Új hozzászólás Aktív témák
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2497 üzenetére
Megveheted a vékonyabb gumit is mert a alacsonyabb keresztmetszet miatt jó lesz nekem is 3.25-3.5 van hátul.
-
válasz
csabyka666 #2497 üzenetére
Nem, nem, nem! Ez lenne a hátsó belső. Édes Istenem...
-
@ teko99, @ sisu2, @ Retro DJ:
Még szerencse, hogy 2x is megnéztem. Persze, hogy rosszul linkeltem őket...Szóval. Első külső, ehhez a belső, de lehet széles lesz, mert 90mm a külső, a belső meg 101,6.
Hátsó külső, és hozzá a belső, ez meg túl karcsú - 90mm a belső, 110mm a külső.Szvsz a külsők jók, a belsőket meg pont felcseréltem.
Ugye?
Ez kellene előre, ez meg hátra. Utóbbinál egy egyel kisebb méret már nagyon vékony, 90mm, az viszont - szerintem - kevés.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #2493 üzenetére
Szerintem neked hatsohoz 325-350-410-es tomlo kellene. Szerintem. Elso sztem jo. De az is lehet tevedek, 433 a hatso... A fene vinne el ezt a sok meretet...
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2493 üzenetére
A belső szélessége jónak tűnik de az átmérője fordítva van.. vagy rosszat linkeltél?
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #2493 üzenetére
őő 16os külsőhöz a 18as belső az jólesz? vagy lehet hogy az nem azt jelenti a belsőn,vagy lehet hogy megint csak nem olvastam a hsz-eket visszafelé
-
Üdv!
Megrendeltem végre a gumikat. Ezek lettek végül: első, első belső, hátsó, hátsó belső.
Légyszi nézzetek rá, hogy passzol-e minden, mert legkorábban hétfőn csomagolják, addig le tudom mondani, ha baj lenne. -
sarkany01
tag
Nekem is úgy van hogy ahol összefut sok vezeték oda volt letestelve az aksi -! Csak aztán szereltem a motort és észrevettem hogy a fesszab tetején is van csatlakozó amin ám nekem nincs semmmi! Meg amit furcsálltam hogy ha aksi +-t odaérintkeztetem a trafóhoz akk szikrázik. De szerintem ez alapvető. De szóljatok ha nem így van.
-
sisu2
aktív tag
válasz
sarkany01 #2489 üzenetére
Igen , de nem közvetlenül hanem leszokták testelni a vázhoz vagy ahol van ilyen testelési pont nem tudom neked hol van ilyen de nekem van a lámpában meg az ülés alatt ahová több vezeték megy egy csavar fogja össze.
Megnéztem egy 6V kapcsolási rajzot ott olyan mintha a dinamó negatív csatlakozásához menne barna vezeték .
Nekem 12 v van ezért csak azt ismerem de lehet majd valaki ír valami okosat
-
sarkany01
tag
Igen! Tehát akk közvetlen odamegy az aksi - ??
-
sarkany01
tag
Segítsetek már !
A fesszabon ugye van alul a 4 csatlakozó ( oda megy ugye az aksi +, Df, stb) És a fesszabon felül van egy másik csatlakozo. Na azt szeretném én tudni hogy mi. Mert nem tudom oda mi menne esetleg menne-e valami.
-
Jaja, még egyelőre a bótban. Ez a hét már kiesett a játékból, talán jövő héten lesz is valami fejlemény...
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2483 üzenetére
Hol vannak a gumik?
-
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2481 üzenetére
Igen laposabb a tömlő alig fért bele amúgy meg tömlő nélküli
-
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2479 üzenetére
Nekem 90/90 volt most 90/80 van .
-
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2477 üzenetére
Jó gumi valahogy könnyebb dönteni vele .
Lehet az a gumi profilja miatt van előtte Mitas volt ez valahogy íveltebb a futófelülete. -
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2470 üzenetére
De kifog kicsi folyni ha sok van benne
Jó az a gumi 90/90 nem sok különbség van szerintem, kicsit szélesebb jobb a villamos síneken átmenni.
-
sdavic01
tag
a 125-ös és a 150-es gyári hengerfejek között van különbség?
-
Retro DJ
aktív tag
Az én teszt hengerfejem ilyen volt:
Ilyen lett: -
Na még egy utolsó gumis kérdés, most már tényleg! Előre a 90/90-est is jónak írják (írjátok), de miben jobb / rosszabb, mint a vékonyabb? Árban nincs jelentős különbség, csak érdeklődök.
-
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2465 üzenetére
Másik kihajtást lehet kapni de én csináltam műanyagból meg bronzból is.
Nem tudom amit vettem bele azok sem voltak rosszak a tengelynél szokott kikopni ami a spirált hajtja. -
-
válasz
sarkany01 #2460 üzenetére
Ha belegondolsz, a mérnökök nem véletlen tették bele a fojtásokat. Ennyi erővel leveszem a kipuffot, és 200% plusz lóerőm lesz. Kell az bele, maradjon csak a gyári konstrukció, az a tuti.
Simsonnál működhet akár, de ott azért fojtották vissza, hogy ne menjen 40-nél többet (KRESZ ugye ennyit enged segédmotoros kerékpárnak). A motor persze tartósan bírja a 65-70-es tempót, de ahhoz ki kell szedni belőle a fojtásokat, és kell(ene) rá rendszám, és persze akkor már nem elég a B-s jogsi, és és és...
-
-
sarkany01
tag
Szerintetek attól a motor jobban megy ha a kipuffból kiveszem a fojtásokat? ( Nem fogom kivenni csak egy oldalon olvastam hogy azért old fel vmennyi lovat, másik oldalon meg azt olvastam hogy kell a fojtás)
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2454 üzenetére
Szedd le a fedelet csak 3 csavar fogja van ott egy gumigyűrű O-gyűrű fedél alatt lehet ott szivárog és van a műanyag kihajtásnál is egy O- gyűrű.
Ha nem volt mostanában leszedve a fedél akkor nehezen jön le esetleg gumikalapács.
-
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #2453 üzenetére
Folyamatos navigálással 2,5 órát bír az N8-as. Meg bárminek jó ez a tartó + töltő páros, nem egy rossz dolog, ha van. mondjuk ha elfelejtem töltőre tenni indulás előtt, felteszem a motoron tölteni
-
Csak hogy én is mondjak valami rosszat, mostanában vettem észre, hogy a fordulatszámmérő kihajtásánál - egész pontosan a fedél alsó részénél - szivárog az olaj. Vélhetően a váltóból, más olajról nem tudok ott. (Aztán az is lehet, hogy mégse a váltóolaj folyik, hanem az a műszerolaj, amit én csepegtettem a spirálhoz, hátha attól megjavul.)
A fordulatszámmérőm is ugrál, ha ez összefüggésben lehet a szivárgással. Múltkor kicsavartam azt a 3 csavart, ami tartja a fedelet, de nem jött le a helyéről, meg se moccant!
Mindegy is, szét kell szednem, mert az ugrálás már vagy fél éve probléma, de eddig nem nagyon foglalkoztam vele. Múltkor kicsavartam a spirált, és az a menetes műanyag közdarab eléggé mozgott, az szerintem rendellenes, amiatt ugrálna?
Szerintetek? Hol érdemes kezdeni? Egyáltalán, miért nem jött le az a fedél?
-
-
-
sisu2
aktív tag
Ha a gyertya hossz nem megfelelően nyúlik be az égéstérbe az nem jó.
A hosszabb menetű gyertya túl hosszú is lehet azért jó a HELICOIL mert nincs + alátét a gyertya alatt és pont odáig megy be mint előtte.A hőérték és öntisztulás miatt is számít a gyertya hossza menyit nyúlik be a hengerfejbe.
-
sdavic01
tag
Üdv.
Nemrég írtam, hogy kiment a menet a hengerfejben, az autósboltban kaptam egy perselyt, szépen légmentesen bele lett téve a hengerfejbe.
Vettem bele egy új hosszított gyertyát kép1 kép2 .
Na szóval a régi rövid gyertyával beindul egy két másodpercre az új hosszú gyertyával be se indul csak pukkadozik a kipufogó, fogalmam sincs mi a bánat lehet vele. (Amikor bele lett téve legelsőnek a gyertya beindult és járt vagy fél percig, kitudja míg be nem melegedett és leállt)
Valami ötlet ? videjó -
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2438 üzenetére
ez nem jó ?[link]
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #2442 üzenetére
Kafa....
-
válasz
Retro DJ #2441 üzenetére
Ha 500 forint különbség lenne az árban, akkor nem netről venném én sem, már a garancia miatt "megérné a drágább". De itt arányaiban nagyon sok az a 6.000 forint.
A másik boltban, ahol kérdeztem, a Vee Rubber-re mondtak olyan árat, amennyiért netről a Heidenau-t meg tudom venni.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #2440 üzenetére
Sajnos ez a valóság, és a legrosszabb, hogy 22-es csapdája. Egyre kevesebben vásárolnak boltból, egyre többen netről sokan lehúzzák a rolót....
-
válasz
Retro DJ #2439 üzenetére
Ja, ne is mondd, már röhögök magamon.
Talán írtam már, de ha az embernek végtelen lenne a pénztárcája, nem különösebben érdekelne, de így kénytelen vagyok megnézni a dolgokat.
Felhívtam a mocisboltot (ahol a betéteket is vettem), ott a 2 darab külső gumit 36-ból hozta ki a srác, netről rendelve postával is megáll 30-ból... -
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #2438 üzenetére
Mint mindig, ezt is most egy kicsit komplikaltabban intezed mint kellene! De mi igy szeretunk!
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2435 üzenetére
Hátsónak ezt érdemes:[link]
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #2435 üzenetére
énis cserélni akarom mostmár hogy jó minden és nemkell vele vesződnöm,annak idején énis törölgettem elég sokat
-
@ sisu2:
Valóban nincs sok. És ezek közül melyiket érdemes? Már csak azért, mert ha úgyis innen rendelek, akkor egy postával eljönne.@ teko99:
Most hogy mondod, már biztosan cserés lesz! Ez nekem eszembe se jutott, de főleg az elején elég sokszor kellett törölgetnem a fékolajat a kerékről, és az bizony nem kérdez, mindent visz... -
teko99
tag
válasz
csabyka666 #2432 üzenetére
hát igen elég kevés az esély rá,meg eléggé repedezett gumi kell ahhoz,de a fékkel teis szórakoztál és a küllők között a fékfolyadék ha befolyik akkor az intézi a belsőt.
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2431 üzenetére
Most elég kevés gumi van fent 16 os, pedig én is itt vettem .
-
-
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #2422 üzenetére
hát belső gumit simsonba én mindíg akkor cseréltem amikor már volt rajta 6-7 folt,vagy a szelep körül adta meg magát általában
etz-ben nemtudom milyen időközben fogom majd cserélni,azért itt ne várj sok évet mert ha azt nézzük akkor lehet velük haladni,nem lenne jó egy defekt 90körül,főleg nem elől.
Hát igen ha előre vastagabb külsőt teszel akkor nem elég a hagyományos belső én úgytudom,oda vastagabb kell majd de lehet hogy ezt tárgyaltátok már csak lusta vagyok visszábbolvasni
Közben voltam unokatesómmal egy 80km-es túrán,ő simóval volt így csak 60al mentem végig. Ahogy látom kisebb sebességnél jóval több olajat hord fel a fordulatkihajtásnál,mert az egyész blokkon állt/folyt lefelé az oil
Nagy sebességnél nem annyira hordja fel,ami kicsit felnyom azt meg a menetszél szétteríti a hátsókeréken. Ahogy Mzclub-on olvastam ezzel nemlehet mit tenni,képes akár az óráig felnyomni az olajat a spirálban.
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2427 üzenetére
Hát van a Fortune azt inkább neee.[link]
-
-
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #2425 üzenetére
Igen, viszont a gyári rohadt nagy, az első héten leverném
-
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2422 üzenetére
Én kb 5-6 évente cserélem ha már lent van a gumi nem nagy ügy .
A méret általában jó szokott lenni több gumimérethez is van amelyikre rá van írva vagy 5 féle gumiméret ha csak nem valami nagyon peres gumid van .Persze az átmérő fix ahogy írtad a szélesség univerzális egy határig.
Nekem a Mitas bevált mint belső van 1db Pirellim is jó vastag azon van egy csomó méret felsorolva mikhez jó. -
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #2422 üzenetére
-
Üdv mindenki!
Nagy a csend. Mindenki szerel, vagy mindenki motorozik?
Kérdezek egyet. Szerintetek belső gumit mikor (milyen gyakran) célszerű cserélni? Az enyémről fogalmam sincs mikori, én már ezzel vettem a motort, de nincs vele különösebb bajom. Amikor télre elrakom a gépet, akkor persze tavasszal fel kell pumpálni, de nem ereszt le koppra fél év állás alatt sem.
Vélemény? Cseréljem le egyúttal, vagy hagyhatom? Ha cserélem, mire kell figyelni? Csak a kerék átmérőjére? Vagy a gumi szélessége is számít? A külső gumikhoz képest nem nagy tétel, 1-2000 forint darabja, de érdekelne a véleményetek.
-
válasz
sarkany01 #2420 üzenetére
Fentebb írtam, hogy 10 évnél régebbi gumit nem kellene egyáltalán használni, hiába tűnik jó állapotúnak. Lehet, hogy fel se tudod tenni a felnire, annyira meg van merevedve, de ha fel is menne, kizárt dolog, hogy olyan tapadása van, mint az újnak.
Én is azt hittem, hogy ha nullkilométeres, akkor ugyanolyan, mint a gyári, aztán nem... Amit vettem, olyan volt, mint a bakelit, a körmömmel alig tudtam benyomni a felületét. Az vajon hogyan tapadt volna az aszfalton?
Szvsz eladják a sok szart, aztán hogy ki hogy töri össze magát, már senkit sem érdekel!
Itt nem arról van szó, hogy a gazdag gyerek kétévente cseréli a gumikat, és van benne 5.000 kilométer - az egy másik téma, az még lehet jó! A probléma az, hogy 20 éves gumikat sóznak rá az emberre.
-
sarkany01
tag
Rosszul fejeztem ki magam, a mintázata gyári, de az biztos hogy nem mai gyerek. A motorral mikor elkezdtem foglalkozni még a gyári volt rajta. De szálszakadásos volt meg már nagyonk opott volt! ez ment a kukába. De lent a garázsba találtam még kb egy 0 km-est. Előre is hátulra is. Ez a gyári mintázatú. De biztos hogy nem mai gyerek. Szerintem az is meglehet hogy 2000 előtti. De semmi baja.
-
sarkany01
tag
Most akkor az olvasottak alapján mennyire megbízható a gumim? Gyári elől is meg hátul is. A számot meg majd holnap mondom. Megéri újra beruházni vagy használt de gyári?
-
Retro DJ
aktív tag
Van aki már láthatta, de itt is megosztom két gyönyörűségem:
Hááátt nem szépek?
-
Retro DJ
aktív tag
Hát... ez van
Ha lesz egy kis pénzcske következő beruházás ez lesz...
Akkor most én győztem az első kerekemmel vagy én győztem?
ja nem én
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #2399 üzenetére
Háááht hátttt, Nekem a Mitast olyan 10-12 között adták (3,50-18), a hidenyaúúúú meg 18 körül lett volna.
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #2408 üzenetére
szerintem ez nem azt jelenti.. akkor még vee rubber gyár sem volt szerintem
-
-
-
sisu2
aktív tag
Igen van rajta egy számsor DOT számnak hívják abból kiderül a gyártás ideje
A DOT-szám utolsó három (2000 előtt) vagy utolsó négy (2000 után) számjegye mutatja a gyártás idejét. A DOT-szám minden esetben megtalálható az abroncs egyik oldalfalán.
Értelmezése pedig a következő: a három számjegyűek első két számjegye a gyártás hetét, utolsó számjegye pedig a gyártás évszámának végét jelenti. Pl.: 358 = 1998 35-ödik hete.A négy számjegyű DOT-oknál az első két szám szintén a gyártás hetét, míg az utolsó kettő az évszám végét jelentik. Pl.: 2305 = 2005 23-adik hete.
-
teko99
tag
ez hol van rajta egyébként hogy mikori? valami sorozatszámból kilehet olvasni vagy én nem láttam rajta semmi ilyet írjátok itt hogy ennyi meg annyi éves mondom megnézem
Bár nekem az első is vee rubber
-
sisu2
aktív tag
válasz
csabyka666 #2401 üzenetére
Ezekkel az olcsó 0 kilométeres gumikkal már más is járt így megvette aztán kiderült hogy már 4 éves gumi.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okos Otthon / Smart Home
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzol Screenshot
- Interactive Brokers társalgó
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Robotporszívók
- Bitcoin topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Oculus Rift virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 Ti 11GB ASUS GT 301 FSP 700W
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest