A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Greg-77
aktív tag
Üdv.
Egy kedves Ismerősöm rendelt egy multimédiás eszközt, időben meg is kapta a GLS hozta házhoz, kapott is egy számlát a GLS-től mikor átvette. Azon a számlán egy kedvezőbb összeg szerepelt mint a webshop oldalán lévő ár. Ez átvételkor rendezve lett kp.-val. Majd a webshop tulajdonos cég egy jó hónap után követelte a fennmaradó összeget a vásárlótól. Én azt gondolnám mivel a GLS szúrta el a számlázást ezt velük kellene rendeznie a cégnek. Bár a cég azt állítja ehhez semmi köze a futárcégnek és jogi útra terelik az ügyet. Mi a vélemény erről az esetről? Ki és mit tehet ilyen esetben?