- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dawess
csendes tag
válasz mercedes13 #4090 üzenetére
Jah, én is elfogadnám az biztos...ez már a második SEC 560-as amit volt szerencsém vezetni...hihetetlenül Mercedes...erre nincs más jelző...Már csak a SEL-t kéne kipróbálnom
Egyébként meg DOTZ hátsó 265, első 235...és még nevetve kipörög még így is
BUÉK indenkinek...sok sikert meg sok km-t MB-zelMB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
őstag
Nem kell valakinek egy W210 kevés kilométerrel? Édesapám taxizik, már cserélni kell. Szóval gyári német taxi, taxi volt kint Németben, aztán itthon valakinél, végül apámnál. Órában 300.000km, de az mimimum 700.000. De tényleg És még mindig megy
Utód már megvéve, de a hirdetés még itt van: [link] BUÉK![ Szerkesztve ]
-
bokonon
csendes tag
válasz mercedes13 #4091 üzenetére
Hát igen, már a gyári tuningcégek is teljesen elcigányosodtak
-
mercedes13
csendes tag
Boldog Új Évet kívánok minden mercisnek!
mercedes w115 230.4
-
mercedes13
csendes tag
válasz (Kolombusz) #4070 üzenetére
Tisztelt PH! nagyúr!
Leírnád, hogy melyik rajta a cigánytuning? A fehér indexbúra, vagy a MAE kinézetű felni?
Látsz mást is? (MAE=mercedes tuning cég!)ui. ja,Neked milyen mercid van?
mercedes w115 230.4
-
Mintcar
tag
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
Lenne vizonyt egy kérdésem, elsősorban azokhoz, akikk már újítottak fel sajátkezüleg járgányt (Templomegere, Sanya116) !
A szellőző rendszer levegő beszívó nyilása fölötti lemez, ami fedi az ablaktölrő motort is kívülről a motorház és a szélvődő között, annak vízmentes tömítése kellett legyen valaha.
Nah most ezt levettem, mert rohadás is volt már rajta és ki is akartam pucolni a szellőző részt teljesen, viszont a tömítése már szétment, ragacsos, összenyomódó, csomósodó szivacs formájában.
Ezt a szivacsos tömítést mivel helyettesítettétek, ami nem szívja meg magát vízzel tehát vízhatlan és zár is rendesen, tehát nem is engedi be a lemez alá, a szellőzőbe a vizet ???
Mert ha én ezt egy sima szivaccsak oldom meg az szépen átázik és nem ér semmit.
Még az a szürke hang és hőszigetelő műanyag habszivacs is szerintem megszívja tudja magát szívni vízzel, amilyen a motorháztető paplan is !Szóval mit tegyek oda, mivel tömítsek, ami rugalmas, tőmít, de nem szívja meg magát vízzel ???
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #4085 üzenetére
Szevasz
Hát erre sajnos nem tudom a választ, legfeljebb csak feltételezem, hogy ez a technikai megoldás, amit ebben a motorban alkalmaztak ilyen, ez a velejárója.
Bizonyára van ennek előnye is számos más, kora beli, de akár mai megoldásokhoz képest és lehet hogy azok mellett ez pedig ennek a megoldásnak a gyenge pontja.Talán Templomegere, vagy Sanya többet tudna mondani erről, vagy T.zsolti, illetve szerelő ismerőse !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Utólag is mindenkinek Boldog, Békés Karácsonyt és egy jobb, szebb, nyugodtabb új esztendőt kivánok a fórum minden tagjának és családjaiknak, hozzátartozóiknak !!!
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #4078 üzenetére
. . . Ne bánkódj, az enyém sem lett sokkal fürgébb a felújitás után.
És nem 6 - 6,5l / 100km a fogyasztása, hanem 7,5-8 körül.
Pedig ebben is szinte minden ki lett cserélve, vagy fel lett újitva, de az adagoló generál még nálam is hátra van és bizony azon igencsak sok múlik, hiába jó a többi !Azért persze erősebb lett valamivel és a hangja is szebb, de az biztos, hogy a szelepbeállitások nagyon hamar elmásznak (kb. 500-600km-enként), mert mikor legutóbb jártam a szerelőnél és be lett állitva, szép, halk, kicsit morgós hangja volt, és érződött az erő gyorsitáskor, azóta mentem vagy 1000km-t és már sokkal csörgősebb és kevésbé hú !
Előtte is minden beállitás után meg lehetett ezt figyelni, csak akkor nem volt ekkora a különbség.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ákos123
csendes tag
-
mercedes13
csendes tag
Sziasztok!
Én mentem már autópályán az újabb motoros w123 200d-vel 2 személyel, csomagokkal 150km/ó-val és még ment volna! Pedig a mínuszokban már nem akarózott neki beindulni.
Fogyasztás. Volt w115 200d-m, ami városban ebédhordással (100-200 méterenkénti megállás) 7l-t fogyasztott.
Kellemes ünnepeket mindenkinek!mercedes w115 230.4
-
Mintcar
tag
válasz Danny_L.hu #4076 üzenetére
Hali!
Olyan tavasz környékén ültem egy W115 200d-ben. Tökéletes állapotban volt. A manustól egy tömités készletet vettem úgy találkoztam vele. Kérdezte kibrobálom-e a gépét, persze azonnal rávágtam a nemet, nem mertem volna vele menni 1m-t sem.
Mondtam neki ha ö vezeti úgy mehetünk. A gép egy 200D 55le + automata. Lepadlozta a gépet, hát b@sszameg soha nem gondoltam volna egy 200d valaha is mehet így.Pedig de! Tisztám éreztem a motorban bikát. Akkor akkor bizonyossá vált hogy egy pcsucs cserével nem tudtam le a motor felújjitást. Mindig nyomja neki, sürű olajcsere periodussal persze.Az enyém még most sem közeliti meg azt gyorsulást és rugalmasságot, pedig elméletben 60le-s, és rengeteg minden ki lett cserélve azota már motorban is, bár az adagolóm is árnyéka csak régi állapotának.
w123 200D 1.1millió km+
-
fecx
csendes tag
van arra valami arany szabály, hogy melyik izzító gyertya a legjobb a diesel mercikhez?
Mercedes-Benz W-123 240D 1978
-
Danny_L.hu
tag
válasz Mintcar #4075 üzenetére
Nekem Liqui Molly 15W40 van benne most, ősszel lett cserélve benne. Gázolajból is már kitapasztaltam, hol kell tankolni bele és akkor faszán megy. Mivel sokat használom városban, így havonta egyszer elszoktam vele menni vidékre, minimum 100km-t, hogy a szart ami lerakódik benne kiégessem. Szóval megkapja a törődést . Persze lehet neki tolni, csak szerintem nem érdemes, mert a városi forgalom tempóját, ha nincs dugó, úgysem tudod felvenni, legalábbis az enyémmel nem.
-
Mintcar
tag
válasz Danny_L.hu #4073 üzenetére
Hali!
Azért lehet neki nyomni, csak legyen benne mindig friss minőségi olaj.
Ült már olyan mellettem aki azt mondta kamu a 200d jelzésem!
Természetesen nem azt mondom üveghangnál kell váltani, de meg kell adni azt neki amit kér, főleg ha csak a városban használod, mint én.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Danny_L.hu #4059 üzenetére
Hali!
Ez teljesen jó érték!
Nekem a kézikönyv(eredeti) 9,5l fogyit ír átlagra.
Az legalább 11l jelent városban. Bár nekem városban meg elégszik 9l-el, de vittem már 14l körülire is! Ha szúrod neki lazán bekajál 12-13-14l-t is.
Ami meg a 5-6 literes fogyasztásokat illeti, hát.....w123 200D 1.1millió km+
-
Dawess
csendes tag
válasz (Kolombusz) #4070 üzenetére
Whehe...ez tetszik... Vitatkozni nem fogok Veled, kinek a pap kinek a papné(nekem az utóbbi) nem tudom mi ezen a cigánytuning jellegű dolog...Nekem mondjuk bejön, már csak abból kiindulva is, hogy élmény egy 560-ast vezetni...
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #4066 üzenetére
előhozakodok egy idősebb merciszerelővel(a Pákozdilakhelyű Vesztergomi úr)na ő mondta a 200d 6l ,300d 7l ,országúton.ezeket a számokat a fentebb említett úriember nyilatkozta (mondta),városban biztos ráugrik vagy 1.5l
MB 123 3.0d
-
ákos123
csendes tag
válasz Templomegere #4062 üzenetére
Figyu már az lehet, hogy egyszer mikor tavaly mértem a fogyasztást nekem télen téligumival 5.7-re jött ki. Volt benne város lámpákkal,meg országút 90-nel meg 100-zal is. Igaz kb. csak 120 km-t mentem, de ahogy visszaszámoltam így jött ki. Ez lehet valós? vagy vmit eltoltam a számolásnál vagy a visszatankolásnál, vagy a km óra nem megbízhatóan méri a távot.
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
Ja olyanom van "kézeldel", hogy az egyik izzítógyetyám csak félig tekeredik ki és utána nem jön csak tekereg. Nagyon gáz majdnem magamhoz nyúltam. Ilyet.. karácsonykor. Még szerencse, hogy rendesen vissza lehet tekerni és meg is szorul okésan. Csak éppen ki nem jön.
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #4059 üzenetére
teljesen jó fogyasztások ezek , még ha 200-as akkor is , csodát ne várj tőle . A ventid az fix , ne is bántsad , jó az úgy . A hfej szintén rendben van , az én motoromon is 616-os számu hfej van és az is volt gyárilag . Ha veterén vizsgára viszed a kutya nem fogja nézni a hfejet a motoron . Ott csak a motorszámra lesznek igazán kíváncsiak . És hogy a cullangjai megfelelőek -e . Veterán vizsga ha minden rendben van a kocsival kb 50-60e ft.
-
ákos123
csendes tag
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ATA123
csendes tag
Nagyon boldog,békés Karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek!
-
t.zsolti
tag
válasz Danny_L.hu #4054 üzenetére
ne foglalkozz vele ,jóll menjen keveset fogyasszon(6l országút normál tempó) jól induljon
ha nem hajtasz veteránvizsgára akkor???????????,,MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz mercedes13 #4055 üzenetére
igen,he,he,de ha tudod ki vagyok fel is hijjhatcnem??mert a gyujtásra is biztos találunk valami megoldást
MB 123 3.0d
-
sanya116
csendes tag
válasz Templomegere #4036 üzenetére
Üdv!
Először is megfelel neked az állapotuk ?
Ha igen akkor majd rendezzük mert most nagyon elfoglalt vagyok sokat kell dolgozni egy Mercedes w 116 -osért !-
-
Danny_L.hu
tag
válasz Danny_L.hu #4053 üzenetére
Na kis kutakodás után asszem megvan a válasz a kérdésemre, miszerint ez egy 240D-nek lesz a hengerfeje rákókányolva egy 200D blokkra. Egyre jobb kedvem van...
-
Danny_L.hu
tag
Eredetileg a 615.940-es blokkokat milyen hengerfejekkel szerelték? Mert nekem egy 616.015-el kezdődő van feltéve, kérdés, hogy az a blokkhoz eredetileg hozzá tartozik-e vagy már valami rálapátolt hengerfej?
-
t.zsolti
tag
válasz Danny_L.hu #4049 üzenetére
ja a fix ventil.az mindíg forog,márpedig a képen az van,ha eljösz mutatok viszkót kiszerelve
MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz Danny_L.hu #4045 üzenetére
szerintem bármelyik autósboltban ,unix katalógusban kb60e ft ért láttam,de van aki kicseréli fix ventillátorra
MB 123 3.0d
-
Danny_L.hu
tag
válasz Templomegere #4048 üzenetére
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #4045 üzenetére
attól függ miféle megoldás van rajta , mert koránt sem biztos hogy az viszkós . 2-3 félével is szerelte a merci ezeket . fénykép ?
-
ákos123
csendes tag
válasz Danny_L.hu #4045 üzenetére
roncsmedcibétét próbáltad már?
száma valahol fenntebb vanW123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Danny_L.hu
tag
Nem tudjátok honnan tudnék viszkós hűtőventilátort kapni? Mert az enyém egyfolytában pörög a tengely fordulatán, tudtommal akkor szar.
-
ákos123
csendes tag
válasz Danny_L.hu #4018 üzenetére
Hi !!
Felhívtam a roncs merciéket és VAN nekik csak kétfajta átmérőjű. Megrendelem mindkettőt, elpostázom Neked úgy jó lesz?
Viszont a hűtővízzel mindenképp számolni kell
ezt írta a prof.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
válasz Templomegere #4041 üzenetére
Hol tudnék ilyet venni ?
mármint fagydugót.
Danny segítene rajtam és neki adnám v. ha lehet kapni el is küldöm neki postán
Megyek felhívom a roncs merciéket...W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Templomegere
senior tag
válasz ákos123 #4039 üzenetére
fagydugót nem tudod kitekerni , csak ki ütni a helyéről és vissza , lehet kapni is újat hozzá . Ha kiveszed akkor a hűtővíz fog a nyakadba ömleni ha előtte le nem engeded.
Webasto a motor hűtővizét melegíti fel van benne egy keringető szivattyú és bekapcsolja a autó szellőző ventillátorját , így fűti fel az utasteret is . Van hozzá egy programozható vezérlő elektronika , amivel be lehet állítani az időpontot hogy mikor kapcsoljon be , ki
-
ákos123
csendes tag
válasz Batman2 #4034 üzenetére
Szerintem a glett rengeteg festéket el tud nyelni magába tud szívni.
Más a felülete mint a festéknek és szerintem jobban tapad festék a fstékre mint festék a gittre, de szegény ember vízzel főz.
Én az enyémre ha már egyszer lealapoztam még egy alapozót nem biztos, hogy tennék, henm szívbaj nélkül rátolnám a színt vagy három vékony rétegben vagy kettőben aztán még ha lehet többször lakkoznám is..W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
válasz Templomegere #4036 üzenetére
Nem tudod hogy ha kitekerjük a fagydugót akkor kifolyik-e ott valami lónyál
Hűtővíz v. motorolaj..
Köszönöm szépen a segítséget..W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
bocs'
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
válasz bokonon #4035 üzenetére
Köszönöm szépen.
Ez az álló fűtés egy gázolajjal működő kis "vetyerokventillátor" ami az elégettett gázolajból származó hőt befújja az utastérbe mint a zaporozseceknél?
Vagy egy kis gázolajkonvektor?
Vagy a kettő Combo-ja?Honnan lehet ilyet szerezni?
És hogyhogy gombnyomásra működik?
Ha ez ilyen akkor uraságomnak ki se kell lépni a fagyos hidegbe mert az ágyamtól max 4 m-re van a VAS légvonalba'
Viszont kétszáz az sok baromi sok. annyiért már egy igen jó donort is lehet venni..
Összetákolni nem lehet egyet / mondjuk az útmutatásod alapján /
Láttam kb egy éve egy csodálatos 200 D-t ötszázért abba volt. Automata váltós volt a használtautó.hu-n. sötétbarna vagy fekete volt.
Nézegettem de hozzá se tudtam szagolni. Pedig nagyon felizgatott. Sokáig hirdette a gazdája aztán...
eltűnt.
megvette valaki aki itt van?
nem tudjuk.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
bokonon
csendes tag
válasz ákos123 #4015 üzenetére
Hütővíz előmelegítő: legjobb beszereltetni az állófütést, abból is a webastot.
A napi futkosós autómban van, és NAGYON megéri az árát. Az autó kint áll az udvaron (a garázsban a régi dög áll mert annak jobban árt az eső ), reggel csak felébredéskor bekapcsolom a távirányítóval, és mire beleülök félóra múlva már meleg motorral, meleg utastérrel, jégtelenített ablakkal indulok.
Egyetlengy hátránya van: 200 eFt körüli az ára , de az egyik legjobb befektetés szerintem Ez annyi mint 4 pimpes felni a hozzávaló gummákkal....
-
Batman2
őstag
Hi
Ha külsö részeket lakatolok a járgányon, akkor ott is az a sorrend a rétegek tekintetében, mint a hegesztési varratoknál, csak természetesen glettanyaggal varratkitöltő helyett ?
Szóval: tisztítás-zsírtalanítás, korrózió védő alapozó (cinkkromát), glettanyag, autózománc festék ?
Vagy a glettanyagra még (természetesen csiszolás és tisztítás után) érdemes egy egyszerű alapozót rákenni, mielött rámegy a zománc ?
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
-
Incognito
senior tag
Hi.
Van 4 db 124-es felnim eladó. Hol érdemes meghirdetni? -
Batman2
őstag
válasz ákos123 #4017 üzenetére
Még a nyáron láttam és kérdeztem kiváncsiságból az ürömi bontóban szellőztető ventillátort, tán 3 ezerért adta darabját a fazon (amúgy újonnan asszem azt láttam 110 ezerért ! , nem semmi )
Nem tudom, én mikor jutok át a roszrétszőlői bontóba (nem mostanában), de majd szólok, és ha még addig sem sikerült megoldani a dolgot, akkor veszek Neked egyet.
De addig is javaslom kérdezd meg őket telefonon, hogy van e és mi az ára (neten van oldaluk: Roncsmerci Bt.) !A légtelenítés jó kérdés, én is sokat bajlódtam és valszeg még fogok is bajlódni vele, mivel szerintem most sem légmentes a rendszer, pontosan úgy indul az enyém is, mint ahogyan leírod, pedig ugyebár felújított a motor és legutóbbi mérésünk alapján meg is van benne a szükséges légkőr, hogy a felől jól induljon és mégsem teszi.
Amúgy nehogy vegyél új, csavaros kézipumpát és senkinek sem javaslom, én vettem, tán Febi márkájú volt, beszereltem és folyik, ugyan kevésbé mint a régi, de az üzemanyagot sem pumpálja a régi még többet nyomott !!!
Egyszóval sz@r.T.zsolti vett egy másfajta késipumpát, valami nyomógombos tán, olyan lesz nekem is, az állítólag teljesen jól működik, őt javaslom ebben a témában !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #4011 üzenetére
Szevasz
Sajnos én csak egyről hallottam, illetve láttam is, de arra már akkor lecsaptak,mikor megláttam, szóval lecsúsztam róla.
Mondjuk, az igazság az, hogy nem is igazán lett volna hová bedugnom, garázs híján, az udvaron áll a masina, oda meg sok vezeték kéne a lakásból és pár embernek valszeg közben útban is lenne, szóval úgysem tudtam volna használni.De ahogy mondod, az az egyik jégdudó heylébe tekerhető be asszem, a motorblokk oldalába, ahol a hűtővizet melegíti, és persze egyúttal nyilván a blokkot is.
A hőérzékelőhöz hasonló méretű, csak a fenekéből nem egy, hanem három vezeték jön ki, kettő a 230V~ egy pedig a védőföld, hogy ne legyenek fűtés közben rázós élményei, aki az autóhoz nyúl.
Hátránya, hogy ez csak egy egyszerű melegítő dugó, az állóvizet és magát a blokkot melegíti, végül is így is felmelegszik egyszer, mondjuk pár óra alatt, de gyorsabb lenne, ha egy külön egysgé lenne, ami a hűtővizet keringeti is egy kis szivattyúval és közben melegíti.Állítólag ilyen verzió is létezett valaha, ki tudja, volt annyi variáció,hogy talán még a gyárban sem tudják már, hogy mi minden extra volt.
Mondjuk egy kis házi átalakítással meg lehetne oldani, hogy csinálni egy vékonyabb csőves hűtővíz leágazást a blokkból, ami oda is tér vissza és átvezetni egy kis zárt dobozon amibe bele lehetne építeni egy merülőforralót vagy méginkább egy mosógép fűtőtestet (vagy 2000W) ez szerintem egy óra alatt felmelegeítené mínuszban is vagy +40 fokra.
Egy aggályos része van csak az egésznek, hogy a 230-as eszköz az azért mindíg hordoz némi veszélyt magában (ahogy kinéztek a csatlakozások azon is, amit én láttam. . .) vizes területen szóval ezt másnak nem merném vállalni, csak magamnak !Viszont lehet már kapni 12V-os merülőforralót is, azzal már meg lehetne barkácsolni, az nem vág senkit agyon és egy biztosítékkal a leégés veszélye is elhárítható.
Szívesen megcsinálnám, szeretek minden ilyen kihívást, de úgysincs rá időm, úgyhogy nem is ígérném.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
-
Mintcar
tag
válasz Danny_L.hu #4013 üzenetére
Hali!
Nem bontom már bontottam vettem.
Párhuzamos izzitása van neki, vagyis voltw123 200D 1.1millió km+
-
Danny_L.hu
tag
válasz Danny_L.hu #4018 üzenetére
Megint nem tudtam írni: tehát odaadom neked ingyen
-
(Kolombusz)
veterán
válasz (Kolombusz) #4014 üzenetére
Első sorban az érdekelne, hogy mennyire rohad a kasztni, milyenek az alkatrész és szervizköltségek, illetve az automata váltók hogyan bírják a gyűrődést.
-
ákos123
csendes tag
Ja és még a legfontosabbat nem is írtam
Néhány napja kicseréltem az üzemanyag előszűrőmet azt a kicsi 380 Ft-os műanyag pipát .
Királyul lelevegősödött a rencer és reggelente jó büdös füsttel és hihetetlenül nehezen indult majd leállt és csak kivételes pszichikális-elementális erőimnek köszönhettem, hogy életre tudtam kelteni. Padlógázzal is alig pöfögött. Szerelőnél is voltam. Nem sikerült légteleníteni .
plusz még azt mondja, hogy olyan mintha visszamenne az üzemanyag a tápszivattyú felé
mondom neki az jó mert "termeli" a gázolajat
hogyan lehetne légteleníteni?
apropó a kézi kis légtelenítő pumpa úgy ki van kopva, hogy sokszor fel sem veszi a cuccot csak húzogatom eredmény nélkül mint az öreg taták a gyíkot.Tud-e nekem valaki önindítót szerezni /JÓT/
Meg fűtőventillátor- motort.
köszönettel
ákosW123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
válasz Danny_L.hu #4012 üzenetére
ha esetleg eladnád vagy segítenél beszerezni egyet..
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
válasz Danny_L.hu #4012 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Csak ez nekem picikét kevés..
Hol vehetnék ilyen hűtővíz-melegítőt?
Vagy hogyan csinálhatnék ??
EBBEN SZERETNÉK SEGÍTSÉGET KÉRNI.
Köszönöm szépen.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
(Kolombusz)
veterán
124-es Mercikkel mik a tapasztalatok?
90 utáni modellek, teleoldalasak érdekelnek.260-as (ebből nem nagyon láttam eladót), 280-as, 300 E-24 motorokkal, esetleg 320-assal.
-
ákos123
csendes tag
Sziasztok !!
Hallottam egy melegító valamiről amit be lehet csavarni a blokkba és a végét be kell dugni a konnektorba és melegen tartja a blokkot v. a hűtővizet a jeges téli éjszakákon.
Állítólag 16 E-be került anno.
TUDTOK ILYET ?
Köszönöm
ÁkosW123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
sanya116
csendes tag
válasz Templomegere #3999 üzenetére
Nem kaptan meg a Címed!
Ezért holnap ha lesz rá egykis időm felhívlak és megbeszéljük!-
-
Mintcar
tag
válasz Danny_L.hu #4006 üzenetére
Hali!
Sajna kárpit elemek nem voltak.
Mintha a vaterán láttam volna a közelmúltban zold belsöt.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #4005 üzenetére
Hali!
Van diszléc egy kupaccal, azt nem tudom milyen állapotuak, de hétvégén csinálok roluk pár képet.
Egy biztos, a kupacban tetején volt első ajtora alsó diszléc, gyári bontatlan csomagolásban .
Lámpa alá is láttam díszlécet de azt hiszem sima fekete volt.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #4004 üzenetére
Szevasz
Áhá, mostmár értem.
Hát tény, van mit javítanod a gépen, legalábbis kívülről.
Bal első díszléc, az ajtók alján levő összes diszléc, a váz oldalának alján levő díszlécek, a kormányoszlop alatti műszerfal borító, nehány kárpit elem, stb.
A belsők mind feketében, az enyém is fekete.Még jöhetne két ép, normális kinézetű műanyag rács is az első szélvédő elé, de ezt még nem döntöttem el, hogy fekete, vagy esetleg krómos legyen (bár fehéren nem igazná szokott tán lenni.).
Még azon is gondolkodom, hogy a jelenlegi festékes, maszatos rácsokat lefújom feket
festékkel, talán akkor normálisan nézne ki.Jah és még hátsó lámpatábla alatti díszléc, ez pedig krómos kivitelben, mint a C-seknek van.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #3998 üzenetére
Szevasz
Most akkor mi van ezzel a 240D járgánnyal ?
Egyáltalán ez a 240D, ami a fotón van, vagy aminek a darabjait tetted fel és a fotón levő meg a Te 200-as dízeled ?Bontás, és lehet venni alkatrészeket belőle, vagy fel lesz újítva ???
Ha netán bontás, akkor pályáznék pár cuccra !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
-
andrez
csendes tag
sziasztok!
Én most a műszerfal világítással szívtam. Egy ideje nem működött, akkor elvittem szerelőhöz (több más dolog miatt is), utána néhány napig jó volt, aztán egyre halványult, és most már egyeltalán nem látszik. Emiatt nem akartam megint szerelőhöz vinni, gondoltam utánajárok magam. Szétszedtem az egész cuccot, és kiderült, hogy azoknak az izzóknak a környékén teljesen szét van olvadva a műanyag burkolat (van két ilyen vajszínű izé, ami lepattintható a nagy műszerfal házról, az index izzója és a műszerfal-világítás izzója van benne), és azok a kis plexi lapkák, amik továbbítják a fényt a műszerfal-világításhoz, szintén teljesen szétolvadtak az izzó felőli végükön... Így már nem tükrözik a fényt, mivel sötétbarnára olvadtak...Szóval valószínűleg a mester nagyobb méretű/teljesítményű izzókat (asszem 4,5 W-osat, ha jó emlékszem) rakhatott bele, így sikeresen szétolvasztott nekem mindent...
Van ilyen műanyag idom és plexi lapka vkinek esetleg, vagy egyben kellene az egész műszerfal-házat beszereznem szerintetek?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Üveg tolóajtó RS 120 85x205 cm
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN