- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- sziku69: Szólánc.
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #146509 üzenetére
Az egy dolog, hogy bukocső miatt bukik, de a nyakcsapagyat, kerekcsapagyat sosem nezik, tehat az eletveszelyt okozo dologokat.
-
Topiccsendőr
addikt
Amennyiben nem esel vele, utcai hasznalatra alkalmas, de vedeni nem fog sokat aszfalton.
Az ilyen kesztyukkel az a baj, hogy a tenyeren, ha ramarkolsz a kormanyra, felgyurodik a bor, ez nalam kemenyebb motorozasnal vizholyagot okoz. Utcan persze nem, de ez zavar. Az alpinestars es barmelyik decathlonos biciklis kesztyuvel is ugyanez van.
Amugy gokartpalyarol supermoto edzeseknel nalunk ki van tiltva, mert legutobb is 20 percig kerestek az egyik motoros ujjat a palyan, miutan esett egy ilyen dirt kesztyuben. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bacus #146469 üzenetére
Valoban, ha egy 12-14 eves lehuzza a kocsid oldalat, mert raesik, amikor nem vagy ott- azzal nem tudsz mit kezdeni. De tesco parkoloban a masik autos, rendszammal, ugyanugy meg fogja neked tenni, es lelép.
Sot. Ha lekoccolja az autodat, parkolas kozben a belvarosban. Akkor is le fog lepni.
Ez nem a biciklisek privilegiuma. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
vihartigris #146468 üzenetére
Az de szep vilag lenne baszki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146465 üzenetére
A lazado trollok alapvetoen az emberek. Nem a kerekparosok kulon. A kerekparos es autos kiszall a kocsibol, leszall a kerekparrol, kimegy az utcara. ha ugy esik kedve at fog kelni az uton gyalogosan. Ha nem jon semmilyen auto, szetnez, nem fogja gyalogoskent megvarni a zoldet, at fog menni a piroson gyalogoskent. Nem fog lemenni a biztonsagos aluljaroba, at fog rohanni a gyalogatkelo nelkuli uton, ahelyett hogy szabalyosan tobb munkat fektetne a biztonsagos atkelesbe.
Majd ezutan ugyanugy felhaborodik, ha valaki atmegy a piroson. Ez egy ilyen dolog, az emberek igy mukodnek.de emelle, el vannak vadulva az emberek. Nemelyiket elhagytak az erdoben gyerekkent es majmok neveltek fel, majd egy jamube ult, nemelyiket csak bedobtak 6 evesen egy farkasverembe egy kihegyezett muanyag fogkefevel.
biciklisfutar korokben nagyon jo sztorikat hallgattam a napi konfliktusokrol- nekem is volt eleg, siman kozlekedo bicikliskent- megcsak nem is hivatasszeru biciklizes soran. de itthon emlekszem, rohadtul kemenyen kellett fellepni az utakon, hogy egyaltalan elismerjenek kozlekedo félként. A rakparton minden nap pl csengettem a bicikliuton gyalogos embereknek, hogy elferjek es emlekszem egy nap tobbszor elkuldtek az anyamba, csupan egy csengetesert.
azota a csengot a biciklin kurvaanyázonak hivom.
Az emberek ilyen bunkok. Ilyen nincs, hogy a biciklisek. Az autosok. A motorosok. Ezek az emberek. Ekkora gyokerek. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Pttypang #146436 üzenetére
Zselés akku ugyanugy olom akku, mint a hagyomanyos. A litiumnal nem mindegy mivel toltod. A zselést, felitatott savast, a sima savast barmivel lehet tolteni. De. Ha melykisutesben van, a lidl akkutolto nem fogja feltolteni. El sem fogja kezdeni tolteni, csak hibat ir ki. Talan 7.5V kornyeken.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dellfanboy #146417 üzenetére
Bszós!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146414 üzenetére
Yamaha XJR 1300 ason nem gondolkodtal?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #146404 üzenetére
Ezert irtam, hogy kinyitott motor eseten az injektor ezt nem nagyon befolyasolja. Itt meg nem volt ride by wire.
Hogy milyen gyorsan porog fel vmi az inkabb lendtomeg kerdese, mekkora tomeg van a fotengelyen. Ha vmi benzin-levego keverek miatt nem porog fel rendesen, ott nagy bajok vannak. (En ilyet csak rossz fojtoszelep potenciometer eseten tapasztaltam, vagy rosszul beallitott potinal nem porgott fel gyorsan, ilyenkor meg motorfek is alig volt)
A forulat ket okbol megy vissza keson. Tul szegeny keverek, vagy tul nagy lendtomeg a fotengelyen.
A vezermutengely azt a nyomatekgorbet hatarozza meg, ami miatt hirtelen jon meg az ero bizonyos fordulaton. -
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
teleahocipöm #146394 üzenetére
A zavarszuro ellenallas az esetben fontos, hogy ha a gyertyapipaban is van veletlenul, es a gyertyaban is, akkor gyujtasi zavarokhoz vezethet.
Ha sehol nincs, akkor a gyujtas radiojelei bezavarhatjak mondjuk a kozeli kornyezeteben levo radiokat. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #146390 üzenetére
Fizikailag 2 hengerbol azonos kobcentinel tobb fordulatot tudsz kihozni. A 450-es v2 13 000 et elforog. A superquadro mono - ami egyhenger de desmo vezerles, fordulatra optimalizalva- 10250 et forog. Ha tobbet forog valami, kesobb kell a nyomatekvaltoval a hatso kerekre juto - akár- kisebb nyomatekot elvaltanod, es ezzel csokkentened azt- a vegen tobb nyomatek marad a hatsokereken. Azaz tobb loero.
Kapsz sokkal jobb motorokat az rxv nel, ami egyhengeres, ez nem vitas, de az egy hengerrel szemben a kettő henger az verhetetlen bizonyos korulmenyek kozott. hogy supermoto kategoriaban felesleges lenne ez az elony, azt nem tudom, nem kovettem, de azt szeretnem leszogezni, hogy 1 hengerbol nem tudod azt kihozni, amit 2 bol. Lehet hogy csinaltak olyan 1 hengert, ami loeroben azonos, de nem azonos ccm eseten sikerult.
A szar nyomatekgorbe kinyitott motornal inkabb a vezerles velejaroja (vezermutengely) nem a befecskendezes rossz ebben az esetben. A gazcsere ilyen, a befecskendezessel sokmindent nem tudsz ezen valtoztatni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #146388 üzenetére
Az 550 esnek nagyon sok gyerekbetegsege volt, elmeletileg a 450 es stabilabb (az is szar volt, de legalabb konyebb megcsinalni jora) . Nem volt kiforrva a modell, de ha te egy supermoto versenyen egy v2 essel indulsz az 1 hengeresek ellen, loeroben biztos nyert ugyed van.
Illetve ez a motor ~25 loeros volt utcara. Amint kinyitottad, 70 loero kornyeke tudott lenni. Egy egyhengeresbol sose tudsz ennyit kivenni. Nem titkoltan csak versenyre szantak, nem utcara. Az utcai szervizintervallumokat ~25 loerosen tudta megugrani. A fura, hogy ilyet kiadtak utcara. -
Topiccsendőr
addikt
Furcsan nez ki, hogy ducati van rairva. Nekem az rxv 450 jut az eszembe elsore
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146369 üzenetére
Amennyiben varosban is mesz a nem hibriddel, mintha rovid tavokra munkaba jarnal, meg tobb lesz a fogyasztaskulonbseg.
En eddig 130 e kmt raktam bele, talan 7 ev alatt. a fogyasztaskulonbseg ennyi km nel mar kijon. Ha te egyfolytaban autopalyazol, akkor neked nem jo a hibrid, de a vita arrol szol, hogy a ketfele hajtas jo tulajdonsagait otvozi-e, vagy a rosszakat. Nalam egyertelmuen a jokat. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146359 üzenetére
Igen. Ez normal hasznalatnal, 10-20 km es tavon, munkabajarasnal, ontolto hibrid fogyasztana nyaron 4.2, telen 4.8-at, plug in pedig annyit, amig beinditja a motort. Szinte semmit. A legtobb ember erre hasznalja az autojat.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146349 üzenetére
Hat ha teruleti kepviselo vagy, az ellen nem véd.
De sztm hetkoznapi hasznalatnal teljesen jo. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146346 üzenetére
Mondjuk abbol a perspektivabol is nezheted, hogy a ket hajtas elonyeit otvozi.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #146341 üzenetére
Motorfajtatol fugg. Van olyan motor, ahol 5 legtelenito csavar van, es egy legtelenito programot kell elinditani emelle. Van ahol siman lecsereled, de tapasztalat nelkul a feket nem bsztatnam.
Amugy inkabb a szinkront ne kerd, annak aztan sok ertelme nincs. Inkabb a feket csinaltasd meg annak az arabol. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #146336 üzenetére
Jah, az a gumitol volt sztm.
-
Topiccsendőr
addikt
Az ezres cbr-en nem ugyanugy nem mukodik a kormanygatlo, mint a fokozatmentes kormanygatloval szerelt regilebbi tarsain. van sok yt video, mennyire nem tudja megakadalyozni a kormanycsapkodast. Sem az sc57 sem az sc59 nel nem volt eleg hatekony. Ami ezeket a motorokat megmentette a kormanycsapkodastol, hogy az 57 es alusil hengere eleg hamar elkopott es kb 140 loeros teljesitmenye volt nagyon alacsony futasteljesitmenynel, nemely 59 esnek a nikaszil allitolagos tul melyre honolasa miatt lejovo reteg sem kedvezett a loeroknek. Tobb peldany multa alul legalabb 20 loerovel, vagy tobbel a gyari adatokat.
A kormanytelo nem arra valo, hogy 299 nel megmentsen barmitol. Az azt akadalyozza meg, hogy intenziv gyorsitasnal, amikor elkonnyul az elso kerek, egy uthiba megdobhatja - ekkor tortenhet a kormanyszitalas, nem 299 nel, amikoris egy xx nek semmi ereje sincs.
A vfr sem egy ideges motor, de tud szitalni, ahogy azt runner tapasztalta ha jol emlekszem 800 ason.
Barmelyikkel ossze lehet hozni szar uton. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146320 üzenetére
Sztm az a lenyeg, hogy a sebesseg tartasahoz nem kell nagy loero, gyorsitasnal az elektromotor segit, igy lesz egy nagyon alacsony fogyasztasu turagep, ami valamennyire dinamikus is tud lenni a loketterfogathoz kepest. Emelle az ado es a biztositas is alacsonyabb kobcentihez mért lesz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #146317 üzenetére
Butykos gumi volt rajta?
Nem neked kellett volna erre gondolnod, hanem a muszakiztatonak. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #146314 üzenetére
Az egyenetlen fekero muszakin johet butykos gumitol, amennyiben nem erezted eddig. vagy hullamos tarcsatol- nem a munkahenger okozza, nem a feknyereg, hanem a tarcsa vastagsanak valtozasa. Mielott vmi olyan dolgot ujitasz fel, amit nem kellene.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146312 üzenetére
En pont forditva vagyok. Hibrid autom van, elektromosat akarok, mert olcsobb hajtani, es nincs kedvem meg az autoban is olajat cserelni es szelephezagot allitani.
Arra ott a motorpark. Hibrid motor? Nem tudom elkepzelni hogy a plusz akku es elektromotor sulya jot tenne az osszkepnek. Mit lehet tudni a kilokrol? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146305 üzenetére
Nem megszoltam. tanacsot kert. Ez az en tanacsom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146303 üzenetére
Igazad van, de az en merlegem ennek ellenere eleg jo. En kb 20 eve minden munkahelyemre biciklivel jarok. Hogy ne legyek dagadt, meg birjak motorozni egy tel utan
Barmilyen termeknel, amit vasarolok, megnezem honnan szarmazik, hol van. Es kerulom a total felesleges kinai szarokat is. Ha dragabb is, inkabb eu termekeket vasarlok (90% ban ugyis csak kinai van, ami mar az euban van, hiaba keresel alternativat- ennyit a piacaink vedelmerol, es erossegerol).
De azert nem erzed csucskosnek hogy a komfortert inkabb angliabol hozatsz vmit, mert az a csomag ossze van allitva? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Pttypang #146299 üzenetére
Semmi baj. Csak klimanyomasztottalak. egy forumon mondja neked vki, pont le fogod szarni, a lenyeg, hogy az edukaciot atvettem a mittomen ki helyett (állam? politikusok, vezetok, iskola?). megemeszteni a helyzetet nagyon kenyelmetlen lenne, a kozony pedig kenyelmes.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Pttypang #146278 üzenetére
Eloszor is nem, mert krva messze van, ugy, hogy "helyben" meg tudod venni az olajat, legszurot minden mast. Tehat lehet hogy ez a csomag mar egyben van, de ne angliabol kuldjek mar el neked ide, mert megint dugo lesz az a8 ason emiatt, es megint a dugoban kell allnom. Epp eleg, hogy a sok szar ertelmetlen kinai muanyagot hozatjak a temurol.
Masodszor ez az olaj api sj. Ez a legalja. Termeszetesen ha a koltsegek szamitanak, akkor rakhatod bele ezt, erzekelheto baja nem lesz a motornak, de semmikepp nem ajanlhato a modern magas teljesitmenyu motorokhoz. Igazabol a tied se modern, se magas teljesitmenyu, ugyhogy nem gond.
Ha javasolhatom szedd ossze a termekeket a kozelbol. A civilizacionk vedelmeben.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146271 üzenetére
Ducati st2
-
Topiccsendőr
addikt
Motoros temahoz.
Bementem a muhelybe, meg haza -5 fokban a kedvenc kezbesito motorommal, hogy megnezzem a generatort, vajon le van-e egve. Hat le van.
En a motort ~67e km el vettem, tehat az altalam belerakott majd' 30e km alatt nem nagyon akart emiatt lerobbanni, (jo, miutan 2 lyuk lett az akummulator cellajan akkor mar nehezen indult, a sztorit korabban elmondtam, hogy egy fakezu haverom csinalta, meg vegulis en olaszorszagban, amikor pereceltem) csak gyanus volt a 12.5V vilagitassal.
tul keson lett egy visszahivas megcsinalva, ami egy fotengely hezagolo huvely cserejevel jar. egy olajfurat van az uj huvelyben, hogy a tekercs olajban furodjon.
Szoval most 13.6V om van vilagitassal.Mert ez a generator ugy nez ki kb, mint a 90 es evekben a superbike vb-n a generatorok. ~1.5 cm szeles a magneskerek, es belsorotoros. A tekercs van kivul. Mindezt egy 2 szelepes eroforrasba sikerult a gyarnak beepiteni, amit egy turamotornak szantak.
Nekem mondjuk ezzel nincs bajom, sőt. Ezt a temperamentumot es agyatlansagot kernem ma is a gyartoktol.
legalabb nem kell a motoratepites kozben kisebb sulyu lendkereket vasarolnom, meg versenygeneratort, mert ez eleve az.
Mondtam mar, hogy jo ez a motor? Szar. De jo.Oh, igen, a generator oem, vadonat uj, 27€, mert a gyar kiszorja ezeket a regi szarokat.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146253 üzenetére
Melyik marka?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146251 üzenetére
Marmint motor?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146227 üzenetére
Tavolsagtarto tempomat semmit nem csinal motoron, nem fog fekezni helyetted, korabban emlitettem, nem biztonsagi felszereles. Auton ilyet radaros tempomat stop funkcio csinal, siman tavolsagtarto tempomat nem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146222 üzenetére
Hat, azert de, lenyeges lenne tudni, hogy a halalesetek hany szazalekat tudod megakadalyozni, ha a kepzest teszed jobba, es nem egy ennyire feluletes tudast adnak egy ennyire veszelyes kozlekedesi modhoz. Mert amivel kijossz a motorosoktatasrol, azzal nem sokat ersz.
Elektronikus megoldast arra nem tudsz kitalalni, ha valaki nem meri ledonteni a motorjat. Ez olyan, mintha autoban a kormanykereket nem merned elforditani.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146220 üzenetére
En kivancsi lennek, ebbol mennyi az, aki kiegyenesiti a kanyart. Legfokepp, mert azokat semmilyen elektronika nem vedheti meg, es ez a leggyakrabb ok, amit automatikusan sebessegmegvalasztasnak ixelnek be, holott ez nem teljesen az.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#48584626 #146194 üzenetére
Az abs nel szaraz uton szerintem tobben vannak, akik hamarabb megallnak abs nelkuli motorral. De. Ha leesik az eso, vagy por-homok van az uton, az teljesen mas.
az a video engem kikeszit, amikor mutatjak az abs es nem abs kozotti kulonbseget. Mindketszer a pilota ramarkol a fekre, mint egy felbolond.
Arra lennek kivancsi, hogy egy tapasztalt motoros normalis fektechnikaval hogyan allna meg, tehat nem egy felnotas, aki egyszeruen el akar esni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146192 üzenetére
Eu statisztika jobb lenne, vagy magyar.
Magyar statban evek ota ~500 kornyeki halalos balesetek vannak, ebbol ~60 a motor. Az megsem 20%. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146182 üzenetére
20% ? Az azt jelentene, hogy evi ~500 halalos balesetbol 100 lenne motoros. Ez biztos nem ennyi.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146184 üzenetére
Ken block is a boschtol halt meg azon a hokotron. Beztoss vagyok benne.
Nade tobb komolysagot. Vegrendelethez nem kell ugyved, eleg egy papirlapra leirnod es alairnod. Tenyleg.
En 6. eve ulok 182 lovas motoron. Is. Sztm a 15 perc letelt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#48584626 #146179 üzenetére
azt nem fogjuk megtudni, csak a rendorsegi jegyzokonyvet latta az egyik ismerosom.
Ezt mar leirtam korabban, de nekem ez az irany nem tetszik, hogy hulyeknek csinalnak motorokat, ami miatt nalam keslekedik a gaz, vagy beleraknak quickshiftert ugy, hogy az garantaltan szetkurja a valtot, mert rosszul van programozva a blipper. Nekem semmi bajom az abs-el, kanyar abs-el, nekem azzal vam bajom, ha erzed, hogy szarabb motorozni egy modern motorral, az nekem nem tetszik.
Ez a ket eset pedig nekem nagyon nem tetszik. Nem vagyok nagy osszeeskuves gyarto/hivo, de itt en el tudom kepzelni, hogy nem ok kottaztak el valamit.A telemetria.. szoktam kiolvasni es nezni a parameter-t, es mindennapos, hogy olyan ertekek vannak benne, hogy agyadrol lemesz. Vmi ertekelhetetlen dolog mindig lesz benne, amit nem tudsz hova rakni. Ket vezerlo nem kommunikal egymassal, idotullepes, abs induktiv jelado feszertekei ertekelhetetlenek, holott minden jo.
Tele anomaliaval. Egy nagy katyvasz az egesz, ugy hogy minden jo, es minden mukodik. Ha egy igazsagugyi szakerto vagy es nem az adott markanal dolgozol, olyan allasban, hogy ezek utan a szart takaritod, nem tudom elkepzelni hogyan tudna az ember ezeket a helyukon ertelmezni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #146173 üzenetére
ket halalos baleset is tortent ismeroseim kozott tavaly.
Mindketto profi motoros volt. Az egyiket leirtam ide, o ugy dontott, hogy passziv eutanaziat ker, mert nyaktol lefele lebenult, akkorat esett egy nem nagy sebessegu korforgalomban egy fullos minden szarral felszerelt bmw vel. Instruktor volt, nem vmi fakezu idiota, aki miatt finomitani kell a gazkart a tomegmotorokban. Vki bele tudott nezni a jegyzokonyvekbe, o azt mondta, 2 lehetoseget lat az alapjan: vagy eszmeletet vesztette vezetes kozben, vagy a motor valamit elkottazott, mert ilyet maskepp nem lehet osszehozni.
A masik baleset szerpentinen tortent, egy ugyanugy bosch ktm el, nehany szemtanu szerint kanyar kozepen elkezdett bakkecskezni a motor. A pilota folyamatosan treningezett nagy palyakon, fitt volt, ugyancsak nem fakezu, tapasztalt palyameno, tudta hol vannak a motor hatarai, nem csinalt olyan felesleges mozdulatokat sosem, amivel csokkentette volna a stabilitasat a motornak. Nem egy kezdo volt, aki osszeszarja magat a kanyar kozepen es kiegyenesiti azt.
Mivel konkretumokat sosem tudok meg a jovoben ezekkel az ugyekkel kapcsolatban, azt nem mondhatom, hogy ezek a vezetessegito rendszereknek koszonheto dolgok, de hogy ennel a ket profi motorosnal ezek a rendszerek szart sem ertek, az biztos. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #146137 üzenetére
Jo, azert a tavolsagtarto tempomattol nagy baja nem lesz az embernek.
A savtarto, autoban tenyleg szar tud lenni, ha biciklist elozol. De ezek autos peldak megint
En inkabb latnam jozannak azt, ha ezt kihagynak ezt egy motorbol, amivel azonnal konnyebb es olcsobb lenne, es nem lenne 240 kilo egy premiummotor ami egy vicc szerintem ennyi penzert,
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #146130 üzenetére
Megneztem, igazad van, valoban akkor is figyelmeztet, a visszapillanton, ha mogotted egy jarmu gyorsabb nalad.
Ami nekem kisse fura, hogy igy is a visszapillanton levo lampat kell nezd. Ha latod a lampat, bele fogsz nezni a visszapillantoban, hogy mi tortenik mogotted. Periferiabol eleve latod a tukorben, mi tortenik. En nem ertem a feature-t.
En ezt olyan 65 ev felett latom relevasnak, vagy adhd-s pilotanal. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146129 üzenetére
Emlekeim szerint a gyartok ezeket csomagkent tudjak megvenni mondjuk a boschtol meg mas fejlesztoktol.
Ha szarnak ra, az legfokepp azert lehet, mert nem lehet eladni annyiert, amennyiben van az egesz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146126 üzenetére
A multistrada v4 en csak holtterfigyelo van, mint az autok visszapillantojaban.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146117 üzenetére
Ulesfutes van, markolatfutes is.
Azok a ruhak azert dragak, mert legzsakos ruhak, es eleg jol teszik a dolgukat. Hatalmasat fejlodott a motorosruhazat ilyen szempontbol, ahogy egyre tobb adat all rendelkezesre.Ha megakadalyoz egy balesetet vmi, az vitan felul jo.
De egy radaros tempomat nem ebben segit. Erre fel is hivjak a figyelmedet a motor eladasanal, hogy ez nem biztonsagi, hanem kenyelmi felszereles. Ezt nem a biztonsag miatt fejlesztettek ki.
Egyszeruen azok az emberek miatt kell, akik nem kepesek odafigyelni a vezetesre rendesen, es nem tudjak normalisan hasznalni az autopalyat. Ezek az emberek miatt nem tudsz egy normalis tempomatot 20 masodpercig hasznalni. Ezert kell radaros.Szemely szerint nekem nem eri meg az a plusz koltseg, hogy azt a rettenetesen kis energiabefektetesemet megsporolja egy radaros tempomat, hogy a gazon tartom a kezem, es neha kisse gyorsitanom, vagy lassitanom kell. Autopalyan motorral menni eleve nem elmeny, es en pazarlasnak tartom, mivel a motort szabadidos tevekenysegekhez hasznalom. Neha nagyobb turakra mas orszagokba, akkor is leginkabb kerulom az autopalyat.
En nem pontosan ertem, milyen technikai ujitast igenyelsz egy olyan targyon, ami kikapcsolodasra van leginkabb (ha epp nem munkaeszkoz) es azzal kapcsolodsz ki, hogy a koncentracioddal flow allapotba kerulsz.
A hud valoban jo lenne gps el, de ezen kivul, barmi, ami atveszi az iranyitast toled, azt kontraproduktivnak tartom. Szabadidos tevekenyseg szempontjabol.
Ha munkaeszkoz lenne, akkor meg talan ertenem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146106 üzenetére
En azt hiszem, ezeket a dolgokat mind meg tudod oldani sajat magad, bar valoban tobb dolgod van ezzel vezetes kozben, nem lehet csak ugy bambulni. De a motorozas sztm nem a kenyelemrol szol. Vagy eleve egy jarmu vezetese. Ezt termeszetesen az emberek tobbsege nem igy gondolja - tulajdonkepp bele sem gondol- hanem megkoveteli a legnagyobb kenyelmet, a legkisebb energiabefektetest. ezert van tele az autopalya belso savja, es a kulso ezert ures, ezert röntgenezik a kodzarofeny az arcodba, stb. Ezert vagjak le a kanyart, es jonnek at a te savodba. Ezert marad fenn a refi.
hirtelen fekezesnel belenezel a tukorbe osztonbol, hogy mindenki felfogta-e a helyzetet. Ezeket meg tudod oldani tapasztalattal, sajat erobol, ai nelkul.
Illetve nem tudom elkepzelni a szitut, hogy eleg ido van-e a figyelmeztetesre, es a reakcioidovel szamolva barmit hoz-e a konyhara.Ezek kvazi kenyelmi felszerelesek. Ha ennyi dologgal az ember nem tud megbirkozni, nem tud fokuszalni, vagy leginkabb nem akar, mert tul nagy energiabefektetes, akkor hol huzzuk meg a hatart, mennyire kelljen egy embernek a komfort zonajabol kilepni egy regebben hetkoznapi muveletnel?
Hogy rendesen mukodjon a kresz. Tobbek kozt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146092 üzenetére
Mindenkinek mas igenyei vannak, ezen nem erdemes idegeskedni. Kerlek ugy olvasd, hogy engem nem zavar, ha vki mashogy motorozik, es nem kovetelem meg tole, hogy ugy viselkedjen, mint en. csak leirom az en szempontjaimat. ha mar sokan leirtak, es nem talaltam meg magam abban.
Vegulis de, az olyan dolgok zavarnak, mint a tukorben a targyak mas meretuek, amit nehany fullkreten igenyeinek koszonhetek, es szamomra van meg par ilyen, amit ezeknek az embereknek a feluletessegebol es inkompetenciajabol eredeztethetunk, ami akkor engem zavar megis.
Rajottem, az en igenyeimet sosem fogja egyetlen gyarto sem kielegiteni, ezert nekem sajat magamnak kell epitenem olyan motort, ami nekem megfelel.
szamomra teljesen mindegy a dashboard merete, ugysem nezem kanyarodas kozben. A motorozassal vagyok elfoglalva. nekem inkabb az lenne az igenyem, hogy csinaljanak olcsobb bashboard-ot, de abban legyen valtovillam, normalis baszottnagy led-del, ami napsutesben is latszik.
Elso-hatso kamera - Szetnezek a fejemmel, oldalra is, es visszapillantot is tudom hasznalni, amik nem fogyasztanak aramot.
Az extra 5 loerot es -3kg sulycsokkentest egyre kevesebben lepik meg, holott nekem ezek a legfontosabbak. En motorozok a motorral. amikor ezeket erezni lehet, nem a kiegeszitokkel vagyok elfoglalva altalaban, nem a muszerfallal, igy ezeket en szemely szerint tobbre ertekelem. Es szerintem olyan turaenduro, ami 25e€, az ne legyen 235 kg teletankolva. Fekudjenek ra a sulyra szepen a gyartok, ennyi penzert.
A hud sisakban nekem is hianyzik, az jo lenne, mert a kormanyra en semmit nem vagyok hajlando rakni.
Nekem van egy kormany fobiam, tehat se telefont, se gps- t nem akarok semmilyen kormanyra rakni, (ehhez kepest napi szinten ilyen szarokat rakok fel
) ezt mar reg meg kellett volna oldani szines muszerfallal, amire nekem semmi szuksegem. Nekem egy nagy quarzszegmenses muszerfal kell, amin a fordulatszam van nagyonnagyban, a tobbi felesleg.
A ride by wire a legtobb motornal szamomra egy szar.
Ha nincs race- vagy sport profil, (jopar nakeden) akkor eltompitja feleslegesen a gazreakciot, annyira, hogy a valtashoz az utemet tonkrevagja, ha nincs rajta quickshifter, es te akarsz lenduletesen valtani, akkor megszokast igenyel a keslekedes. Ez nekem egyenerteku a tukorfelirattal. Amit a fakezueknek koszonhetekAz en igenyem, hogy olcson uzemeltetheto motort akarok, alacsony euro normaval, legalisan, jo futomuvel, jo fekkel, alacsony sullyal. Olyan fenyszoroval, amivel este latni lehet, de nem 3000€, ha tonkremegy. nem kell a fenyszoro vezerlojet update-elnem, nem akarok semmihez nyulni. A loero tulajdonkepp teljesen mindegy. Az alkatreszek ara magaval hozza a bovdenes gazt, a 4 halogen izzot.
Erre a legalkalmasabb, ha vesz az ember egy 20 eves valszeg europai motort kis literteljesitmennyel, es olyan ruhat csinal ra, ami neki tetszik.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #146066 üzenetére
Atfutottam a manualt.
2 csavar van a mechanizmuson, ezekkel valahogy allitani lehet az egesz plexi helyzetet.Illetve ezt irja is:
N.B. It the visor does not line up properly with the
rubber seal on the helmet, you may need to adjust
or replace the visor mechanism base. In such case,
contact AGV for assistance. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #146050 üzenetére
Lattak az emailt, es tudnak ra valaszolni, csak basznak ra.
Nem a szervizes olvassa az emailt, es nem a szerelonek kell valaszolgatnia az emailekre, amennyiben nem egy szemely viszi a muhelyt. (Szerintem nem errol van szo) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
JoinR #146031 üzenetére
Ezt en egyaltalan nem tartom eletszerunek.
Sztm egyszeruen ezt mondtak. Egy szabvany szimering nem hianycikk. Nem ezek szoktak hianycikkek lenni, hanem 10 evesnel oregebb motorok alkatreszei, vagy visszahivasokban erintett alkatreszek, amikre hirtelen nagy igeny lesz egyidoben tobben rendelik. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #146025 üzenetére
Sajnos akkor bele kell egy kis idot es energiat rakni, es kezdetnek tanacsot kerni a fogyasztovedelemnel
ird meg a problemat. Emellett en ilyenkor megkeresem a jogszabalyt, ami erre vonatkozhat, hogy kepben legyek. Ez melo, de engem ez a hozzaallas felbsz, es rogton kedvem lesz melozni azon, hogy ne legyek madarnak nezve.Eegen. A titokzatos, es gonosz nagyker. egy ennyire uj motorhoz nincs olyan, hogy ne kapj alkatreszt tobb honapig. Plane akkukabelt. De nalad nem ez a fo baj, hanem valami elfustolt a fejidomban, ami nagy baj.
Sajnos ti sem tudtatok leirni a valtoval a hibat rendesen, es tobbszor user error is felfedezheto volt, abban, amit ide irtal. Ezert a valtoproblemaval kapcsolatban egy ismeros hozzaertotol kernek tanacsot, ebben allast itt nem tudok foglalni, de nekem nem tunik csak a markaszerviz hibasnak ebben az esetben.
De a rovidzar ugyeben mar annal inkabb. Ez nem a ti hibatok, es ezt meg kell oldaniuk nekik bizonyos hataridon belul, ami meg van adva tartos fogyasztasi cikkek eseten- ennek nezz utana.
Ez nem szemetkedes. Kommunikalnotok kell a szervizzel, es jeleznetek kell a problematokat elso korben. Nem forumon panaszkodni, hanem nekik elmondani a problemat. Fogalmazzatok meg azokat a dolgokat, amik zavarnak benneteket. Nema gyereknek anyja sem erti a szavat.
Ha emailre nem valaszolnak, fel kell hivjatok, es megmondani higgadtan a problemakat, beleertve azt is, hogy nem valaszolnak az emailre. Ha mashogy nem megy keszuljetek fel erre a beszelgetesre, szedjetek ossze, irjatok le pontokban, hogy ne felejtsetek el semmit.
De a lenyeg, probaljatok eloszor kommunikalni a szervizzel, erzelemmentesen. Az email jo, mert nyoma van. Telefonon mindenkepp meg kell probalni emellett.
Tehat. Sorrendben:Fogyasztovedelemtol tanacsot kerni
Felhivni a szervizt telefonon
Parhuzamosan a jogszabalyoknak utananezni, mi vonatkozik ratok es a szervizre ebben az esetben.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #146023 üzenetére
Mindenkepp nezz utana a torvenyi szabalyozasnak, ha kell vedd fel a kapcsolatot egy szakemberrel/fogyasztovedelemmel.
Tedd meg ezt a sajat, es masok erdekeben. Ha ezt nem teszitek meg, a szolgaltatasok minosege nem fog valtozni.
A frusztraciodat ne csatornazd be forumhozzaszolasokba, hanem inkabb hivj fel egy ugyvedet, aki ebben az ágban jártas. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #146014 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #146010 üzenetére
Itt megint egy olyan téves elkepzelesen megy a vita, hogy egy 125 os robogoval nem vagy kepes elmenni 2 szemellyel A-bol B be kenyelmesen.
Ez szamomra olyan, mint amikor azt mondjak emberek, hogy egyhengeres motorral nem lehet felmenni autopalyara. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #146008 üzenetére
Nezd. Idegen orszagban, azt se tudod, hol vagy. Hogyan kozlekedsz. Random mesz egy iranyba, latod nagyjabol hol kell kilyukadnod. Kozben megallsz uton-utfelen, furdeni, nezelodni. Ugy erzed a loero fog hianyozni? Nezelodes kozben? sokszor ilyen bosznia-hercegovina kornyeken rakod le a robogot, minel lepattantabb, annal jobb.
Nem tok mindegy, mivel mesz? Nem az a lenyeg, amikor mesz, hanem ahova mesz, es mit latsz. Erre barmilyen robogo jo szerintem. Nem arra gondolok, hogy mindennap ezt csinalnam otthon, mert menne a tokom 125 os robogoval meg 150 es etz vel turazni. De ha elmesz nayaralni, egy napra kiveszel egy ilyen szart, nem az egesz eletedet kell leelned vele. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #146006 üzenetére
Tokeletes volt egy lepattant 125 el. Ha nem elveztem volna, nem irom ide.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Steven #145994 üzenetére
Elmeletileg ugy van, hogy megveszed es orulsz, de valahogy a minosegbol most nagyon leadott jopar nagyobb gyarto. Az akra db eater-et mar a panigale 1199 nel ugy kellett kiutni kalapaccsal, de van egy hegeszto ismerosom, aki vett egy termignoni rendszert egy valag penzert, meglatta a varratokat rajta, szetvagta, es ujra hegesztette szebben, mint a gyar.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bekrepali #145953 üzenetére
Ertem. Tehat nem megy bele semmilyen cso, hanem ezen keresztul szivna levegot a legszurohazba.
Elobb gondolnek arra, hogy a membranvezerlesnel rossz idoben odaero gazoszlop miatt visszapattano, karburatorbol visszafele aramlo benzint ez fogja meg, hogy ne csopogjon a legszurobol a benzin, ahogy az a 2T robogoknal elofordul.Korabban kisse rosszul fogalmaztam, az esovizet csak ram air rendszeru motoroknal "csapatjak" le a legszurohoz vezeto csatornan, ugy, hogy hirtelen terfogatnovekedessel lelassitjak az aramlo gazt, ennek a terfogatnovelt csatornanak az aljan van egy nagyonpici lyuk.
De kulon doboz erre, egyaltalan nem szokott lenni, raadasul itt alig van legnyeles. -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
eron009 #145920 üzenetére
Tulzottan hosszutavu eppen SC project-tel nincs, par ev.
Alapvetoen a karbont megeszi a hő, es az UV, ez ido kerdese. a titanotvozet versenyrendszereknel elobb reped, mint egy rozsdamentes.
Mivel ez nem versenyrendszer, nincs kikonnyitve annyira, lehet sosem lesz baja, de minosegileg szerintem velemenyes az SC project. Olcso megoldasai vannak, ellenben dragan aruljak, de ez az en velemenyem.A titan nem fog elszinezodni, csak ha zsiros kezzel megfogod, es ugy melegited fel. Amugy tul messze van a leomlotol, ott mar nem lesz akkora hő.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
rottenbull #145760 üzenetére
A hszben irtam, amire most valaszoltal:
a fesszab egyeniranyit, es 14.4V felett a generator altal termelt aramot visszakuldi a generatorra
(Ami hulyen van megfogalmazva, mert minden aram atmegy a generatoron mindig, mivel az hajtja az elektronokat. Inkabb az lenne a helyesebb megfogalmazas, hogy rovidrezarja)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #145758 üzenetére
Nem tudom hogyan lehetne egyszeruen megszakitani az aramkort, nem ertem hogyan lehetne ezt csinalni, ezert kerdeztem. Illetve most is van vmilyen elektronika a litium akkukban
a klasszikus ertelemben megszakitani nem szabad, mert az olyan, mintha kivenned menet kozben az akkut ami nagyon sok motorban kinyirja a vezerlot.Regen es most is a motorok 99% a shunt szabalyzasu.
Ez azt jelenti, hogy a fesszab egyeniranyit, es 14.4V felett a generator altal termelt aramot visszakuldi a generatorra, ami miatt esni fog a feszultseg a rendszerben. (Nem a fesszab alakitja hove - legalabbis nagyon kis reszet a tobbi fogyasztoval egyutt- hanem maga a generator tekercs) tulkepp a tekercs impedanciaja a fesszabalyzas resze. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #145754 üzenetére
20 éves motor. Ilyet nem fog csinalni.
Illetve hogy oldanad meg azt, hogy ne vegye fel az akku a feszt?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #145752 üzenetére
Van az akkuban. Korabban beszeltuk.
De ezt nem birta. -
Topiccsendőr
addikt
Korabban irtam, h leegett egy monster egy litium akku miatt. Most sikerult ranezni. A toltofesz 17.7V alapjaraton.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #145729 üzenetére
Eleg nehez osszehasonlitani, mert ugyanolyan hasznalatnak kellene kitenni mindket blokkot, ami a valo eletben eleve lehetetlen, mivel teljessn mas felhasznalasra vannak fejlesztve. az egyiket porgetni kell, a masikat nem.
Ugyanaz, mint a motorrad 50 ezres tartosteszt problemai, pl turaendurok es szupersportmotorok eseteben.
A superbike-okat kiviszik versenypalyara, a turaendurokat ertelemszeruen nem.Tehat ha egy ultrarovid loketu egyhengerest turazasra hasznalsz alacsony fordulaton, hosszu tavokra -ahol egyebkent rossz hasznalni es gyenge is- akkor abba is bele tudsz rakni 100e kmt. Ugyanigy, ha azt a bizonyos bmw-t vegig nyelen hasznalsz vegfordulat kozeleben, az is megkotlik 50 e kornyeken, vagy elobb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #145725 üzenetére
Milyen adatai vannak a korabban felsorolt motoronak? Akkora kulonbseg van a furat-loket kozott?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #145724 üzenetére
Technologianak a hataraiba utkozol akkor.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #145721 üzenetére
Ez ugyanaz az elmeny, amikor a superquadro-t hajtod egy regebbi v2 hoz kepest, ami kevesebbet porog.
A regebbi testastretta blokknak a nyomatekcsucsa 7-8 kozott a legnagyobb, a superquadronak 8-10 kozott tetozik, tehat majdhogynem sor4 es elmenyt kapsz a superquadrotol -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #145720 üzenetére
A valtoztathato szivocsohossz sztm nem tud annyit hozni alul, ha a szivocsatornak atmeroje a nagy fordulatra van meretezve. Nem tudja azt a problemat elfedni h kis fordulaton nem lesz akkora lendulete a gaznak egy duplaakkora atmeroju csatornaban.
Bar ezt nem teljesen relevans adatokra alapozom, mivel sornegynel neztem egy nyomatekgorbet nem mukodo valtoztathato szivocsohosszal, es csak egy kis horpadas volt a nyomatekgorbeben a mukodohoz kepest. De nem akkora hatasu, mintha mondjuk egy 2T nel egy kipufogoszeleppel a vezerlesi idot valtoztatjuk. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #145717 üzenetére
Ezt nem tudom elkepzelni, mivel korlatokba utkozni fogsz akarmit is akarsz nagyon.
Tehat a fejlesztesre van x idod es penzed, akkor is ott van, hogy ha azt akarod, hogy 700ccm egy baszottnagy dugoval 10 000 felett forogjon, az akarmit csinalsz, nem fog annyit elmenni, mint egy tobbhengeres kisebb literteljesitmemyu motor. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #145693 üzenetére
A design a hypermotardbol jon. Gyari kipufogoval 77 loeros, a 85 loerohoz masik map es kipufogo kell, tehat az onnantol nem utcara van. Utcan 15e kmt el lehet csordogalni, nincs akkora terheles. Vagy ha van, akkor hamar elveszik a jogsit, sztm igy voltak vele.
A hengerfej, henger-dugattyu, hajtorud a superquadro blokkbol szarmazik, ezek az intervallumok a kesobbi vagy kisebb modellekben nem okoztak problemat, de az elso superquadronal (1199) 50e km nel a hajtorudcsapagyat cserelni lehetett volna a motorrad tesztjeben. Illetve egy masik tesztnel meg ezelott hajtorudas lett.
A 959-899 ben problema nelkul mukodnek, az 1199-es a legproblemasabb, mert az volt az elso generacio. Az 1299 mar sokkal stabilabb. Es ez tulkepp egy felbevagott 1299.A szelephezaggal sosem szokott gond lenni 30e kmnel, elobb fordult elo hogy a blokkotveny nem birta a hatso rugostag bekoteset, es elkezdett elrepedni. Meg hogy addig hany map szenzort kellett cserelni, vagy gyujtotrafot. Esetleg oninditot.
De maga a blokk nem annyira problemas. Sztm ezzel nem lesz baj, hiszen az a reteg, amelyik ducatit vesz, 99%-a azt sem tudja, hogyan kell a lancot fujni, csak tetszik neki a motor, meg ranez az adatlapra, hogy a legerosebb egyhengeres.
A suly valoban problemas, en is neheznek tartom, de allotolag be akarnak lepni a cross kategoriaba, es lesz egy 100 kg koruli versenymotor belole. Na arra leszek kivancsi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- Új, csomagolássérült Catler KM 8020 konyhai robotgép - 2 év bolti garival! -
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009 ÁRCSÖKKENÉS, amíg a kiszemelt megvan
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Samsung Galaxy A52s 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 10% -tól elvihető.Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! ACER PREDATOR HELIOS
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged