Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
-
nesa
veterán
válasz dabadab #10700 üzenetére
Akkor mi, traktor, kamion, az ma epp 1 hazafele vicces kedveben volt azt elvezte hogy a seggembe van 1Meterre nagyon nemszeretem az ilyet igy 1 emelkedon megaltam ugy hogy netudjon kikerulni a kocsog azt indulhatott el dombnak felfele .... nemtudom az ilyenek mit kepzelnek magukrol kik ok??
Bennemvolt az indulat hogy megrepazom a manuszt de ez nem az en stilusom.
Elotte probaltam neki jelezni hogy terjen eszhez de hiaba
Ha valami gazlett volna bedaral mint a szart televolt betonoszlopokal...[ Szerkesztve ]
-
Skót
aktív tag
válasz dabadab #10513 üzenetére
Értem én mit mondasz, és nem is az lenne a megoldás, hogy az ott verbúválódott járókelől verjék agyon az autóst.
Annyit mondott sztem mindenki azzal, hogy fővelövés, helyszíni kivégzés stb-stb, hogy valami radikális és komoly büntetést kapjon és ne 2 év 6 hónapot, mert az nevetséges 2 emberéletért...
Sőt az a baj, hogy ezekután valszeg egy dádával megússza...Meg az a hosszú huzavona, hogy háromféle módon magyarázzák, és a végén a mama meg a csecsemő lesz a hibás és a család fizessen a gázolónak kártérítést...
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Skót
aktív tag
válasz dabadab #10508 üzenetére
Talán mert nem megérdmelt? A kiskölöknek semmi baja nem lett ergó el se gázolták, nem halt meg...
Ha megöli akkor sztem simán bosszúként tálalta volna a sajtó, de így egy értelmetlen gyilkosság, az ottani csürhétől...De itt mi történt?
Egy szabályosan közlekedő nagyit és unokáját gázolták halálra a zebrán és ő NEM VALLJA magát vétkesnek...
Ott meg megállt a fickó és kiderült a gyereknek semmi baja, de azért brahiból öljük már meg...[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
-
DeadMeat
nagyúr
válasz dabadab #10508 üzenetére
Ne szo szerint vedd.Helyszinen letartoztatni,ott iteletet hozni,nem penzbirsag,letoltendo buntetessel.Ha megolod nem buntetes szerintem semmilyen vetsegert.Hosszan senyvedjen inkabb valahol eyg sotet cellaban,legyen ideje gondolkodni....
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz dabadab #10435 üzenetére
ÉS ezek után szabadlábon védekezhet - elég pacifista filantróp vagyok, de ezt az állatot börtönben hagyni megrohadni - hány ilyen kell még, h történjen, h végre rádöbbenjen a "tisztelt" rendőrség, h nem feltétlenül a gyorshajtás a gáz itthon?!
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #10285 üzenetére
Nekem most 3900km -re 7.9 -et mutat a computer, és kiszámolva ugyan ennyi jön ki.
Éljetek csak tovább a tévhitetekben, nem tudjátok miből maradtok ki.Hát, pont a fékbetét nem egy nagy drágaság. Ha olyan sok eszed lenne, akkor mondjuk a gyertyákat mondtad volna, mert abből több kell, meg a gyakori olajcserét, vagy ha már a fékekről beszélünk, akkor a féktárcsákat. Nem is értesz hozzá, miért okoskodsz?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #10278 üzenetére
Nem a 760iL -re gondoltam, hanem azokra amiket belinkeltem. Ezekkel 8l -el ki lehet jönni, gond nélkül.
Látod, még ennyit se tudsz és okoskodsz. Ezekben a vezérmű az láncos, és a BMW -nél 500.000km garanciát adtak rá, tehát soha nem kell cserélni.
A fékbetétek más auton is kopnak, szerintem, vagy tévedek?
Gondold már meg, hogy miket írsz...
Don't Tread On Me
-
NoLF
veterán
válasz dabadab #10202 üzenetére
én bpen sem éreztem biztonságban magam... tökmind1 milyen sebességi fokozatban, mennyire nyomtam a gázt, max hangja votl semmi más.
amúgy egyben van, kényelmes, jó a futómű jó a fék, jó minden, csak ez a motor lenne vmi más...The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Mr X
veterán
válasz dabadab #10010 üzenetére
31. § - Bekanyarodás
(7) Útkereszteződésen kívül történő bekanyarodásra az (1)–(2) és a (4–-(6) bekezdés rendelkezései az irányadók.
(8) Az útkereszteződésben kanyarodó főútvonal esetén
a) az (5) bekezdés a) pontjában meghatározott szabály a főútvonalon kanyarodó és az arról letérő járműre egyaránt vonatkozik,
b) a főútvonalról letérő járművel elsőbbséget kell adni a főútvonalon továbbhaladó jármű részére.
*A bekanyarodó járművel elsőbbséget kell adni az úttest mellett levő olyan kerékpárúton (gyalog- és kerékpárúton) érkező jármű részére, amellyel a bekanyarodó jármű:
– a bekanyarodás közben, tehát a bekanyarodás befejezése előtt;
– a kijelölt gyalogos-átkelőhely előtt vagy közvetlen utána;
– az úttest szélétől számított, legfeljebb 6 méter távolságon belül forgalmi kapcsolatba kerül.
Az a szabály, hogy az útkereszteződésben kanyarodó főútvonal vonalvezetését követő jármű nem tekinthető irányt változtatónak, a járművekre és a járművek egymás közötti viszonyára vonatkozik. Ilyen helyen a főútvonal úttestén az útkereszteződésnél áthaladó gyalogosoknak a főútvonal vonalvezetését követő járművel is, és az útkereszteződésnél a főútvonalba betorkolló utak úttestén áthaladó gyalogosoknak pedig a főútvonal vonalvezetését elhagyó, akár jobbra, akár balra bekanyarodó járművekkel is elsőbbséget kell adni.
A (8) bekezdés a) pontjában az (5) bekezdés a) pontjára történő visszautalás a gyalogsokkal kapcsolatos szabályra vonatkozik.
A (8) bekezdés b) pontjában írt szabályból, valamint az 53. § (1) bekezdés b) pontjának a rendelkezéséből következik, hogy a főútvonalról letérő minden járművel, így a villamossal is elsőbbséget kell adni a főútvonalon továbbhaladó jármű részére.*
Khelben gyorsabb volt...
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #10010 üzenetére
(5) Elsőbbséget kell adni
a) jobbra vagy balra bekanyarodó járművel
- annak az útnak az úttestjén áthaladó gyalogos részére, amelyre a jármű bekanyarodik, továbbá(8) Az útkereszteződésben kanyarodó főútvonal esetén az (5) bekezdés a) pontjában meghatározott szabály a főútvonalon kanyarodó és az arról letérő járműre egyaránt vonatkozik,
-
Allien
veterán
válasz dabadab #9969 üzenetére
Demokráciában élünk. Ilyen csak egy esetben fordulhatna majdnem törvényessen elő. Ha a halálra elgázolt gyalogos felkel, és önvédelmet alkalmaz. Bár, akkor is igazolnia kellene, hogy meghalt, és tényleg önvédelem volt.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
ABE
őstag
válasz dabadab #9778 üzenetére
Szerintem sosem volt igazán jelentős magasságbeli különbség az azonos korosztályú kisautók és nagyobb márkatársaik között; persze idő közben mindkét kategóriában nőttek a hossz, szélesség, magasság és súly értékek.
Mod:
Nem azt mondom, hogy egy kisautó ugyanolyan stabil nagy sebességeknél, mint az egy vagy két kategóriával felette lévő autó, de szerintem túlzás elszörnyülködni egy 160-nal elsuhanó kisautó láttán.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #9733 üzenetére
autópályán is van előzés.
ha mésdz a külsőben, utolérsz valakit, kimész a belsőbe, elmész mellette, visszasorolsz a külsőbe. Ez előzés, mert nem folyamatosan haléadtál a sávodban, hanem kétszer is sávot váltottál.
Ha viszont végig a külsőben mász budapesttől győrig, akkor akárhány autó mellett mész el, egy előzésed se lesz, mert folyamatosan a sávodban haladsz. ilyen egyszerű. -
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz dabadab #9738 üzenetére
Erre ismét csak az előzés jogszabály szerinti definícióját tudom felhozni:
1. sz. függelék III (c)
Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek.Innentől fogva lehet azon vitatkozni, hogy ez ellentmondás vagy sem. Itt le van írva hogy nem minősül annak.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz dabadab #9733 üzenetére
Autópályán nincs előzés, mert párhuzamos közlekedés van.
"Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek"
Ellenben kötelező a jobbra tartás. Ami alól kivételt csak a lakott terület képez: 36. § (4)
Szal jobbról elhaladni autópályán nem lehet szerintem sem.
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #9722 üzenetére
a kulcsszo a folyamatosan: ez csak lakott teruleten belul lehetseges
nocsak, lakott területen kívül nem mehetsz folyamatosan egy sávban? váltogatni kell őket, vagy mi?
szerintetek a kresz azt akarja, hogy ha valaki beáll 50nel a belsőbe pesten, akkor siófokig ne lehessen megelőzni?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9536 üzenetére
Senki se penge, mert olyan nincs, hogy mindenki tökéletes. Nekem ez a rossz tulajdonságom, hogy gyorsan felmegy a pumpa.
Előtte ugyan így előzgettem egyenként a kocsisort, ott nem volt ilyen gondom. És ő nem akart előzni, mert előtte megtehette volna 1000*, miután mögéértem, akkor is vártam kicsit hátha elkezd előzni, de nem is kukucskált, hanem az út jobb oldalán ment végig.
Ezért kezdtem el akkor én is előzni. Előtte érdekes módon nem volt baj, hogy nem tudtam beférni. Mindenhol volt bőven helyem, és nem reklamáltak. Csak itt volt ilyen gond.
Ezt akárhogyis csavarjátok, nem tudjátok azt kihozni, hogy én hibás voltam.
Az utánnalévő reakciom meg a forrofejűségem eredménye. De abban nem volt veszély, mert nem is lehetett.Nézzétek meg a kresszkönyvbe, hogy mennyi a kötelező köv. távolság. Van rá egy képlet, de én nem nézem ki, mert nem szokásom bújni. de biztos nem 3m.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9501 üzenetére
Akkor előttem egy db auto nem volt. Jöttek szembe, az meg elkezdett előzni. A szembejövő nagyon közel volt, annyira, hogy ahogy az audis elkezdett előzni fékreléptem és lehúzódtam. Ezt csinálta a szembejövő is. És így éppen hogy befért.
Az én esetemben más volt a helyzet. Én mehettem volna tovább is, mert az ifat is meg tudtam volna előzni. Csak nem láttam, hogy vannak e előtte, ezért nem mentem, inkább visszahúzódtam. Ott nem az volt a baj, hogy jött szembe, hanem hogy nem engedett be először.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9492 üzenetére
Neki ilyenkor kötelessége lett volna a fékre lépni (elég lett volna, ha leszáll a gázpedálról), ahogyan azt meg is tette, csak egy kicsit késve. Én mindig a tükröt nézem, hogy előznek-e. És ha látom, hogy elém akar bejönni mert kiteszi az indexet, akkor beengedem szó nélkül. És neki egy másodpercébe se kerül.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9482 üzenetére
Mondtam, hogy nem bevágtam, hanem levettem a gázról a lábam kiraktam a jobb indexet és besoroltam. Ő alapból nem tartotta be a követési távolságot, mert kb. 3 méterre volt az ifa hátuljátol. Na ne mond nekem, hogy ez szabályos. Ha betartja a követési távolságot, akkor én simán bemegyek, még csak erőlködnöm se kell.
Don't Tread On Me
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dabadab #9458 üzenetére
Bocs, én ha gyorsabban megyek vagy akármit csinálok, az bárminnyire is szabálytalan, de úgy teszem, hogy más hirtelen (és nem hirtelen) manőverre ne kényszerítsek. De sajna vannak kirívó esetek. Pl. amikor látom,hogy olyan szinten vezet, hogy minimális gyorshajtás árán is,de jobb ha megelőzőm. Jah a kedvencem esőben autópályán világítás nélkül és rámvillog...imádom. Szal, ha hülye valaki, inkább maradjon csendbe és ne kalimpáljon. Nem vagyok egy ász, de amikor én a kresz 80 %-át betartom, akkor az aki lassabban megy mint kéne,de mellette a negyede kresz nemhogy betartásáról de mivoltjáról fingja sincs, az ne kalimpáljon baxa meg. Mert merem állítani,hogy részben az ilyen nyomiktól van baleset...hányszór előfordult,hogy 60-al jön szembe világítás nélkül. Én előznék és vissza kell sorolnom,mert későn látom meg a hiányzó világítás miatt. Mégis engem szólnak meg,hogy hülyegyerek...nem őt,hogy nincs világítás.
[ Szerkesztve ]
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dabadab #9429 üzenetére
Hiába próbálsz fikázni, mert nem nyelem be azt,hogy figyelmen kivűl hagyod,hogy az 50km/h-ra lassítást az váltottak ki(bár nem értek teljes mértékben egyet vele...okosabb enged,szamár szenved) ,hogy a nyomorék másik pali baszta betartani a követési távolságot, ahová ugye nyugiba be lehet sorolni és mellette még neki áll dudálni, villogni, mutogatni. Hát én is megsz.patnám az ilyet.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9421 üzenetére
"De egyebkent nem kell idezni, elmondom: azert, mert ugy vezet, mint egy allat."
Ha úgy vezetnék mint egy állat, akkor 160 -nal előzgetnék, és szarnám le, hogy a szembejövő mennyire van, tudván, hogy úgyis lelassít.
De persze, te szent vagy, ezt el is felejtettem. Nem hiszem, el, hogy te még soha nem mentél 90 -nél többel. Tehát akkor te is egy állat vagy.Don't Tread On Me
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dabadab #9409 üzenetére
Érdemes idéznem,hogy miért lassított BMW001? Vagy magad is megtalálod,hogy csinálta a fesztivált a pali, merthogy megmerték előzni és esetleg az 5 méter követési távolságot nem tudta tartani és kicsit lassítani kellett.
dokar: Ne idegelj már. Én marhára nem vagyok odavalósi. Van két sáv. Látom,hogy egyikbe lassítanak és állnak. Miért állnék be oda??? Semmi tábla, semmi útfestés nincs akkor még,hogy be kéne sorolnom, csak a végén. Hadd ne nyomizzak már, hogy ha a többi 100 be áll a sorba, akkor én is álljak be csak mert ők is beálltak, habár nekem még az sem tábla,sem útfestés nem jelzi.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dabadab #9402 üzenetére
Nem tudom,hogy minek kell balhézni azért mert a kollega 85 helyett akár 90-el akart menni és ezért előzőtt. Legalábbis feltételezem,hogy 90-el ment tovább Ugye?
Hozzáteszem,hogy én marhára mindent betartok, most már. De aki közúton 90 helyett akár 88-al megy, azt lenyomom. Nem elég, hogy a sok trafi miatt saxi van és nem lehet normálisan menni még a nyomik is akadályozzanak? Brrr...
Eagl3 - Nem tudom,hogy melyik az...Veszprém fele mentem. De az a röhej,hogy vagy egy kilóméteres volt a sor és senki nem ment a belső sávba. És nem értettem,hogy mi a franc van. Pesten ugye ez nem szokás.
[ Szerkesztve ]
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dabadab #9398 üzenetére
Kicsit akkor gondold át. Megy a pali az Ifa mögött. Elvileg kéne tartsa a követési távolságot, ami annyit tesz,hogy oda gond nélkül akár három autó is be kéne ,hogy férjen. Szóval marhára nem kéne hepajkodnia legalább, ha annyi követési távolságot tartott, hogy nem fér be egy autó.
Az meg,hogy az Ifa mögött sz@rakodott az Ő baja....mellesleg ma már kevés Ifa tud 90-et közúton...még ha 85-el ment is, hadd haladjak én 90-el.Nekem meg ha cirkuszol, lehet letekerem az ablakot és a viperával rábaszok a szélvédőjére,hogy kicsit lenyugodjon. Bár a BMW-s kollega leckéje is tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9398 üzenetére
Ok nélkül?
Először ő akadályozott engem, ő volt szabálytalan. Másodiknak nekem ilyen f*szok ne dudáljanak, ne villogjanak és ne is mutogassanak.
Városban ezt egyszerűbben meg szoktam oldani. Ha valaki szemétkedik, meg majd belémjön, pirosnál kiszállok és elmagyarázom neki a dolgokat. Ha így lehet az ilyen barmokat tanítani, akkor így fogom.Volt már olyan, hogy 2 nap alatt 2200km -et levezettem. Ráadásul úgy, hogy alig tudtam pihenni a megbeszélés után.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #9390 üzenetére
Nekem nem veszik el a jogsimat, erről biztosíthatlak.
Sőtt, 1 év múlva már meglesz az M5 -re a cashem, az is tuti. Az ám az igazi X márka.Ja, miért is okoznék én balesetet??? Még 5 év alatt a közelében se voltam ilyennek. Pedig 160.000 km bennem van már.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zsid
senior tag
válasz dabadab #9366 üzenetére
Asszem a Mondeonál volt az, hogy az óra 100at mutatott a kocsi sebessége meg 107km/h volt. Valamelyik autós magazinban mértek vagy 15 kocsit padon, hogy mennyit csal a sebességmérő. ( A többi az felfele mért , ahogy írtad. )
Az sem elhanyagolandó, ha valaki cseréli a gyári 15"os felnit 16-17esre. Akkor meg szintén kevesebbet fog mutatni a sebességmérő.
<tRucKdriFteR>
-
fokukac
nagyúr
válasz dabadab #9345 üzenetére
számomra is rejtély, hogy miért vonatkozik a 30-as illetve 40-es korlátozás a két hármas keresztes tábla közötti terület teljes egészére (cirka 200 méter), pláne, miután elhagytuk a vasúti átkelőt....
a másik amit nagyon bírok, azok a használaton kívüli iparvágányok, amik csak úgy ott állnak évtizedek óta, és egy vonat sem ment rajtuk, sőt, van ahol nincs is kezdete és folytatása a sínnek, csak 10 méter van meg belőle, nade a vasúti kereszteződés tábla, az kint van. Ilyenből is rengeteg van.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
_seth_
veterán
válasz dabadab #9318 üzenetére
Persze, hogy nem ettől lesz itt is olyan életszínvonal mint "nyugaton" és valóban kis tétel de sok kicsi sokra megy...
-----
Az a poén, hogy amikor én gyorsan hajtok abból nincs semmi de amikor kanyar után főúton a busz a megállóból kifordul elém és szemből is jönnek már izzad a tenyerem és még csak nem is mentem gyorsan... vagy amikor tegnap is városban előttem elkezd parkolóból tolatni valaki persze engem észre sem vesz vagy nem is érdekli, hogy jövök és a szembe sávba kell átmennem a hülyéje miatt ahol történetesen szintén tolat ki alaki már egész kalandjátéknak tűnik ez a közlekedés persze őket senki sem fogja megbüntetni de ha én gyorsan megyek az üres főúton megvágnak. Előztem egy nőt a múlt héten, szabályosan indexet kitettem és amikor mellé érek mit látok??? Kiteszi az indexet és jön felém... na mondom ez is szép lesz... ha egy lomhább járművel vagyok lazán nekemjön így viszont egy vissza 3 padlóval sikeresen megelőztem pedig aznap nem is siettem...
Index: na igen nagyon okos találmány, kell is nagyon csak van aki nem használja... úgy vált előttem 4-5 alkalommal sávot, hogy a mobil ott a kezében de indexelni nem tud... jah ugyanaz a fickó csinált olyat, hogy jövök 90-el és kivágódik elém mellékútról és nem az, hogy megindulna, hogy ne tartson fel vagy ne rongyoljak bele a seggébe... nem, mobilozik és észre sem vett... a jó... k... an...... az ilyennek, tapostam is a féket rendesen persze ha nekimegyek hátulról meg rámfogják pedig nem tudok követési távolságot tartani ilyen esetben akármilyen ügyes is vagyok, egyedüli barátom az a fék az autómban szerencsére egészen jól fogIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
I_Am
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #8592 üzenetére
Még tavaj volt erről vita, újságban láttam a diagrammot.
Elosztottam a baleseteket, ennyi. Mert az, hogy magában gyorsan megy valaki nem okoz balesetet, max. ő maga fának megy, de ahhoz is bénaság kell. A baleset mindig valami mástól keletkezik, mondjuk szabálytalan előzés, ittas vezetés, vagy egyszerűen elmebetegség.És úgy vettem észre, hogy azoknak jár a szájuk legjobban, és szídják a gyorshajtókat, akik a városban buszsávban, meg kereszteződésekben előznek, meg átmennek a piroson, persze betartva a sebességhatárt. Azt hiszik, hogy ők szentek, pedig ez messze nem így van.
És már nem egyszer volt olyan, hogy láttam, hogy előz valaki a buszsávban a dugó közepén, és kivágtam elé. Kiszáltam és megkérdeztem tőle, hogy mit csinál. De már volt ilyen lámpánál is, mikor kanyarodóról bevágott elém. Az ilyeneket legszívesebben agyoncsapnám....Don't Tread On Me
-
NoLF
veterán
válasz dabadab #8509 üzenetére
nekem az oktatóm erre a paragrafusra utalva azt mondta anno hogy ugye ebből következik hogy segédmotoros kerékpárral és lassú járművel autópályára felhajtani és ott közlekedni tilos.
ha nem is mondja ki a kresz hogy a minimum a 60, de ebből következtetni erre lehet. persze mindenki anyáz ha vki 70el csoszog...
Macka: tudom hogy az van neki, de szerintem nem attól szenved kóros IQ hiányban... ha alátenném a hondámat pl, sztem még állatabb lenne. pedig az enyém egy 14 éves szar.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Bubu79
addikt
válasz dabadab #7529 üzenetére
Miért, azt komolyan olyan nehéz megérteni, hogy baromi irritáló folyton azt olvasgatni, hogy a BMW-sek, a tuskók, az izomagyúak, megint egy BMW...
Holott ha szétnézel bármelyik márka képviselőinek táborából nyugodtan lehetne kiragadni példákat, mert egyformán tuskó jóformán mindegyik...
Csináljak néhány jólsikerült Suzukis fotót, melyek bemutatják a farokmód parkolás iskolapéldáit ( sorry a suzisoknak - de baromi sok fut idehaza a gépekből és nem ritka sajna a köcsög tulaj sem köztük... )?
Tudod miközben végig hangoztatjátok, hogy nem mindegyik BMW-s pöcs, közben folyton az az érzése az embernek, hogy ez nem több puszta reflexnél, de ti sem gondoljátok komolyan... És hogy miből gondolom? Mert akárhányszor van valami, ahol felbukkant egy BMW, garantáltan az a vége, hogy fúj, meg köcsög, meg már megint...
Igen, irritál a dolog. Nem kicsit.
Integra: szövegértésből zokni vagyok - húzz nyugodtan egy strigulát, hogy találkoztál mégegy idiótával és kész...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
mogyesz
aktív tag
válasz dabadab #7258 üzenetére
dabadab:
nem járdáról írtam, hanem zebráról. ok, hogy elsőbbsége van, nem is ezt vitatom, hanem azt, amikor menet közben "kilép" a zebrára, qrvára nem érdekelvén, hogy elüthetik.Itt a környéken elég sok olyan zebra van, aminél nincs lámpa - sem gyalogosnak, sem autósnak - és itt bizony nagyon sok a "csakazértis kilépek mert elsőbbségem van a zebrán" hozzáállású emberke...
"És nem csak a zebrán..." ezt arra írtam, hogy a járdáról a zöld területen keresztül az úttestre...
Integra: ez valóban az :-)
Másik részről a "politikus is volt ember" alapon az autós is (volt) gyalogos. Csak egy kicsit figyelni kellene kölcsönösen egymásra. De sokaknak mennyivel 1xűbb dudálni, káromkodni, rádhúzni a kormányt... és csakazértis elédlépni....
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz dabadab #7250 üzenetére
Onnan szivárgott be, hogy a kresz szó szerint azt írja, hogy a gyalogosnak a gyalogátkelőhelyEN kell elsőbbséget adni. Tehát amikor rajta van.
De erre én mindig azt mondom, hogy a 40tonnás kamionnak is az útkereszteződésBEN kell elsőbbséget adni, mégse hajt ki eléje senki, amikor még nem ért be a kereszteződésbe csak közeledik ezerrel.
-
-
Integra
titán
válasz dabadab #6798 üzenetére
változó
tegnap hallottam azt is hogy a németeknél a statisztikák kimutatták, hogy a traffik előtt 4x annyi baleset lett mint amúgy volt.
a franciáknál meg semmi, mert ott viszont minden sarokra raktak egyet..
de veled értek egyet, nagyon nagyokat fognak ez ügyben kummantani, meg sunyiban lapítani az eredményekkel. már most is hazudnak mint a vízfolyás...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
(Kolombusz)
veterán
válasz dabadab #6539 üzenetére
Még anno a P10-es Primeran elöl Firestone, hátul Michelin gumik voltak, ne kérdezd milyen, nem emlékszem már rá, annyira emlékszem, hogy nehéz volt őket beszerezni, 175/70 R14 gumik, rémálom...
Télen nyáron ezek a nyárigumik voltak fent, eszméletlen, hogy mennyire stabil volt az autó és mennyire tapadt. Most vagy a gumik voltak jók (4 olyan michelinnel is hasonló volt, mint ami hátul volt), vagy az autó súlyelosztását csinálták meg a japánok remekül, de olyan helyeken elment, ahol az Escortunk 4 téligumival nem bírt felmenni és majdnem árokba csúsztunk vele, vagy ahol egy ismerős négykerekes Passatja, téligumival nem bírt kiállni, mi meg egyszerűen kitolattunk...
Mondjuk azóta P12 van, michelin télivel és sokat szidott dunlop gyárikkal, hát azok is mentettek már meg életet. Az Escort helyett Fiesta van, azon GY télik és Conti nyárik, velük sem volt gond. Illetve annyi, hogy a Contiknak elég nagy a gördülési zajuk.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz dabadab #6454 üzenetére
az.
állat vagy. még szerencse, h nem lett gond belőle.
Komolyra fordítva viszont elszomorító, h ilyet kell csinálni, h átmehessen valaki a zebrán...
én már szinte el se merem mesélni a péntek éjszakai kalandom:
-Etele úton jövök Kelenföld felől, mennék tovább, a Kelenföld városközponti lámpa KI VAN KAPCSOLVA (nem, nem működött a sárga villogás sem - ezt így hogy?! )
-megállok, mert macisajtom van, JOBBRÓL jön két autó (figyelem! elsőbbségük van!), megállnak. mindkettő. egymás mellett (párhuzamos közlekedés)
-rájuk villantok. semmi. dudálok. semmi. eltelt vagy fél perc, gázt adok, elindulok, mikor a kereszteződés közepére érek látom, h MINDKETTŐ elindul.állat voltam, tény és való, de mivel:
1-megálltak, tehát lemondtak az elsőbbségükről
2-se fény, se hangjelzésre nem ragáltak köbö 30 másodpercig
úgy véltem (természetesen helytelenül!), h LEMONDTAK az elsőbbségükről.Ne feledjük: NEKEM volt macisajtom ÉS jobbról voltak nekem.
normálisak?!Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
amol
addikt
válasz dabadab #6454 üzenetére
Szerintem jól tetted. Én mindig megállok, nem érdekel ez mennyire zavar másokat. Kapják be. Balatonkenesén van egy zebra, csak úgy tudtunk átmenni babakocsival, hogy én kiálltam az útra széttárt karokkal hogy megálljanak. Még így is volt aki ki akart minket kerülni.
Legalább erre az egyre oda lehetne figyelni, hiába erősebb az autó mint a gyalogos. Illetve talán pont ezért. A zebra az övék, punktum.Dodi nagyon titokzatos vagy, most már engem is érdekel mit vettél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Jön a HDMI 2.2-es specifikáció
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- BestBuy topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Horgász topik
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- HP ProDesk 400 G4 DM
- Egyedi Gamer PC eladó! Ryzen 5 3600/GTX 1080/16GB RAM 3200MHZ/MSI B450/256GB SSD+500GB HDD
- MSI Cyborg - i5-13420H - RTX 4050 6GB - 512GB SSD - 16GB RAM - 15,6" FHD 144Hz, ÚJ! 3 év gar
- AMD RADEON RX 6700 XT PowerColor Red Devil
- Új Lenovo ThinkPad P16s Workstation Érintős LAPTOP -50% 16" Ryzen 7 PRO 6850U 32/1TB 680M 4GB FHD+
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest