- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Windows 11 24H2
- AMD RX6300 kisteszt
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Intel I5-2500k vs. AMD Athlon X4 860K
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Jim Tonic #12770 üzenetére
No, úgy fest, meglett a hiba oka. Miután átvizsgáltam a SAM modult, minden biztosítékot és relét átnéztem, az ECU-t szétkaptam, kondikat kimértem, forrasztásokat átmelegítettem, találtam egy csatlakozást az ECU és a SAM mögött, amiről széthúzva kiderült, hogy oxidált. Megtisztítva helyreállt minden.
A hibajelenség érdekes, nem indítja a motort, pedig odáig minden rendben. A behúzó sem kattan, nem a tipikus önindító hiba. Néha picit teker rajta, de félbehagyja. Néha beröffen, de le is áll. Néha menet közben is megáll, de ez ritka. Legjellemzőbb viselkedés, hogy nem indítózik, és ilyenkor maxon pörög a hűtőventilátor. Ez az ECU hiba jele, mert nem kommunikál. Ha elindult, általában jó.
Ami segíthet abban, utólag belegondolva, hogy rájöjjünk, nem klasszikus ECU hiba, hogy a diagnosztikával kommunikál.
Remélem, tényleg ennyi volt. Csak véletlenül jött a megoldás. Tél révén, akkucserével kezdtem. Pedig semmi baja a réginek. 100Ah, jó ára volt.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eltűntek a mobil GPU-k az AMD és az Intel útitervéből is
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kuponkunyeráló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kutya topik
- AI a játékokban és azon túl
- Viccrovat
- Xbox Series X|S
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest