- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
bucihost #12815 üzenetére
Hogy a négyes váltót ötösre cserélték, az nem bántja önmagában a difit, legfeljebb az eltérő áttételezés miatt csalni fog az órád, illetve nem biztos, hogy az ideális tartományban forog a motorod egy-egy sebességnél. A difi önmagában is képes lehalni. Le kell engedni belőle az olajat, és ha sok lesz benne a fémdarab is, akkor azzal lesz a gond. De lehet a kardán vagy féltengely, illetve a csapágy is, ahogy írtad.
-
válasz
Stifler1001 #12801 üzenetére
Meg kellene nézned, valóban forrt-e a víz, vagy inkább csak a hőérzékelő gomba. Utóbbi gyanús, két okból. Megmagyarázná, miért ingadozik a vízhőmérséklet, mert akkor a vetilátor hűti túl. Illetve ma biztonsági termosztátok vannak, azaz nem tud felforrni a motor, mert nem úgy romlik el, hogy zárva marad, hanem úgy, hogy nyitva.
-
válasz
Stifler1001 #12799 üzenetére
Írtam választ, csak nem figyeltél rá.
-
válasz
Stifler1001 #12792 üzenetére
Be tud állni, de a ventilátort is érdemes figyelni. Lehet, hogy a hőmérőd rossz.
-
válasz
Jim Tonic #12770 üzenetére
No, úgy fest, meglett a hiba oka. Miután átvizsgáltam a SAM modult, minden biztosítékot és relét átnéztem, az ECU-t szétkaptam, kondikat kimértem, forrasztásokat átmelegítettem, találtam egy csatlakozást az ECU és a SAM mögött, amiről széthúzva kiderült, hogy oxidált. Megtisztítva helyreállt minden.
A hibajelenség érdekes, nem indítja a motort, pedig odáig minden rendben. A behúzó sem kattan, nem a tipikus önindító hiba. Néha picit teker rajta, de félbehagyja. Néha beröffen, de le is áll. Néha menet közben is megáll, de ez ritka. Legjellemzőbb viselkedés, hogy nem indítózik, és ilyenkor maxon pörög a hűtőventilátor. Ez az ECU hiba jele, mert nem kommunikál. Ha elindult, általában jó.
Ami segíthet abban, utólag belegondolva, hogy rájöjjünk, nem klasszikus ECU hiba, hogy a diagnosztikával kommunikál.
Remélem, tényleg ennyi volt. Csak véletlenül jött a megoldás. Tél révén, akkucserével kezdtem. Pedig semmi baja a réginek. 100Ah, jó ára volt. -
válasz
molnarpeter #12769 üzenetére
Ezek jók. A bajom az, hogy menet közben is megáll.
-
válasz
bucihost #12765 üzenetére
Nekem is gondom van vele, de ez C320. Meg se tekeri a motort indítózásnál, majd nagy nehezen mégis. De akkor meg lefullad. Aksira gyanakodtam, de bikázásnál is ugyanez. Akkor nagy nehezen elindul, aztán útközben lefullad. Utána megint meg sem tekeri, majd mégis. Ha indítás után egyből gázt adok, akkor esetleg sikerül elkapni.
Hibát nem nagyon ír. Egyelőre nem tudom mi van, most arra tippelek, hogy a pillangószelepnél van valami gond/kosz. Rálesek majd holnap.Tiedre: sajnos lehet a pumpa, szóval ki kellene olvasni.
-
Gondolom, az előző tulaj volt, talán sok volt a rövid út. Értelme semmi, mert ugyanúgy nem tölti fel. Ahhoz a motorhoz elég kell, hogy legyen 62-70 Ah. Nekem is 100 Ah van a 3.2 V6-hoz, de szerintem az is több, mint a gyári. Mondjuk az az érdekes, hogy a rögzítővas meghatározza, mekkora mehet bele. Én nem tudnék bele kisebbet rakni, mert kiesne. Ugyebár a két szélét fogja, a rövidebbik oldalakon alul.
-
válasz
B.Ricsike #12727 üzenetére
Óracsoport? Ezt nem nagyon tudom összerakni, bár nem ismerem a B Mercit. W203-nál ez lehet a bajuszkapcsoló vagy a SAM modul. Az óracsoportot nem tudnám képbe helyezni.
Lehet B-nél ez más, az Ürömi Mercinek jó neve van, szóval szó nincs arról, hogy ne lenne érdemes bízni bennük, csak nekem furcsa.BÚÉK mindenkinek, jövőre sok probléma és balesetmentes kilométert mindenkinek!
-
válasz
BUZZLGHTYR #12716 üzenetére
Az egy jó motor, ill. egy jó váltó, csak fontos, hogy megkapja a karbantartást.
A kasztnin nézd meg a küszöböket és a csomagtartófedelet, nem rohad-e.
Belül indítsd be a fűtést, és állítsd be minden pozícióba a levegő irányát. Mindenhol fújni kell a levegőt. Fontos az is, hogy jön-e meleg.
Ezeken felül a szokásos, amit minden autónál meg kell nézni. -
válasz
szilchi #12701 üzenetére
Ausztria és Németország kerülendő régebbi autóknál, mint importforrás. Főleg utóbbinál brutális (volt) a sózás, gyakorlatilag megzabálta a tél az autókat, és rohadnak mindenhol. Ha 2008 utániakról van szó, akkor oké, azok már bírják. Olaszország ebből a szempontból jobb, szinte minden autó rozsdamentes, ha nem a tengerparton állt.
Egyébként a 350-es motort amúgy sem ajánlom, mert súlyos vezérmű (lánckerék elsősorban) gondjai voltak 2004 és 2008 között. Ha nem volt cserélve, akkor meg kvázi motorblokk kiszerelős.
-
válasz
-Solt- #12687 üzenetére
Szerintem akkor le van tiltva. Sajnos manapság ez megy. Ha magasabb felszereltséggel veszed, akkor engedélyezik. Fillér@%s.
Kedvencem a Mercinél a slusszkulcsoknál volt. W203-nál van pl., hogy a távolról nyitható csomagtartó feláras volt. Nem tudom hány száz Euró. Aztán egyébként annyi volt a sztori, hogy vettél egy háromgombos házat a kulcsra, és már működött is. Sem programozni, sem nyomógombot forrasztani, sem semmi egyéb. Csak egy burkolat. Utángyártottan 1-2e Ft... -
-
válasz
lacka111 #12658 üzenetére
Semmi. Terelőlapátok a műszarfalban szabályozzák a hideg és meleg levegő keverékének arányát, annak fényében, milyen meleget szeretnél. A motor az utastéri hőcserélőt folyamatosan fűti, nyáron is. Ha erre voltál kíváncsi. W202-ig volt csap, azóta nincs.
Viszont dízelben van kiegészítő fűtés, ha az tönkremegy, akkor nem lesz elég meleg a hűtővíz. -
válasz
Mulderpapa #12656 üzenetére
Figyelj, nehogy a generátor legyen. Én nem rég újíttattam fel. Mérj feszkót töltés alatt, 14,4 V körül kellene lennie.
-
válasz
Mulderpapa #12653 üzenetére
Ha elfér, akkor persze.
-
válasz
Mulderpapa #12649 üzenetére
Zselés, gondozásmentes akut vegyél oda. Természetesen nem kell gyári.
-
válasz
Mulderpapa #12647 üzenetére
Ha a fő akkut rajtahagyod, akkor nincs gond. A kettőt egyszerre ne.
-
válasz
motoflug #12630 üzenetére
A fűtésállító lapokhoz tartozó mozgatókarok eltörhetnek, az csinálhat ilyet.
CR dízelekben, ha elromlik a kisegítő fűtés, akkor is lehet hasonló, bár akkor azért langyos.
Ha van a tiedben kisegítő keringető, az szeret elromlani (csere), annak pont ez az eredménye. Nálam pl. ez volt a gond.W203, W211-től nincs csap, ne keresd.
-
válasz
twinee1337 #12607 üzenetére
Nincs ahhoz kódkártya szerintem.
-
válasz
twinee1337 #12605 üzenetére
Audio 50. Amit megpróbálhatsz, hogy 1 percre leveszed az akksit. Vagy a rádiót szeded ki.
-
válasz
twinee1337 #12602 üzenetére
Mondjuk CLK200-ból akad egy pár féle...
-
válasz
scxHUN #12513 üzenetére
Ez E60 AMG-ben ugyanaz az automata van, szóval bírnia kell. Viszont a motor tuningja érdekesebb lesz. Nem hinném, hogy füst nélkül megúszod. Ráadásul ehhez a teljesítményhez azért elég radikális átalakítások kellenek majd, amitől az üzembiztonságod örök kérdőjel marad majd.
-
válasz
Mulderpapa #12504 üzenetére
Akkor marad az SD.
De lehet, hogy sima olvasóval is kapsz némi támpontot, de sajnos nem ez a jellemző.Viszont, ha már külföldi fórumokon nézted, talán az első találat: [link]
"Hi all sorry no been in touch sooner about message coolant visit workshop,at inde garage the guy plug his laptop in came up no error codes in coolant system so he sugested cleaning where electrics plug in down right hand side of radiator 5 minutes and a good spray of wd40 haypresto never seen message since.the problem is common as muck,spoke to merc tec he told me its a dry connector which they are famous for but dealer will tell you its your fan.by the way i spray the plug every now and again.cap lock of captian lol" -
válasz
Mulderpapa #12502 üzenetére
Coolant az a hűtőfolyadék. Meg kellene nézni a szintjét...
Az lesz még jó, ha közben megsütötted a motort. -
-
Én egyébként dízelt már nem akartam, egyszerűen elkezdett zavarni a szaguk, mert a környezetre gyakorolt hatásuk. De gyenge benzinest sem, azzal meg az a gond, hogy szereti a benyát. Végül tettem egy próbát a gázzal. Enyém 3.2 V6, és nekem kicsit nehéz a lábam. Így megeszik 11-12 litert gázból, viszont 400 forint helyett 240 a gáz. Azaz kb. olyan, mintha 7 litert enne az autó. Ha nem tolom, akkor 6. Ennyit a dízel is elvitt.
Én nagyon szeretem. Szettel vettem, így még előre kifizetnem sem kellett. A pótkeréknek annyi, de van az autóban így több, mint 120 liternyi nafta, ami sokáig elvisz, h arról van szó.Nem Soltnak írtam, nála nem opció.
-
válasz
-Solt- #12484 üzenetére
Igen, személyes tapasztalat. Nem a Mercimmel, hanem még a CR Vectra C-mmel. A tisztító löttyök nem tettek jót neki (gondolom, hirtelen sok kosz indult el a rendszerben), de amikor végleg áttértem a prémium dízelre, gyakorlatilag minden gondom azonnal elmúlt, az autó többet nem füstölt, nem problémázott, és ment mint az ökör (3.0 V6).
CR-be nem való más egyszerűen, ahogy Aero kolléga is írta.OMV. Ide nem írhatok a másikról véleményt, de én elkerülöm. Hiába a tesztek, a gyakorlat azt mutatja, hogy itthon hamarabb krepálnak be az új dízelek is.
-
válasz
Joe Swanson #12477 üzenetére
Az még egy viszonylag szerencsés történet. Bontott bőven akad, de a felújítók is profik manapság.
-
válasz
Joe Swanson #12474 üzenetére
Gyakorlatilag bármi a hajtásláncból. Ha biztosan hátul hallod, akkor hardytól hátra nézném végig. De az az igazság, nekem a 4Matic nyekergett tolatásnál, én is hátulról hallottam, aztán kiderült, hogy a kiskardánt, tehát az elsőt, eltekerve rakták fel, és az okozott mindent.
-
válasz
Almabor050 #12457 üzenetére
Sajnos nem. De ha nem vagy teljesen távol a műszaki dolgoktól, akkor tudsz venni hűtőtisztítót, beleteszed, leengeded, aztán újra. 2x-3x megcsinálod, és jó lesz. A köztes mosásoknál elég desztvízzel feltölteni a rendszert, és abba rakni a tisztítószert. Ecetet ne használj, nekimegy az alunak.
-
válasz
Almabor050 #12455 üzenetére
Valószínűleg keményen el van vízkövesedve a rendszered, és már alig folyik át a víz a belső hőcserélőn. Át kell szépen mosni a rendszert. CDI-kben van kiegészítő fűtés, azt is megnézném, valamint ha van kiegészítő keringető motor a fűtéshez, akkor azt is.
-
válasz
Koczó93 #12443 üzenetére
Nekem W203 C320 4Matic van, imádom. Volt pár apró, bosszantó hiba, de igazán komoly kiadás nem volt.
Én pl. azért vettem konkrétan ezt, mert a gyenge autókat nem szeretem, dízelt meg már nem akartam, és nagyobbat sem. Az autóra 1,5-1,6 körül szántam. Vehetnék többért, de én valahol sajnálom a sok pénzt autóra, illetve attól is tartok picit, hogy veszek egy drágább autót, aztán valamiért beszakad majd az áruk (vagy az olaj drágul, vagy az elektromosak elmossák őket, vagy korlátozzák őket), mint ahogy most Németországban is történt a dízelekkel.
A W203 szerethető autó, de jól kell választani a vásárlásnál.
-
válasz
barnam_ #12441 üzenetére
Hát, nem tudom. Egy automatában 50e km-enként lecseréled az olajat, kb. 15-20e Ft, akár magad is, és ennyi. 250 km alatt az 75-100e Ft. Mennyi egy kettős tömegű kuplunggal, ill. hozzá a szerviz?
Nincs bajom az Opellel, az előző autóm egy Vectra C volt. Csak nem értem a gondolatmenetet, hogy ha van 1 milla, akkor miért érdemesebb más, fiatalabb autót venni. Mintha azt mondanád, hogy Mercedes-t csak 1m alatt érdemes venni.
-
válasz
barnam_ #12431 üzenetére
Miért akarsz 1+ milliót adni egy 22 (lassan 23 éves) Merciért, ami előbb-utóbb el fog rohadni, és mivel C, szerintem sosem lesz olyan klasszikus státuszú, mint egy E, vagy S.
Ezt úgy en bloc nem értem. Egyrészt, ha vigyáz rá, nem rohad el. Ahogy azt sem értem, a C mitől ne lenne klasszikus. A W202 külföldi fórumokon jobban áll, mint a W210.
De a legfontosabb, mit vegyen akkor szerinted 1 millióból? Opel Astrát?Ráadásul a 280-as motor szerintem rövidtávokon leeszi a gatyádat.
Nem akarok nagyon negatív lenni, csak a reális értékét nézem a dolgoknak - ha úgy tetszik, levettem a Mercis szemellemzőmet.
A dízeleket meg lassan mindenhonnan kitiltják. Ha normális teljesítményt akarsz, akkor marad a kompresszor vagy a nagyobb szívó. Viszont a V6 az V6, egész más érzés, mint egy négyhengeres.szerl.: általában a 4-es automatára mondják, hogy jó; az 5-re meg, hogy nem annyira.
Az 5G Tronicra én eddig csak dicséretet olvastam, máig gyártják. Annyira nem lehet rossz.Így vagy úgy, de mindkettővel lehetnek hibák. Ilyen értelemben egy manuális bolondbiztos, az tény.
Magyarán vegyen egy 1.6-os manuális Opelt, az a jó választás. Csak nem tudom, kinek.szerk.: mire leírtam, tovább ment a beszélgetés. A W124 egy szép autó, de egyrészt viszonylag nagy, a benzines ezeknél sem kér keveset, és klasszikus csak a nagy motorokkal lett.
-
válasz
molnarpeter #12397 üzenetére
Villanyászat.
-
Tudtok Pesten vagy a környékén jó programozót? Mercihez.
-
válasz
bucihost #12374 üzenetére
A futásteljesítményt ki fogja olvasni a rendszerből, az meglesz programozás nélkül. A nagyobb gond, és ez költséges lehet, hogy 2003 vége után más tankjeladó került az autókba, az új óraegység csak ezt képes kezelni. A régieknél volt rá programozás.
Szóval nálad is másik tankjeladó kellene, különben nem fogja kijelezni.
Az LCD 15e forint, és magad is tudod cserélni. -
Ebayen keress direkt az ML-hez Android rádiót, XTRONS vagy Erisin gyártmányút. Mindent tudnak, megbízhatóal, és azt telepítesz rá, amit akarsz. Én 1,5 éve használok egyet, egyszerűen patent. A rádiójuk gyengébb vételt tud, mint a gyári, de itt vége is az összes negatívumnak.
-
Elkezdtem berakni a H&R -35mm rugókat a 4Maticba. Jó kis meló. Egy gólyaláb 3 óra volt. Holnap már valószínűleg gyorsabb lesz a másik oldal. És még jön a hátulja is.
-
válasz
#Morcosmedve #12298 üzenetére
Persze, az M103. Abból volt 2.6-os, illetve a 3.2-es AMG.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bezámítás! ASUS ROG Strix G512LW 15 Gamer notebook - i7 10750H 32GB RAM 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN11
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad T495 üzleti notebook - R7 Pro 3700U 32GB RAM 512GB SSD Radeon Vega 10 W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest