Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacko32
tag
válasz
szabonagyur #194897 üzenetére
A Note-om kinti, és szerepel benne - kis nyomtatott pálcika rajz, és nyíllal jelölve melyik elem volt milyen okból javítva.
Azért is írtam, hogy kellene -
Lacko32
tag
válasz
slett27 #194893 üzenetére
A magyar lekérdezés nagy fika, ha itthon megkap egy S-es rendszámot jelenleg. Azt a kinti megvétel és a magyar papir közti 800km-es úton pont bedurrantják a kívánt km-re.
Mellesleg a szervizkönyvbe ha márkaszerviz általi karosszériázás és átvizsgálás volt, azt írnia kell(ene). -
slett27
addikt
válasz
KoVee84 #194892 üzenetére
Lekérdeztem, 2020.09.24-én hozták be Helmbrechts mellől Németországból. Minden pecsét 0km-től ebbe a szervibe szól. Hogy van-e ismerőse annak aki behozta és végigpecsételte a szervizkönyvet azt ki tudja.
Az ügyfélkapun lekérdeztem, ettől az időponttól kezdve indul a műsor Magyarországon.
-
tboldi
nagyúr
[link] 🤔
Habár a küszöbnek nem kellene feketének lennie. Illetve a "CD-s" rádió és a 6 hangszóró is érdekes, hol a gyári Clarion CD1500R, és hova raktak még 2 cincogót?
Jól ismerem a típust, csupán 17 éve vagyok kapcsolatban eggyel, nem tudnak átverni. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
grizlisandor #194865 üzenetére
Tévedés. Garancia az új autóra van, a videóban is elmondja.
-
slett27
addikt
Tudom, hogy ez a milyen autót vásároljak topic, de ha Qru megengedi és nem nagyon off akkor majd leírom mire jutottam, mit kell/kellett cserélni ezen az autón. Ha más nem okos a más kárán, hülye meg a sajátján közmondásból kiindulva okulhatunk együtt.
Köszönöm nektek az észrevételeket, BigBlackDog kb én is így gondolom ezt sajnos.
yodamester10 : igen, amúgy megy azért, FIAT 128Nm nyomatéka után nem azt mondom hogy egy versenyautó, de kevesebbet kapcsolgatok visszafelé. Ár/érték/felszereltség/fenntartási költségek arányában nem tűnik rossz választásnak. Csak előbb leírtak alapján van pár dolog ami zavar.
-
-
Lacko32
tag
válasz
slett27 #194871 üzenetére
Én már 1 éve böngészek. A Hondám kinti, és lekopogom, amilyen megnézéskor volt, olyan most jelen pillanatban is. Kivéve 1-2 apró kis sérülést, de na
Pedig a paletta alja volt, ellenben magánszemélytől.
Kicsit félve ugrok fel hahura akárhányszor autót nézek, ami kereskedőtől volt, mind cumi volt.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
slett27 #194873 üzenetére
Az a baj, hogy 3-4M Hufos kategória is tele volt szeméttel még pár évvel ezelőtt. Az volt az érzésünk, hogy gyakorlatilag az eladó autók nagy része azért került fel, mert szimplán már szr és nem rentábilis a fenntartásuk, vagy nem akarják az idegesítő/helyrehozhatatlan hibáit megcsinálni a tulajdonosai.
Nem csodálkoznék semmin sem ezek után.
Szervizes szakvéleményre kíváncsi leszek, mondjuk sokat nem biztos, hogy lehet alapozni arra sem. Kérdés, hogy mennyire hajlandóak alaposabban átnézni.
De én alapvetően egy károgó vészmadár vagyok, szóval bőven szoktam szívni, ha használt autót kell keresni. Amit eddig sikerült meg is venni, azok közül egyikkel sem volt nagy gond.
-
slett27
addikt
válasz
BigBlackDog #194872 üzenetére
Értelek. Csak ilyen apró furcsa dolgok. Pl az is hogy a rádión az 1-2, 4-es gombokról lepattogott a festék, azt mondták, ez típushiba és ha bizony sokat nyomkodják, akkor 10 év után ez előfordul. Egy ilyen Opelt láttam hahun ahol le voltak kopva a gombok, többinél semmi. Illetve a motor köpenylemez ami szintén nem tartozék, van olyan amelyiket így hozzák forgalomba, itt elmosolyodtam, mondom ok, "filléres" dolog. Csak zavar hogy a sár, a víz, a trutyi verődik bele a motortérbe, biztos jót tesz a kocsinak.
Számomra kicsit ez olyan hihetetlen volt. Most viszem szervizbe, fék, futómű, ami kell csere. Aztán ott majd rákérdezek.
Vagy nekem nagyok az elvárásaim, de 2M+ kocsitól azért már lehet nem ? Nem egy 300-400e-es bontószökvényt vesz az ember ahol minden nap már ajándék.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
slett27 #194861 üzenetére
Esetleg azt is el tudom képzelni, hogy valamikor még megpróbálták lefeszíteni az emblémát. Legalábbis láttam már ilyet is. Illetve olyannal is találkoztam, hogy (céges, reklám)fóliázott volt az autó az első néhány évében, de 6 éves korára, fólia nélkül már lehetett látni a rozsdacsíkokat, ahol sikerült a fényezésbe is belevágni, mikor méretre szabták a fóliát.
Rétegvastagságot nem tudsz mérni?
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #194869 üzenetére
Előbb volt a gumi, mint a szárny.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #194857 üzenetére
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #194864 üzenetére
Lacko32, szabonagyur : Igen, amint lemosattam, mert olyan sáros most hogy inkább nem fényképezem.
Nem biztos hogy az volt, csak bennem van a para szerintem, mert a kereskedés ez valami kritikán aluli volt és sumákságot érzékelek. De lehet nekem van csak üldözési mániám már, túl sok olyan videót néztem, ahol totálkáros autókból csináltak "szalon" kocsit.
Qru: thx.
-
grizlisandor
veterán
válasz
slett27 #194858 üzenetére
Miért nincs garancia a használt autóra(Becsületesnepper youtubecsatorna)
Videóban is elmondja, hogy garancia csak arra van, ami le lett rögzítve, vagy rejtett hiba(hengerfejes a kocsi).
Amit lehet tesztelni/mérni kell, mert ha pl nem nézted meg, hogy nem működik a klíma, akkor hiába jössz rá hetekkel/hónapokkal később, hogy nem megy, az eladónak nincs dolga veled.Szerintem ilyen indokkal nem fogod tudni visszavetettni vele, sajnálom; de hátha a többiek mondanak valami okosat.
-
szabonagyur
félisten
válasz
slett27 #194861 üzenetére
Képet tudsz berakni róla? A logo elvben le tud jönni magától is, korábbi szériánál láttam már pár ilyet, illetve mivel a kb ilyen bepattintod és talán ragasztva sincs, de fúrva van gondolom kialakulhat rozsda.
Főleg mivel a jel eléggé magasan van eléggé furán lenne törve, ha fent sérül akkor ott már ajtót kellett volna cserélni.
-
Lacko32
tag
válasz
slett27 #194858 üzenetére
Na, megtörött volt a J?
Ha van képed a hirdetésről, és ott említi, hogy törés mentes és hibátlan, akkor van esélyed.
Amennyiben saját pénzen nem nézetted át, rétegvastagságot nem néztél, és az adásvételin X-eltél, hogy megnézted, állapotot felmérted, és elfogadod úgy ahogy van, akkor bukovár. Tudtommal.De először beszélj a kereskedővel, hátha barátságosabb úton is tudjátok rendezni.
Mellesleg mágnes nélkül soha nem megyek autót nézni, főleg ismerősnek nem.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #194859 üzenetére
Nekem csak gyanúm van. Igen, még az a festékmérő papír is meg lett mutatva. Nem vittem magammal festékmérőt, mondták hogy német autóknál vastagabb a festékréteg. Viszont, ahol a csomagtartót nyitod (Opel Astra J 2011 ahol a logo is van) van egy vékony rozsda csík mintha az az elem vissza lenne ragasztva, de iszonyat nehezen lehet észrevenni. Kérdés, az mitől jönne le az egy 10 éves autónál ? Listán középmezőnyben. 2.185.000,- volt a vételár. Szervizkönyv végig vezetett egy autószerviz, németországi persze (pecsételve mindig).
Screenshot sajna nincs, de a hahus papír megvan.Lehet nekem van üldözési mániám illetve tolóhányásom az autókereskedőktől már.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #194851 üzenetére
En azt a karburatort is megneznem benne, hogy mennyire tiszta.
-
slett27
addikt
Egy kérdés jogi ügyben ha valaki tud segíteni. Ha megvásároltam egy gépjárművet egy kereskedőnél, és kiderül hogy törött volt a vásárlás idején amit nem közöltek, akkor élhetek a visszavásárlás jogával ? Ilyenkor milyen a jogállás ? Megtekintve meglett, de egy átlag ember nem tud meggyőződni erről (sokszor egy szakember is nehezen).
-
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #194851 üzenetére
A karburátorral együtt szerelték be a két extra elektromos ablakot...
Kihasználhatatlanácságosság miatt -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #194851 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
Na, ez nem is lenne rossz anyumnak, bár a kerekeket cserélném valami kátyúkompatibilisebbre.
-
Lacko32
tag
válasz
molnarpeter #194842 üzenetére
Auuuu a Nyugat-Német innovációja, a 2.4 elgázosított edisön.
Volt gázüzemű autóm, soha többet -
Lacko32
tag
válasz
Kickass #194840 üzenetére
Nem feltétlen van rá szükség.
Nézd, ez az olaj-téma kényes pont az Accordoknál.
0W20-ra esküszik az egyik fele, 5W30-ra a másik.
Van aki 5W40-et locsogtat bele. Gépkönyv ajánlja mindet, más kérdés, a motor melyiket kedveli jobban, nyilván hosszú távon.Nem örülnék a 4-5 kilós motorgenerálnak, körültekintően kell kiválasztani az alanyt
-
Lacko32
tag
No, rácsaptam az asztalra, a vita eldőlt, apa álomautója lesz, max az asszonyt felpókozom a tetőre.
Accord TypeS 2.4 Tourer 2009 és/vagy az utáni, tehát 8gen.
Igen, hajlamos enni az olajat. Igen, a kintieket rossz olajjal használták (többségében), illetve a periódust is elcseszerintették. Túlárazott? Naná! Sokat eszik? Kit izgat.
De hé? Mi baj lehet?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #194834 üzenetére
A cikk is kissé ellentmondásos, mert ugye a KRESZ nem említi a gázkar meglétét. Igazából nem tudom, mindenesetre mamámat sosem állították még meg.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #194832 üzenetére
Mármint a korábbi kétkerekű, vagy a mostani rokijárgány?
Előbbi papírforma szerint 300 W-os, így még sima kerékpárnak minősül, utóbbit meg nem tudom, melyik kategóriába kellene sorolni, de biztos, hogy nem smkp az sem. -
szabonagyur
félisten
válasz
bandus #194828 üzenetére
Egy kicsit várj vele még, most jönnek majd a szabályok felülvizsgálata, ha engednek több mindent több autó vásárlás lesz szerintem.
Amúgy kereskedő nem fog adné érte 1-t ha te felrakod 1.3-ra és nem viszik, meg dízel és vissza sincs tekerve. Szerintem max 800-at fog ajánlani érte.
-
guftabi96
addikt
válasz
molnarpeter #194822 üzenetére
Tisztában vagyok vele, de 2019 tavasza óta egy szopóroller az autó és egyszerűen nem úgy tűnik, hogy közel a vége. Állandóan van valami kínja. Szerelőből most a megye egyik legjobb Peugeot szakijánál volt, ő vele tudtam előrébb lépni az elektronikus hibával kapcsolatban, remélhetőleg sikerül megoldani... csak hát úgy rohadt nehéz bármelyik szerelő dolga, hogy van, hogy hónapokig elő sem jön a baja.
És akkor ez csak az egyik gond az autóval. Nem azzal van a probléma, hogy költeni kell rá, hiszen 15-20 éves, 200.000km körüli futású autókról beszélünk, ez természetes. Engem ez a bizonytalanság idegesít. "Az se érdekelne", ha az autó árát rá kellene költenem csak erre az egy hibára, ha tudnám, hogy utána biztosan jó és meg van oldva... de a találgatás megy csak, hogy mi lehet.
Azért szépen lassan 2 év szopás után, amikor csak a hibák jönnek folyamatosan, akkor elég rendesen meg tudja utálni az ember a helyzetet... és egyre nehezebben öli bele a pénzt, tudván, hogy úgy se lesz jó -
tboldi
nagyúr
válasz
bandus #194823 üzenetére
Erről jut eszembe, nagymamám tegnap adta el a kétkerekű elektromos mociját, 80-ért hirdettem meg neki a Jófogáson, és volt egy illető, aki 50-et adott volna érte, de küldjük el neki futárral a saját kontónkra.
Végül 70-ért vitte el egy másik hapsi, úgyhogy a rokijárgány tulajdonképpen csak 7-8k Ft-ba került.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
bandus #194823 üzenetére
Munkatársam faterja most hirdetett meg egy SX4-est, automataváltóst 1.500.000-ért. Kb. 2005-2007-es évjárat. Kereskedő 1.3-ért akarta elsőre elvinni, mondta, hogy másnap reggel megnézné, és vinné. Másnap pedig még egy 100.000-et lealkudott.
Úgyhogy szerintem 900-at vagy 1-et. -
bandus
veterán
Arra van tippetek, hogy az sms-es nepperek az 1.2-1.3-ert hirdetett autoert mit ajanlananak? 7-8-900k?
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #194813 üzenetére
Miről beszélsz? Teljesen járóképes.
(#194815) dj79: Szó szerint fenntartani?
-
-
guftabi96
addikt
Sziasztok!
Elkezdtem gondolkozni, hogy lecserélem a jelenlegi autómat (206, 1.4).
Van egy elektromos baja, amivel már több, mint egy éve megy a szenvedés, de még mindig nem értünk a végére, mostanában mintha a vizet is elkezdte volna csipegetni stb stb. Kezd belőle elegem lenni, pedig nincs benne sok km és 0km-es kora óta a családban van, tehát még azt sem lehet mondani, hogy sokkal többet futott volna, annál, mint amit az óra mutat. Az egyetlen, ami miatt talán érdemes lenne még bele nagyobb összeget ölni az a rozsdamentes karosszéria.Ha egyébként nem lennének bajai, akkor amire nekem kell, arra tökéletesen elég lenne, így egy esetleges utódnak sem szeretnék komolyabb autót (napi ~30km, egyedül.)
Keresési feltételek: 1 millió alatt, csak és kizárólag benzin és abból is szívó. Legyen hozzá alkatrész, ne legyen porrá rohadva az összes. Az minimális szinten sem érdekel, hogy mennyire néz ki jól az autó.
Amik eddig a listámon vannak:
-Skoda Fabia 1.4mpi
-Nissan Almera (1.5) és Micra (1.2)
-Gombóc Swift és Ignis
-G Astra és C Corsa. Itt nem néztem utána, hogy a rengeteg motor közül melyik az, amelyik jó.
-Clio, bár azért az elmúlt néhány év Peugeot-s élményei eléggé elvették a kedvemet ezen időszak francia autóitól
-2-es Punto. Ez az autó nagyon közel áll hozzám, de tudom, hogy vannak nyűgjei, a 8 szelepes 1.2-es motorral van is tapasztalatunk. Más valami nagy motoros német prémiummal szemez, ha az érzelmeire hallgat, én Punto MK2-velA 16 szelepes nem tudom milyen, illetve ha jól tudom (a későbbi, facelift-es modellekben?) már volt 1.4-es motor is.
Mit adnátok hozzá és mit húznátok le az alábbi listáról? -
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #194813 üzenetére
De még nem lyukadt át a küszöb az emelési pontoknál, így még megéri fenntartani
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
Luck Dragon #194811 üzenetére
Túl sokat áll bakon mostanában, így kell megbízhatóbb
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #194811 üzenetére
Nem, a Jazz és a WagonR mellé harmadiknak.
Úgy néz ki, anyumnak is kell egy melóba járós. -
-
slett27
addikt
válasz
Tothgera30 #194807 üzenetére
Ahhh igen. Hány autóban, ami volt nálam és cseréltettem már majdnem csak ilyen takony volt. Rendszeresen elfelejtődik az autóknál valóban. Nekem a szerelő is szokott szólni hogy cseréljük le.
-
válasz
slett27 #194739 üzenetére
Mivel még fl előtti, ezeknél előfordul a fékmunkahenger hibája, beragadás, illetve pár apró malőr. Ezek a 2012 utániaknál már javítva lettek (emiatt is ajánlom hogy fl J Astra-t érdemes vadászni). Az F17-es váltóban soha nem cserélnek olajat a szakszervizben. Kötelező, nagyon sokat javul a kapcsolási érzet, és az élettartam. M32-nél pedig megkerülhetetlen (fl előttieknél fokozottan). A kijelző okosítása piti dolog (akár otthon megcsinálod), illetve nagyon sokmindent rá lehet tanítani. Bár én sem értem hogy miért nem lépték meg a gyárban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest