Új hozzászólás Aktív témák

  • csusza`

    senior tag

    Azt hiszem, meg is van a probléma, megleltem a neten...:

    "Utóbbi időben megnövekedett azon T-Home előfizetők közül kikerülő ügyfeleink száma, akik segítséget kérnek, mert IP kamerájukat nem tudják elérni távolról. Hiába van DynDNS ill. No-IP vagy gyártói DDNS hosztnév az internet előfizetésen aktiválva, az IP kamera akkor sem érhető el a távolból. Pedig állításuk szerint semmit nem változtattak sem a kamera, sem pedig a router beállításai között.

    Az IP kamera továbbra is a régi beállítások mellett működik, a router pedig végezné tevékenységét, ha tudná. De sajnos nem tudja...

    ... mert a Telekom az összes előfizetőjét NAT-olt hálózatra helyezte úgy, hogy érdemben nem sikerült róla értesítenie az előfizetőit. Ez a módszer már megszokható volt a T-től. Ha küldtek is a változtatásról értesítést, az előfizetők többsége bizonyára nem értesült róla, ahogy sok más egyébről sem, mert a Telekom csak a saját maga által biztosított e-mail címekre hajlandó értesítéseket továbbítani.

    Ideje lenne már felébredniük, hogy az előfizetőik jelentős hányada soha nem használja a T-s e-mail címét. Nyugodtan felvehetnének a felhasználók kontakt táblájához egy plusz mezőt az adatbázisukban, amelyben a valóban használatos e-mail címeket tartanák nyilván. Úgy még sikerülne is a kommunikációjuk saját ügyfeleikkel.

    De vissza a megoldáshoz.

    Ha felhívjuk a 1412-es telefonszámot, véletlenül se érdeklődjük az ügyfélszolgálaton ilyen jellegű probléma megléte felől, mert azt sem tudják, mit kérdezünk. Lövésük sincs az egészről, de még csak körlevelet sem kaptak, hogy bármi változtatást végrehajtottak volna. Tudjuk, hogy nem tudják /:D/, mert kipróbáltuk. Aztán jön a célravezető hívás: jelentsünk be hibát. A hibabejelentési hívásunk már technikai kollégánál landol, aki készséges és természetesen tisztában van a probléma természetével, azaz hogy minden előfizető lába alól kihúzták a talajt, ill. az IP kamera távoli elérése alól a publikus IP címet.

    Szóval jelentsünk hibát, amelyet azonnal "javítanak", azaz kiveszik a NAT-olt hálózatból az ügyfelet és máris lesz ismét dinamikusan változó IP az IP kamerák távoli eléréséhez a modem és router újraindítását követően.

    Sok sikert és jó szolgáltató váltást mindenkinek!"

    http://onlinecamera.net/ip-kamera-nem-erheto-el-t-home-elofizetes-alol

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés