- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- Rák
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- gerner1
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
A nyereg szerintem jó, de mivel nem találok bele normális karmantyút, nem tudom működésre bírni. Az egyik fele szépen jár, kézzel vissza tudom nyomni, a másik viszont állandóan beragad, és csak úgy tudom visszatessékelni a helyére, ha nekifeszülök két lécdarabbal. Nem csoda, hogy nem dolgozik rendesen
Kipolíroztam, amennyire lehetett, és már azt elértem, hogy karmantyú nélkül szépen lehetett az üregekben pörgetni a dugattyúkat, szóval kizárt dolog, hogy berágódjon! Összeraktam a régi karmantyúkkal, de ugyanúgy rossz, mint amikor először nekiálltam. Elég jól harap (ha izmosabban berántom, meg is csúszik az első kerék), de féloldalasan fog, és nyikorog akkor is, ha nem húzom a féket. Tisztán látni, hogy az egyik dugó eltávolodik a tárcsától kb 1mm-re, ha visszaengedem a kart, de a másik csak van, mint a befőtt.
Van egy Brembo nyergem, de ahhoz előbb kell csinálnom valami konzolt, mert nem kompatibilis az ETZ-vel.
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #996 üzenetére
a gyertyó szép őzbarna,szépen is ketyeg a blokk mióta nem a rezó van fent..
hát akkor ebbe belekell törődnöm hogy gyorsan megszomjazik a gépecske.. mondjuk nálam szó szerint napi használatban van,amióta megvettem fél éve szerintem max 3 nap volt hogy ne indítottam volna be..
méég mindíg nem okés a fék? Egyébként láttam már etz-n más mocik féknyergét/tartályát. miért nem próbálod meg olyannal ha mástnem? vagy a nyeregnél van a gubi 1000% ?
-
Nekem 251-esem van, szóval gyakorlatilag 250-es blokk a 150-es vázban. Az alapjárati fúvókát nem tudom, de talán már beszéltük is, hogy mindegy, mert az alapjárati csak alapjáraton dolgozik (az enyémben legalábbis olyan a karbi), szóval nem amiatt van nagy fogyid. Az 5 liter reális, nekem is annyi, de lehet kicsit több is.
Örök igazság: gyertyaképet kell nézni.
Ha az oké, a motor rendben van, és a fogyasztás is.
De tényleg reális az 5 liter, mert a kisebb köbcenti miatt jobban kell húznod, és így a magasabb fordulat alatt többet is eszik. Az enyém 4200 körül megy 90-et, a tiédet szerintem egy ezressel többet kell forgatni. Fogyasztásban amúgy ugyanaz.
Bár most 0 liter körül van a fogyasztása, mert ilyen időben én ki nem hozom. Illetve a fék se jó rajta.
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #994 üzenetére
szerintem is van benne valami tévhit féleség..
őőő egyébként neked 125öd van ha jól emlékszem? vagy 150?
neked mekkora az alapjárati fúvókád,és fogyasztás arány adott km/h mellett?
engem még mindíg zavar az 5L 90Km/h mellett 80Km távon..
-
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #990 üzenetére
Ja, könnyebb a pénztárcám
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #988 üzenetére
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #986 üzenetére
Ez tuti jól fog működni, mert minden cserélve lett rajta. Egyébként meg ott lesz a kondi, megszakító az oldaltáskában és bármikor visszaépítem 20 perc alatt.
De nem lesz rá szükség!
-
-
-
Retro DJ
aktív tag
Közben nekem is elkészült az elektronikus gyújtásom teljes felújítása, kapott új hall szenzort, cseréltük a csapágyat, cserélődött az összes vezeték, megtisztítottam a kivezetéseket, cserélve lett a gyújtás modulban egy elkó, három ellenállás, illetve a vezetékei.
A hét végén tervezem beépíteni
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #974 üzenetére
Ki kell benne cserélni a tömítést gyártatott tömítésre és nem fog ereszteni. De Te tudod... Én csak azt venném meg ami kipróbálható.
-
teko99
tag
Hello mindenki. Visszatértem problámailag
Naugye a multkor szimeringeztem az első telókat. minden klappol,viszont mindkét oldalon a rögzítő anyáknál felül szépen szivárog az olaj. pont annyit raktam a szárakba amennyi kellett,szóval nincs teleöntve hogy ezért nyomná kifelé. A csavarokat mennyire kell megszaggatni? Vagy valami kenderkóccal tekerjem be a menetet hátha segít?
-
válasz
Winner_hun #977 üzenetére
Na, de tényleg, a fórumokon nem szabad egy ember véleményére támaszkodni, ezt már én is sokszor megtapasztaltam. Szóval az én véleményem csak egy, szerintem ezek a "papírok" együtt járnak.
Volt, aki azt mondta, hogy egy olyan motort (autót), aminek nincsenek papírjai, már nem is lehet forgalomba helyezni, de ennek ellenkezőjét is hallottam.
-
Winner_hun
félisten
válasz
csabyka666 #976 üzenetére
Ja hogy az, oké
-
válasz
Winner_hun #975 üzenetére
Mármint milyen papír?
Mert ha nincs rajta rendszám, akkor nincs forgalmi sem, és szerintem műszaki sem, vagy rosszul tudom?
-
Winner_hun
félisten
válasz
csabyka666 #970 üzenetére
Van papírja... rendszám lett róla levéve.
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #971 üzenetére
Nem, nem tudhatod, lehet ez még jobban ereszt...
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #970 üzenetére
Ah, 30-ért papíros gyárias állapotút lehet venni. Egy max 15-20, annál többet nem.
-
Én is kérdeznék egy árazósat. ETZ főfékhenger, fékkar nélkül megér 4000 forintot? Fékkarom van, szóval az nem probléma, viszont az enyém kicsit ereszt a karmantyúnál, és bár nem akartam venni főfékhengert, ha ez szerintetek megér 4000 forintot, akkor annyit szánnék rá.
-
Gondolom papírja nincs, nem is műszakis, és mivel kérdés, hogy működik-e, szerintem max 30.000 körül lehet érte kérni. De várd meg a többiek válaszát is.
-
sdavic01
tag
Itt van az etz-nek a fesz.szabja és azt szeretném kérdezni mit kell ezen állítani hogy picivel nőjön a töltés ??
-
Nem tudom, pedig tényleg nulla kilométer volt bennük. Hozzáér, aztán nyikk-nyekk, ami egyrészt idegesítő másrészt meg fogja a motort, és kopik a betét is.
Olvastam valahol, hogy az ETZ gyári betétjei nem a legjobbak, és azért csikorog, lehet van benne valami. Mindegy, legalább fog.
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #965 üzenetére
új betétekkel hogyhogy csikorog?
-
Ma voltam egy 50-60 kilométeres próbaúton, hát Zalában a helyzet változatlan, legalábbis ami az elsőfékemet illeti. Ugyanúgy csikorog, nyikorog, amikor tolom, menet közben is hallani, talán még élesebb hangon visít, mint amikor nekiálltam szerelni. Fog rendesen, de nem hagyom így, szétszedem megint, aztán próbálok okozni neki valamit, mert ez minden, csak nem jó.
De legalább már szinte biztos, hogy a karmantyú okozza a hibát, mert a kúpossága az idők folyamán elvásott, és szerintem nem húzza vissza a dugattyút.Plusz az egyik oldal nagyon könnyen visszamegy a helyére, a másik csak nagy erőhatás által.
-
-
Retro DJ
aktív tag
Vigyázzatok, nehogy így járjatok!
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #959 üzenetére
Mester! Fekkel nem barkacsolunk! Ha a gyari kopottal nem ereszt, akkor mit szeretnel meg?
-
válasz
Retro DJ #958 üzenetére
Azért kérdeztem, hogy nálatok mennyi a hézag a nút és a karmantyú között, mert az autós (és az utángyártott szintúgy) karmantyú 6 tized milliméterrel keskenyebb, mint a gyári volt, ezáltal nem tölti ki a nútot, és ezért szivárog az olaj a féknyeregből. A maradék 6 tizedet gondoltam kitölteni "valamivel", mert amúgy a dugattyú nagyon szépen belement ezzel az autós karmantyúval, de ugye a hézag miatt kijött mellette az olaj, és persze bement a levegő, szóval nem tudtam használni így.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #957 üzenetére
Ezt a kibelelos storyt nem ertem...
-
Na, az megnyugtató, hogy nálatok is hozzáér kicsit. Legalább most harap, szóval ha egy mód van rá, én szét nem szedem. Max majd egy gyenge pillanatomban megpróbálom, hogy működik az autós tömítéssel átalakítva, mert azzal meg olyan problémám van, hogy ugye nem tölti ki teljesen a nyereg nútját, és ezért ereszti az olajat...szóval majd ki kell bélelnem, és szerintem akkor frankó lesz.
De most motoroznom is kellene, mert mindjárt vége a szezonnak.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #954 üzenetére
Kicsit karistol nekem is de nem igazán tartom problémának!
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #954 üzenetére
a karistolás az új betétek miatt lehet szerintem,nálam is karistol egy kicsit,de még nincs összekopva. fogni nem fog menet közben,tolásnál sem,szerintem nem is kell..
-
No, megpolíroztam az üreget, összeraktam a régi (de eredeti) karmantyúval, és lelégtelenítettem a rendszert.
A fék elég jól harap, viszont kicsit karistol. Az a bizonyos dugattyú még mindig nem az igazi.Mindegy, egyelőre így marad. Még így is mérföldekkel jobb, mint amilyen volt, mert akkor tolás közben is rendesen lehetett érezni, hogy befog a fék.
Mivel undorítóan pontatlan az egész rendszer, adok neki 500-1000 kilométert, hogy összekopjon. Párszor megfékeztem, és kivettem a betéteket, de nem fekszik fel az egész felületen, de majd az idő összecsiszolja őket.
A főfékhengernél mintha szivárogna az olaj, de én ezt aztán szét nem szedem, marad így! A fékhatás jó, mondhatni túl jó, az olajat meg ha kell, hetente utánatöltöm. Aztán majd ha ráakadok jó áron egy komplett első fékre, akkor ráteszem azt.
Köszönöm a segítséget, talán összekopik annyira, hogy frankó legyen!
Azt légyszi majd nézzétek meg, hogy ha megforgatjátok az első kereket, akkor nálatok is kicsit befog, vagy pedig frankón forog? Nem tudom, hogy a tárcsa ütése miatt, vagy a fék miatt karistol kicsit...
-
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #917 üzenetére
Úgy látom meg az informatika 1000-rel, ramok hányódnak az asztalon, kártyák a földön
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #946 üzenetére
Es a feknyerget nem merted?
-
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #947 üzenetére
igen úgytudom úgy is lehet.
-
A légtelenítést úgy is lehet kezdeni, hogy kinyitom a légtelenítő csavart, és úgy töltöm fel a tartályt? Aztán amikor "gravitációsan" lefolyik az olaj a nyeregbe, és megjelenik a légtelenítőre tett csőben, akkor elzárom, és pumpálom?
-
Megmértem, hajszálpontosan 40mm mindkét dugattyú.
-
Persze, azt levettem. Az egyik könnyen járt, alig kellett megnyomnom, szóval ilyennek kéne lennie. A másik, hát, az akadozik.
Most az a terv, hogy az autós karmantyú mögé teszek valami távtartót, hogy ne engedje el az olajat, illetve polírozom a felületet, hogy mindenhol szép legyen, aztán majdcsak alakul valami.
-
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #941 üzenetére
gondolom az olajtartályról levetted a sapit nem? ha igen akkor könnyen belehet nyomni a dugattyúkat.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #941 üzenetére
Ne! Elobb merd mar meg tolomerovel a ket dugattyu atmerojet valamint kerits jo karmantyut!
-
válasz
Retro DJ #940 üzenetére
Hát ennek azért van egy kis játéka, ezek szerint az nem feltétlen jó. És a dugattyúkat a tiéden vissza lehet nyomni könnyedén kézzel, vagy kell hozzá valami plusz eszköz, ami ad nyomatékot?
A következő az lesz, hogy tükrösre polírozom a belsejétét, hiába megy bele amúgy a dugattyú. Talán úgy mozog majd.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #939 üzenetére
Sajnos, en szetszedtem, kipucoltam, osszeraktam es jo. Megnezegettuk a dugattyut, de alapvetoen semmi mast.
Meg kell a helyen allnia a karmantyunak, ha nem is nagyonszorosan, de passzosan.
-
Na, vannak fejlemények, bár ugyanúgy szar az egész.
Beleraktam az "autós" karmantyúkat, viszont egyrészt ugyanúgy szorult a dugattyú, másrészt mindkét oldalon engedte az olajat. Szerintem ez azért volt, mert a karmantyú és a nyereg nútja között volt egy rés, a körmöm belefért...aztán megmértük, 6mm difi van közte. Kérdés, hogy a karmantyúnak teljesen ki kell-e töltenie a nútot, vagy mozoghat benne egy kicsit? Másik kérdés, hogy a karmantyúnak szorosan rá kell-e feszülnie a dugattyúra, vagy lehet egy kis játéka?
A gyári karmantyú 3,8mm, az autós (és az utángyártott szar is) 3,2mm vastag. A gyári kitölti a nútot, az autós és az utángyártott viszont mozog benne. Nem tudom, melyik a jó, mivel még nem készült jó verzió, ami működött volna, de mivel a gyári az anno jó volt, gondolom ki kellene töltenie teljesen...
-
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #926 üzenetére
Megnéztem, a légtelenítő oldalon egy picit késik, de nem számottevő, mindkettő könnyedén jár.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #933 üzenetére
Akkor a szorulós nem jár könnyen... meg kell keresni az okát, mérni a dugattyúkat, a féknyerget, sajnos csak Te látod, lehet az egyik oldal gyári dugattyú a másik cserélt kisipari
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #933 üzenetére
nem lehet hogy van levegőbubi pont a dugattyunál beszorulva? elsőbb full-ra légtelenítsd le,ne legyen ilyen mint ami nekem is hogy néha belehet húzni koppig a fékkart.
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #931 üzenetére
Az a lényeg, hogy könnyen járjon mindkettő és akkor a tárcsához tud idomulni, nem ér hozzá.
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #929 üzenetére
Működési elvből adódik, ezen kár vitatkozni. Egy picit elképzeled magát a nyomást hogyan terjed, lehet Te is rá fogsz jönni!
-
-
válasz
Retro DJ #925 üzenetére
Köszi a fáradozást! Igen, erre kíváncsi lennék. Mivel nekem most újak a betétek, nagyon kicsi az útja a dugónak, alig kell kijönnie.
Én is próbáltam már millószor, hogy betétek nélkül járattam: az egyik majdnem kiesik, a másik meg a helyén mocorog csak kicsit.
Szóval köszi, hogy megnézed, kíváncsi vagyok!
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #920 üzenetére
megpróbálom visszanyomkodni a betéteimet és kinyomni újra, ha sikerül beszámolok!
-
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #920 üzenetére
Ott valami dugulás lehet, de ha kifújkáltad a járatokat akkor nem tudok mire gondolni.
Nem fog tök egyszerre járni az hotziher!
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #920 üzenetére
a fékbetét tud mozogni? mármint azon a csapszegen amire felvan fogatva? ha szorul akkor lehet valami gubi szerintem,bár nagyon minimálisan kell mozdulnia ha jó a betét. háát nemtudom mi lehet vele,esetleg egy másik féknyereggel próbáld meg hogy az működhet-e. Ha igen akkor nem fent lesz a hiba,hanem a nyeregnél valami..
-
No, sikerült frankó karmantyúkat szereznem, de a probléma továbbra is ugyanaz: nem mozog rendesen a légtelenítő felőli dugattyú. Már kezd fárasztó lenni. Lehet én nem csinálok valamit jól, szóval leírom, mit hogyan csináltam, légyszi segítsetek, mi lehet a probléma.
Szóval karmantyúk a helyükön, beolajoztam az üreget és a dugattyúkat, majd kicsit csavargatva őket összeraktam, koppanásig betoltam a dugókat. Összecsavaroztam a két felet (a tömítést is visszaraktam közéjük), majd felszereltem a motorra a nyerget, becsavartam a fékcsövet, elzártam a légtelenítőt, feltöltöttem a tartályt, és kezdtem a műveletsort. Kb 20 pumpálás (ekkor még nem keményedett fel a kar), kar benntart, szelep megnyit. Kis levegő jött ki, és ez ment még 2-3 alkalommal. Ezután már csak olaj jött, és egyre jobban felkeményedett a kar. Örültem is (amikor erősen rámarkoltam, a tárcsa is pattogott, szóval van benne erő).
Igen ám, de az a dugattyú, ami eddig is mozdulatlan volt, most sem mozog, a másik viszont szépen jár. Plusz érdekesség, hogy a kart gyorsan pumpálva kb 10 pumpálás után tökig be lehet húzni, és ilyenkor persze nincs fékhatás sem.
Nem hinném, hogy valahol elereszti a nyomást, mert amikor kemény, akkor hiába húzom, mint az állat, nem lehet ütközésig behúzni.Amikor a kart visszaengedem, néha feljön pár légbuborék a főfékhengernél az olajból, de már 2 órája ezt játszom, hogy ha van is benne levegő (ami persze a légtelenítő csavarnál miért is jelentkezne?!), akkor egyszer majdcsak elfogy...de aztán az én türelmem fogyott el, és inkább bejöttem, amíg valami végzeteset nem csinálok a fékkel...
Valami ötlet? Hol a rossebbe lehet a hiba? A karmantyú most már biztosan jó, tök szépen állt a helyén...
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #917 üzenetére
Ezek faszák, máshol van a bibi, illetve kisipari karmantyúval is működni illene neki!
-
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #914 üzenetére
Ha tudsz, csinálj már pár képet a féknyeregről, közelebbről a karmantyúk nútjairól!
Ha ellenállás nélkül be tudtad húzni a fékkart, akkor vagy levegős még mindig, vagy a főfékhenger is kopott!
-
válasz
Retro DJ #913 üzenetére
Kapott ez már mindent. Féltisztítóval + ronggyal letisztítottam, aztán brigéciollal mostam, végül alkohollal és foltbenzinnel is pucoltam. Egy kis rész maradt mindkét félben a karmantyútól kifelé, ahonnan nem tudtam eltávolítani az elszíneződést (vagy kopást, nem tudom, mi az), de amúgy fémtiszta lett a belseje. Kifújtam kompresszorral is minden furatot / üreget. Nem políroztam, mert a dugattyú belemegy a helyére, és nem akartam átalakítani a féknyereg belsejét.
Az a baj, hogy itt nemhogy "nem ugyanúgy mozog", hanem csak az egyik mozog, a másik pedig nem. Úgy képzeld el, hogy ha tökig be van tolva mindkettő, és elkezdem pumpálni, akkor az egyik dugattyú jön szépen kifelé, amíg ki nem esik, és eközben a másik nagyon minimálisan, mondhatni semennyit sem mozdul el a helyéről. Ennél gondolom jobban kellene jönnie, hiszen így nem is tudja kompenzálni a betét kopását.
Mivel az utángyártott sz*rral nem is tudtam összerakni (mert nem ment a helyére egyik dugattyú sem), végső elkeseredésemben összeraktam az eredeti karmantyúval, próba szerencse alapon, de aztán nem történt előrelépés.
Holnap elviszem egy autós boltba, hátha a méret alapján találnak hozzá való karmantyút.A karmantyúnak mennyire kell passzosan illeszkednie a dugattyúra? Úgyértem, amíg persze nincs a helyén. Mert a régi az átesik rajta, az új utángyártott pedig rászorul.
Ami még érdekes, hogy az eredeti karmantyú négyzet szelvényű, míg az utángyártott az valami furcsa alak, a belső fele "C" betűt formál. Gondolom ez sem jó...Na ez jó hosszúra sikerült.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #908 üzenetére
Olyan nem lesz, hogy mindkettő ugyanúgy mozog. Elég nagy hiba volt visszatenni a régi tömítéseket
.
Minden járatot átmostál és átfújtál kompresszorral?
-
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #910 üzenetére
én is így voltam a fékkel hogy íjjnye ez fasza lett. megállni meg alig tudtam még jó hogy a hátsó dobfék az fog..
én használtra gondoltam,nem új németre. mármint hát németnek mondják az új cuccokat,lehet hogy tényleg német,de hogy nincs olyan mint a gyári NDK-s időben az tuti. a 4 új tőcsavart (német) 2300Ft volt,és ahogy húztam mind a 4 középen szakadt ketté,és nem húztam bikára. haverral körbekérdezgettünk,szereztem gyárit bontott motorról azóta is azok vannak,és semmi kifújás,és azokat megis lehet szaggatni,hamarabb a blokközépből szedi ki a menetet minthogy a csavar szakadjon..
na jó kicsit eltértem a témától,azt akarom sugallani hogy inkább használt,de gyári-t vegyél ha van valami.
-
-
teko99
tag
válasz
csabyka666 #908 üzenetére
azért nézd meg hogy a fék fog-e ha pl mész vele. nekem is ilyen hogy felkeményedik,menet közbe meg könnyen koppig belehet húzni..
szerintem a legjobb lenne ha pici pénzért gyárit keresnél kompletten.
-
Nem sikerült a fék-projekt. A karmantyúk jól állták az olajat, nem is ezzel volt a gond, sokkal inkább az igénytelen kialakításukkal. Ahogy írtam, kissé kúposak, de még ha ez nem lenne elég, a belső peremnél ottmaradt gumicafatok miatt képtelen voltam belerakni a dugattyúkat az üregbe - vélhetően begyűrte maga alá a karmantyú peremét, és nem ment be a helyére. A karmantyúig belemegy, aztán ott megáll az élet...egy millimétert sem tudom beljebb tolni.
Ha már darabokban volt a nyereg, gondoltam visszarakom a régi karmantyúkat, próba-szerencse alapon, és így legalább gyakorlom a légtelenítést is. Ezekkel már be sikerült nyomni a dugattyúkat (amúgy mennyire kellene "könnyen" bemennie? - kicsit küzdenem kellett vele, amíg teljesen betuszkoltam).
Sikerült légteleníteni is. Pumpáltam rajta elég sokat, bár nem keményedett fel az első körben, aztán megnyitottam a csapot, és jött is az olaj. Nem tudom, normális-e, de nekem egyáltalán nem volt benne levegő, hanem kizárólag olaj jött már az elejétől...már az első körben nyomta rajta kifelé.A hiba persze ugyanúgy megmaradt: az egyik dugattyú nem jött ki a helyéről, csak ha lefogtam a másikat. Fékhatás az volt, de így inkább nem motorozok, hogy folyamatosan hozzáér az egyik betét a tárcsához. A kerék felőli dugattyú nem mozdult, a másik viszont szépen járt - amikor a fékkart visszaengedtem, kb fél milliméterre eltávolodott a tárcsától, a másik viszont folyamatosan hozzáért...
Mit tanácsoltok? Karmantyúcsere megoldja szerintetek? Már olyat is beképzeltem, hogy a légtelenítő csavar felőli rész mindig levegős marad, és azért nem jön ott ki a dugó, mert csak a levegő nyomódik össze...
Ti hol vettetek karmantyúkat? Ezek borzasztóak, használhatatlanok, sz*r mindegyik. Az utángyártott rászorul a dugattyúkra, a "régi" viszont lötyög rajta. Melyik a jó?
Köszi a segítséget előre is!
-
No, áznak a fékfolyadékban a karmantyúk. Ha reggelig nem változtatja az alakját, összerakom a féket.
Nem tudom, a gyári karmantyúk milyenek, de ezek az utángyáriak mintha egy kicsit kúposak lennének, gondolom a szűkebb fele van beljebb.
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #903 üzenetére
új alján nincs a kúpos rész? Be se szerelném...
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
csabyka666 #900 üzenetére
Kár aggódni, a folyadék úgy is kinyomja!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Honda topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Simítózáras tasakok 6 féle méretben
- 125 db-os precíziós szerszámkészlet elektronikai és finommechanikai munkákhoz
- Laotie ES18 Lite dupla motoros elektromos roller 2x1200W
- Gorenje RK14EPS4 Alulfagyasztós kombinált hűtőszekrény
- 2 év garanciával! Nescafe Krups KP440E25 Genio S Touch Silver Dolce Gusto kapszulás kávéfőző + kapsz
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest