Aktív témák
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #11565 üzenetére
na azert!a negyedlityos az enyem!
-
feca81
aktív tag
válasz
Stalker-2572 #11560 üzenetére
a biztositas 350ccm-nel valtozik.alatta 7E, folotte 24E nekem.aztan teljesen mindegy, h 400-as,600-as,1000-es. par ezer csak a kulonbseg.
-
jasszer
őstag
Rauschienak:
Aláírom, amit Ali mondott. Másfél éve motorozgatok, ebből köbö egy éve 25 kW-tal és nem érzem úgy h kevés lenne, a motorozás élményéhez épp elég. (legalábbis munkába járni, közlekedni, meg rövidebb túrákra tökéletes)
A GS500 nekem is bevált, 3,5-4 litert eszik országúton, átlag 4,2-t városban, utassal sem megy 4,5 fölé, télen-nyáron pöcc-röff indul, bontott alkatrész is akad hozzá, olcsó, kezes, igénytelen. Hátulütője h nem túl kényelmes (másfél-két óra után), a gyári első teló nem kedveli a magyar utakat és a váltó/fékek sem túl kifinomultak. Na de vmit vmiért...
-
#25954560
törölt tag
ezamarosszido... mostakkormivan?!
-
ALI_G
veterán
használt vég-dobot hol nézzek? e-bay-t egyenlőre hagyom tartalékba.
-
ALI_G
veterán
válasz
Tothgera30 #11593 üzenetére
mivel is?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #11593 üzenetére
én is csupa karbantartottat ismerek.
és egy kező miért rontaná el a váltót?5.motoromat hajtom-hajtanám,de egyik sem volt baja a váltójának.hülyeséget beszélsz,már megint kedves Motorszerelő.2x csináltam motorra jogsit,igen leharcolt példányok is akadtak a tanulómotorok között.egyik sem volt baj a váltójával...
te hány motor jogsit csináltál már?
-
-
ALI_G
veterán
válasz
Tothgera30 #11591 üzenetére
én nem is veszek, de egy töröttet se ismerek, se olyat amit széthajtottak.
általában első motor szokott lenni mindnekinek az életében egy ilyen vas, innen csak tovább lépnek. Tökéletes kezdő túragép, ha az ár is számít és nem kell lóerő gyár.
Aranyos hangja van gyári dobbal is mert sor2-es.a vége már az újfiúnak szólt.
-
-
ALI_G
veterán
válasz
rauschie #11588 üzenetére
25 kw elég lesz az elején. Azok már a jobb 1,6-os benzines kocsikat legyorsulja 130-ig.
most nem is tudom 400-asból melyik fér bele ebbe a kategóriába, de a gs500-at sokan jó kezdőmotornak említik és azt hiszem ez bele is fér a 25 kw-ba. Lényegében igénytelen, csak benzin kell bele tölteni, meg olajat+olajszűrőt időközönként (évente kb. 1x, ha ezt otthon végzed, akkor kb. 10000 Ft környékén jön ki attól függően milyen olajat veszel bele meg szűrőt, de nem érdemes sokat költeni rá).
használt szerintem is mindig lutri, én megnéztem egy párat mikor motort akartam venni, de mindenki át akart b@szni...
kezdetnek nézegess motorrevüt, sokat lehet benne még tanulni az elején. És nézegess már most használt motorokat, még többet.
-
rauschie
senior tag
válasz
bajnokpityu #11587 üzenetére
Köszi a választ és bocs az előzőért!
Egyébként 25kw az elejére bőven elég, nem? (mármint gondolom nem poénból kell az erősebb gépekhez 21év/tapasztalat)
mod: Lehet, hogy vérpistikének tünök, de a motorozás elsősorban az élmény miatt érdekel.
-
rauschie
senior tag
válasz
bajnokpityu #11585 üzenetére
Kérlek picit olvass vissza.
Ha én voltam troll, bocsi.
mod: ugyfest énvoltam troll, azaz:
ha jólértettem: Ak= 25kw vagy 250ccm vagy nemtommennyi kg/hp
Ilyenkor mindig a lehető leg'kedvezőbb' eshetőséget kell nézni? Mármint ha teszemazt 25 kw akkor lehet akár 1500 ccm is?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
endeavoring #11584 üzenetére
egyáltalán nem jellemző hiba.állitólag az ujak közül a nagySV érzékenyebb erre.
rauschie:sztem ilyen kategórából ne vegyél semmit.belpiacos,pláne ha öreg,biztos szivás.ETZ vagy GS500.
nightmare:van egy pár ilyen fileom.MSN,skype? -
endeavoring
csendes tag
Sziasztok! Közvetlen környezetemben panaszkodnak arra, hogy esőben a víz bever a gyertyákhoz, s leáll egy-két henger, aztán már be sem indul, s volt olyan, hogy hőlégfúvóval kellett órákig szárítani, hogy újra induljon (régebbi 750-es kawasaki sor négyes).
Megdöbbentem... amikor látta az illető ezt rajtam, aki ezt elmesélte, csak annyit mondott, hogy a motor nem esőbe való.
Na jó, mondjuk, kinek hogyan, valaki elmegy esőbe motorozni, valaki nem, de MI AZ, hogy esőbe használhatatlanná válik egy motor? Ez most csak a régebbi típusoknál hiba, vagy én vagyok abszolút tájékozatlan, hogy ilyet még soha nem hallottam? (merthogy én úgy tudom, hogy "a motort" minden további nélkül ki lehet vinni esőbe) -
rauschie
senior tag
Gsf400 as, 93', ilyesmik is beférnek picivel néccáz k fölé.. (jelenleg 100k van a projectre, egy kis nyári melóval meg nadrágszárösszehúzással stb első kalkulációk után jövőnyár végére lesz 400, HA tényleg megragad a téma és nem csak egy hirtelen fellángolás, magyarul ah biztosan érzem, hogy nekem egy moci KELL.)(védőfelszerelést leakasztom a szülőkről, az mindig nyerő szöveg, hogy: 'ugye nem akarjátok, hogy kitörjem a nyakam?'+nálunk valahogy úgy müködik, hogy akkor kapok valamit, ha énis leteszek vmit az asztalra..)
Az a baj, hogy tényleg tök kínai az egész téma, alapból nem tudom például, milyen alkatrészek vannak egy motoron...
Nem tudom, hány km bír egy blokk, nemtom mit kell cserélni hány kmenként, nemtom mire(milyen kiadásokra) számitsak, nemtom hány köbcentit érdemes venni kezdőnek, aztsetom a kezdőnek a ccm a hp vagy az nm számít, nemtudom hogy Ak jogsival pontosan mit vezethetnék el,(azt tudom, hogy Ak jogsival el kell hogy tudjam vezetni, mert 3 évet NEM fogok várni)
mod: igazából nem célom hogy a lehető legizmosabb gépet vegyem elsőre, ebben az országban közúton/autópályán nemis az hogy nem szabad, egyszerüen nem mernék 130 fölé menni sehol....
-
Nightmare
senior tag
válasz
rauschie #11577 üzenetére
Ha ügyes vagy, akkor akcióban sokmindent tudsz venni. Bukó, ami normális 20-tól, kesztyű, 5k, csimma 20-tól, gatya szintén, kabát...ha szerencséd van szintén 20-tól. Ez csak az alsó határ.
Sajnos egy 93-as motor sokmindent megélhetett már, erről én nem sokat tudok, se szerelő nem vagyok, se tapasztalt. Csak abból indulok ki, hogy az én 6 éves cbr-emen is vannak sérülésre utaló jelek. Sajnos ezek a dolgok elkerülhetetlenek. Nincs az a motor, amivel idővel ne csúsznának.
A használt motor lutri...vagy bejön, vagy nem. De a gazdája sokmindent elárul róla. Én ennyit tudtam segíteni, a többit a tapsztaltabb kollégák megteszik.
-
rauschie
senior tag
Kicsit összetett dolgot szeretnék kérdezni...
Megtetszettek a motorok, illetve úgy az tetszett meg, hogy az ember felül, aztán megy, nem tudom, ez mennyire jellemző a motorokra.
Jövőre leszek 18, lehet hogy beújítanék egyet akkor.
Namost a lényegebbi része:
18>>Ak>>max 250 ccm
anyagilag: max 600k (szülői támogatás+saját pénz kb ennyi lesz addigra)
Mire számíthatok ezért?
Ha jól sejtem, a védőfelszerelést 200körül tudom megúszni, illetve régebben hallottam valami olyanfélét, hogy milyen szomorú trend kis hazánkban, hogy az emberek megveszik a nagy motort, aztán nem költenek védőfelszerelésre. Na én nem akarom kitörni a nyakam, szóval költenék.
Alapvetően dögös motort szeretnék. (naked bikeok jönnek be...suzuki banditokat nézegettem, de semmilyen gyártónak nem ismerem semmilyen típusát, szóval ezigy még ködös.)
Bringára ugye 400 körül maradna, használtan amiket néztem '93as 250ccmes gépek szoktak lenni amik tetszenek is(külsőre!)Ugye ennyi idős motorokban jellemzően 80ezer körüli km szokott lenni.
Egy motoron mire kell költeni, mi öregszik el, stb.? Olvastam az első hsz-t, de ezmég nagyon távoli nekem. Igazából az érdekelne, hogy érdemes-e ennyivel belevágni a dologba, ha nem, akkor mennyitől érdemes, illetve nyilván nem ártana kicsit konkrétabban tudnom, mit akarok.
Egy(idős) motor éves fenntartása kb milyen költségekkel jár? Hazárdjáték használt motort venni? Újonnan mit lehet venni a fent említett keretből?
Igazából csak egy érzés fogott meg, illetve az az érzés ami azt hiszem, hogy ottvan a motorok körül, amivel kezdtem: a szabadság. Nyilván nem akarok semmibe belevágni hirtelen felindulásból, de tényleg fogalmam sincs hol kezdjem. Tényleg kínainak érzem úgy az egészet, nem tudom tudnátok-e ajánlani valamilyen netes irodalmat a témakörben(azt sem tudom, milyen témakörben
szval értitek...)
Az is jó lenne ha így elsőre csak rákérdeznétek néhány dologra, tapasztalt vén rókák szoktak tudni okosakat kérdezni....Köszi minden választ!
-
bajnokpityu
félisten
-
ALI_G
veterán
pityu: ha durrog meg hörög akkor után kell hangolni, nem?
-
bajnokpityu
félisten
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #11568 üzenetére
hát franc tudja. Ha E betű nélküli, akkor műszakinál vissza kell rakjam az eredetit (ugye?). No nem mintha egyébként az eredetit eltudnám bárkinek is adni, 10k-ért hirdeti mindenki a gyári dobját és van belőle annyi mint a nyű, vagy mint most eső
tegnap kettőt találtam, de ma se többet: szépen néz ki, csak lehetne rajta szebb a felirat, a hangjuk sem rossz: [link], de tény hogy van jobb, drágábban.jaa, legyen betyáros a hangja
-
válasz
qpakcovboy #11566 üzenetére
Itt szakadatlanul süt a nap, igaz elég erős (50-60as) szél van, de teljesen hibátlan az idő
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tothgera30 #11563 üzenetére
az én kedvenceimet,és tulajdonomat meg megtalálod az infómban.
a teljesitményadó azért szopó nekem,mert CBR benyára nem költök annyit egy évben,mint az adóra.tom,egyedi az esetem,de ettől még rossz végén állok a f*sznak.
tegnap legyorsult az érosz valami 125ös 4Tt.csávókám arcán láttam a felismerést tükörből.hátha még tudná,h nem 70es henger figyel alattam.Ali:ha nem kell E betű a dobba,és rekedt rosszfiusat szeretnél,akkor sztem vegyé amcsi dobot használtan ebayről.ha kell E betű,akkor valami leo-gianelli környékén nézz szét,felébe kerülnek mint a komolyabb márkák-és alig drágábbak mint a hazai szutykok.és idővel szépen kiég,egyre férfiasabb lesz a hangja, ha az kell.valamint ezekben az olaszokban van egy lángfogó a dob elején, kifúrod, és kiengedi a hangját is.
gianelli amúgy nem lesz valami kolosszális hangos,sem izgatóan szép,de hogy meghalljanak,és némi felnőttes érzést is adjon,arra jók.én legalábbis ezek közül választanék
-
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #11566 üzenetére
hát nemtom, itt tegnap este óta esik.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #11564 üzenetére
jah nem, nyolcadliterest.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tothgera30 #11563 üzenetére
Tulképp felsoroltad az összes létező negyedliterest, meg a minarellis segédmotorkerékpárokat.
-
válasz
bajnokpityu #11405 üzenetére
Mindig láthatsz fiam, csak nézz fel az égre, mert ott vagyok és onnan nézek le rád. Ja és az Aprilia Sr 125 az piszok jó, és bírja a kínzást, de az én favoritjaim: Honda Cbr, Yamaha Tzr, Aprilia Rs, Derbi Gpr és ezek közzül csak a Cbr 125-ös, a többi 50-es és ahhoz képest elég jól gurulnak.
-
ALI_G
veterán
lehet mindenki marad a seggén vasárnap is
-
ferkoboy
senior tag
Más: vasárnap vmikor vki egy Dobogókő? Ha jó lesz az idő, menni kell...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #11552 üzenetére
rájt
-
ferkoboy
senior tag
gondoltam. Sajnos a takaró lemez más dobra nem hiszem hogy fel tudnád tenni.
Kis nyuzás után, kb 100-110km hegyi utakon... Megálltunk hazaértünkkor, a gyári dobbal a Hornet, hővédö lemeze jó 30 fokkal melegebb volt, mint öcsém CBR-én a Martin, ami kevlár-os. Igen, ez ilyen üvegszál-szerű valami, nem vezeti ugy a hőt. Kiengedi a meleget, de hátul.Nem melegszik fel maga a dob.
-
ALI_G
veterán
válasz
feca81 #11542 üzenetére
azért az a hosszú egyenes nem annyira belátható. Haver ment elől 140 környékén én nagy távolságot hagyok tőle mert kicsit figyelmetlenül vezet néha, de jól is tettem, mert előtte kószált egy traktor, szerencse, hogy nem jött senki szembe. De ha a kanyar közepén találkozik, tuti nem tudott volna megállni. Megláttam a féklámpát, már fékeztem én is.
A többi kanyarral az a baj, hogy nincs lekaszálva, meg rögtön út mellett a fa és nem belátható. Bemegyek és elkezd szűkülni a kanyar, akkor cumi.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #11544 üzenetére
he? Ott is van vmi versenypálya?
De egyébként is csak arról volt szó, hogy beugrunk kakucsra vasárnap délután.De már kanyar hiányom van nagyon, de persze ma esik reggel óta.
-
ferkoboy
senior tag
válasz
[lAyCsI] #11546 üzenetére
Most néztük haverom 2005ös 600-as Hornetjére. egy gond van vele, ha nem kevlar, baszott meleg, forma minegy is talán. Ráadásul ahogy fennt az ülés alatt van elvezetve, ugy ha hátsó utas utazik, a bokáját szépen meg tudja égetni. Ráadásul egy nagyobb dob hatására még a lábtartón sem fér el rendesen az utas lába.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #11544 üzenetére
fakingshiét,
akkor megen tolódik...
úgy látom idén ismét nehézkes lesz megtalálni a mindenkinek megfelelő időpontot -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #11544 üzenetére
mikor nekem jo motorom
-
Topiccsendőr
addikt
Hogy ünneprontó legyek:
tegnap találta ki valami nagyokos, hogy vasárnap gyöngyösi verseny lesz. Eltoszták a ph gurulásomat.
Mikor lesz már egy elcseszett motorozásunk végre? -
feca81
aktív tag
akkor ti lelen keresztul mentetek.beugorhattal volna anyamekhoz a hengerfejtomitesemert
mako szegedi resz az extrem elozesek,es alaltok hada.de ezt irtam is,en ot a hulyesegeimet szoktam kielni.a vasahelyhez kozeli reszen meg valoban rengeteg a kanyar,na ott szokott begozolni az agyam,az mocskos jo resz.maroslele felolin ,eg 2 hosszu egyenes,picike kaynarokkal,ott tepheto. ott van egy 140-es kaynar,marmint egy oylan,amit en 140-nel szoktam venni.szep nagy ivvel,teljesen belathato.en azt szeretem nagyon. vasarhely alatt sokat nem latsz be,es max 90-nel szabad menni.ott mar sok halaleset tortent.vasarhely szeged meg megint tepetos,semi kaynar csak egyenes. de hat en errre figyelmztettelek -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #11524 üzenetére
hja, a bódis mint gyártó jól tolja.hogy pár beszállitóját átvágja, hmm, hát ez van,valamiből meg kell élni
ha ez nem tecc,más magyart én nem vennék...
-
feca81
aktív tag
válasz
bajnokpityu #11498 üzenetére
csodalkozol? egyszer az en cagivamert akartak adni egy ninjat.1000-eset.jo,ra kellett volna fizetni,de amiota ilyen magas a teljesitmenyado,sokan akarnak kisebbre valtani. nagyot meg alig vesz vki
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #11533 üzenetére
olvastam a Bandit fórumon valami elektromos folytás kiktatásról,
de mivel össze-vissza kellett volna mindenféle vezetéket vagdosni,
és utána írta a srác hogy kb. semmi extra különbséget nem érzett
azt mondtam hogy hagyom a toszba, elég lesz az a bő 110 gebe is -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #11532 üzenetére
akarsz róla beszélni?
-
ALI_G
veterán
na most akkor mit kell csinálnia az embernek ha karbis gépen dobot cserél?
Gondolom ha garancia lejárta előtt cserélek, akkor ugrik, ha nem náluk csinálom -
Topiccsendőr
addikt
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #11524 üzenetére
én azt hallottam Bódisék azért minőségi koppintást nyomatnak
csak győzd kifizetni -
válasz
Topiccsendőr #11527 üzenetére
herr General a tudod kid kedves barátom
amúgy majd kiderül milyen lesz, jövő héten felkerül. meg lesz heggesztve az összekötő, valami konzol is lesz fabrikálva hozzá, aztán kiderül mit szól vele a szekér -
válasz
Topiccsendőr #11525 üzenetére
de akkor sem olaszt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
qpakcovboy #11477 üzenetére
émmeg melóztam Bódisnak és azt mondom, hogy soha semmit tőle ...
Vagy az egy másik volt? Ki a többi magyar, aki csinál dobokat?
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz
bajnokpityu #11505 üzenetére
Dehogy is az RXV sokkal igényesebb az MT-03-nál.
Én nem mondtam ilyent hogy nem,valamit félreértettél. -
ALI_G
veterán
válasz
[lAyCsI] #11480 üzenetére
ezek milyen árban vannak? Tudsz hangot mutatni?
asszem louisban még láttam Léovince-t vagy mit (vmi olasz), na az csak 75k volt +a behozatal...stb
mod: felszerelni ezeket nekem is menne, vagy bízzam szerelőre? Ha szerelő végzi akkor utánhangol vagy szarik rá,hogy nem a gyári dob? Vagy mivel csak végdobról beszélünk ez nem befolyásol semmit csak a hangot?
-
ALI_G
veterán
válasz
feca81 #11484 üzenetére
Voltunk ma haverral arra amerre mondtad. Szeged-Makó-Hódmezővásárhely-Szeged.
Hát szinte végig szidtalak. Szeged olyan hosszan kinyúlt, hogy már forrt a vizem
aztán végre lehetett kicsit húzni, de annyian voltak (lehet nem 5kor kellett volna menni), hogy felesleges volt, ráadásul 2 km után jött egy falu. De addig retek fos volt az út. Aztán megint szar volt az út, megint falu
Haverom már fogta a fejét
Előzés után ahogy belenézek a jobb tükörbe, visszafordulok, és ott termett vagy egy _fél_ méter mély kátyu, belerongyoltam, alig, hogy összeszedem magam anyázás közepette besatuznak előttem, mert egy kamion kb. index nélkül megállt egy parkolóban, markoltam is a féket rendesen. Majd falu, falu hátán, végül beérünk Makóra, lefordulunk balra hódmező felé, még szarabb út
Végre kiértünk, szétolvadt asztfalton mentünk végig vadveszély tábla, magas fáj, bozótos. Féltem, ha kiugrik vmi akkor szevasz. Aztán hódmezővásárhely előtt 10km-rel van egy nagyon hosszú bal kanyar, mintha nem akart volna vége lenni. Aztán onnantól végig csak kanyar-kanyar hátán
szűk, hosszú, tágas...minden. Azért a 10 km-ért _talán_ megérte, de odáig eljutni katasztrófa. Egyszer ha megint megyek arra, akkor odáig döcögök majd és azt a szakaszt 10x megteszem
-
ALI_G
veterán
voltam louisban, néztem rávaló akrát, 144+ amiért behozzák és a saját kis hasznuk...
-
Nightmare
senior tag
válasz
bajnokpityu #11497 üzenetére
Fékpofák rendben vannak, így vagy eleve keveset töltöttek bele, vagy tényleg kilötyögött. Feltöltöttem, meglátjuk mennyi ideig bírja. Milyen olaj való ebbe a hondába? Nemsokára kicserélem, és szeretnék tanácsot kérni, hogy egy átlagos használatra milyen olajat ajánlotok. Ne legyen méregdrága, de ne is a legszarabb. Általános használat, pálya nélkül.
-
válasz
bajnokpityu #11504 üzenetére
Jó, de mennyi viffer van az országban?
-
Boci_83
őstag
válasz
bajnokpityu #11507 üzenetére
Ára? Egy képet küldhetnél róla, esetleg egy árral.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Boci_83 #11506 üzenetére
gyári is megvan.az karcmentes.
amúgy miért óckodsz pályagéptől?3ezrenként kapott olajat,pl.általában a pályázók ezerszer jobban figyelnek a gépeikre,és fele olyan intervalumban kapnak friss cuccokat.
oké,nem a 30-40ezret pályán töltött gépekről beszélek. a srác 4x volt vele pályán,amúgy ezer kilóméteres túrákra használta. -
Boci_83
őstag
válasz
bajnokpityu #11498 üzenetére
Pálya idommal nekem sem.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Gaboman #11458 üzenetére
XRV550?hogy ugyanolyan igénytelen,mint a MT3? huh,ezt még emésztem.ha pegasót mondod,akkor értem.
hát nekem olaszokkal két elrettentő élményem volt:egy monster ellőtte a blokkját menet közben lágymányosin lefele,meg a másik nyáron szépasszonyvölgyben egy zsir uj pegaso.pegasó leállt a völgyben,és 2 órán át nem tudtak 5en sem életet lehetni beléje.hát nekem ne igy tegye emlékezetessé a túrát egy gép.
és tok jó példát is olaszról.például az aeroxom ma reggel.(áljapán,valójában 100%olasz) lágymányosin tépek 90el nyélen,mikoris durr,majd hrrőőőőőőő,és elment a meghajtás.na mondom, Q anyját. leszállok,kiderült hogy menet közben kitekeredett a gyertya.hát még ilyet nem b*sztam... hogy történik ilyen? menet közben??? azt gondoltam volna,h elmegy a kompresszió,de semmi ilyen,hogy húzom magam alatt a gyertyát az aszfalton.
Aktív témák
Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL 50 NxtPaper 5G - átgombolom magam monokrómiába
- Futás, futópályák
- Yettel topik
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Gyúrósok ide!
- NBA és kosárlabda topic
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- ASUS Dual 4070 OC 12GB GDDR6X - Garanciális 2027 januárig
- B W PS PX8 jó áron eladó
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest