Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GabN73
addikt
Keresek keveset használt jó állapotú sportlégszütyőt
Illetve 24 vagy annál nagyobb karbit
PÜ-t hamarabb észreveszem -
GabN73
addikt
válasz runner 125 #11623 üzenetére
vagy csak elég neki kevesebb levegőt állítani Az már a kollégánk gondja ha egy felvert kő éppen a karbiba keveredik
-
GabN73
addikt
válasz netreg #11631 üzenetére
hmm,tömítések rendben? Hengerfejnél is? Karbinál is(henger/membrán csatlakozásánál) Kipuff ki lett égetve?
illetve membrános?légszűrő: szabályozni szábályozza,mivel valaminek fel kell fognia a port,ezért a levegő se 100%osan megy át rajta...+ ha összegyűlik a por benen akkor is kevesebbet szív.
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
válasz Atomgeszi #11656 üzenetére
hehe
egyik komment:
"Nem leszek népszerű, de csak leírom! A motorkerékpár olyan, mint mondjuk a cigi. Ha ma találnák ki, akkor egyszerűen kizárt, hogy engedélyeznék a közutakon a használatát. Aszondanák, hogy sporteszköz, közutakra veszélyes. Értem én, hogy praktikus, meg kalandos, honne érteném. Ettől viszont még nem lesz rajta gyűrődő zóna... Nem meri magár belevetni a kismotoros a BP-is fogalomba, mer' gyenge? Helyes, ne tegye, nem oda való." -
GabN73
addikt
válasz Tothgera30 #11693 üzenetére
onnan van...ott még a kocsikhoz se ért a fele/háromnegyede ...
az a poén hogy akkor csak kocsik közlekedjenek az utakon? meg kamionok?
Másik: többi kommentet olvasva,szívesen bemerészkednék egy simsonnal BP forgalmába... Hát de na őket zavarja az hogy vett egy szakadt ladát rárakott egy lángmintás matricát és nem megy 320al ...
-
GabN73
addikt
válasz Tothgera30 #11700 üzenetére
nem téged ettelek meg
-
GabN73
addikt
válasz matyibalogh #11703 üzenetére
1-2 x láttam már amikor bemegyek Nyír1re,hát mit is mondjak... használják rendesen Menny el próbáld ki.Karbihangolással meg vigyázni,lehet hogy nem csak az a baja,kérj tőle valamiféle garanciát.Sok amortizált mitoval találkoztam már és mindig arra fogják hogy szar a karbibeállítás,2 hét múlva meg 90ezer forintos felújjítás.Inkább fizess érte 140et de vigye el előtte beállíttatni,és normális állapotában mennyél vele....
-
GabN73
addikt
válasz Tothgera30 #11720 üzenetére
mesélj,magától nem törik össze egy gép
runner 125 én is toltam már sokat az enyémet,igaz benya miatt
-
GabN73
addikt
válasz Tothgera30 #11722 üzenetére
íjáá,hát igen előforul az ilyesmi... Elém egy jópárszor már kifordultak kocsival...eddig mindegyiket megúsztam,a legközelebbi "találkozásom" eddig csak annyi volt hogy a lábammal épp hogy megéintettem a kocsi elejét...
-
GabN73
addikt
Üdv!
MHR Big Bore 87 ccmbe (a "90"es) kellene egy 50es MHR dugó! Valaki tudna ajánlani valami helyet ahol lehet kapni? (online store elsősorban)
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12272 üzenetére
hát kínálatban nem volt,de küldök egy mailt azért.
LeoVince: Simsonba lesz
-
GabN73
addikt
válasz LeoVince #12278 üzenetére
Megértem a szomszédaid
Rotor82:Télen való motorozás: térded nagyon kell védeni! Fontos ha nem akarod hogy később kattogjon stb stb...Sajna az enyém már igen,pedig még nagyon fiatal vagyok (16)én ki nem állhatom a fűkaszákat,csak azért vagyok itt mert a simson topic kihalt Meg őrült is vagyok,ha ezt a roh*dt projekteme be tudnám fejezni... 2x 25 ccm-es 2hengeres simson 18000res vagy nagyobb fordulaton.
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12602 üzenetére
attól függ Milyen messze van a másik város
Más:
Simsonba tehetek AM6os (50 ccmes) blokkot? -
GabN73
addikt
hát azért ezt cáfolám.... Lehet hogy a 2T hátránya hogy néha-néha szerelni kell,de attól szerintem egy szintem van a kis 4Tkkel....Kezdjük is el:
Simsonom (S50) : Amíg megkapta a !4! éves generált semmi baja sem volt.Egyszer gondolt egy olyat hogy a dugó kampec,de gyári henger van/volt még rajta.Akkor is csak én voltam hülye,kicsit túlmelegítettem...Lényeg hogy utána mindent kicseréltem benne,csináltattam rá egy rezonátort,kapott egy nagyobb fúvókát és láss csodát: 90et mentem vele! (henger gyári 50es volt,2 fúrással.) Egyszer sem hagyott az út szélén...
Haverom Mitoja: olcsón megvette, (olyan állapotban is volt),kicsit csinálgatta hogy megbízható legyen.Utána csinált egy felújítást 90e forint értékben.Simán megy,semmi baja,megbízható.
Haverom NSR-eendbeszedett gép volt,külföldi papírokkal,rendszám nélkül.Mito val ment egy szinten.Lehet hogy csúnyácska volt,de viszont nagyon kényelmes.
Haverom Husky SM 125-öse: 600ért megvette használtan rendszám nélkül Eleinte ment is normálisan,komoly gép nagyon.Egy kis idő múlva...Cöhh..Vicces...10-15 perc alatt meg is ragad,hiába melegíted be.
2T-t tudni kell használni és karbantartani.
Kis cibere nekem csak az ára és a teljesítménye miatt nem tetszik.Ez van.Turbo-t rá! -
GabN73
addikt
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12625 üzenetére
Meg,persze.Bár aki teheti az úgy is egy ezres gépet vesz egyből..mert hát a,az má' megy 300al dicsak'.Jobb esetben hamar ráérez,és sokáig van mákja,rosszabb esetben elkövetkezendő heteken belül a kórházban lesz az illető az intenzíven...Nem mind1 hogy milyen tapasztalattal ül rá az ember egy 1000res gépre.Na meg igen...Az ész hiánya.
Nekem pl a motorozás nem a mások előtti villogást jelenti,hanem a szabadságot.Legyen az bármilyen motor(kivéve robesz [na jó,a nagyobbak,de az izomagyú 70es tunyingtudjaatökömmi húzomagáztoszt'dicsakmegy-ek nem]) Valaki azért vesz mert hú de jó lesz 300al menni,meg átlag 120al.... -
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12631 üzenetére
Jó,nézzük azokat akik 125ös / 50es motor után ülnek rá és egyből nyélgáz és a 18-19 éves korosztály.
Kössz, hogy szólsz,nemrég váltottam monitorról TV-re, kicsit messziről nézem így nagyítanom kell az oldalon, és úgy tűnt mintha már lenne szóköz
-
GabN73
addikt
bár lehet h feladom ezt a "high-end" tuning dolgot, sok pénz nagyon Inkább veszek egy Mac-et és elkezdem tanulgatni a zenekészítés trükkjeit... Több értelmét látom annak, több hasznom lenne belőle... Persze, lehetne 20~ lovas sima 50 ccm-es simsonom is, csak:
1: nincs hozzá műhelyem, külön külön a legyártatása/elkészíttetése az alkatrészeknek piszok drága
2: sajnos nem ilyen irányba gondolkoztam továbbtanulási téren..
Semmi gond, ha elkezdenék tanulni még lehetek jogász, utána pedig egy autószerelő/motorszerelő iskolát elvégezni...
Így is 1 éve készül a hengerem mert én hülye .. Már rég vissza kellett volna kérnem a pénzem. Mindig csak halogatja,egyszerűen már nem tudom elképzelni h mi a picsát csinál. Most is dugóra várok, mert sehol sem találtam 50es átmérőjű dugót 12es csapszeggel...
Szerk: télen pedig egy fullos, áttételezett am6os blokkon gondolkoztam. Papíron kb ugyan ott lennének, annyi hogy az am6os már kicsit megbízhatóbb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
válasz Tothgera30 #12655 üzenetére
sajna nem épít olyat..kis puca 90eseket csinálnak... bár ha szépen kérném, talán Lényeg h egy időre befagyasztom a projectet, eladok mindent, veszek egy rossz állapotú simsont, felújítom magamnak, eljárkálok én azzal... Eddig is elég volt a gyári, most is elég lesz.
Itt a példa az am6osra. A cím rossz,csak 50es a gép,áttételezve.
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
válasz Tothgera30 #12657 üzenetére
nem ez az első simsonom Most meg itt r*had a nyakaom egy 28as pj-es karbi,70es főtengő, meg minden földi jó A 125-ös MZvel még egy 70es normál tuningos is tartja a lépést.
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12703 üzenetére
like
-
GabN73
addikt
válasz Brogyi #12712 üzenetére
nekem még mindig az MZ kéne jobban mint a kis cibere... Hogy őszinte legyek: nekem nem jön be a formája, olyan kis nyeszlett, de ráerőltették ezt a "sportmotor" kinézetet... MZ pedig úgy jó ahogy van. Ha felújítod és elrakod akkor 20 év múlva érni fog egy bizonyos összeget, nem úgy mint a cibere.
Végsebesség: Szerintem a linkelt kis cbr nem gyári. A 125 ös 4T-k 130~ra vannak "korlátozva" gyárilag.Ha meg végsebességen akarsz utazni akkor vegyél egy nagyobb gépet, ott már van értelme. Itt meg csak ölöd a motort mert 10-9szer végsebességen kínzod.
Hogy miért szeretem jobban a 125ös 2T-ket mint a 4Tket? Egyrészt jobb menetteljesítmény másrészt a futómű. A 4Tken kb olyan kerék van mint egy Simsonon. Egy Miton már valahogy nem néz ki olyan "soványnak" a kerék....Lehet hogy 2 annyit eszik és vannak fenntartási költségei de az élvezetfaktor.... 100x jobb
-
GabN73
addikt
Haverom Mitoja
vigyétek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen