Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #10278 üzenetére
Nem a 760iL -re gondoltam, hanem azokra amiket belinkeltem. Ezekkel 8l -el ki lehet jönni, gond nélkül.
Látod, még ennyit se tudsz és okoskodsz. Ezekben a vezérmű az láncos, és a BMW -nél 500.000km garanciát adtak rá, tehát soha nem kell cserélni.
A fékbetétek más auton is kopnak, szerintem, vagy tévedek?
Gondold már meg, hogy miket írsz...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #10285 üzenetére
Nekem most 3900km -re 7.9 -et mutat a computer, és kiszámolva ugyan ennyi jön ki.
Éljetek csak tovább a tévhitetekben, nem tudjátok miből maradtok ki.Hát, pont a fékbetét nem egy nagy drágaság. Ha olyan sok eszed lenne, akkor mondjuk a gyertyákat mondtad volna, mert abből több kell, meg a gyakori olajcserét, vagy ha már a fékekről beszélünk, akkor a féktárcsákat. Nem is értesz hozzá, miért okoskodsz?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz dabadab #10435 üzenetére
ÉS ezek után szabadlábon védekezhet - elég pacifista filantróp vagyok, de ezt az állatot börtönben hagyni megrohadni - hány ilyen kell még, h történjen, h végre rádöbbenjen a "tisztelt" rendőrség, h nem feltétlenül a gyorshajtás a gáz itthon?!
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
DeadMeat
nagyúr
válasz dabadab #10508 üzenetére
Ne szo szerint vedd.Helyszinen letartoztatni,ott iteletet hozni,nem penzbirsag,letoltendo buntetessel.Ha megolod nem buntetes szerintem semmilyen vetsegert.Hosszan senyvedjen inkabb valahol eyg sotet cellaban,legyen ideje gondolkodni....
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
-
Skót
aktív tag
válasz dabadab #10508 üzenetére
Talán mert nem megérdmelt? A kiskölöknek semmi baja nem lett ergó el se gázolták, nem halt meg...
Ha megöli akkor sztem simán bosszúként tálalta volna a sajtó, de így egy értelmetlen gyilkosság, az ottani csürhétől...De itt mi történt?
Egy szabályosan közlekedő nagyit és unokáját gázolták halálra a zebrán és ő NEM VALLJA magát vétkesnek...
Ott meg megállt a fickó és kiderült a gyereknek semmi baja, de azért brahiból öljük már meg...[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Skót
aktív tag
válasz dabadab #10513 üzenetére
Értem én mit mondasz, és nem is az lenne a megoldás, hogy az ott verbúválódott járókelől verjék agyon az autóst.
Annyit mondott sztem mindenki azzal, hogy fővelövés, helyszíni kivégzés stb-stb, hogy valami radikális és komoly büntetést kapjon és ne 2 év 6 hónapot, mert az nevetséges 2 emberéletért...
Sőt az a baj, hogy ezekután valszeg egy dádával megússza...Meg az a hosszú huzavona, hogy háromféle módon magyarázzák, és a végén a mama meg a csecsemő lesz a hibás és a család fizessen a gázolónak kártérítést...
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
nesa
veterán
válasz dabadab #10700 üzenetére
Akkor mi, traktor, kamion, az ma epp 1 hazafele vicces kedveben volt azt elvezte hogy a seggembe van 1Meterre nagyon nemszeretem az ilyet igy 1 emelkedon megaltam ugy hogy netudjon kikerulni a kocsog azt indulhatott el dombnak felfele .... nemtudom az ilyenek mit kepzelnek magukrol kik ok??
Bennemvolt az indulat hogy megrepazom a manuszt de ez nem az en stilusom.
Elotte probaltam neki jelezni hogy terjen eszhez de hiaba
Ha valami gazlett volna bedaral mint a szart televolt betonoszlopokal...[ Szerkesztve ]
-
dokar
addikt
-
_seth_
veterán
válasz dabadab #10793 üzenetére
Milyen tetejét??? Alácsúszott... látszik a tartály csapján, hogy a szélvédő volt a tartály magasságában pont ez a baj ezekkel a nagy dögökkel... átlag személyautóban pont ugyanez történt volna legyen akármilyen 5 csillag meg 20 lufi... ha egyszerűen a motorháztető csak súrolja a teherautó alját és a plató/tartály szélvédőmagasságban van akkor ez az eredménye sajnos. Ez ellen úgy védekeznek újabban, hogy a teherautó vagy futó végén van aláfutásvédő vagy csak sima lemez vagy van ahol cső csak az a lényeg, hogy kellően alacsony legyen és ütközésnél telibekapja az autó elejét ne lehessen alácsúszni. Nem kellett gyorsan mennie ehhez...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
lajafix
addikt
válasz dabadab #11020 üzenetére
tapasztalatot mivel lehet szerezni, ha nem minél több vezetéssel? (jó persze, legyen minél többfajta közlek szitu, amiben pest elég erős)
"Azert, mert Bp-n teljesen mindennaposak az olyan bonyolult forgalmi szituaciok, amikkel egy kisvarosi vezeto lehet, hogy egesz eleteben nem talalkozik, mert pl. egyaltalan nem jar tobbsavos uton" Ez egzakt, bár többsávos út ma már mindenhol van 30 kmes körön belül.
A 90es évek közepén tudtommal azért vitték a tanulókat lámpás messzi helyekre, mert bevezették, hogy vizsgázni lámpás helyen lehet csak. Emléxem én 90ben azért vizsgáztam a szomszéd városban mert csak ott volt többsávos út akkor még és utána már Szolnokra kellett volna menni vizsgázni, mert ott már lámpa is volt...
Rock'n Roll
-
erdoke
titán
válasz dabadab #11031 üzenetére
Tempomatozni pályatempón (140 km/h) Debrecen <=> Budapest viszonylatban is csak kb. Db. és Hatvan között lehet, de néha csak az M30-as leágazásáig...
Emellett ha sokat és sokfelé vezetsz, az évek alatt rengeteg olyan helyzettel találkozol, amivel tanpályán 5 haladó tréning után sem. Jó és hasznos a vezetéstechnikai tréning (voltam vagy hétszer), de nem váltja ki a rutint és a józan észt, csak plusz tapasztalatot ad hozzá.
Mindent összevetve én úgy látom, hogy bizonyos embereknek mindegy, hány kilométer és hány tréning, alig látszik rajtuk. A kérdés csupán az, hogy nem akarnak tanulni, vagy ennyire gyopárok?A legjobb aláírás a héten
-
Declare
őstag
válasz dabadab #11134 üzenetére
Ugyan az mint az előző lámpás sztori amit írtam. Mindent ésszel kell csinálni, ezért vagyunk emberek, nem robotok. Elsőbsége van amit meg is kell adni, de nem úgy hogy magamat és másokat veszélyeztetek. Amúgy az a zebra egy olyan helyen történt, ahol is a gyalogos egy kanyart követően ér a zebra mellé(GYőr). Az előttem levő meg megpillantotta amikor kibukkant a gyalogos a járdán a kanyarból és belesatuzott, teljesen értelmetlenül, hisz még én is nyugodtan átmentem volna a gyalogos előtt és mondjuk a mögöttem haladónak kellett volna őt átengednie.
-
Declare
őstag
válasz dabadab #11139 üzenetére
Ezek most teljesen hülyeségek amiket írsz.... szó nem volt rólam hogy én adtam volna vagy ne adtam volna elsőbbséget....a lényeg hogy az "énénénén" kívül van még egy csomó minden a vezetésben, a környezetem, a gyalogos, az előttem haladó, a mögöttem haladó.... aki ezekre nem figyel, hanem kormány szorítva mormolja a kresz könyvet, az legalább annyira rossz vezető mint aki eszetlenül nyomja és nem figyel senkire és semmire.
Az a gyalogos amelyik meg rohanva ráugrik a zebrára meg is érdemli ha elütik, mert az átkelés úgy néz ki, hogy odamegyek a zebrához, ha látom hogy jön 3 autó mondjuk akkor pl megvárom, elengedem őket, lelépek a zebrára, megint körülnézek és ha megkaptam az elsőbbségem akkor átmegyek. Én legalábbis gyalogosan így közlekedem, nem úgy hogy becsukom a szemem, jól nekifutok mert böböbö nekem elsőbbségem van, mert ez van leírva a kresz könyvben -
Declare
őstag
válasz dabadab #11147 üzenetére
Szerinetm meg intelligencia kérdése. Ha én gyalogosan sétálok, nem sietek különösebben sehova, odaérek a zebrához, látom jön 3 autó aztán égen földön senki, megállok és megvárom őket nem lépek le elé, pedig elsőbbségem van megtehetném.... én így közlekedem. pont.
Ja és amol: féktávolságon kívül igen, elírtam, thx
[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz dabadab #12477 üzenetére
Ja persze, aztán a körúton méginkább megáll az élet. Ekkora baromságot mint ez a szabály régen láttam már, komolyan. Teljesen úgy kezelik a gyalogosokat, mintha ők nem is a közlekedés résztvevői lennének, hanem tehetetlen, jelezni képtelen bábuk. Szánalmas.
Vagy akkor büntessék meg azokat a gyalogosakat is, akik a zebra mellett állva trécselnek, cigarettáznak és hasonló dolgokkal foglalják el magukat, de átkelni eszük ágában sincs, de az autósnak meg kell állni miatta...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz dabadab #12479 üzenetére
Amik este 10 után többnyire nem élnek, csak a forgalmasabb kereszteződéseknél.
Egyetértek, hogy valamit tenni kell, de ezt nem szabályokkal és büntetésekkel kellene megoldani, hanem a sokat emlegetett képzés során...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz dabadab #12481 üzenetére
Nem csak emiatt, de bizony nagyon is kéne egy utólagos átképzés mindenkinek, aki 5 évnél régebben szerzett jogosítványt (mindezt folyamatosan, tehát ha valaki eléri az 5 évet, annak mennie kell). Tisztában vagyok vele, hogy ez meglehetősen álomszerű elképzelés, de hosszútávon nem nagyon látok hatásos megoldást.
A mentalitást is lehet nevelni, ha nem is egyszerű, de a legalkalmasabb időpont erre maga az oktatás időszaka, az emberek többnyire be vannak tojva még az oktatótól is, ezt kellene kihasználni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
uborka3
tag
válasz dabadab #12477 üzenetére
Aha, meg sorompó, meg kiszállok és átviszem a gyalogost az ölembe.
Nem a szabállyal van gond , hanem az emberekkel. Azon pedig a szigoritás nem változtat.
Sok gyalogos úgy képzeli, a zebra a járda meghosszabbitása. Az autós meg vak.Korábban kéne kezdeni a közlekedésre való nevelést, nem a T autóban.
Az PÁV- nak meg semmi értelme, végre kiszorult, erre visszaakarják állitani. -
Integra
titán
válasz dabadab #12476 üzenetére
mondjuk kezdésnek egy kis dirtbike suli megtenné, négyütemű negyedliteres mx bringákkal.
én is itt fogom kezdeni. teszek a motoros jogsira, mert tudom, hogy szart sem ér. az autós jogsi sem ér semmit. táblákat felismered oszt csá
na, motornál én nem ismerek könyörületet, megtanulni motorozni, aztán max kapni hozzá papírt, amit lefordíthatjuk úgy is, hogy megveszel.
a tudásért viszont megkell izzadni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
edipqe
senior tag
válasz dabadab #12504 üzenetére
igen sok. annyiért már kapok 2db új audi tt-t
és ezt a kollektv dolgot a mai napig alkotmányellenesnek tartom. és ezen nem változtat az a tény, hogy nagyon jűl műkszik.
[ Szerkesztve ]
I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!
-
zsid
senior tag
válasz dabadab #12619 üzenetére
Nem, úgylátom vagy nem értitek amit írok, vagy nem akarjátok érteni. Azért mert nagyobb autóval közlekedek, az nem azt jelenti, hogy nem figyelek, vagyhogy visszaélnék ezzel. Sok helyen még akkor is megállok, ha én vagyok védett úton, mert sokan ezt nem veszik figyelembe. Én csak annyit mondok, hogy vidéken nagyon jól működik ez a dolog a gyalogos átkelőkkel.. át akarsz menni, megálsz, szétnézel ha közel van vmi autó, vagy kettő akkor megvárod és átmész. Nem az működik, hogy gyalogosátkelő és megyek át mint a birka.. Ha már lent van a gyalogos én is elengedem természetesen, de ha én kibírom, hogy elengeek 1-2 kocsit akkor a többi ember miért nem? Nem csak a gépjárművezetők közlekedési moráljával vna gond, hanem a gyalogosokéval is.
#12620: Nem vagyunk egyformák.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz dabadab #12629 üzenetére
Akkor félreérthető voltam. Nem az elsőbbséggel van a gond, át is engedem ezzel sincs problémám. De ha látja vki, hogy nagyobb teherautó, busz jön akkor igazán elengedhetné. Tudom ö ázik-fázik, egy buszon meg 50-100an vannak, szal önös érdek vs. közösségi érdek.
A "csak úgy kimegy elém"-ről annyit, hogy egyszer lelépett elém egy fószer. A járda párhuzamos volt az úttal, és az út szélén volt.A csávó zenét hallgatott, én kb 40nnel mehettem az 50 helyett. Amikor kb 10 méterre voltma akkor jobbra el és lassítás nélkül lelépett, szét se nézett, a zene miatt meg nem hallott. A 10 méter személykocsival is kevés..
Na de mind1, a lényeg nem tudok közlekedni
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest