- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
eron009 #145920 üzenetére
Tulzottan hosszutavu eppen SC project-tel nincs, par ev.
Alapvetoen a karbont megeszi a hő, es az UV, ez ido kerdese. a titanotvozet versenyrendszereknel elobb reped, mint egy rozsdamentes.
Mivel ez nem versenyrendszer, nincs kikonnyitve annyira, lehet sosem lesz baja, de minosegileg szerintem velemenyes az SC project. Olcso megoldasai vannak, ellenben dragan aruljak, de ez az en velemenyem.A titan nem fog elszinezodni, csak ha zsiros kezzel megfogod, es ugy melegited fel. Amugy tul messze van a leomlotol, ott mar nem lesz akkora hő.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #145760 üzenetére
A hszben irtam, amire most valaszoltal:
a fesszab egyeniranyit, es 14.4V felett a generator altal termelt aramot visszakuldi a generatorra
(Ami hulyen van megfogalmazva, mert minden aram atmegy a generatoron mindig, mivel az hajtja az elektronokat. Inkabb az lenne a helyesebb megfogalmazas, hogy rovidrezarja)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #145758 üzenetére
Nem tudom hogyan lehetne egyszeruen megszakitani az aramkort, nem ertem hogyan lehetne ezt csinalni, ezert kerdeztem. Illetve most is van vmilyen elektronika a litium akkukban
a klasszikus ertelemben megszakitani nem szabad, mert az olyan, mintha kivenned menet kozben az akkut ami nagyon sok motorban kinyirja a vezerlot.Regen es most is a motorok 99% a shunt szabalyzasu.
Ez azt jelenti, hogy a fesszab egyeniranyit, es 14.4V felett a generator altal termelt aramot visszakuldi a generatorra, ami miatt esni fog a feszultseg a rendszerben. (Nem a fesszab alakitja hove - legalabbis nagyon kis reszet a tobbi fogyasztoval egyutt- hanem maga a generator tekercs) tulkepp a tekercs impedanciaja a fesszabalyzas resze. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #145754 üzenetére
20 éves motor. Ilyet nem fog csinalni.
Illetve hogy oldanad meg azt, hogy ne vegye fel az akku a feszt?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #145752 üzenetére
Van az akkuban. Korabban beszeltuk.
De ezt nem birta. -
Topiccsendőr
addikt
Korabban irtam, h leegett egy monster egy litium akku miatt. Most sikerult ranezni. A toltofesz 17.7V alapjaraton.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #145729 üzenetére
Eleg nehez osszehasonlitani, mert ugyanolyan hasznalatnak kellene kitenni mindket blokkot, ami a valo eletben eleve lehetetlen, mivel teljessn mas felhasznalasra vannak fejlesztve. az egyiket porgetni kell, a masikat nem.
Ugyanaz, mint a motorrad 50 ezres tartosteszt problemai, pl turaendurok es szupersportmotorok eseteben.
A superbike-okat kiviszik versenypalyara, a turaendurokat ertelemszeruen nem.Tehat ha egy ultrarovid loketu egyhengerest turazasra hasznalsz alacsony fordulaton, hosszu tavokra -ahol egyebkent rossz hasznalni es gyenge is- akkor abba is bele tudsz rakni 100e kmt. Ugyanigy, ha azt a bizonyos bmw-t vegig nyelen hasznalsz vegfordulat kozeleben, az is megkotlik 50 e kornyeken, vagy elobb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #145725 üzenetére
Milyen adatai vannak a korabban felsorolt motoronak? Akkora kulonbseg van a furat-loket kozott?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #145724 üzenetére
Technologianak a hataraiba utkozol akkor.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #145721 üzenetére
Ez ugyanaz az elmeny, amikor a superquadro-t hajtod egy regebbi v2 hoz kepest, ami kevesebbet porog.
A regebbi testastretta blokknak a nyomatekcsucsa 7-8 kozott a legnagyobb, a superquadronak 8-10 kozott tetozik, tehat majdhogynem sor4 es elmenyt kapsz a superquadrotol -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #145720 üzenetére
A valtoztathato szivocsohossz sztm nem tud annyit hozni alul, ha a szivocsatornak atmeroje a nagy fordulatra van meretezve. Nem tudja azt a problemat elfedni h kis fordulaton nem lesz akkora lendulete a gaznak egy duplaakkora atmeroju csatornaban.
Bar ezt nem teljesen relevans adatokra alapozom, mivel sornegynel neztem egy nyomatekgorbet nem mukodo valtoztathato szivocsohosszal, es csak egy kis horpadas volt a nyomatekgorbeben a mukodohoz kepest. De nem akkora hatasu, mintha mondjuk egy 2T nel egy kipufogoszeleppel a vezerlesi idot valtoztatjuk. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #145717 üzenetére
Ezt nem tudom elkepzelni, mivel korlatokba utkozni fogsz akarmit is akarsz nagyon.
Tehat a fejlesztesre van x idod es penzed, akkor is ott van, hogy ha azt akarod, hogy 700ccm egy baszottnagy dugoval 10 000 felett forogjon, az akarmit csinalsz, nem fog annyit elmenni, mint egy tobbhengeres kisebb literteljesitmemyu motor. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #145693 üzenetére
A design a hypermotardbol jon. Gyari kipufogoval 77 loeros, a 85 loerohoz masik map es kipufogo kell, tehat az onnantol nem utcara van. Utcan 15e kmt el lehet csordogalni, nincs akkora terheles. Vagy ha van, akkor hamar elveszik a jogsit, sztm igy voltak vele.
A hengerfej, henger-dugattyu, hajtorud a superquadro blokkbol szarmazik, ezek az intervallumok a kesobbi vagy kisebb modellekben nem okoztak problemat, de az elso superquadronal (1199) 50e km nel a hajtorudcsapagyat cserelni lehetett volna a motorrad tesztjeben. Illetve egy masik tesztnel meg ezelott hajtorudas lett.
A 959-899 ben problema nelkul mukodnek, az 1199-es a legproblemasabb, mert az volt az elso generacio. Az 1299 mar sokkal stabilabb. Es ez tulkepp egy felbevagott 1299.A szelephezaggal sosem szokott gond lenni 30e kmnel, elobb fordult elo hogy a blokkotveny nem birta a hatso rugostag bekoteset, es elkezdett elrepedni. Meg hogy addig hany map szenzort kellett cserelni, vagy gyujtotrafot. Esetleg oninditot.
De maga a blokk nem annyira problemas. Sztm ezzel nem lesz baj, hiszen az a reteg, amelyik ducatit vesz, 99%-a azt sem tudja, hogyan kell a lancot fujni, csak tetszik neki a motor, meg ranez az adatlapra, hogy a legerosebb egyhengeres.
A suly valoban problemas, en is neheznek tartom, de allotolag be akarnak lepni a cross kategoriaba, es lesz egy 100 kg koruli versenymotor belole. Na arra leszek kivancsi. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #145687 üzenetére
En ott tankolok 100 ast, ahol van, de en mas orszagban elek, ott nincs auchan. Regebben neztem, hogy az omv 100 asban volt a legkevesebb etanol, de ez azota valtozhatott, mert mindegyikre e5 van irva, de ez annyit jelent hogy max 5% lehet az etanotartalma.
En sem kotoszkodesbol, de latom, szart sem er, amit probalok az olajokkal kapcsolatban megkovetelni, mert igy nem mondhatod, hogy a repszolt ette.
nincs informacio tartalma, ha igy mondod.
nem "a repsolt" ette, hanem egy bizonyos repsol olajat. Korabban beszeltuk.
A teljesitmemyszint jar egy bizonyos viszkozitas index-szel, tehat egy alsobb besorolasu olaj elobb torik, igy hamarabb higul, talan eheti jobban.Nekem nem ez a tapasztalatom, h ilyen nagy futasteljesitmennyel csak egy markanak egy tipusat enne egy motor, a legtobbszor a tulaj sincs tisztaban, milyen olajat rakott mikor, es milyen mas okok vezethettek ehhez, peldaul mashogy hajtotta a motort. Vagy teljesen mas viszkozitast rakott bele, mint korabban.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #145679 üzenetére
Legutoljara akkor vettem valoban felaron ugyanolyan specifikacioju olajat, amikor kiszortak azt a fajta olajat a kinalatbol. Tehat megszunt az a tipusu olaj a gyarto kinalataban.
Illetve a lidl kinalataban volt olyan olaj, amit nagyobb gyartotol vettek, (emlekeim szerint castrol) sajatmarkasitottak, a legjobb specifikacioval rendelkezett az olaj, de senki nem vette, ezert nagyon le volt arazva, mert azt is kivettek a kinalatbol. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #145678 üzenetére
A vallasoshoz kozelito resze a dolognak az, hogy te egy feltevest tenykent kozoltel, plusz ha a kuplung csuszik, az adalekolasban lehet kulonbseg, amit a jaso szabvanynak kell leirnia, nem az api-nak. Emelle, ha a kuplungod csuszik egy olajtol, az nem azt jelenti, hogy az az olaj szar. Ha meg lett volna nezve a lamella vastagsag, es tipusa, tobbet tudnank, le tudtuk volna szukiteni csak olaj problemara. Lehet, hogy a kuplungnak valoban semmi baja, nem utangyartott lamella volt benne, es az olaj adalekolasaval volt baj, de attol meg lehet egy olaj jo, mert ez csak 1 tulajdonsaga a sok kozul, amit teljesitenie kell. Es ha az osszes motor kuplungja csuszna csak a mannoltol, az hamar kiderulne.
En tennek mannolt a loti-futi motoromba, de oda inkabb regi, masik motorbol leengedett alig hasznalt ~500km es olajat rakok, mert az meg a mannolnal is olcsobb. autoban hasznaltam mannolt (semmi bajom nem volt vele), de ez az info irrelevans motorkerekpar szempontjabol. Ezen kivul a 300v nek nagyonjo energiaital illata van, a 7100 nak pedig kézápoló. Imadom a szagat. Reszemrol a markabuzulas innentol le van tudva.
A benzinkutnal kisse mas a helyzet. A szep motoromba 100 ast tankolok az adalekolasa miatt, ami leoldja a szivoszelepekrol az olajkokszot. Ez lathato kulonbseg, mivel tobbszor szedtem szet a motort, es lattam a kulonbseget a ket fajta tuzeloanyag kozott, de amugy ha 95 osrol van szo, nekem teljesen mindegy.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #145666 üzenetére
Miert kell ilyen informaciot megosztani egy forumban?
A forras bizonytalan. A tartalom is bizonytalan, amit te magad sem ertesz. Miert osztod tovabb ezt a fajta informaciot?Az a motorod, aminek a kuplungja csuszott, mar 76000 km felett jart. Ha megmertuk volna a lamellavastagsagokat, en biztos vagyok benne, hogy cseres lett volna. Egy masik olajjal ugyan kiljebb tudtad tolni, de en mechanikai hibat feltetelezek a hatterben, aminek a folyamanya az lett, hogy egy api sn specifikacioju mannol olaj szar.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dellfanboy #145597 üzenetére
Mult heten vettem egy dainese adria-t 52 es meret lett valamennyire jo ram, (igazitani igy is kell rajta) , elotte probaltam egy masik fajtat dainesebol, az 50 es volt jo ram. Mig adrianal a combomra se tudtam huzni az 50 est. Szoval ezt fel kell probalni, mert elteroek lehetnek fajtankent is, ugyanabbol a markabol.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zoli bácsi #145590 üzenetére
Hidegben egyszeruen kisebb az inditoarama minden akkunak. Nem az onkisules miatt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zoli bácsi #145587 üzenetére
A teljesen lemerult akku kb -10 fokon fagy meg. A teljesen feltoltott -60. Nincs ertelme kivenni a motorbol fagypont eseten sem.
Az akku elettartama fugg attol, hogy milyen homersekleten hogyan van toltve. Ez motoroknal nem valtoztathato, motorokban nincs smart toltesrendszer.
Az egyetlen dolog, amit tudsz tenni, hogy nem engeded, hogy melykisutes allapotaba keruljon, vagy eszreveszed, ha a fesszabalyzo tultolt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #145581 üzenetére
Ez fugg attol, mekkora aramfelvetele van az aktualis motornak kikapcsolt gyujtasnal. ha van immo, az biztosan le fogja szivni. Nem kell tolteni, nem kell kivenni, csak egy sarut le kell venni.
vlevi
a nyugalmi feszultseg van csak meg ilyenkor. Ha ramersz az inditasnal a feszultsegre, az sincs meg, ha nincs inditoaramod. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #145562 üzenetére
Lekotottem az akkut, es 100 as benzin van benne. Ennel tobb nem kell egy injektoros motornak.
Karbis motoromnal a benzinbe 2T olajat raktam
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #145564 üzenetére
Nem jo otlet, mert az olajat telenyomod párával, ha nem legalabb 1 orat megy a motor, uzemszeru korulmenyek kozott. A kondenzviz miatt pedig a kipufogo fog rozsdasodni.
Vagy adalekold konzervaloval, vagy 100 as benzin bele. De ne inditsd be egy telen 5x 15 percre, mert az is rossz. A mostani olajak zöme észter bazisú, amit a legjobban hozzáadott vizzel/savval tudsz bontani. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #145544 üzenetére
Krossz sisakban nem az a jo, hogy jobban szellozik, hanem jobban kapsz benne levegot, ami intenziv mozgasnal szukseges.
A teljes sisakot belehelned, emellett en meg nem talalkoztam olyan normal zart sisakkal, aminek a szellozese elegseges lett volna 30 fokban.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #145534 üzenetére
Aham, ahogy latom ezek a megoldasok babonák.
A lampanal melegen leallas az befecs terkep, update-tel ezt pl annal a markanal orvosoltak, ahol en dolgozok. A tipus megjelenese utan fel evvel. Tobbek kozott emiatt is erdemes szervizbe vinni a modern motorokat.
A feher bevonat a gyertyan zsir szokott lenni, hogy ne rohadjon ossze a gumival, mert annak trafokabel csere a vege egy gyertyacserenel, ha nincs bezsirozva, es az draga.
A pillangoszelep nem kap annyi olajparat, ami akkora lerakodast produkalna, hogy emiatt lealljon a motor, ott a hiba biztosan megmaradt, mert nem ezzel van kapcsolatban, hanem a map szar ilyen hibaknal, nem mechanikus baja van a motornak.
A kuplungkapcsolo hibat dob azonnal, amit ki lehet olvasni, amennyiben nem mukodik jol, illetve lampanal alapjaratnal nincs szerepe.
A lancnak sztm semmi koze nincs a leallasokhoz, hiszen a fojtoszelep es befecskendezes okozza, nem a hajtas.
A hideginditasnal valoban tobbszor le kell kapcsolni a gyujtast, vagy a kill switch-et, ha nagyon nem akarja, de a motor sok mindent nem csinal ezido alatt, csak tul keves benzint ad hideg allapotban.
Az, hogy nehany relé kattog miutan lekapcsoltad a gyujtast, annak megint nincs koze a befecskendezett benzin mennyisegehez. 3 bar azonnal megvan, nem kell varni ra. Abban a pillanatban, amikor a gyujtast raadod, megvan a 3 bar.Legszuro tisztitotol sem valtozik a kitoltesi tenyezo.
Ezekre csak azert kell reagalnom, mert felrevezetoek.
Pontosan nem tudom, mi a problema, de biztos vagyok abban, hogy a mappal van baj. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #145531 üzenetére
Melegen nem kellene lefulladnia. Hidegben nehezen indulnak az euro5 motorok, mindegyik markanal vannak ilyen problemak. Japan-europai.
Tehat csak hidegen johet elo, melegen nem. Utkozben plane nem.
Nincs osszefuggesben azzal, hogy indiai, itt a befecskendezessel lehet valami (eleve a fejlesztesnel), ami fuggetlen attol, hogy hol rakjak bele, melyik feltorekvo orszagban.Milyen megoldasok vannak egyebkent erre?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145521 üzenetére
Az uj motor eleg sokszor ilyen.
Vissza kell vinni garancialisan, megoldjak a hibakat, utana pedig jo lesz. Semmi anyagi totalkarral jaro hiba nincs jelen a motorodnal, raadasul a javitattasat nem neked kell finansziroznod. Miutan rendbe lesz rakva, az egy normalis motor lesz. Ennyire negativan nem erdemes nezni, en nem gondolkodnek a lecserelesen. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #145518 üzenetére
Ez a lefulladas tipikus euro5 problema, illetve az extrak manapsag ilyenek, hogy aktivalni kell penzert.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dellfanboy #145501 üzenetére
15 eve az euro norma is mas volt, es a nyersanyagarak.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #145450 üzenetére
Igen, ez valoban letezo jelenseg, de az nem kosz. ez a benzincso anyaga, amit az etanol old fel, es megfogja a tuszelep elotti finomszuro. Piaggio konszern 20 + eves jarmunel jellemzo.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #145447 üzenetére
A benzinszuro erre van.
Sajnos az, hogy kosz miatt nem indul valami, az olyan ritka, mint a feher hollo. Elobb tippelnek pickup szenzorra, vagy valami elektromos dologra, anelkul hogy lattam volna a motort. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #145435 üzenetére
Amennyiben idoben elkapod a hajtorudcsapagyat, nagy baj nem lesz. ezeknek a nagy fordulatu blokkoknak gyakran ez a bajuk. A henger-dugo olyan 50e nel cseres a v2 nel, ha viszonylag bantva van. De a superquadronal a hajtorud volt mindig a gyenge pont.
Ezenkivul itt a szivoszelep titan. Azt nem tudod becsiszolni a feszekhez, mert lecsiszolod a kemeny feluletet rola, az csere, nagyonsok penzert. Emlekeim szerint ~150-180€ /darab
A kis penzbol felujithato motorok, a leghuteses 2 szelepesek. Vasszelep, semmi fancy anyag. Gorgoscsapagyas fotengely. Ott barmit becsiszolsz, es megy tovabb. Nem erzekeny az olaj hianyara sem annyira, mint a siklocsapagy. Nem erzekeny ha valami lotyog. Ott tobb 100e km lehetseges, kisebb munkalatokkal, nem anyagi totalkarral. De a literteljesitmeny egy vicc.
Ez mindenhol igy megy. valamit valamiert. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #145432 üzenetére
Tartossaga nem lesz olyan, mint egy gyenge egyhengeresé.
Nezd meg azt a dugattyu szoknyat, nezd meg a hajtorudat, mekkora alternalo tomeget kell fognia. Ilyen fordulattal, nem arra valo, hogy leveleket kezbesits 100e km en keresztul.
Mivel megfeleztek a superquadro blokkot, eleg nagy tapasztalat felgyult mar, hogy mi mukodik, mi nem, tehat lerobbanni ez nem fog, de sokat nem fog elmenni, az fix. Mert nem arra van.A ducati be akar lepni a cross agazatba, valoszinuleg ezert is fejlesztettek ki ezt a blokkot. Nem turaendurokba valo.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #145429 üzenetére
Ez szelepellenorzesre ertendo, nem olajra. Szelep szervizintervallumot irtam, lehet nem voltam egyertelmu.
Ez eleg jo intervallum, bar mar eleg regota nem okoz gondot nagyobb intervallum betartasa, kb a testastretta blokkok ota. A leghuteses 2 szelepeseknel meg mindig 12e km, es allitani is kell ennyi ido utan.
egyebkent japan sor4 eknel tapasztalatom alapjan 25e km kornyeken mar kell szelepet allitani, bar hol 24, hol 42e km van megadva, mint szelephezag ellenorzes.
De ekkora fordulat, ilyen keves hengerrel ezek az adatok nem rosszak. -
Topiccsendőr
addikt
76 lo
10 250 fordulat, egy henger. 30 e km szelep szervizimtervallum -
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #145418 üzenetére
Gyorsan rakerestem, nem gondoltam volna, de van versenykeverek hozza.
Amennyiben melegiteni kell, ez nem jo utcara, de vmi koztes kevereknek lennie kell. Egy normalis betethez legalabb 100-150€ t ki kellene adni, viszont lesz fekhatasod. (Lehet van olcsobban is) Ez a legolcsobb es legkisebb energiabefektetessel elerheto fekhatas noveles. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #145415 üzenetére
Nem segit. Csak a nyomaspont lesz hatarozottabb, maga a fekhatas nem lesz jobb, ugyanolyan erokifejtesnel.
a 90 es evek japan motorjain tulkepp nincs se fek, se futomu. 4 ujjal kell markolni.
Betet csere segithet - ha egyaltalan van vmi sportosabb betet ahhoz az uszonyereghez - de az hamarabb fog kopni, a tarcsaval egyutt.
Es nem gondolnam, hogy haraposabb betetkeverek elerheto hozza, en eleve tarcsa- nyereg, villacsereben gondolkodtam, mar amior megvettem, mert az a fek egy vicc. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145351 üzenetére
Ezzel volt az akkusarus mizeria is?
Ha fustolt valmi elol, az mar nem az a kategoria, hogy ne latszoda, az gariba meg lesz csinalva.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145344 üzenetére
Nem ujonnan vettetek, azaz gazdaja mar volt nem?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #145346 üzenetére
Takolas mellett mimdenkepp van egy masik hiba is, ez egyertelmu, de a hiba nem megfelelo elharitasa miatt tortent ez, amennyiben a szokasos dologrol van itt is szo, ami egyaltalan nem biztos, en csak feltetelezem, mert az esetek 90% ban ez szokott lenni a hatterben. Csak talalgatok, ezt vegyetek fihyelembe.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145334 üzenetére
Ilyen merteku rovidzar akkor tud elofordulni, ha az eloirtnal nagyobb biztositek van valahol.
A forgatokonyv ilyenkor az szokott lenni, hogy kieg a biztositek, a tulaj ezt megtalalja, potolja. Megint kieg, beletesz nagyobbat. Megint kieg, ahelyett, hogy a hiba lenne lokalizalva, megnagyobb biztositek bele lesz téve. Ilyenkor tud leégni az egesz motor. A pozitiv hozadeka: a rovidzarat nem kell orakig keresni, egyertelmuen egesi nyomok lesznek ott, ahol a hiba van. Kockazata, hogy az egesz motor le tud egni.
De felteszem, mar megint valami táki-máki tortent valakinel, ami miatt ez tortenhetett. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
DonThomasino #145330 üzenetére
De. Minarelli van a japanokban.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
hroberto #145318 üzenetére
Tobbek kozt erre ertettem, hogy ket eltero filozofia.
A japan motorokon (altalaban, meg a sportokon is) nem annyira jo fek van (amennyiben nem ugyanaz a brembo van rajta) , cserebe nagyon sokat elmegy a gyari fekbetet, es a tarcsa is. A csucs brembot pedig cserelheted 5-12000 km kent - hasznalattol fuggoen - nagyonsok penzert, levegosodo fofekhengerrel. Egyszeruen, ha hulye vagy hozza, problemad lesz vele. Pedig ez a csucs fek.
(Mas kerdes, hogy 2022 ben sikerult onmagat legtelenito rendszert fejleszteni, amikor ez a jelenseg mar eleg regota jelen van. Talan 2015 ota.)
Szoval ha csucs motort veszel, akkor bizony megkovetel egyfajta tudast. Ez sztm az elet minden teruleten letezo jelenseg, ha valaminek a csucsverziojat veszed, legyen az a targy barmi. Nem aldozathibaztatok, de egyszeruen ne legyel hulye valamihez, ha a legmívesebb fajtat veszed belole.
Mas dolog, ami eszembe jutott mint problema. Olasz mikuni befecs, ha inditasnal gazt adsz (mert egy mz-n szocializalodtal, es nem tudod, hogy nem kell sosem gazt adni egy motornak inditasnal, amennyiben az jol mukodik) az elaztatja a motort.
Egy japan motorban az a mikuni nem fogja ezt csinalni.
Ott lehetsz hozzanemerto. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #145319 üzenetére
Leginkabb arra szrtnek kerni mindenkit, ne szívvel, hanem ésszel olvassa, amit irtam.
Van japan motorom, szeretem. Sot, sztm bizonyos esetben olcsobban ugyanazt kapod, vagy talan kicsit tobbet, mint egy ducatitol. Csupan azert, mert az egy premiummarka, es tul van arazva.
Tehat ez nagyon fugg a tipustol, es a tipus evjaratatol. Nem lehet altalanositani. Es ami engem kisse bosszant, amikor fogalmatlanul alkotunk velemenyt valamirol. Nem tudjuk, miert az az alkatresz kerult oda, az milyen karbantartast/hozzaertest kivan, elleben milyen erteket kepvisel, foleg a tobbi motorhoz kepest. Mindezt elintezzuk azzal, hogy ramondjuk, hogy ez es ez a marka szar.
Az ittlevok termeszetesen mindig kivetelek. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
hroberto #145314 üzenetére
Ezzel en is valami ilyesmi iranyban vagyok, viszont nem unalmasnak mondanam a japanokat-osszehasonlitva az europaiakkal- hanem szimplan motorozasra szarabbnak. (Ám ez sem teljesen igaz)
Manapsag mar nem annyira állja meg a helyet ez a kijelentes - de regebben arcpiritoan szarbol epitettek meg a motorokat, fek-futomu nem volt a motorblokk szintjen. Tehat ha te azon kevesek koze tartoztal, akik nem A-bol B-be mentel motorral, hanem normalisan kanyarodni akartal, akkor vagy koltottel a japan motorodra nagyon sokat, vagy vettel egy europait, amin ezek a dolgok jok voltak.
Ha pedig egyaltalan nem ertettel a motorokhoz, akkor a japan telitalalat volt. Nem aggodtal, mi rohad le, megfeleltek az alsopolcos alkatreszek eleve arra amire hasznaltad. Mindenkinek jo igy.Termeszetesen most azt csinaltam, amit nem szeretek: altalanositottam. Ezek a dolgok nagyon fuggtek attol, hogy a gyarton belul milyen tipus, es annak melyik evjarata forog szoban, mert a japanok is tudnak egy rakas szart csinalni, foleg sportmotoroknal, de az a-b motorok eleg megbizhatoak.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145307 üzenetére
A biztositekok labai lehetnek barnak, ez nem eges. A biztositek eleve kimegy, ha tul nagy a fesz, tehat lehetoleg ne a labait nezzetek, hanem a tetejet, hogy szakadt-e.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #145272 üzenetére
Nem neztem meg. Mert mint korabban mondtam.
Ha barmit fel tudsz ala venni, az a kesztyu nem jo meret.
Illetve a kezed nem csak azert fazik, mert a kesztyu rossz, vagy vekony, es ala kell venni vmit. Hanem mert hidegben a torzsednel fogja tartani a vert a tested, es rosszabb lesz a keringese a vegtagoknak. Ha 2 kesztyut veszel fel, az ezt tovabb ronthatja, ahelyett, hogy 1 normalis kesztyud lenne.
Annyibol triggerel, hogy rossz tanacsot adsz amihez eleve rossz kesztyumeretednek kell lennie. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Biqci #145247 üzenetére
Sztm mindegy melyiket veszed, az altalanos kep oszinte legyen. Meg legyen szervizkonyves. A kotla olcso dolgokat keruld el, amin hangosdob van, meg minden rahebrakolt szar.
Egy futar ismerosom 150e km-t rakott egy yamaha ybr 125 be, de ezutan ki lehetett dobni a kukaba az egeszet termeszetesen. Mindennapi kozlekedes soran normalis ember nem megy igy egy 125 4T vel, hanem vegig nyelezi.
Szoval a kmt hiaba nezed. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Biqci #145240 üzenetére
Nemetorszagi piac alapjan 4T-ket kapsz, amik mind ugyanazok pepitaban. Az osregi 125 oket pl honda xl, suzuki dr, stb hagynam, azokkal mindig lesz vmi.
Kreidler, Beta, Rieju, Malaguti, Zündapp, beirod a keresobe a felteteleket, es tenyleg az van, amit latsz.
A ketutemueknek nincs ertelme ilyen jogsihoz, tehat a yamaha dt, ktm lc2, 2T apriliakat elvetnem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Biqci #145229 üzenetére
Mentem 390 es duke-al, ez a blokk egyaltalan nem az a kategoria, amire gondolsz. Nem haklis. Egy markara nem mondhatod en bloc, hogy haklis.
Amik haklisak, az a 90-00 enduroi, amik 100cm ulesmagassaggal rendelkeztek, berugokarral. Ahhoz erteni kellett, vagy legalabbis ismerni.
Nekem nincs bajom azzal, ha energiat fektetsz valamibe, es megtanulod. Nem arra gondolok, hogy egy szoporollert tarts eletben, hanem hogy legyen annyi tudasod, hogy ne okozzon gondot kezelni egy motort. Akar olyat, amihez kicsit tobb figyelem kell, mint manapsag.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145227 üzenetére
Ha rosszul mutatja a valto fokozatot (azaz rosszul erzekeli) akkor a motort nem lehet beinditani oldalsztenderen. Ezert kellett ujra kalibralni, ezutan be lehet inditani.
Mas kerdes, hogy egy motorallvannyal mar be lehet inditani, becsukott oldaltamasszal, kuplunggal.
Tehat ez sem erzem annyira gaznak.
Utana fel kell tanitani ujra a valtofokozat erzekelot lehetoleg uzemmeleg motornal.De ezt csak tippelem, hogy a ktm mel is igy megy. Mielott teljesen elhiszed, amit irok. Mindenesetre nekem igy all ossze a kep.
De nem biztos, hogy helyes, amit mondok, csak logikus. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Biqci #145220 üzenetére
Nem a ktm haklis sztm
David Vizard mondasa jut eszembe: a lanya egy versenyautoval tanult meg vezetni, es kerdeztek a lanyat, hogy mennyire vezetheto kozuton egy versenyveztengelyes amcsi 2szelepes v8. azt mondta, szerinte nincs baj vele. (Kesobb David megjegyezte, egy top fuel autora is azt mondta volna, mert eleg kozel vannak egymashoz a benzinkutak)
Szoval sajnos a motorozasnal bizonyos tipusoknal kell legyen vmennyi tapasztalatodnak, vagy erteni kell hozza valamennyire, hogy ne legyenek problemaid.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145217 üzenetére
Azt hiszem az nem a gyorsvalto ujraprogramozasa volt, hanem valtofokozat erzekelo- ami valszeg egy hall jelado- lett null pozicioba allitva.
Igy mar ertheto.
Amennyiben rossz a kiirt fokozat, banj ugy vele, mint amikor a gps a dunaba mutatja az utat.
Ne higgy neki. Lent az egyes, utana ures, utana 2.
Tok mindegy mit ir ki. Ha hatarozottan taposod, vagy huzod a valtot, nem lesz ures kozotte. Nem vagyok ott, hogy mennyire csontos a valto, de igy olvasva ez a resz is user errornak tunik. Sztm mem bansz hatarozottan a valtoval. Ami nem azt jelenti, hogy nincs olyan motor, ahol ez ne menne konnyebben, de ezt meg tudod oldani csupan hatarozottsaggal (ertsd erovel) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145215 üzenetére
A valto akkor van szetkopva, ha a sebessegeket kidobja gazra/terhelesre. Amennyiben be tudod rakni sebessegbe, az nem a kopas miatt van.
Nem tudom milyen adv rol van szo. 390?
Ha 390, akkor a kuplung bovdenes, es nem lehet vele mit tenni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #145213 üzenetére
Mielott hulyeseget irnek, az adv nek bovdenes vagy olajos a kuplunga? Amennyiben bovdenes, akkor nem tud levegos lenno termeszetesen, akkor ez megint olyan dolog, amit sajnos meg kell szokni, azzal nem tudsz mot csinalni.
Amennyiben hidraulikis, akkor levegos lesz. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #145205 üzenetére
Ez eleg alacsony feszultseg gyanus. Hidegebb kornyezetben az akku nem bir annyit nem leszivta valami, hanem eleve nem volt jo, amit a hideg kihozott szerintem, az mindenkepp cseres. A jarmuvel az akku is garancialis. Tehat a garancia miatt kellene szakszervizbe menni, hogy ingyen csereljek.
Akku + kabel nem tud megtorni, ez egrsz biztos. az nagyon vastag.
Teged nem fognak terhelni, de meg fogjak probalni. Sajnos hatarozoztnak kell lenni, es mindennel fenyegetozni, fogyasztovedelemmel, stb, amennyiben rad akarjak kenni a felelosseget. Tehat erre szamits.Kuplungnal a kuplungod levegos.
Legteleniteni kellene, illetve kerdezd meg, hogy volt-e visszahivas kuplungfofekhenger, vagy munkahenger eseten, vagy kuplungcso eseten.Pedallal nem tudsz mit csinalni, azt meg kell szoknod.
De kettot miert menne fel? Egyszer felhuzod hatarozottan, es kesz. Ha nem erzed is, benne lesz. Nem kell kettot kanalazni feleslegesen. Ez a resz itt sztm user error.Kuplung nelkul barmilyen motorral tudsz valtani, amennyiben a gazt elcsukod. Nem a valto van elkopva, de ha nem tudatosan csinalja a parod, akkor ezzel el fogja koptatni a valtovillakat es a kapcsolokormoket. Amennyiben valoban ki van kapcsolva a gyorsvalto.
Hatsofeknel megintcsak levegosodes van. Legteleniteni kell.
Ugyancsak visszahivasnak utanakerdezni, hogy ha brembo a fekcso, akkor van-e visszahivas, mert ez nagyon jellemzo a brembonal.
Tehat ezek apro hibak, es garancialisan oda lehet vinni legtelenitesre. Ismetelten, 2 even belul nem lenne fair kiszamlazni a legtelenitest sem a kuplungnal, sem a hatsofeknel. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zgospel #145200 üzenetére
Nemtudom, 26 os idonel akkorat kell ott fekezni? Olyan 20 alatt kezd az a sikan csuszos lenni. Ott vezetestechnika lehet a hatterben, mert a hatuljat nagyon megfogja a motorfek, az utcai csuszokuplungok semmit nem ernek, legalabb egy lemezrugot ki kell venni, hogy kevesebb legyen a motorfek, amennyiben van egyaltalan cszuszokuplung.
Az elejet ott blokkolasig tudod fekezni, euroringen eleg konnyeden. Kerdes, az abs mit csinal, vagy nem tud mit kezdeni a motorfekkel es a tul nagy elso fekkel?Az rs 125 ossel mentem ilyesmi idoket, ugy, hogy bennehagytam masodperceket meg, es nem igazan jol mentem.
Nem lefitymalva Xerot, mert nem rossz az az ido, csak igy tovabb!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zgospel #145192 üzenetére
Euroringen az a feher aszfalt nem tapad annyira, mint a hungaroring, de ket iranyban "tancolhat" a segge.
Ha fektavon hatsofekezel kanyarba befele, eros elsofek kozben- ami ebben az esetben vezetesi hiba- vagy kigyorson,
amennyiben tancol, az megint egy hiba a sok lehetseges kozul, peldaul tul puha hatso rugo.De az is lehet, hogy egy kis lelkesseg is belekerult a hsz-be, mint legutobb a gumikepeknel is.
-
Topiccsendőr
addikt
Nemreg lattam az iconicbikes- on a valszeg Torsten Durbahn epitette rc30 ast.
mielott rc213v s trikolor szinekkel es egy igazi kendács szar rovid hangos kipufogoval elbaltaztak volna, a
a mobile.de-n igy nezett ki:
Elol cagiva v593 fejidom, hatul aprilia rs250 faridom.
Elegge gyanus, hogy a dhr feliratu sajat gyartasu deklivel es az idomok egyezesevel ez a motor, ugyanaz a motor. Nem gondoltam volna, hogy amerikaban kot ki. Es hogy szarul is fog kinezni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #145157 üzenetére
Nekem kb~10 eves arlen ness borkombim van. Parszor elaztam benne. nem repedezik.
Valoban kenyelmetlenebb, mint egy szovetkabat-denim kombinacio, de ha szerpentinen mesz egy ilyen kenyelmes komboban orommotorozasra, az sem jo, mert a farmer csuszik az ulesen, ez elegge ki tud zokkenteni a ritmusbol.
Arra a borruha a legjobb.
Amennyiben a borruhaban szeretne vki varostnezni, termeszetesen arra nem jo, es kenyelmetlen.
Esetleg ismerek embereket, akik varost neznek benne, de ok alapvetoen pozerkedni hasznaljak. Nekik arra is jo. Kinek mire kell eppen. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #145120 üzenetére
Tobbszor csinaltam, amikor a vamtiszt latta, akkor felreallitott, es elhuzta az idot, hogy szopasson. (Nemet rendszammal)
azota csak addig megyek elore, amig nem latjak.De volt hogy ezzel a modszerrel is megallitottak, az R1 el, mert hallani akarta a hangjat. Azon mondjuk rohogtem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Predator2 #145098 üzenetére
A motorok fenyszoroja nincs gyarilag foliazva, az autoke sem. Lakkozva vannak altalaban.
A motoroknal nem mindegyikre rakhatsz foliat, ezt fel is tuntetik a manualban, vagy a fenyszoro mellett matricaval, hogy tilos barmit raragasztani.A velemenyem, hogy felesleges.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
hroberto #145096 üzenetére
Aztan itt van a ragadozo madarak modszeres mergezese olyan szerekkel, amik mar reg tiltottak az euban, ( kozvetlen a mergezes utan, annak helyetol 1 m re mar elhullott a madar) , emelle pedig ezek az emberek erdeszek/ vadaszok, a feljelentes alapjan. A gps es svajcbol idevandorolt farkas is jo pelda. Mindket esetben agyatlan idiotak cselekdtek. Az egyikben azert, mert a jelszavuk, hogy mindennek pusztulnia kell, aminek kampos a csore, a masik, hogy egy nyomkovetos tetemet hazavitt. Igazi felkegyelmuek.
Persze ez altalanositas, mert vannak erdeszek/vadaszok, akik szeretik a termeszetet, es nem idiotak. De a tendencia nem jo. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #145061 üzenetére
Ezt eleg konnyu tesztelni:
Épp eladó a motorom
Terméket szeretnék topikban hirdetni, és eladni.
A saját termékemet. a motoromat.(Amennyiben a kulcsszavakra élő ember fog moderálni, az emberrel van a baj.)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zgospel #145052 üzenetére
Tudom, h nem ram gondoltal
mert tenyleg nem volt semmi. Modi nem hiszem, h olvassa, en azt figyeltem meg, h regebben barmilyen politikai vonatkozasu, de nem politikarol szolo hsz t azonnal jelentettek/toroltek, most meg eleg szabadon lehet irkalni ebbol a szempontbol. De nem tudom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zgospel #145036 üzenetére
Bar nekem nem volt hisztim, de meg kell jegyezzem en nem is emlekszem hisztire, vagyis arra, h barki hisztizett volna, hogy a geresicsnek mennie kell. Geresics maga dontott igy, ebben sem tamogatta senki innen, bar valoban nem volt konyorges, h maradjon. Leginkabb teljes erdektelenseg volt, amikor megkerdezte, h menjen vagy maradjon.
Illetve ilyenkor ő nem lenne felelos azert, h valaki felnyomja a hsz-edet. Topikgazdak torolni tudnak, vagy arra gondolsz, hogy mielott valakinek a jelentesere torlik a hsz edet, geresicst megkerdezik? -
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #144959 üzenetére
A spec utburkolati jeleknel nem dodor mukodott kozre, hanem a kanyarfoto es szabo henrik
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #144959 üzenetére
Felreerted, miert emlitettem meg a multjat. Kerlek olvasd el figyelmesebben az elozo 3 kommentemet a temaban. Ettol a multja miatt még kedvelheted, csak ne harapj be tole kritika nelkul mindent, ahogy ezt a kovetkezo bekezdesedben teszed:
- nem amiatt az egyetlen hulyegyerek miatt tiltottak ki a motorosokat. Epp ezt probaltam vegig magyarazni, hogy egyetlen ellensegkepet vazol, ami nalad is ugy tunik mukodik. A motorosok maguk is boven tehetnek errol, mivel nagyon sokan jarnak arra, pl nem legalis kipufogoval, mivel eleve nincsenek utak sehol. Valoszinuleg a motorosok szama, es viselkedese egyutt volt tul nagy terheles, plusz a polgi szemelyes sertettsege.
Nem az az egyetlen ember baszott ki veled, az az ember dodornak szolt be, ezert neked ugy talalta, ahogy azt te is mondtad: o miatta van ez az egesz. Pontosan ezt kritizaltam az elozo kommentjeimben, hogy hogyan tud lecsapodni nehany emberben az a videoja.
Kovetkezo teves feltetelezes: nem akarom, hogy szemet hulyjunk barmi felett a hulyegyerekkel szemben, csupan nem ertem, hogy edukalhat valaki egy hulyegyereket, ha az a valaki maga is az volt.
Azt nem akarom, hogy egyetlen emberre uszitson valaki tobb ezret egy sima szemelyes sertettsegbol. Ahogyan ezt a polgi is teszi visegradon ugye. Mi a kulonbseg a ket cselekves kozott?A kibaszas tarsasjatek... szuper. A problemat megoldod, ha megjobban kibaszol massal? Vagy csak jobban fogod erezni magad, a problema megmarad, te meg megvonod a vallad, es azt mondod: de legalabb kibasztam ma valakivel.
Elmondtam, mi bajom azzal, amit cselekszik.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #144940 üzenetére
Ha 2 kesztyu van rajtad, a borkesztyunek min 1 szammal nagyobbnak kell lennie. sztm egyszerubb, egy a kezedre valo teli kesztyut venni, mint ket kesztyuvel szorakozni, amibol az egyik raadasul bor esoben. Nem tudom elkepzelni, hogy ne zavarna a karok kezeleseben, vagy hogy ez jobb kombinacio, mint egyetlen kesztyu.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
fattyu #144926 üzenetére
Hozzatennem, hogy az, hogy autos, motoros, biciklis- ilyen nincs. Emberek vannak, akik kozlekednek, egyenenkent akar tobb jarmufajtaval. Ezert megkulonboztetni autost- motorost- gyalogost eleve nincs ertelme, de megis meg lehet, ha hangolni akarod az orkokat.
valaki ezt a hulyeseget tenyleg meg tudja elni, hogy pl az autosok ilyenek es ilyenek.Nekem sosem volt ennyi konfliktusom vagy ennyi nagyon fura jelenet, aminek szemtanuja voltam, valamilyen jarmu vezetese kozben, mint amikor magyar utakon vezetek barmit is. Az emberek idegileg teljesen szét vannak csinalva, es ez az utakon jelenik meg abban, hogy erthetetlen elozesekbe mennek bele, tolakodnak, pirosnal kiszallnak, egymas ablakahoz mennek kellemes napot kivanni. Van aki meg ahogy ezt a visszapillantobol meglatja, hogy jokivansagat akarja atadni a mogotte levo, a piroson keresztul padloval atmegy. Vagy ha egy nonemu elozott meg egy hatarozottam ferfi nemu embert, az azonnal visszaelozi, mikozben letekert ablakkal orditja ki, hogy utodokat nemzek neked, miutan kirangattalak az autobol, te prostitualt. Es napestig tudnam sorolni egyetlen egy nap alatt megtortent szamomra fura eseteket.
mekkora bunkónak kell ehhez lenned, hogy igy viselkedj a neten, az utakon, meg barhol?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bacus #144909 üzenetére
Mielott felreertes lenne. En egyetertek, h ki kell allni a motorosoknak a jogaikert, enis alairtam a peticiot.
hogy ilyen ember jutott, aki osszefogja, hat ez van. Azzal nem fogok egyeterteni ha ilyen moslekot csinal, akarki legyen, ezt meg kell latni, nem vakon bologatni mindenre.
Ahogy korabban mondtad a stoppos analogiat, ha a cel egyezik, akkor be kell szallni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bacus #144909 üzenetére
az a -tulnyomoreszben - kommentelokent megjeleno nep (kb 3-5e ember) akiket minositettem, azoknal nem ez a problema.
problema tulnyomoreszt sztm hogy eleve atomizalva van a tarsadalom, hogy ne tudjon osszeallni semmilyen erdekvedelem. (Autos- motoros ellentet pl, de mindenre van pelda. Bp-videk, ertelmiseg-munkas, no-ferfi) Nem a kuszob emelkedett meg, hanem hogy hogyan nezel arra akivel ossze kellene allni, mert a celjaitok ugyanaz lenne. Ha pedig massal tortenik vmi, de nem veled, azt pont leszarod, mert egyenkent kell tulelned.eleve olyan tarsadalmi retegbe tartoznak, akiknek - akar sajat hibajukon kivul- nem volt reszuk elegseges oktatasban, szocialozalodasuk leginkabb arrol szol, hogy egyenkent elj tul, mert erre tanitotta ez a tarsadalom es rendszer, ami korulveszi oket, es rendszerszinten nem tudnak gondolkodni, csupan hangolni lehet oket valami- valakik ellen, a serelmeik, frusztracioikra sot szorni, ennek menten pedig vmi bunbakot kinevezni, amivel nem lesz megoldva a problema.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- 98 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i7-13705H, RTX 4060
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest