- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
- Rák
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
Aktív témák
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3359 üzenetére
divatmotoros
-
válasz
stargazer #3392 üzenetére
Ennyi pénzért öhlins kormánytelós, hibátlan, karboncuccos, titándobos, fullrendszeres 954rr-t kapsz.
Ennyi pénzért 1000rr-t kapsz
Harmada ennyiért vehetsz idomsérültet ezek közül...
Negyede ennyiért kapsz 600as-t is töröttet, ugyanannyit ráköltesz, és király motorod van.Ne röhögtess már... 500ccm-es egyhengeres pikkpakk szétrázza magát, annak már a 60ezer km is a becsületére válik.
-
net84
őstag
válasz
Topiccsendőr #3394 üzenetére
nem, melléfordult az autó, és eldölt a motor, illetve valsz pár métert csúszott, mert a bal oldala karcolódott, illetve a kormányvég és a kuplungkar darálódott le
a szerelővel mindenképpen átnézetem még1szer, mielött fixen döntenék...
-
stargazer
senior tag
sztetek megérhet 2.100.000-et egy Gilera Fuoco 500 cm3-es egyhengeres összehasonlítva azzal hogy ennyi pénzért mi minden mást lehet venni? azért ez rengteg pénz! sornégyes 600-as új Hornetet lehet kapni ennyiért már ABS-szel, sőt az olcsóbb!!! objektíven összehasonlítva érhet ennyit sztetek ez a robogó? valszeg nem ugye? és ha ténylegesen kimondottan sokkal biztonságosabb lenne ez miatt a spéci első futómű miatt?
mik a különbségek? segítsetek összehasonlítani!
emez 1hengeres, amaz 4, önmagában mik az alapvető különbségek mondjuk egy kb ugyanolyan cm3-is 1hengeres és egy 4hengeres közt? mondjuk oké hogy ez kb. fele olyan erős, de élettartamra vagy megbízhatóságra, vagy fenntartási ktg-re, vagy szervízktg-re vagy ilyesmikre való tekintettel?
emezen van egy spéci első futómű, amit igazábol nehéz megitélni hogy ténylegesen mennyire hasznos.
-
net84
őstag
Kis help kellene nekem...talán ti jobban ismeritek a használt motor árakat, én most még viszonyítási alapot sem találtam az alábbi típushoz:
Rieju RR 50 (vagy RRX 50 - ez az új típusjelölése)
2005. nyarán vették, kb. 2000km van bent, rendszeresen szervízelt, szervízkönyves.
Előtörténete: nyáron elkaszálta egy autó, a márkaszervíz rakta össze, bal oldala sérült, idomokat cserélték. A szervízbe láttam szétszedve, a szerelő és a cég tulaja is ismerős, tehát most javítva semmi gondja nincs.
Jelenleg is náluk van bizományos értékesítés céljából, én meg megvenném, csak kérdéses, hogy megéri-e.
Jelenleg 350.000-re tartják, 450.000-ről indult.
Ennyiért megéri? Illetve szerintetek lehetek annyira pofátlan, hogy megpróbálok belealkudni az árba 2 SM gumit?Ja! és mégvalami: ezeken nem zárható tanksapka van. Zárhatóvá lehet valahogyan tenni?
-
Flashback
addikt
Na ha lenne majd tavaszkezdéskor túra? Jönnétek?
-
Flashback
addikt
-
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
válasz
zsoltee10 #3377 üzenetére
Jó neked, igazából irigyellek. Én sajnálom azt a pénzt, hogy felmegyek pályán, halál unalom, csak feleslegesen fogy a benzin, a gumim, a blokk...semmi élvezet pályán menni. Aztán más tészta, hogy megérheti egy jó karikáért a hegyekben, csak nekem arra pálya se visz.
Ha már itt tartunk romániában a hegyekben jó utak lehetnek? Mert az nekem egy köpés és ott aztán van hegy dögivel.Flashback: az a baj, hogy akik ott laknak, senkinek sincs zárt garázsa, mármint a haveroknak. Utcán meg fene meri kint hagyni. Egyébként szállásom lenne,a 250es hornetes haveromnak van lakása (a mocsok).
Arra viszont már sokszor gondoltam, hogy teherlifttel felvinni az X-edik emeletre és szobába lerakni. Most kedvesemék vettek Szegeden egy lakást egy 16 emeletes épületben és ilyen hosszúkás a teherlift. Beférne, csak odáig nem tudom felvinni, mert megint leérne a kipuff alja mint múltkor...akkor is behorpadt 3 kiömlő, én balf@sz.dabadab: zsír lehet neked. Kár, hogy még csak kölcsön se tudok kérni senkitől se endurot se crosst, se supermotot, pedig biztos más élvezet. És aaaannyira kipróbálnám!
-
dabadab
titán
Hehe, masfel eve en is mentem hoban, az egyik izgalmas pillanat az volt, amikor belehajtottam egy arokba (nem latszott, a ho teljesen elfedte), aztan ashattam ki a gepet. Minuszok volta, de rendesen megizzadtam a vegere (es tobbszor is elatkoztam a gyartok szuklatokuroseget, amiert a motorokbol kisporoljak a rukvercet)
-
Flashback
addikt
OFF
[link] -
ALI_G
veterán
szerintem amúgy zsír cross motorral csapatni hóban, bár még nem tudtam kipróbálni. Bárcsak vehetnék egy 125-ös crosst a hornet mellé a téli napokra. Ezt már tavaly is kitaláltam.
-
tildy
nagyúr
-
Flashback
addikt
Tényleg nem szervezünk valami szezonnyitó túrát?
-
Flashback
addikt
Itt 40K-ért egy telek, most szórja az önkormányzat mert kell a pénz! Ha érdekel írj pm-et.
Amúgy elmotorozhatnánk erre a kövi szezonban!
MOD: OFF
-
válasz
Topiccsendőr #3362 üzenetére
Az szerintem sem normális, hogy ivóvízzel mossuk az autót, meg a motort (én talajvízzel xD )
btw, japánéknál a kézmosóvíz folyik a budiba, azzal öblítenek, a fürdővízzel meg ruhát mosnak, és semmi bajuk nincs tőle... Fura nem?Jót motoroztunk ma. Igaz még reggel fél 10kor azt hittem ráfagyok a motorra, de nagyon jó volt. Teljesen hibátlan idő lett délre, és új sebességcsúcsot döntöttem a 400assal. Délután meg kivonattam a forgalomból, aztán lemostam, és jön az éves karbantartás
Nektek? -
Topiccsendőr
addikt
jajj, most néztem egy doksifilmet a jappánokról, hát azzzt a népet bazz. A fürdővizüket elrakják, és abban mossák ki a ruhákat, majd azzal öblítik le a vécét. És 24 ből 26 órát dolgoznak... ööö, a munkával eltöltött idő bemutatása egy kicsit propaganda szagúnak tűnt. Mindenesetre ez lesz a jövőben az irányvonal.
-
válasz
Topiccsendőr #3359 üzenetére
Ültess fát. Évente 10-et. Bokor, tuja, faág nem ér.
mod: Flash, hol?
-
válasz
Topiccsendőr #3356 üzenetére
Én ezt mind értem.
Csak azt nem, hogyha valami sokkal kártékonyabb, akkor miért nem elsőként azt regulázzák meg? Tiszta magyarország. Itt is a kisebbet cseszegetik, nem azt, aki az igazán nagy kárt okozza. Rohadt nagy értelme van az újabb motoroknak is. Mármint a belsőégésűeknek. Így jobb, meg úgy jobb, meg így nyom ki kevesebbet, meg úgy tisztább, közben meg a kasztni elhízása miatt többet eszik, mint azelőtt.
Beszélhetnek nekem itt az új, tisztább autókról a régiekkel szemben. Régen 5 ember ült egy kétüteműben, ma ugyanaz az 5 ember 5 külön autóban ül. Melyik a károsabb? Egy kétütemű, vagy 5db négyütemű? Komolyan mondom, annyira megvezethetőek az emberek... ha nem így lennék nevelve, régesrégen lehúzkodtam volna a sok ostobát. Jájj...Volt itt valahol egy írás. Minek környezetvédjek? Az nagyon jó volt. Minek kapcsoljam le a gépet spórolni, ha közben 20 új szerverparkot helyeznek üzembe, ami húszezerszer annyi áramot eszik, mint az én gépem. találtsüllyedt...
Na mindegy, nagyon elmentünk a témától.
Nagyon meg fogjuk még ezt sz*/ni, nem adok 20 évet. Inkább 15öt. Akkor lesz majd fejvakarás. Asszem veszek egy telket valahol a Szaharában, ott talán nem fogok megfagyni...
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Azért kell az a norma... Mert az emberek rosszabbak az állatoknál.
Nem kell ecsetelnem, hogy a naaaagy dugók azért vannak, mert a naaaagy autókban egy kis ember ül, aki a vécére azért nem autóval megy, mert drága új válaszfalat csinálni.
Nagyjából ennyi. Meg hogy én bármely embertársamra egy szöget sem bíznék, mert biztos azzal is kárt tenne valamiben, mert egy balfsz ez összes, velem együtvéve -
válasz
[lAyCsI] #3348 üzenetére
Rohadjon rájuk a normájuk... Hajókra miért nincs norma? Egy konténerszállító mire elér japánból amerikába annyi naftát eszik meg, amivel 100kocsi 100szor mehetné körbe a Földet. Repülőkre miért nincs norma? Pedig azok közvetlenül az ózonra köpik a kormot, esélye nincs a fáknak, hogy megszűrje.
Mindig felhúzom magam, amikor ezekkel a normákkal jönnek... -
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #3345 üzenetére
egy hengerhez egyelore szigoruan karbi, a tobbihez mehet az injektor
-
Topiccsendőr
addikt
hááát.
Ezt nem írom alá.Injektor rulez. A környezetvédelmi előírások cseszték agyon általában az új vasaknak a karakterisztikáját, ami a karbisoknál elég lazán vehető kérdés.
Ja de a megavicc, hogy a mostani szupersportgépek egy bizonyos fokozat alatt le sem adják a max teljesítményüket. A károsanyagkibocsátás miatt. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3341 üzenetére
ja. mint a mostani.
-
válasz
Topiccsendőr #3330 üzenetére
Aha
Egy jól beállított karbi szerintem jobb mint az injektor.
Ott van példának okáért a sokat emlegetett 1100xx. Amíg karbis volt, érezhetően erősebb volt, kevesebbet evett, és többet ment. Átrakták injektorra, gyengébb lett, többet eszik, és kisebb a végsebessége is. Hidegindítást lehet javítani jó gyertyával, ez segít az alapjáratnak is. Mondjuk nekem igazából komoly tapasztalatom csak az enyémmel van, de ennek pár hülye gondon kívűl nincs baja. (komoly gond: nem megy a hűtőventi, át kell kötni kapcsolósra. meg néha elmegy a gyújtás, de valszeg azért, mert szarakodik a gyújtáskapcsoló.élt 14 évet
)
Flash:
Az ez utánit nézzed. Mármint a következ szériát. Jobb, erősebb, szebb. Alig drágább. -
Flashback
addikt
Betyár
-
Flashback
addikt
-
#25954560
törölt tag
-
Flashback
addikt
Nekem ez a 600RR a szívem vágya csakhát még alaphangon is 1.2-1.5 milla...
-
Flashback
addikt
Suzuki RF900 az milyen, látott már valaki olyat?
Az olasz motorok tényleg nem jók? -
Levi123
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3324 üzenetére
Hiába.. üthettük azt akárhogy
-
Topiccsendőr
addikt
aranyközépút.
Én azért örvendetesnek tartom az injektort, olyan furcsa, hogy nem kell gázt húznom, csak a start gombot nyomnom... A karbis vasak érzékenységével meg tele volt már a tököm, dugóban, melegben bedúsult, sokat kapott, fulladozott. Vááá, mennyit cseszekedtem a ZXR meg az R6 karbijával... nem szép emlékek. -
válasz
#25954560 #3325 üzenetére
Ez hasonlít pl a tv-khez is. Amíg túl volt tervezve minden, addig 20-30 évig hibátlanul mentek. Nekem is van egy 24éves ITT tévém, egyszer kellett benne 4 kondit cserélni. Szomszédék vettek egy új samsungot, már cserélték nekik.
Sajnos ez van. Bonyolult dolog. Minnél inkább a haszonszerzés, minnél inkább a többi gyárral való prospektus-harc, minnél inkább a csili-vili a fő szempont, annál szarabbak lesznek a végtermékek. Én is hiába mondom azt, hogy amiben van anyag az tovább működik, mindig lehurrognak, mert majd az új technika megmutatja. Hát, sokszor nem jön össze.Ezt a fene nagy súlycsökkentést sem értem. Faragjuk a motort, lassan már oldaltámasz sem lesz, és úgy kell majd leparkolni, mint a biciklivel (hátsó kerék neki a falnak), járjunk sokat szervízbe, mert abból él a kereskedés...
Akkoris a legszebb 600rr a második generációs, fekete-piros 954rr festéssel. 8) Rohadtul utálom a néköd bájkokat, mert nagy sebességnél hidegben fázik az ember rajta. Nincs ami eltolja a szelet...
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3326 üzenetére
nem csak a bonyolultsagra gondolok, hanem a tulzott anyagtakarekossagra is. en hosszutavra szeretnek motort, nem 30k km-re (2 ev).
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3322 üzenetére
viszont a hajtomu elettartama valoszinuleg meg jobban lerovidul a sok-sok takarekoskodassal:
- kevesebb anyag
- nagyobb hoterheles
- szelsosegesebb korulmenyekraadasul ha vmit ennyire kioptimalizalnak es egyre nagyobb kovetelmenyeknek megfelelo anyagokat hasznalnak, akkor eleinte nohet a meghibasodasok aranya is.
szoval nalam vegyes a kep az uj cibererol. tetszik, biztos rettenetesen jol megy, viszont feltem a megbizhatosagat es az elettartamat.
ujban ezt meg nem vennem meg, ha ennyit ujitottak rajta, mert kiderulhet vmi betegseg, amit jovore javitanak csak ki. sok-sok km-rel meg szinten nem vennem meg, mert nemtudni mennyit bir ki, de sztem ma mar elmaradnak a 100k-tol boven.(az a hatso lampa meg ott marha jo. huvos reggeleken a kipufogobol permetezo lecsapodott para gondolom szepen osszekoszolja majd
)
az eleje viszont szemelyes kedvencem, mert kicsit hasonlit a vtr-re, marpedig annak az eleje nalam sokaig kedvenc volt.
-
Levi123
senior tag
Na jól megjártátok...
Egyébként erről a rendőrt kell hívni, tanú stb stb...
jó duma de semmit nem fizetnek legalábbis tesóméknak nem fizettek semmit amikor az autó kereke kapott egyet felni is tropa, meg a gumi is vászonszakadásos lett..
Lefényképezték, rendőr tanú stb. és semmit nem fizetett. Pedig a kátyú az kb 20-25 cm mély volt és olyan 70 cm széles.. Mondanom se kell, hogy 60-as tábla kitéve. Rendőr rögtön: miért nem 60-al ment? Pedig nem ment annyival mert egy IFA (Ideiglenes Forgalmi Akadály) -t követett -
Topiccsendőr
addikt
"ami hasznos, az egyszersmind szép is" Mondották az ókori görögök.
Ugyanez a helyzet ezzel is. Nekem nagyon tetszik így. Semmi kamu. Minden a cél érdekében. Egyébként kezdek rájönni, hogy miért néz ki így az oldalidom. Valószínű a hűtő melegét teljesen elvezetik a hengerek felől, akárcsak a leömlők által termelt hőt is. Így elképzelhető, hogy kisebb hűtőt tudnak berakni, ami megintcsak súlytakarékosság. Nagyon okosan van ez kitalálva. -
Flashback
addikt
válasz
Topiccsendőr #3318 üzenetére
Furcsa volt, mert szinte semmit nem írt arról hogy-hogy motorozott vele...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3318 üzenetére
naaa, azért azt is írta, hogy alul-középen is kellően nyomatékos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Flashback #3239 üzenetére
Most én vagyok a hülye, vagy ez az ember egy métert nem ment ezzel a motorral???
Leírja, hogy hogy néz ki, meg milyen gumik vannak rajta, meg hogy ez a legjobb?
Felment a Honda.com-ra letöltötte a képeket aztán írt egy cikket?
Hogyan viselkedik a gép, vagy valami???
Áhh. Egyik oldalról a másikra játszi könnyedséggel lehet dönteni. Ezt tulajdonképpen 1980-as 250-esektől az 2005-ös 1000 köbcentis gépekre sablonként illeszthető sóder, szériatartozék.
Aki ilyen cikket ír, az kérem a cikk helyére linkelje a Honda.com Hi-Res Press fotóit, és én majd jól megnézem magamnak, hogy hogy néz ki, mi nem tetszik nekem rajta, és végül megnézem a gyári adatokat. Méghogy 155 kiló... Persze, úgy hogy nincs benne semmi ami folyékony.
Áhh. csak felrántom magam ezeken a dilettánsokon. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #3290 üzenetére
Tényleg képeket küldjél a mociról,én is a héten viszem fel Kecskemétre,olajcsere,nyomatékállítás,mert most úgy lötték be mint egy kétütemüt,alacsony fordulaton nincs akkora erő.
Péntekre szóltam az igazgatónak hogy jöjjön és nézzük meg milyen beállítások vannak,most egy olyant akarok kipróbálni hogy 2000-3000-között is már nagyon nagy nyomatékot adjon le! -
stargazer
senior tag
válasz
Gaboman #3311 üzenetére
azt nem tudom mi...
sztem csak idő kérdése és ki fog jönni az a verzió ahol a hátsó kerekek is ugyanilyen módszerrel fognak működni. na az lesz igazán kisautó. de nekem az is tuti bejönne. igazábol ha ettől nagyságrendekkel biztonságosabb lehet a "motorozás", akkor miért ne, sőt!
nekem az élmény-gépjárművezetés címszó alatt a következőkre van szükségem: legyen valamennyire nyitott a jármű (minnél nyitottabb annál jobb), tehát már a tetőablakos kocsi is egy lépés ebbe az irányba, egy kabrió a következő lépés, nekem az lenne az igazi csak az mocskosdrága, így jön a motor, ami árban sokkal jobban megfizethető és megkapom a szabadságot, a természettel, a környezettel való direktebb kontaktust. nekem nem annyira a döntögetés meg a gyorsulás. na jó a gyorsulás egy picit, meg a sebesség is egy picit, de a józan ész fontosabb meg a sebességkorlátozások. és ezt komolyan mondom. tehát én ezért szeretnék igazábol motort, vagy valami motorszerűt. mivel ez valamennyire rokon a quadokkal kinézetre meg enyhe terepalkalmasságával, ezért nekem tökéletes, tökéletes azért is mert nincs az nagy felesleges otromba burkolat a kormányon ami a nagyrobogóknál jellemző, azt utálom. és hát állítólag rendkívül stabil, stabilan lehet vele kanyarodni meg ha blokkolsz és megcsúszol akkor nincs fekvés, vagy legalábbis sokkal kisebb valószínűséggel.
a múltkor egy koncepciómotor skiccet láttam és megfogalmazódott bennem hogy biztos lesznek olyan majd a távolabbi jövőben olyan motorok, amik sokkal robosztusabb, több burkolattal fognak rendelkezni, és akár teljesen körbe is fogják venni a motorost, amitől robotszerűnek hatna az egész, persze ez is mind a bitzonság miatt. nekem sztem nagyon bejönne ilyesmi (jó tudom kicsit technofil vagyok), remélem az elborult japánok minél hamarabb kijönnek valami ilyesmivel. nem, nem olyan teljesen burkolt dolgokra gondolok mint ami pl svájcban is már kapható hogy az egész jármű plexivel van burkolva, hanem sokkal inkább valami keretszerű felépítményre. igazábol a minimális eszközöktől a maximálisokig sokféle átmenet elképzelhető és nekem nagyon élénk tud lenni a fantáziám. biztos sok sci-fi-t néztem.
-
#25954560
törölt tag
válasz
operator10 #3263 üzenetére
faszi all a boltban. mar ot perce, de az eladok egymassal beszelgetnek.
erre odamegy hozzajuk:
-szia, nem ismersz meg?
-nem.
-tenyleg nem?
- oooo... tenyleg.
emberunk leveszi a szemuveget
-igy sem ismersz meg?
-hat... nem.
-bazmeg, en vagyok a VEVO! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #3290 üzenetére
Szeva!
Na hogy szuperál a motor?
Sikerült mindent megcsináltatni rajta?
Egyszer eljöhetnél felém vele! -
stargazer
senior tag
tudom nem motor, de nekem kegyetlenül teccik a Gilera Fuoco 500! nagyon sok minden egyesül benne amit én klassznak tartok, csak 5 bajom vele: az ára, nincs ABS, új technilógia (lehet hogy hamarosan lesz jobb is), kicsit nehéz (240 kg) bár nem tudom számít-e valamit konkrét használat közben, meg hogy az ülés alatti csomagtartó méretéről kínosan hallgat mindenki! hihetetlen de sehol egy kép hogy mi fér bele: integrált sisak vagy valami, de semmi. meg úgy általában a tárolórekeszekről semmit nem mondanak sehol, pedig már egy csomó külföldi oldalt is megnéztem. biztos ezt adták ki ukászba az ujságíróknak hogy arról nem beszélhetnek mert olyan kicsi hogy lehet hogy még egy nyitott sisak se fér bele vagy max egy olyan.
-
ALI_G
veterán
na voltam a supermoto bajnokságon a szegedi rakparton, szerintem nagyon állat. CB hondás barátom is beleszerelmesedett
pedig a húgának a barátja 2x csúnyán összetörte már magát supermoton.
Kint volt mókus is, sajnos Mezőberényben már nem láttam, mert nyűgösek voltak a _nem_ motoros barátaim. Pedig a srác május óta új számokat tol, nagyon kemény.Volt pár esés is, de semmi komoly. az opent egy szegedi srác nyerte mind a kétszer, másodjára egy fél rakpart hosszal, utánpótlásban meg egy 85 ccm-essel nyert egy kb 10 éves srác nagyon keményen. 3. helyen volt 2-3 körig, aztán kihullott előle a két nagyobb köbcentis (legalább 250-esek voltak, nem ismerem a szabályokat, de lehet nagyobb is volt amik előtte mentek). Úgyhogy ő nyert. Egyik openesnek leesett a láncca, egyik futamon meg vmelyiknek leesett a váltókarja így egyesben tolta a végéig. Kört kapott, de én megtapsoltam mindkettőt.
Lőttem képeket, ha lesz időm és esetleg érdekel titeket, akkor feltöltöm vhova, próbáltam a jó pillanatokat elkapni.mókusnak üzenem: Tiszta hülye aki nem normális!
Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! 1600W Corsair AX1600i Titanium tápegység garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A03 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GIGABYTE B650 UD AX WiFi AM5 DDR5 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- GENIUS vezetéknélküli, rózsaszín csajos egér
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest