tag
válasz
kisgyerek85 #98124 üzenetére
Az abs gyurut konnyen megserthette szvsz.
-
kisgyerek85
senior tag
Clio 4 grandtour. Kipróbáltam egy helybeli szerelőt. Mindkét oldali féltengely csuklót kellett cserélni. Miután elhoztam az autót pár száz méter után kivilágított minden sárga visszajelző (check abs, esc, break. etc) 1 hetet kellett várnom a diagnosztikára, mert egy frissítés után nem voltak meg egyes opciói.(neki meg ez volt szervízbe) Valahogy megértem, de mondjuk kérhetett volna valahonnan kölcsönbe (elmondása alapján őt annyira más munkával nem hátráltatta, mert van egy másik diagnosztikája ami 2014ig olvassa az autókat. Enyém 2016os és mondta, hogy a fékrendszert nem tudja már olvasni vele) mindegy, ma meglett a hiba. Jobb oldali Abs jeladó. Mivel előtte ezzel nem volt hiba betudható szerelési hibának? Tehát ha ki akarja fizettetni, akkor álljak bele, hogy én már kifizettem (átvételnél kifizettem amúgy) vagy nyeljem le és fizessek még ha Ő másképp gondolja? Amúgy még észrevett egy hibát, talpas gömbfejet is kell cserélni....mondtam persze cserélje, mert szeretem ha rendbe van az autó, de ezt miért nem tudta kideríteni, amikor a féltengely csuklókat mondta csak futómű javításra....?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #98120 üzenetére
Toyota renault vonalon mozgok.
Ott pl. (Toyota) Anyás rendszer van, fel se tudod rakni az alut , a lemezfelni anyákkal. -
-
rob210
Topikgazda
Srácok!
Mindenki azt csinál amit akar, de azért, mert a gyárban is megy a spórolás az nem azt jelenti, hogy az a jó!
A mozgókúpos nem teszi tönkre a felnit, a sima pedig belemar, hiszen az aluminium ötvözet "puhább" fém.
A lemezfelninél meg édesmindegy.
Illetve van olyan alufelni amit a csavarhossz miatt ami általában, 3-7mm el hosszabb fel, se tudod rakni lemezfelni csavarral.
De nekem tényleg mindegy ki mit csinál. -
troll81
addikt
Sziasztok.
Lenne egy láma kérdés Renault Twingo valószínűleg at ugrott a vezérlés
össze veri magát a hengerfejet is vagy csak a szíj csere megoldás lenne?
Alapjáraton jár de nem szépen. -
válasz
MasterMark #98115 üzenetére
Rönónál kúpos mindkettő. (legalábbis az én kocsijaimon)
Az alu csavarnak ha jól emlékszem nagyobb a feje, plusz hosszban is más kellhet. -
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #98108 üzenetére
Már elnézést a tudatlanságom miatt, de mi az az alufelni csavar?
Most a lebegő/mogókúpos csavarról beszéltek, mint "alátétes" csavar vagy miről??
A megane-omon és a lagunámon (gyári alu), ezek a gyári csavarok vannk:
DE, szerintem a talisman gyári alujához is ilyen csavar van....ezt megnézem majd, ebben nem vagyok biztos, de az előző kettőhöz biztosan a képen látható csavar volt.
-
Zolás
addikt
Köszönöm a válaszokat, akkor keresek csavart is.
Van egy vitaránk is, és azon ugyanaz a csavar megy mindkét felnihez, gondoltam kérdezek mielőtt hülyeséget csinálok. -
-
belaazallat
addikt
válasz
rob210 #98109 üzenetére
Remek!
Mikorra tudnád bevállalni, ha hozzád vinném? Már ha bevállalnád?! Megértem, ha nem. Budapest nincs annyira messze 2 óra pályán, csak ugye ez több napos történet lenne.
Erősen gondolkodom mi lenne a jobb, havonta beadni helyben, vagy ha mázlim van egyből egy többnapos történettel. Itt most 2 márkaszervíz van, az új, a Nyitrai csoport tagja.A másikkal nincsen jó tapasztalatom, lebeszéltek egy jobb állapotú Clioról, mert volt nekik egy eladó. -
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #98105 üzenetére
Hát lehet, hogy ők se fogják tudni.
Utoljára is a Baumgartner után jött hozzám egy, mert nem lett jó.
-
Zolás
addikt
Szép estét.
Nemrég vettem egy 2012 1.2 benzines Thaliat. Gondolkodom hogy alufelnit veszek rá, találtam is gyári renault, minden stimmel elvileg. Kérdés az hogy ugyanazzal a csavarral teszem fel mint a lemezfelnit, vagy másik szett kell hozzá? -
rob210
Topikgazda
válasz
belaazallat #98100 üzenetére
Szelepfedél le és szögre kell állítani
Fhpcsap be utána szögre fordít a motor és ott kell állítani a szeleppárokat.
Csak hidegen lehet állítani, magyarán este beteszitek a műhelybe reggel beállít, öröm boldogság.Ha sikerül elsőre.
Mostanában én is szenvedek két tce motorral is, valahogy nem akar összeállni. -
Benir8
senior tag
Renault Megane II 1.6 16V K4M812
Még mindig magas a hosszú távú üzemanyag szabályzás, dúsat kever.
Új szívó, fojtó, karter tömítés, nincs sehol fals levegő.
Új gyári evap szelep, új gyári 4 db befecskendő.
Lambdaszonda is jó.
Üzemanyag szabalyzó tud rosszat csinálni? Üzemanyagpumpával együtt van benne?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Leégett az első Radeon a hírhedt 12V-2x6 tápkonnektorral
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Háztartási gépek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450M R5 3500X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 Zalmann 600W
- LG 38WN95C - 38" Ívelt NANO IPS - 3840x1600 - 144hz 1ms - Nvidia G-Sync - AMD FreeSync - ThunderBolt
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest