Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Paxker315

    addikt

    Urak, kis segítség kelleni fog ismét.

    Nemrég kerestem első autót. Múlt szeptemberben hosszas vívódás után végül egy 2013as FL-es Yaris HSD executive mellett döntöttem, ~ 3.1m, plusz átírás&kötelező, majd 90k km-es szerviz& műszakiztatás, most gumicsere. Sajnos a szűk garázs, el...ott udvar miatt 2x végighúztam az első lököst, meg lett egy horpadás az első sárvédőn. Plusz 2 kavicsfelverődés. Ezek értelemszerűen csak esztétikai gondok, nulla következménnyel, de, a re-sale value-t gondolom, aránytalanul befolyásolja.

    Mivel elviselhetetlen zajosnak találtam a belteret, így, kapott utólagos zajszigetelést (csomagtér, ajtók), ami 70k volt, de, sajnos így sem vagyok kibékülve a beltérrel. Gondoltam, amint lejár a kötelező, érdemes továbbállni. Mert költhetnék még ~150k körül a zajszigetelésre, de, az üvegezés miatt vlszg csak szépségtapasz lenne.

    Sajnos nekem a 4méter alatti autók tetszenek, pref azokat nézegetném, de. Kategóriaátok: szigetelés... Elviselhetetlen a zajszint, ha nincs duplaüveg.

    Nagyobb kategóriában az Auris MK1, Auris HSD Mk1, illetve, a Nissan Pulsar van "kinézve" későbbre, ezek közül az Aurisokat kb ismerem, a Pulsar meg az ADAC tesztjével (fogyasztás, zajszint! ) vett meg kilóra, plusz formára is jópofa (mikrás, ami az egyik kedvenc kisautóm).

    Ki hogy járna el? Értelemszerűen most kiszállni a szervizek-ráfordítások miatt bukó lenne, de, ha megtartanám, akkor további összeget kellene majd költenem zajszigetelésre, s a végeredmény sem garantált.

    Én amellett vagyok, hogy amíg a kötelező érvényes, maradjon, aztán kiderül. Addig is egy padlókárpit-tetőkárpit-tűzfal zajszigetelést még meg lehet próbálni, hátha alapon.

    Hogy érdemes? :) :R

    szerk! HA van jól leszigetelt, csendes belterű bódé 4méter alatti kategóriában, az lehetne preferált. I20?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés