- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- bambano: Bambanő háza tája
- Rák
Aktív témák
-
-
feca81
aktív tag
válasz
Levi123 #12534 üzenetére
igen,csak ez egyedi tomites volt.4x vastagabb,mint a gyari.gondoltam ujra felhasznalhato.hat nem. de legalabb ezt is megtapasztaltam.
oszinten szolva nem banom,h ennyit szerelem ezt a vackot,mert rengeteget tanulok belole.az elmult 1 ev alatt hihetetlen tudasokra tettem szert.csak hat ugye motorozhatnekom is van.jo lenen ketto ebbol,az egyik allandoan szervizelve volna,mig a masiakt hajtanama gyari lyukak a tomitesen amugy megvoltak,es megfelelo meretuek voltak.csak a hengerfej tomitesen voltak egyeb(szinten gyari), ki nem hasznalt lyukak.szaomra erthetetlen miert csinaltak,ha nincsenek is hasznalatban.
-
ALI_G
veterán
válasz
Levi123 #8191 üzenetére
vazze, 300 HUF-nál már meg kell gondolni
egyébként a http://ph_motoros.extra.hu/ galériájába kellene feltölteni a képeket az extra.hu-n keresztül bejelentkezve sima HTTP-s oldalon (ftp-n nem tudom, hogy lehet felrakni galériába, de videókat meg egyéb fájlokat csak úgy tudunk felrakni).
szóval jelszót küldök privátba ha feltöltenéd.
-
válasz
Levi123 #3578 üzenetére
Lakatokrol meg annyit, hogy nekunk az autoban a valtozarat ugy hatastalanitottak, hogy folyekony (nitrogen ,oxigen) rafolyat, 10 sec, kalapacs, es viszik. Ennyit a motorzarrol. Ha meg akarjak, felemelik, es elviszik. Mint a regebben belinkelt (sportmotor.hu-n fennt van) videon
-
-
válasz
Levi123 #3572 üzenetére
VAzzeg, hogy én hány vattaúj, maximum pár hónapos gépet láttam utcán tárolni ház előtt, ablak alatt, lépcsőfeljáró mellett, ponyva, minden nélkül, csak úgy esőverte, naptűzte módon rendszeresen.. Végülis casco van rajtuk (erősen feltételezhetően), motorozni meg ugye kell, akkor meg annyira nem nagy gáz, de azért mégis dúrva.. Én már attól rosszul lennék ha valaki csak úgy próbából ráülne a motoromra..
-
dabadab
titán
válasz
Levi123 #3580 üzenetére
"Lehet anyagában semmiben se különbözik az olcsóbb kategóriától."
Az ABUS lancoknal pl egesz kotvethetoen fel van sorolva, hogy melyik lanc mit tud meg mibol van - es mivel mindegyik ABUS, ezert a koztuk levo arkulonbseget (van rendesen: ez pl kb negyszer annyiba kerul, mint ez) nehezen lehetne csak a markanevvel magyarazni
(Egyebkent mi az a hid?)
-
válasz
Levi123 #3282 üzenetére
Persze. 15ezre fél évre a kötelezőm, meg amit a fél évnyi teljesítményadón megspórolok, abból bőven kijön a kivonás (1800huf) költsége. Szóval tiszta nyereség. Télen meg úgysem használom, karbantartani is van mit rajta, márciusban még hideg van, hideg az aszfalt is, autósok is figyelmetlenek, (bocs, de) hulljon más, ne én, meg még s sózóanyag (kavics, fűrészpor, mittudomén) kinnt van a burkolaton, stb... Majd áprilisban ráérek ráülni
Vagy 1800ért akármikor visszarakják forgalomba.
Az meg nem buli, amikor 10km után nem érzem az ujjaim, olyan hideg van. Reuma is suxx, meg fékezésnél elég sok időveszteség a befagyott kéz miatti lassúság. -
operator10
senior tag
válasz
Levi123 #3264 üzenetére
egyébként sokszor gondolkodtam már azon, hogy mennyi helyen, mennyi ember dolgozik olyan állásban, hogy már bocs, de tök hülye hozzá! ismerek, szakmáját tekintve asztalos, olyan embert aki úgy árul mocikat, hogy csak annyit tud róluk amt a prospektusban az éppen adott modelről elolvas
-
-
feca81
aktív tag
válasz
Levi123 #2780 üzenetére
savvaltasoknal azert kell egy kis +
Tuzi a kemeny nagyon kell ra,mert mondom,hangja alig, foleg alapjaraton. ha azt a hangot, amit a motor ad,mikor rajta ulsz,es te hallod, ki lehetne "vezetni" a kipufogohoz,akkor nagyon gyonyoru hangja lenne. rajta ulve a hangja vetexik nagyobb tarsai hangjaval (na nem az ezresevel
)
-
válasz
Levi123 #2697 üzenetére
Lementem annó 125össel kötelező szervízre. Éppen egy sp2 állt bennt, akkor tették fel a teljesen nyitott rendszert, meg az aprókavics dobokat. Hát, amikor beindították, azt hittem beszarok. 3-4 méterrel álltam a motor mögött, de szabályszerűen, mintha kalapáccsal csapkodták volna a mellkasom. Vazze... xD
-
válasz
Levi123 #2670 üzenetére
Szargagyi VTR. Kinek kell egy többszörös világbajnok gagyimotor? Különben is. Sokat eszik... Meg vinnyog benne a szar fogaskerék. Meg rángat alapjáraton közlekedve. Meg, ha eldől, akkor tönkremehet a hűtő. Ja, és nem lehet közlekedni vele városban... (pedig deee
)
Körülbelül ennyi volt olvasható az újságokban. Én nem tudom miért, de aki ért a motorokhoz, és nem csak sufnyitunying módon, hát közülük 10ből 7 akar VTR-t. Biztos azé' mert szarNekem a szívem fog megszakadni a 400asért, ha esetleg eladom. Szívem szerint nem adnám el, mert ez (meg a vfr-rvf) a gyöngyszemek, az unikum motorok, nem az új MZ...
Fél kisujjam odaadnám, ha lenne egy 750es rvf-emNR-ről ne is beszéljünk, azért mind a négy kisujjam odaadnám xD
-
#25954560
törölt tag
válasz
Levi123 #2437 üzenetére
drukkolok neked.
sajnos magameva tettem azt a kegyetlenul egyszeru es logikus gondolatmenetet, hogy:
- aki hasznalt motort vesz, azok nagy resze nem az a nagypenzu ember
- ok altalaban a szervizeken is sporolnakna ezert felek en mar az itthoni hasznalt motoroktol. raadasul ha megnezed az itthoni helyzetet, a legtobb motor (akar '89-esek is) 32200-32700km-rel van hirdetve. magyarul soha a budos eletben nem tudod meg, hogy az 60e, 90e vagy igaz. marpedig egy sportmotornal nagyon-nagyon nem mindegy h mennyit is futott. persze egy bmw vagy egy 800-as vfr eseten 30e ide vagy oda nem szamit
mas:
ezt a s.ggf.jet! -
Integra
titán
válasz
Levi123 #2415 üzenetére
na ez komoly!!!!
totálbájk cikk -
ALI_G
veterán
válasz
Levi123 #2360 üzenetére
Hát ez az
És gondold el a léghűtéses V2-es nagy choppereket, azok mit élhettek át?!?!
100 fok még nem gáz, de ha huzamosabban olyan akkor tuti nem használ. Egyébként kettesben tötyögtünk haccáz fokban és az árnyékban volt csak annyimajdnem csak bukósisakkal engedtek felvonulni, de akkor meg tudi kiborult volna egy pár 120 kilós állat mert nem bírták volna a börmellény meg bőrgatyában...
ha nem megy 90 fok felé, akkor menj el egy ilyen felvonulásra, tuti megizzasztja
hozzátenném mielőtt támadás érne, hogy mindig megtisztítom a hűtőrácsot, normál használat mellett haccáz fokban 100-as tempónál 80-85 fok általában. -
válasz
Levi123 #2314 üzenetére
Nekem a 15ezret pörgő kis 400asom, ami 14 éves lesz lassan, 4000 alatt fél deci olajat sem eszik.
Rakjál bele valami normálisabb (fenntebb felsorolt) olajat, 15w50-eset mondjuk. Lehet, hogy eltűnik az olajfogyasztásod.
Amúgy pl: Audinál 1liter/1000 km a megengedett olajfogyasztás... LOL
Új A4... Szóval kb 20 évvel vannak lemaradva, de ha jól hallottam, anno a Mitsu Zero repcsik sem az olajat ették, hanem a fenyőfákból kigyártott ''benzint''... -
DroneZ^
őstag
válasz
Levi123 #2319 üzenetére
szóval ez túl sőtét.. szóval világosítani kell, ami annyit jelent hogy több benzin kell? Ugy tudom eleve felvan tolva az alaphelyéhez képest (nagybáttyám felrakta mert mondtam h nem megy rendesen, fuldoklik).
ismerösöm szerint az a vezeték amit láttam, az nembiztos hogy karter gáz, hiába jön belőle gáz... van valami másik lehetöség hogy ezt lekell dugózni, csak megkellene győződni arrol hogy az valoban mi is...
[Szerkesztve] -
Kris91
csendes tag
válasz
Levi123 #2262 üzenetére
Szóval ha jól veszem ki a 'szavaidból', akkor te is rendszámosan használod az nsr-t. Nekem is az lenne a baj rendszám nélkül, hogy ha évente egyszer jönne velem valaki a motoron, akkor az elég kockázatos lenne... Meg mondjuk nem lehet vele átmenni külföldre, ha jól tudom. Olyan sokat mondjuk úgy sem járok, de szlovákiába bármikor át lehet ugrani. Lehet hogy akkor ugranak az 125/50-es motorok...
-
dabadab
titán
válasz
Levi123 #2262 üzenetére
''egyik ismerősöm egy simson s51-est vizsgáztatott le nagymotornak (komolyan rendszámot kapott)''
Elvileg ennek igy is kellene mennie, mivel az S51 a magas vegsebessege miatt (akkor itt megvarnam, amig mindenki kirohogi magat), szoval mivel a ''tervezesi vegsebessege'' 45 km/h-nal nagyobb, nem szamit smkp-nak, igy csak rendszammal lehetne hasznalni. Elvileg, mondom.
Aktív témák
Hirdetés
- Külpolitika
- FErgeteges frissítés: két rajongói mobil kapott One UI 7-et
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Disney+
- Windows 11
- Viccrovat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Gamer pc konfig
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Fractal Design Nano S 600W
- Apple TV eladó
- Samsung Galaxy Tab S10 Ultra / 256 GB / 12GB RAM / 5G / Ezüst / Független / 2,5 év gyári garancia
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest