Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim Tonic

    nagyúr

    válasz Jim Tonic #12770 üzenetére

    No, úgy fest, meglett a hiba oka. Miután átvizsgáltam a SAM modult, minden biztosítékot és relét átnéztem, az ECU-t szétkaptam, kondikat kimértem, forrasztásokat átmelegítettem, találtam egy csatlakozást az ECU és a SAM mögött, amiről széthúzva kiderült, hogy oxidált. Megtisztítva helyreállt minden.
    A hibajelenség érdekes, nem indítja a motort, pedig odáig minden rendben. A behúzó sem kattan, nem a tipikus önindító hiba. Néha picit teker rajta, de félbehagyja. Néha beröffen, de le is áll. Néha menet közben is megáll, de ez ritka. Legjellemzőbb viselkedés, hogy nem indítózik, és ilyenkor maxon pörög a hűtőventilátor. Ez az ECU hiba jele, mert nem kommunikál. Ha elindult, általában jó.
    Ami segíthet abban, utólag belegondolva, hogy rájöjjünk, nem klasszikus ECU hiba, hogy a diagnosztikával kommunikál.
    Remélem, tényleg ennyi volt. Csak véletlenül jött a megoldás. Tél révén, akkucserével kezdtem. Pedig semmi baja a réginek. 100Ah, jó ára volt.

    [ Szerkesztve ]

    Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

Új hozzászólás Aktív témák