Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Helyszíni riport Hegyen-völgyön, Chongqing
- Tudástár Óriások csatája - General Belgrano
- Teszt Olcsó USB WiFi AC adapter
- Retro Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Bemutató Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Az eSzemélyi használhatósága magánszemélyként(FRISSÍTÉS v1)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tobias88888
őstag
Sziasztok! Volt pár hír a használt autók drágulásáról, mármint hogy a 2020-as 2.78 millióról 4.68 millióra nőtt az átlagár idénre hahu-n, plusz most mennyire nem éri meg autót venni. Gondolkodok váltáson, ami miatt átnéztem az árakat meg jó pár cikket, hogy valami értelmesebb drágulási arányt kapjak az esetleges pénz bukásra, de nem teljesen sikerült.
A 2020as Fiestámat még 1.5m-ért vettem 150e km-el, akkor szerintem jó áron (ambiente). Hahu szerint most se kapnék többet 1.8nál érte reálisan. Persze szintén 9 éves fiestához hasonlítva már 2.2millióért van csak hasonló ajánlat, de ez sincs 70%. Megnéztem a szülők Nissan Qashqai-át, az is 10-20%ot drágult, a hasonló életkorú meg 45öt.
Ha azt nézem, hogy azóta volt egy 10%os euró romlás mellett 46%os infláció, számtalan autógyártó bejelentés az alacsonyabb kategóriájú kocsik kinyírásáról és elektromosra váltásról, akkor ez a 45%os drágulás nem is vészes. Idén talán ha 10%-ot lehet bukni a vásárlással, de hosszú távon is nagyon max 20at. Más típusnál/évjáratnál ennél rosszabb a helyzet, vagy a cikkek túloznak?