Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #145096 üzenetére
Aztan itt van a ragadozo madarak modszeres mergezese olyan szerekkel, amik mar reg tiltottak az euban, ( kozvetlen a mergezes utan, annak helyetol 1 m re mar elhullott a madar) , emelle pedig ezek az emberek erdeszek/ vadaszok, a feljelentes alapjan. A gps es svajcbol idevandorolt farkas is jo pelda. Mindket esetben agyatlan idiotak cselekdtek. Az egyikben azert, mert a jelszavuk, hogy mindennek pusztulnia kell, aminek kampos a csore, a masik, hogy egy nyomkovetos tetemet hazavitt. Igazi felkegyelmuek.
Persze ez altalanositas, mert vannak erdeszek/vadaszok, akik szeretik a termeszetet, es nem idiotak. De a tendencia nem jo.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #145061 üzenetére
Ezt eleg konnyu tesztelni:
Épp eladó a motorom
Terméket szeretnék topikban hirdetni, és eladni.
A saját termékemet. a motoromat.(Amennyiben a kulcsszavakra élő ember fog moderálni, az emberrel van a baj.)
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #145052 üzenetére
Tudom, h nem ram gondoltal mert tenyleg nem volt semmi. Modi nem hiszem, h olvassa, en azt figyeltem meg, h regebben barmilyen politikai vonatkozasu, de nem politikarol szolo hsz t azonnal jelentettek/toroltek, most meg eleg szabadon lehet irkalni ebbol a szempontbol. De nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #145036 üzenetére
Bar nekem nem volt hisztim, de meg kell jegyezzem en nem is emlekszem hisztire, vagyis arra, h barki hisztizett volna, hogy a geresicsnek mennie kell. Geresics maga dontott igy, ebben sem tamogatta senki innen, bar valoban nem volt konyorges, h maradjon. Leginkabb teljes erdektelenseg volt, amikor megkerdezte, h menjen vagy maradjon.
Illetve ilyenkor ő nem lenne felelos azert, h valaki felnyomja a hsz-edet. Topikgazdak torolni tudnak, vagy arra gondolsz, hogy mielott valakinek a jelentesere torlik a hsz edet, geresicst megkerdezik?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144959 üzenetére
A spec utburkolati jeleknel nem dodor mukodott kozre, hanem a kanyarfoto es szabo henrik
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144959 üzenetére
Felreerted, miert emlitettem meg a multjat. Kerlek olvasd el figyelmesebben az elozo 3 kommentemet a temaban. Ettol a multja miatt még kedvelheted, csak ne harapj be tole kritika nelkul mindent, ahogy ezt a kovetkezo bekezdesedben teszed:
- nem amiatt az egyetlen hulyegyerek miatt tiltottak ki a motorosokat. Epp ezt probaltam vegig magyarazni, hogy egyetlen ellensegkepet vazol, ami nalad is ugy tunik mukodik. A motorosok maguk is boven tehetnek errol, mivel nagyon sokan jarnak arra, pl nem legalis kipufogoval, mivel eleve nincsenek utak sehol. Valoszinuleg a motorosok szama, es viselkedese egyutt volt tul nagy terheles, plusz a polgi szemelyes sertettsege.
Nem az az egyetlen ember baszott ki veled, az az ember dodornak szolt be, ezert neked ugy talalta, ahogy azt te is mondtad: o miatta van ez az egesz. Pontosan ezt kritizaltam az elozo kommentjeimben, hogy hogyan tud lecsapodni nehany emberben az a videoja.
Kovetkezo teves feltetelezes: nem akarom, hogy szemet hulyjunk barmi felett a hulyegyerekkel szemben, csupan nem ertem, hogy edukalhat valaki egy hulyegyereket, ha az a valaki maga is az volt.
Azt nem akarom, hogy egyetlen emberre uszitson valaki tobb ezret egy sima szemelyes sertettsegbol. Ahogyan ezt a polgi is teszi visegradon ugye. Mi a kulonbseg a ket cselekves kozott?A kibaszas tarsasjatek... szuper. A problemat megoldod, ha megjobban kibaszol massal? Vagy csak jobban fogod erezni magad, a problema megmarad, te meg megvonod a vallad, es azt mondod: de legalabb kibasztam ma valakivel.
Elmondtam, mi bajom azzal, amit cselekszik.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #144940 üzenetére
Ha 2 kesztyu van rajtad, a borkesztyunek min 1 szammal nagyobbnak kell lennie. sztm egyszerubb, egy a kezedre valo teli kesztyut venni, mint ket kesztyuvel szorakozni, amibol az egyik raadasul bor esoben. Nem tudom elkepzelni, hogy ne zavarna a karok kezeleseben, vagy hogy ez jobb kombinacio, mint egyetlen kesztyu.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #144926 üzenetére
Hozzatennem, hogy az, hogy autos, motoros, biciklis- ilyen nincs. Emberek vannak, akik kozlekednek, egyenenkent akar tobb jarmufajtaval. Ezert megkulonboztetni autost- motorost- gyalogost eleve nincs ertelme, de megis meg lehet, ha hangolni akarod az orkokat.
valaki ezt a hulyeseget tenyleg meg tudja elni, hogy pl az autosok ilyenek es ilyenek.Nekem sosem volt ennyi konfliktusom vagy ennyi nagyon fura jelenet, aminek szemtanuja voltam, valamilyen jarmu vezetese kozben, mint amikor magyar utakon vezetek barmit is. Az emberek idegileg teljesen szét vannak csinalva, es ez az utakon jelenik meg abban, hogy erthetetlen elozesekbe mennek bele, tolakodnak, pirosnal kiszallnak, egymas ablakahoz mennek kellemes napot kivanni. Van aki meg ahogy ezt a visszapillantobol meglatja, hogy jokivansagat akarja atadni a mogotte levo, a piroson keresztul padloval atmegy. Vagy ha egy nonemu elozott meg egy hatarozottam ferfi nemu embert, az azonnal visszaelozi, mikozben letekert ablakkal orditja ki, hogy utodokat nemzek neked, miutan kirangattalak az autobol, te prostitualt. Es napestig tudnam sorolni egyetlen egy nap alatt megtortent szamomra fura eseteket.
mekkora bunkónak kell ehhez lenned, hogy igy viselkedj a neten, az utakon, meg barhol?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144909 üzenetére
Mielott felreertes lenne. En egyetertek, h ki kell allni a motorosoknak a jogaikert, enis alairtam a peticiot.
hogy ilyen ember jutott, aki osszefogja, hat ez van. Azzal nem fogok egyeterteni ha ilyen moslekot csinal, akarki legyen, ezt meg kell latni, nem vakon bologatni mindenre.
Ahogy korabban mondtad a stoppos analogiat, ha a cel egyezik, akkor be kell szallni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144909 üzenetére
az a -tulnyomoreszben - kommentelokent megjeleno nep (kb 3-5e ember) akiket minositettem, azoknal nem ez a problema.
problema tulnyomoreszt sztm hogy eleve atomizalva van a tarsadalom, hogy ne tudjon osszeallni semmilyen erdekvedelem. (Autos- motoros ellentet pl, de mindenre van pelda. Bp-videk, ertelmiseg-munkas, no-ferfi) Nem a kuszob emelkedett meg, hanem hogy hogyan nezel arra akivel ossze kellene allni, mert a celjaitok ugyanaz lenne. Ha pedig massal tortenik vmi, de nem veled, azt pont leszarod, mert egyenkent kell tulelned.eleve olyan tarsadalmi retegbe tartoznak, akiknek - akar sajat hibajukon kivul- nem volt reszuk elegseges oktatasban, szocialozalodasuk leginkabb arrol szol, hogy egyenkent elj tul, mert erre tanitotta ez a tarsadalom es rendszer, ami korulveszi oket, es rendszerszinten nem tudnak gondolkodni, csupan hangolni lehet oket valami- valakik ellen, a serelmeik, frusztracioikra sot szorni, ennek menten pedig vmi bunbakot kinevezni, amivel nem lesz megoldva a problema.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144902 üzenetére
Ha ez az ami meghaladja az emberek ingerkuszobet, akkor meg kell allapitsam: az emberek budos bunkok akiket tenyleg vezetnie kell vkinek kezenfogva. Akinek a szemelyet kritika nem erheti, mivel o fogja a kezedet.
Ez autonal is igy van. A gumiszabaly, hogy nem a korulmenyeknek megfeleloen valasztottad meg a sebessegedet. Autonal ez altalaban egy torott felniben kimerul, es jobb esetben, ha nem kell a kezedet fogni, egy kis civil kurazsival- utkezelovel valo fenyegetozes-perelessel karteritenek. Itt nagy kulonbseget nem tesznek sztm, bar el tudom kepzelni, hogy ha a rendszerkritika elkezdodik a motoros erdekvedelemnel, akkor elmehet olyan iranyba, hogy ellensegmenedzsment aldozata lesz a motoros tarsadalom
amire semmi szukseg, mert eleve nem jo velemennyel vannak a motorosokrol a mediaban mutogatott balesetek miatt, meg hogy a csak es kizarolag autot vezeto emberek nem tudjak elkepzelni, hogy az a sebessegkulonbseg, amivel megelozol egy autost, az egyaltalan nem veszelyes, es nagyon hamar el lehet erni egy motorral. De egy swiftbol ez veszelyesnek tunik.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144900 üzenetére
Smpk ra vonatkozo sebesseg ENSZ egb rendelet, nem pedig valamilyen szankcionalo intezkedes eredmenye, mivel a legnagyobb tervezesi sebesseguk eleve 45 km/h.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144897 üzenetére
A multja nincs osszefuggesben a fenti folyamattal, ami ellen kuzdeni kell.
Az altalam tobbszor leirt videoval van osszefuggesben, amit azert hoztam fel hogy gondolkodjanak az emberek egy kisse arnyaltabban, es kritikusan, mivel az nagyon nem megy a tomegeknek. Nem az erdekkepviselet alapveto celjaival osszefuggesben, legalabbis ameddig azok nem valakiknek a megbelyegzesevel vagy kirekesztesevel bovulnek.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #144870 üzenetére
A ktm nel nem tudom hogy van, de a gyorsvalto europai gyartoknal tudtommal ontalulo rendszer.
Szervizben vissza lehet allitani az ertekeket (amennyiben valoban igy van, es nem tevedek) , tehat a blipper es a gyorsvalto ujratanulja a felhasznalo valtasi szokasait. Epp ezert, ha valamit rosszul csinaltok, egyre rosszabb lehet. Lehetoleg nagyon alacsony fordulaton ne hasznalj gyorsvaltot, felfele valtasnal ne csukd el a gazt, es hatarozottan kezeld a valtokart. Blippernel ne huzz kuplungot, ne hasznald alacsony fordulaton, ne huzz elotte gazt kuplunggal, hogy revmatch-elj, hanem hagyd hogy mindent az ecu csinaljon. Hatarozottan banj a valtokarral.Ezeket le kell irjam, mert a legtobb ember, akinek gondja van a gyorsvaltoval, valamelyik hibat ezek kozul elkoveti. Amennyiben mindent jol csinalsz, es nem mukodik a gyorsvalto, es rengeteg vasdarab volt az olajleeresztocsavar magnesen, akkor valoszinuleg nem lesz jobb, es nem kizarolag szoftveres baj van. De alapvetoen a gyorsvalto egy jo dolog, es jol mukodik.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144874 üzenetére
Nem azzal van baj, hogy dodor egy hulyegyerek volt regen.
(Bar eleg necces, h majdnem ebszott egy gyereket a zebran, de most nem errol beszelunk)Hanem az a kerdes, hogy te szemely szerint nem erzed kisse hiteltelennek, ha ilyen multtal egy hulyegyereknek megy neki, majd kijelenti, hogy hiaba veszi le a srac a videot, o lementette ha esetleg a hatosagoknak kellene.
Egy kis betyarbecsuletet azert felteteleztem volna a regi szep idok emlekere.
Te neked ez igy rendben van, csak azert mert kedvelsz egy embert?
Nem a videoival van baj, nem azzal, hogy mit tanit az oktatasokon.
Ez a relativizalas pedig, hogy nincsenek szentek, ugyanmar... mostmar megjavult, nem olyan mint fiatalon.
Megis milyen ervek ezek???Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144869 üzenetére
Egyszerubben fogalmazom meg. Kerlek valassz az alabbi lehetosegek kozott.
Amennyiben te ugyanazt csinaltad regen, mint az az ember, akit szarral dobalsz emiatt, helyenvalo-e igy viselkedni, es egy "erdekkepviseleten" belul- es kivul a vita menten éket verni emberek koze, a moged felsorakozott embereket a te szemelyes sertettseged szolgalataba allitani, (autosok vs motorosok) csak mert zavar teged, hogy beszolt egy hulyegyerek (aki egyebkent annyira nincs veled egy szinten, hogy 30 percig magyarazod, miert vagy jobb nala, es miert nem vagytok egyaltalan ugyanabban a dimenzioban, ennek ellenere ezt magyarazni kell... - a videot mar nem kell megnezned, mert kb errol szol)
A- igen, mert amugy jol motorozik, es velem jofej volt
B- nem, a motorozasi tudasnak nincs koze ehhez a jelenseghez, a politikusok is jofejek mindenkivel eloben, de amit cselekszenek az egyaltalan nincs ezzel szinkronban
C- Brusszel
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144859 üzenetére
Ezzel nem lehet vitatkozni, hogy eloben mas, csak mi nem arrol beszeltunk, h veled hogy viselkedett, hanem hogy milyen iranyba vitte el az erdekvedelmet, es mi miatt.
Ezek utan hogy hozzatetted, tulkepp a videot sem nezted meg, amirol beszeltunk, es ennek ellenere velemenyt fogalmazol meg. Nem ertem. Mi nem errol beszelunk.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
motoron nincs szukseg figyelni a gazkar nyitasi sebesseget. Tudtommal nem is figyeli.
Sot a rbw rendszerek inkabb lebutitottak a gazreakciot, tehat akarmilyen gyorsan huzod, keslekedik.
Meg a sportmotoroknal is furcsan viselkedik manapsag egy euro5 egy kezdetleges 90 es evek befecshez kepest.Nekem legutobbi elmenyem egy 23 as euro5 sportnakeddel, hogy ha vki tudja mit akar csinalni egy motoron, annak inkabb idegesitoek azok a dolgok, amivel ki akarjak javitani a vezetesi hibakat.
Kb mint a matrica a tukron, hogy a targyak hol vannak...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144838 üzenetére
Valoban, regebbi motorokon masodlagos fojtoszelep miatt, az ujabbakon pedig ride by wire miatt nem tudsz teljes gazt adni ilyen kis fordulaton.
3000 nel mar van kulonbseg wot es a kisebb fojtoszelepallas kozott, de nem sok. Ez alatt a fordulatszam alatt megkevesebb.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144832 üzenetére
A legaltalanosabb 100 loeros motorok a sor4 600 asok. Ezek 3000 es fordulaton ~20 loerot adnak le.
Egy 180 lovas sor4 ~26 loerot ad le
Nezzunk kevesebb hengereseket, amiket viszont sajnos nem lehet 3000 alatt hasznalni, javareszt, a rangatas miatt, de erosebbek szoktak lenni alacsonyabb fordulaton.
Dl1000~ 37 lo
1100 kobos monster 2 szelepes? Ilyen keves szeleppel az also fordulatszamtartomany lesz idealis gazcsere szempontjabol, tehat innentol 4 szelepeseket nem is nagyon neznek.
35 loero 3000 nel...Triumph 1200 rs 3 hengerrel ugyanigy 35-37 lo.
Barmi, ami 10 000 felett forog, keptelen 3000 nel ekkora nyomatekot produkalni, igy pedig loerot a gyari valtojaval, es szekunderattetelevel.
Mert egyszeruen vezethetetlen lenne, es a gazcserefolyamatok 10 000 kornyeken lesznek idealisak, hiszen ezert tud ennyit forogni.Az egyetlen motor, ami megkozeliti a 100 loerof 3000 fordulaton, az a triumph rocket III, 82 loerovel, de kevesebbet forog, mint 7000. Emelle 2300 ccm.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144813 üzenetére
Tehat ha tud motorozni, a topictol fuggetlenul joga van nem koherens dolgokat csinalni?
Mint mondjuk einstein-nel, egy bizonyos teruleten hatalmas skillje volt, ezert barmit el lehet hinni neki, mondjuk a pszichologia teruleten?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #144785 üzenetére
A hulyegyerekezeshez. En nagyon gyorsan befognam a pofamat ilyen oneletrajzzal.
"
Ebben az időszakban volt egy meghatározó pillanat, mikor nagyon sok minden eldőlt. 1997 szeptemberben volt egy balesetem. Akitől kaptam a motor, annál volt egy FZR 1000-es Yamaha – szerelgetett motorokat -, és összetalálkoztunk. Áradozott, hogy 260-nal ment a motorral! Én meg be voltam ájulva, mi van!!??? Te 260-nal mentél? Nekem ezt látni kell!! Egy lámpától indultunk, hogy majd elkerül, én meg érzem a gyorsulási különbséget. Elrajtoltunk, én meg vártam, hogy mindjárt eldurrant mellettem, de már az ötödiket kapcsoltam, és még semmi! Erre hátrafordultam, hogy hol van, előttem meg egy kisgyerek tolta át a bringáját a zebrán, én meg fékezés nélkül belerongyoltam! Az volt a szerencsénk – neki is meg nekem is -, hogy nem ült rajta, hanem tolta. Elkaptam a hátsó kerekét! Vagy 100 métert hemperegtem a betonon! Pólóban és szabadidő gatyában! A szemtanúk nem jöttek oda hozzám, mert azt gondolták, jó, ez meghalt! Szarrá törtem magam."[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #144697 üzenetére
Tehat az nem opcio hogy a manualban eliras van
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #144693 üzenetére
Ez nem krossz motor.
Km ben van megadva minden, nem uzemoraban. Ha annyira ki van hegyezve, h 500km kent szelephezagot kell nezni, akkor miert ilyen gyenge?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144675 üzenetére
Nem nezted be, a manual rossz.
Ez meg versenymotornal sem jellemzo, hogy 500kmnel szelephezag ellenorzes van. Ez egyszeruen el van irva.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144671 üzenetére
Valamit nagyon elneztel. Ilyen semmilyen motornal nincs.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #144662 üzenetére
— az Európai Parlament és a Tanács 2000. március 20-i
2000/7/EK irányelve (6) a motorkerékpárok és segéd-
motoros kerékpárok sebességmérőjérőlAmi egyebkent nemregiben hatalyat vesztette, az aktualisat nem kerestem ki, ez rajta volt a telefonomon. Aki kedvet erez, keresse meg.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144649 üzenetére
Minden jarmu sebessegmerojenek csalnia kell, ez eloiras. de ennyit biztosan nem. Meg van hatarozva az ertek, hogy mennyivel kell elterjen. Mindegy, h spiral vagy digitalis, kiveve h az analog ora miatt a spiral biztosan pontatlanabb, mint barmelyik digitalis
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144640 üzenetére
Mar hogyne oldott volna meg a vilagban.
Epp ezt irtottak ki az emberekbol, pont ez volt a cel, hogy mindenbe nyugodj szepen bele, ugysem tudsz semmit csinalni. Ez a nagyok dolga, amibe senkinek nincs beleszolasa. Ezert lehet barmit manapsag megcsinalni. Minden az utcan van.Ez a magatartas a donteshozoknak kedvez, mert teged kihagyva barmit megcsinalhatnak veled, es ebbe bele fogsz nyugodni, es a szuleidbe is ezt neveltek. Nulla reakcioval es kozonnyel annak kedvezel, ami most van. Ha ez jo, jogosnak erzed, akkor semmi tennivalo nincs termeszetesen.
Dellfanboy meg Csongi
Nem huznek parhuzamot mas megmozdulasokkal. (Kovid nagyon rossz pelda) osztrak rendszer- nincs bajom vele, nagyon jokat motoroztam Mariazellen majdnem elfogyott a terdkoptatom. A tanar tuntetesnel elhangzott, hogyha nekik engednek, masnap a tuzoltok jonnek, utana meg mindenki jon tartani a markat. Objektiven, politazals nelkul: Ez hatalomtechnikailag nem kivitelezheto ebben a rendszerben, barmiben engedni repedes lenne az eroben, de itt nem errol van szo.egy helyi kiskiralynak lett tele a toke a motorosokkal, mert mondjuk egy hangos kipufogos motor leelozte az audi a8 asban, amikor epp a titkarnoje kereste a kontaktlencsejet az oleben vezetes kozben, es kilottyent a kokainos redbull, mert nem szamitott ra, hogy van gyorsabb jarmu az ovenel. (Most talaltam ki, nehogy vki beharapja, csak a pelda kedveert) A kissrac esetehez pedig annyit, hogy a sasok nem legyeket esznek. A kisgyerek egy hulye. Egyertelmu. De most kb 5000 ember lett rauszitva es a rendorseg, ami aljas dolog, hamar te egy ekkora influenszer vagy, es te is ugyanilyen faszsagokat csinaltal fiatal korodban.
Azert biztos jon par telefon, felulrol, hogy polgarmester ur, mi ez a disznool visegradon?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem tudom, hogy kovetitek-e dodor szervezeset a visegradi helyzet miatt. En teljesen egyet ertek, h ki kell allni a motoros tarsadalomnak a jogaiert, de ez a legutolso video
ez mar nem teljesen errol szol. Nem tartozik a motorosok erdekei koze hogy egy fiatal hulyegyereket megalazzunk ilyen szinten (akkor is ha egy hulye), meg tulkepp felnyomjunk, ugy, hogy dodor fiatal koraban miert is halt meg majdnem motoron, amikor eleg sokaig korhazban volt? Mert pontosan ugyanilyen hulyegyerek volt, es ilyesmi dolgokat tett lakott teruleten belul is. Motorral.
Csupan azert, mert beszolt neki, valoszinuleg nem egy sulycsoportban levo srac, ilyen aljaskodasba atforgatni ezt az erdekkepviseletet es ezt felhasznalni, ez megint elment egy olyan iranyba, amit a rugalmatlan es agyatlan, mogorva ven faszok csinalnak altalaban. Mint a polgarmester visegradon. Pontosan ugyanez a faszkardozas.a kommenteknel latszik, hogy az emberek tobbsege tulkepp azt szereti, h valaki el van kuldve a krva anyjaba. Tok mindegy, h egy problema meg van-e oldva, a lenyeg, h valakit lattam, aki szarabbul jart, mint en. De legalabb jo napom lett.
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #144619 üzenetére
Nehany dolgot hozzatennek hatha segit. a 950 esbol nem mindegy melyiket veszi az ember, amennyiben hasznalt motorokrol beszelunk.
A regebbi 950 es bovdenes kuplungja nehezen adagolhato, nehez az urest is megtalalni. inkabb a hidraulikust kellene venni. A futomu 48mm es vastag belsocso atmero a triumph 41 hez kepest, 320 as tarcsa, a 310 es elleneben, ha jol lattam. A villavastagsag csak a rugalmassagban erezheto, pl fektavon centit tud elore-hatra mozogni az elso kerek merevsegtol fuggoen. testastretta 11° blokk van benne, nem sok baja szokott lenni, ami jellemzo az a benzinszintjelzo meghibasodasa. motorikusan stabil.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144614 üzenetére
Sztm kozuti motornal szamit. A kockazatot en is magasabbnak latom annal, hogy 2.3 kg miatt leegjen a motorom, ezert valszeg kiveszem belole.
Savas akkuba hiaba toltesz asvanyvizet, felhigitod vele a savat, ugyanolyan gyenge marad, mint a sav nelkul, ami kifolyt belole. Es amit a sav csinal a muanyaggal es aluval, az sem szep. Persze egy fokkal jobb, mintha egy alutócsa lenne beloleAz energia surusege nem annyival tobb, mivel az inditoarama ugyanaz, de nezd meg meg, hany Ah-as egy litium akku, es nezd meg az olom akkut. A litium sokkal kevesebb lesz. Pl egy 12Ah as olom helyett hasznalt 240 A inditoaramu litium 4Ah lesz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144611 üzenetére
Az uj motorok litiummal vannak szerelve olyan esetben, ha a suly szamit. Pl sportmotorok, vagy turaendurok. Itt még alu csavarokat is hasznalnak a sulycsokkentes erdekeben.
Milyen idointervallumrol beszelunk? A generator nem egesz pontosan ugyanaz, ha egy 30 evvel ezelotti motort hasonlitasz egy maihoz, de tizenpáreves tavlatban ugyanaz. kozel azonos teljesitmenyut talalsz, ha az egesz palettat nezed. Inkabb ez lenne a lenyeges sztm. Denso generator shindengen fesszabbal altalaban. Meg 30 evvel ezelott is van ilyen kombinacio. Az egyeniranyito mindig a fesszabbal egyutt van, gyarilag sosem mosfet. Tovabb birjak ilyen kornyezetben, mint barmely olom. 8+ ev. Mindegy, mennyire regi a toltorendszer. A kollegam vizkaros litiumot hasznal. Szetszedte az akkut, es kiszaritotta, majd hasznalta tovabb. ez kb 8 evel ezelott volt, meg mindig az van a motorjaban. A fonokom meg 3 x meritette tul, es nem gyujtotta ra a motort 6 ev alatt. Az egyetlen baj, ez a kiszamithatatlansag, hogy mikor lesz baj. Ha peldaul teljesitmenyt veszel ki belole. Lehet venni bt feszfigyelovel ellatott modellt belole, ezzel lathatod, mikor tolti tul a motorod toltorendszere. De ezzel nem huzod ki a meregfogat, amikor pl inditozol.
Nem masfel kilo, inkabb 2.5 kg kulonbseg. Ennyire olcson ennyi kilot nem nagyon tudsz sporolni egy motoron. Nem sokkal dragabbak, mint a gyari, felitatottsavas akkuk.
ha 2.5 kiloval kevesebb van az ules alatt, az hatassal van a vezethetosegre. Nem ez a sulycsokkentes egyetlen eleme, sok kicsi sokra megy, ha igy nezed, mindenhol sporolsz valamit, a vegere egy tisztesseges sulymegtakaritas jon ki.
Mar hogy ne szamitana.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144605 üzenetére
Motorakku nem futi magat. Ezert telen mielott inditana az ember, a fenyszorot be kell kapcsolni 1 percre, majd csak ezutan lehet inditani. Ez is elo van irva litium akkunal.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144602 üzenetére
Ha ez van beleirva, akkor el van irva. Ha nyaron ennyivel toltesz egy olomakkut, az fel fog fujodni, es kiforr a sav.
A kisulest jobban toleralja, mint egy olom, sokkal hosszabb szokott lenni az elettartama (amennyiben nem eg el)Nem kell nyomni a litiumot, nem is nyomjak. de sokkal konyebb, mint az olomakku.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144600 üzenetére
Ezt nem vittattam.
A litiumot vedi altalaban elektronika, tehat addig, amig az mukodik, a litiumnak nem szokott baja lenni. Amennyiben nem mukodik, kigyullad, Az olom egyszeruen felfujodik, vagy a sav kijon belole. Amikor igenybe van veve a litium, akkor is bajok tudnak lenni, tehat inditozasnal jellemzo.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144598 üzenetére
Minden motor fesszabja 14.4 ig egeszseges, efelett gazkepzodes lesz az olomakkuban is, tehat tonkre fogja azt is tenni. Ezert 14.4V a hatar. Efelett nem mukodik jol a feszultsegszabalyzo. 15V tul sok. Barmi, ami 14.4 felett van, tul sok.
Efelett es ez alatt is csak a smart toltes rendszerek toltenek, mert minden homersekletben es toltottsegi allapotban mas feszultsegen kellene tolteni az akkut.
De ezek a rendszerek csak autokban vannak.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144590 üzenetére
Az osszesben van elektronika, amit motorba szannak.
De sokszor toltes nelkul is elkezd elegni. Nem feltetlen a toltessel van baj.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Elgondolkodtam, hogy kiveszem a litium akkut az r1 bol, mert eddig videon lattam mit csinal, de most a valo eletben is szembejott.
Jott ma egy ficko egy s4rs-el, akinek utkozben elkezdett egni a litium akku. Nagy szerencse, h a monsternek gyorszáras tankrogzitese van, azonnal felreallt, es felemelte a tankot, igy nem gyulladt ki a motor, es egett porra. A kezein igy is egesi serulesek lettek, de nagyon szerencsesen meguszta, keves anyagi karral.
En mire az ulest leveszem 2 imbusz csavarral, mar reg leegett minden.Ennyi maradt a delo akkubol.
Ha nem a motor toltott tul, akkor ez akku hiba, a napokban meglatjuk[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144565 üzenetére
Ez a loero adat megint olyan dolog, hogy egy kevesebbhengeres kevesebb loerovel fog rendelkezni, de erosebb lesz alacsony fordulaton, mint a loeroben nagyobb motorok. Ugyhogy csak a loerot nem erdemes nezni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144562 üzenetére
6. ban sem ennyire keveset forog. 131.7 nel forog 6500 at.
Szoval 1500 nal nyektetni valamit, annak nincs inkabb realitasa. Vagy ott, ahol erzed, hogy remeg a motor, es rangat, annyira alacsony a fordulat. Ott nincs ertelme egy jarmuvet hasznalni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144553 üzenetére
Ez leginkabb sebessegi fokozat fuggo, mert nagyon nem mindegy, melyikben van az ember. most raneztem egy korai cbf 600 fokozathoz tartozo gps sebessegertekekre.
1500 nal 1 ben 11.3 km/h 2 ben 16 km/h
2500 nal 18.8- 26.7 km/hNem tudok elkepzelni olyan korforgalmat, ahol 18.8 km/h val mennek. 26.7 is necces. Vagy 3-4-5-6. sebessegi fokozatban hasznaljatok 1500 fordulaton?
Legutoljara 6. ban probaltam egy z 1000- t 1500 fordulatrol mindenfele rangatas nelkul kigyorsitott. Gyenge volt, mint a szar, es itt ember nem hasznalja, csak kivancsi voltam ra.Szoval ezek nem is azert furcsa fordulatszamok, mert itt a motor nem mukodik jol, hanem mert igy nem eletszeru hasznalni egy motort.
Egyertelmu, hogy a motor itt rettenetesen gyenge, sebessegfokoztattol fuggoen. 1 ben talan nem veszes.
Mar az ujabb sv650, ami egy v2, az sem rangat 1500 fordulattol, pedig annak szabadna. 3000 kornyeke mar nem tul alacsony fordulatszam.De itt tobb dolog is furcsa. Miert hasznal vki egy kis sor4 et 1500 nal egyaltalan. A gazreakcio motorfek utan akkor szokott keslekedni, es durrogni a kipufogoba, vagy bizonytalan lenni, ha egy kis membran nem mukodik altalaban a mikuni karbikon, ami azert felelos, hogy motorfeken eldusitsa a kevereket, es amit vakuum vezerel. Fogalmam sincs nalatok milyen karbi van rajta, csak egy lehetoseget mondtam.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144543 üzenetére
Ha tul alacsony fokozatban hagyod, termeszetesen nehezen porog fel, de nem kellene kihagynia utemet.
Ezert irtam, h lehet a problema van rosszul leirva, tehat forumos okossagok miatt ne kezdd el szetszedni a motort, mert lehet rosszul irjatok le eleve a jelenseget. en meg sosem megyek semmilyen korforgalomban olyan fokozattal, ahonnan nem lehet gyorsan felgyorsitani, tehat ilyen problemakkal vannak emberek, akik sosem talalkoznak.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #144537 üzenetére
Egyszeru. Sarga--> tankolsz. Kesz. Miert kell tulbonyolitani?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144536 üzenetére
Az elso reszet nem ertem a hsznek, de ne ezzel foglalkozzunk.
Ertem. megint osszekevertuk a szinkront es az injektort, bar a multkor magyaraztam el, mi a kulonbseg a ketto kozott. Az injektor nem volt ellenorizve. A fojtoszelepszinkron lett beallitva.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #144533 üzenetére
Mi lenne, ha akkor teletankolnad, amikor vilagit a sarga?
Nekem ez, a motorgyartok altal kifejlesztett titkos feature bevalt. Van amikor en is elkezdek szamolgatni, de az csak akkor, ha nem egyedul motorozok, mert akkor el tudunk menni benzinert es egy kukabol kivett teletankolt literes petpalackkal vissza tudom szallitatni magam a benzinnel a lerohadt motoromig, ahogy az legutoljara is tortent.Hasznaljuk ki, h nem afrikaban motorozunk ahol szatyorban aruljak a benzint 100 km kent.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144532 üzenetére
Nem a szerelore irtam, hanem a te reakciodra, hogy a hiba, amin lamentalunk, az vkinek a finnyaskodasa.
Az injektorokat hogyan lehet ellenorizni? Kiszereled, berakod egy erre kialakitott injektor tesztelobe, megnezed hogy milyen a szoraskepe, mekkora elteres van szallitasi teljesitmenyben, visszaszereled.
Valahogynaz az erzesem, nem ez tortent.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144527 üzenetére
Az injektorokat hogyan nezte meg?
Sztm ne keverjuk a finnyaskodast a tapasztalatlansaggal.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144524 üzenetére
Dadognia egy screamer sor4 nek nem szabad semmilyen fordulaton. 2500-3000 nel plane nem. Egy screamer sor4 1500 fordulattol kihuzza magát, dadogas nelkul.
Az, hogy rangat, teljesen mas dolog, vagy tehervaltasnal alacsony fordulaton rosszul viselkedik, de gazt raadva nem szabad rangatnia, es alacsony fordulatnal is teljesen finoman utemkihagyas nelkul emelkednie kell a fordulatnak. Ha rangat, ott valami nem jo.Es kerdes, hogy nektek mi a rangatas.
Lehet eleve a problema nincs jol korulirva, megfogalmazva.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #144495 üzenetére
Minel kozelebbrol, lehetoleg ne kinabol rendeld meg a legkisebb apro szart is, mert azt a sok apro szart kamionra rakjak, ami az A8 ason fog kikotni, ami miatt dugo lesz, es nekem a dugoban kell allnom emiatt. Emellett ne beszeljunk arrol, hnem az unios gazdasagot tamogatod, hatalmas co2 kibocsajtassal kezenfogva, egy darab szőtt nejlonert, amit atutaztatnak a fold masik felerol, holott nejlonunk nekunk is van nem keves.
Nezz alternativ megoldast. Peldaul jofogason hasznaltat keress, vagy kerdezd meg a topicban, hogy van-e valakinek feleslegesse valt sisakzsakja, pl valaki, akinek igy is van 4 bukosisakja, amibol kettot mar kidobott, a zsak meg ott porosodik, es azt is ki fogja vagni lassan, amibol szemet lesz.
Most, hogy feltettem helyetted a kerdest, valaszolok is ra. Nekem van. Ingyen a tied lehet, ha nem zavar, hogy hjc van rairva, vagy suomy, vagy shoei.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144493 üzenetére
Nemtom, en valahogy ducati v4 szkeptikus vagyok, akarhogy is megy. Utcara nem vennek pani v4 et se, meg tulkep barmit, ami ezt a v4 es blokkot tartalmazza. Nyers, meg raz, meg hangos. Es ami sztm parasztvakitas, hogy a nyomatekgorbe szar. Valszeg direkt. Tehat 10 000 tol van egy oriasi hegymenet a gorbeben. Ami beztossan jot tesz, ha epp kigyorsitasz egy kanyarbol. Allitolag ezt igenylik a ducati rajongok . Palyara kivalo lenne, meg ott nem erdekel mit csinal 4000 fordulatnal, de utcan nekem tul hangos gyari dobbal, es problemas kezelni a kuplungot. Es a blipper sem mukodik jol. A fek tokeletes es a futomu. Jot lehet vele menni, de egyszeruen nem vennek ilyet, mert ezek az aprosagok zavarnak.
Az a husky sztm nagyon ott van, kinezetben is. Ugy hallottam a blipper is sokkal jobban mukodik a huskynal es a ktm nel is. Kar hogy sportmotoros mokus vagyok, es elobb vennek 2 oreg sportmotort abbol a penzbol, amibol ezeket a turaendurokat aruljak.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144488 üzenetére
A megnyugvashoz ott a viffer, az egy igazi nyugger motor egy jo r1 hez kepest.
Hat nem eppen kozutbarat, vagyis szerpentinen de. inkabb nem jogositvanybarat, mert jo hegyi uton nagyon jot lehet veluk motorozni, anelkul, hogy egyfolytaban nyelezned.
Meghat az ezres sport?... nemreg kertem el az uj streetfighter v4s-t probavezetesre. Naked bike, 208 loval az se vmi jogositvanybarat. De nagyon jo vezetni, a terdem lent volt a kanyarokban es a 200/60 as hatsogumin van fel centi majrecsik . Es ez egy naked bike. Egy japan naked bike ilyenkor mar szikrazik minden kanyarban.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144479 üzenetére
Aha, a generatorleegetos evjarat, ahol az egyik tekercs egy menettel kevesebb.
Kisse nagy valtas a mostani ehhez kepest
Nem jott be a superbike eleterzes?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144476 üzenetére
Milyen R1 et adtal el? Melyik evjarat?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144457 üzenetére
De ez mar tudja tukrozni a mobilt, nem? Ra kell rakni a mobilt egyaltalan?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #144450 üzenetére
Mit jelent az, hogy szakadozik?
Kiforgatod, elengeded a gazt. A fordulat esik. Ranyitod a gazt, 2500 fordulaton es rangat a motor?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #144448 üzenetére
Jo kerdes, de ennyi informaciobol, forumon keresztul nem fogjuk tudni megmondani.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #144438 üzenetére
Ezen a motoron meg a jövő hét is rajta van. Hsztkrva
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144423 üzenetére
Shiver.
Elol kisse puha, de nagyonjo fek, 3 mód, alul tol. Nagyon jol motorozhato.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Dodoros erdekkepviseletre ment vki visegrad fele?
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #144408 üzenetére
Ha raulsz egy manapsag jonak mondott sportturara, es ugyanakkora feket huzol, mint a viffernek, akkor azonnal beleharapsz a plexibe. Egy modernebb motornal nem erzed azt a himbilimbit kanyaroknal, vagy szitalast nagy sebessegnel. Ha ennyire igenytelen minden, akkor a fek sosem kopik el, sem a fektarcsa. A futomu meg rossz uton sem vag hatba. Valamit valamiert termeszetesen.
ettol en meg szeretem birtokolni, csak en nem tudok megfeledkezni arrol, hogy manapsag milyenek a motorok. ha benezel a markahoz tartozo kisegyhazhoz, barmelyik markacsopiba, ott termeszetesen ez a vilag legjobb motorja.
A szelvedelme jobb egy szupersportmotornak, mivel a kormany helyzete miatt ott lejjebb van a felsotested. Ezt is erdekesnek talalom. Es azok a nyikorgo baszok, hogy a plexi belsejet is teleraktak takaro idomokkal, amik egyfolytaban nyígnak. a kvarcora... kiborit. Ha a 90 es eveket kellene egy targyban megjeleniteni vhogy, az valoszinuleg a kvarcora lenne.
A blokkja az jo. Mondjuk en azzal a tervvel vettem, hogy atepitsem, normalis futomu-fek, es 90 es evek retro fenyezese. Rc30 vagy rc45 replikanak.
Erdekes, hogy ugyanabbol az evbol valo a ducatim. mindig kivancsi voltam a kulonbsegre, hogy akkoriban hogyan kepzeltek el a motorozast a ket gyartonal. Orulok, hogy mindkettot lehetosegem van kiprobalni. A vfr kremes a ducati szarazkuplungos blokkjahoz kepest. Az a 944 kobos v2- es egy nyers szar ahhoz a v4 hez kepest, hangban legalabbis a szarazkuplung miatt. A tobbit (vibracio) a v2 hengerelrendezes rovasara irnam, ezzel nem lehet mit csinalni. Tehat hogy 4000 nel simul teljesen ki, stb. A gazt nagyon finoman tudja a v2 is venni, a befecs tokeletesen tud mukodni, de valahogy nem jut az ember eszebe egy 90 es evek fejlesztese, inkabb 1960-70. Az a hemiszferikus egester, hatalmas 2 db szeleppel. Ennek ellenere 10 ezret elforog a desmo vezerles miatt. Kulonben sztm tul nehezek lennenek azok a hatalmas vasszelepek.
Ha vmi ennyire szar, arra mondjak a tesztekben, hogy ferfias. Ha valami annyira jol mukodik, mint az a v4, arra meg azt, hogy unalmas. Sosem ertettem ezt a tulzast.
De. Hogy lehet, hogy nem er le a kozepsztender sosem az olaszon? Es usd villa van rajta, 320 as tarcsakkal, brembokkal, az akkori superbike-on levo fekekkel, minden fele allithato futomuvel. Emelle befecskendezeses. 90 es evek kozepen. Ha vettel egy sportdobot, ahhoz adtak egy masik epromot, amit beraktal a vezerlobe, es kesz a tuning. Az eleg menő.
Megneztem volna a ket motor kozotti arkulonbseget akkoriban, mert ha a ducati duplaannyiba kerult akkoriban, akkor nem biztos, hogy a legjobb valasztas ar/ertek aranyban. Mindegyik mashogy szar, vagy mindegyik maskepp szeretheto.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144396 üzenetére
Azert nincs, mert plusz koltseg lenne raszerelni a motorra, az olajfurdo miatt a tomitest megoldani is plusz koltseg lenne, osszeszerelesben megegy lepes, es megegy letomitendo dolog, amibol olaj folyhat, emelle a kenoanyag tovabbi hajtasi veszteseget okozna.
Lancfeszesseg beallitasa problemas lenne, sima éves szervizeles idoigenyesebb ezaltal dragabb lenne, amit az ugyfelnek kellene kifizetnie olyan versenytarsakkal szemben, ahol ez a koltseg nem jelenik meg.
Emelle nem menne el sokkal tobbet a lanc bizonyos loero felett.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144392 üzenetére
Nekem szabad szaroznom, mivel nekem is van.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #144389 üzenetére
Nem. abban mar a masodik generator van, es a harmadik benzinpumpa
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144387 üzenetére
Sosem ertettem ezt a fajta osszehasonlitast. Ertem, h frusztralt vagy, de a vfr egy rakas szar ahhoz a motorhoz kepest. Es ha veszel uj motort, az ilyen. Gariba ki lesz cserelve, es akkor jo lesz. Ez ilyen.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144380 üzenetére
Dob hibakodot, de nem P (powertrain), ezert ez nem jelenik meg a muszerfalon valszeg. Az index es feklampa sem szokott, csak kiolvasasnal latszik.
Ha pedig egy bizti ment ki, az valamitol kiment. Az hiba nelkul nem vagja le a biztositekot se, tehat az sem epp megoldas, ha bizti ki van cserelve altalaban.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144359 üzenetére
10 db os kiszereles csak a magyar webshopban letezik. (Bemehetsz markaszalonba, es darabonkent rendelheted, ha mas ut nincs)
Darabonken vasarolhato, ilyen mennyisegi megkoteseket csak ennel a magyar webshopnal lattam, semmilyen mas oem alkatreszshopban nincs ez a fszsag. Raadasul meg dragabb is, mint egy barmelyik oem shop. Pl az msp.eu olcsobb.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- World of Tanks - MMO
- Windows 11
- Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest