- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz Teszla_ #11199 üzenetére
A vadi új akku is le tud merülni, ha nem kap megfelelő töltést !
No, egyáltalán nem biztos, hogy ez a probléma, de én azért rámérnék multiméterrel, hogy mekkora a feszültség az akkunál, mikor nem akar indítani, csak hogy kizárjuk a töltés, vagy esetleg valami rendellenes fogyasztás hibáját.Ha nincs multimétered, ruházz be egybe, kb. 1500Ft, beteszed 20V-os feszültség mérés határba és megméred a két akkusaru között a feszt.
Ha az 12.5, vagy felette van, akkor biztos, hogy rendben van egy új akkunál, ha a 12-t alig haladja meg, akkor töltés hiányra utal a dolog, ha pedig 12V alatt van, akkor valami szipkázza az áramot folyamatosan !Ismerősünk Ford fiestája állandóan eszi az akkut, még hozzá nem is kevéssé !
1 nap alatt simán lemeríti. Azt még nem sikerült kideríteni, hogy mi fogyaszt, de nyugalmi helyzetben mértem rajta 0.8A folyamatos fogyasztást, az nagyon sok, 0.1A-nél nagyobb fogyasztás már jelentősen leszívja az akkut.
Egy szerelő azt mondta rá, hogy a rádiója eszik, de amúgy az sem tudott mit kezdeni vele, biztosítékját sem vette ki, nem is kötötte ki, csak annyit mondott, hogy ha így van, akkor kell bontóból szerezniük egy másik rádiót.
Az is lehet, hogy csak alkalmanként marad valami fogyasztó hibásan bekapcsolva és ezért nem mindig jelentkezik a hiba (hibás áramkör, rossz relé)Viccesek ezek az új autók, mert míg a régiek csak vérszegényen indítóztak, amiből már tudtuk, hogy áramellátási gondok vannak, de indítóztak, esetleg még be is indultak, addig az újak, egy bizonyos érték alatt se kép-se hang és ami még sokkal bosszantóbb, hogy nem is jeleznek semmit, legalább egy ilyenkor kigyulladó, vagy villogó akku piktogram lenne, hogy nem elég szufla, csak annyi a hiba, nem más !
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Teszla_
senior tag
Sziasztok!
Múltkor volt a CLK-mmal a nem indulós probléma. Akkor ugye bebikáztuk és indult is. Elmentem vele a szerelőhöz, ott is indult a régi akkuval, de biztos, ami biztos, kapott egy új akksit. Másfél hétre rá kaptam egy check engine feliratot. Muszáj volt mennem, de menet közben nem éreztem semmi különöset. Megálltam, gugliztam kicsit, de a lényeg, hogy elmentem vele a szerelőhöz, ott megnézték a hibakódokat, amiből kettő volt. Kompresszornál valami levegőt irányító dolog állt vészüzembe és egy környezetvédelmi dolog (szekunder levegő rendszer?), sajnos nem tudtam pontosan megjegyezni őket. Törölték a hibákat, utána minden rendben volt, meg amúgy is tudtam, hogy volt valami hibakód, mert vétel előtt átnézettem, csak akkor nem törölték őket. Na mindegy, kicsit még mászkáltam vele (1-2 alkalommal le is állítottam az autót ezalatt), hazaértem, fél óra múlva mentem volna tovább, de megint nem indult az autó. Se hibakód, se semmi, tök ugyanaz, mint korábban. Ismerős jött másnap, bikáztuk, de semmi. Következő nap jött az autómentő, kivittük a szerelőhöz, még ott ránézett az egyikük, nem indult, mondták, hogy majd kiderítik. Ma hív a főnök, hogy nem tudják miért nem indult, de ma nekik beindult az autó Azt mondták, lehet, hogy a hidegtől volt, de azért az vicces lenne, hogy ha -10 alá csökken a hőmérséklet, akkor nem tudom hsználni az autót. Meg amúgy is hülyeség, mert volt -18 is ezen a télen és akkor beindult.
Egyelőre marad még náluk, mert a futóműben cserélgetik, amit kell, de utána átviszem egy másik szerelőhöz is, mert ez így nem buli, hogy gondol egyet és nem megy sehová.
Esetleg valami ötletetek lenne, mit kéne megnézetni a fentiek tudatában? Generátort és gyújtáskapcsolót gondolom csak megnézték (ezeket írtátok korábban), de azért majd rákérdezek, akksi meg ugye zsír új. -
barnam_
nagyúr
Automatát még csak-csak el tudnék képzelni (vezettem egy 245 lovas A6 3.0 TDI-t, na az eszméletlen volt... pedig önmagában a 245 ló nem tűnik soknak, de az 500nm... az eszméletlen), de a barna szín annyira nem tetszik ebből a szériából. A kedvencem a püspöklila, zöld meg az aranysárga
Én a Spritmonitort használom, mert talán ennek van a legnagyobb felhasználói bázisa, jól lehet összehasonlítani az értékeket.
Az ülés egyébként szét van ülve, vagy csak a huzat van elkopva-szakadva? "Piroska nénit" ajánlják sokszor az indexen, én oda vinném javítani.
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #11195 üzenetére
Jó kis írás, tetszett
(Nem tudom miért, valamiért az van bennem folyamatosan, hogy Neked automata barna autód van, közben meg manuál schwarz
Én is írogatok minden egyes kis (és nagy) költséget.
Mit használsz? Hagyományosan toll és kis füzet, vagy alkalmazást? Tudom ajánlani a Drivvo nevű alkalmazást, nekem is egy barátom ajánlotta, szépen le lehet könyvelgetni a kiadásokat. Kimutatások és grafikonok is vannak benne, nagyon hasznos kis program.
Eddig akkucserém volt, most jön az olajak-szűrők cseréje, és szépen sorban a többi. Elkezdtem vadászgatni két első sportline ülést (ami most benne van az már igencsak cserés) meg ezt-azt belülre, de először inkább műszakilag legyen rendben, az optikai része az ráér.
Még az önindítóval kell foglalkoznom (szerintem veszek egy bontottat) mert eddig 3szor volt hogy csak visított, és nem kapta el fordulatot. (A következő próbálkozásra be is pöccent, de biztos ami biztos...)
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
barnam_
nagyúr
MurdR, összeírtam 1 év költségeit, tapasztalatát, szerintem neked érdekes lesz
-
CharlieDrop
veterán
Hello Mercisek!
Szeretnék érdeklődni, hogy van-e köztetek W204 tulaj, vagy a típust ismerő?
Köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #11192 üzenetére
Indoklásként is azt hozta fel a Közlekedési Központ (vagy a Közútkezelő?) hogy a megritkult forgalom miatt az autósok nagyobb sebességgel vették be azt a kanyart.
a képet pedig nem felejtettem el, de amíg nem lesz 5-6 fok, le nem mosom a verdát, mert odafagyok az autóhoz
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
barnam_
nagyúr
Ezt vajon hogy sikerült oda felrakni?
Amúgy szép kis 124-es
-
Templomegere
senior tag
Lehet neked kolléga , én had ne legyek már az . Ő szükségesnek érezte ezt a "bizonyítást" , én elégnek éreztem azt hogy leírtam az igazat . Kulturáltan . Ha az okoskodás szó érzékenyen érintett , ezzel nem tudok mit kezdeni .
A lényeg még mindig az hogy vannak olyan automata váltók amik fel vannak készítve a behúzásra és a vontatásra is .
-
Hyperion
senior tag
Sziasztok!
w124 e-class tandem szivattyújában szeretnék olajat cserélni, és természetesen a szervóban is.
Jól sejtem, hogy az ASD és a szervó szivattyú két, teljesen külön működő egység?
Magyarul a szervó a szokásos kis alu "pohárból" kapja a folyadékot, az ASD pedig a műanyag tartályból jobb oldalt?Valamint ha tiszta a folyadék, de kérdéses a csere ideje, elég csak a tartályokat leüríteni+kipucolni, vagy egy teljes átöblítés érdemes mind2 körnél?
Ti mit javasoltok?Köszönöm szépen aki válaszol!
-
aero.
veterán
válasz batmanéhes #11184 üzenetére
Igy a korrekt, koszonom.
Templomegere: nem okoskodas, azert vagyunk itt, hogy kulturaltan megbeszeljuk a dolgokat, veled ellentetben a kollega bizonyitotta is.
-
Formaster
addikt
válasz KillHates #11180 üzenetére
Amúgy tudsz valamit erről a bizonyos CDI-ről? Mennyire szopóág a 7G tronic váltóval? Tudom a vezérlés csere nem egyszerű mutatvány, de ezt leszámítva? Ebbe a szériás E220CDI-be tettek a német taxisok 4-500e km-t? Ha ez igaz akkor annyira nem lehet silány, hacsak az nem más edísön.
-
batmanéhes
tag
most akkor kisétáltam a kocsihoz. idéznék a "300GD Betriebsanleitung"-ból (ez OM617, mint a 123-as)
"Anschleppen" azaz behúzás
"Fahrzeuge mit MB-Automatic-Getriebe"
-kormány kinyit, izzítás elalvást megvár
-N-be rak
-hidegen 25 km/h, melegen 40 km/h kb. 2 percig tartani, amíg öldrukk tádá
-2-be rak. gázt csak akkor nyom, ha beröffen
-amint beröffent újra NAchtung! ha nem ugrik be pár mp alatt, akkor újra N és folyamat megismétlése.
a vontatásról szummázva annyit lehet megtudni, hogy semmiképp nem akarja tekertetni a váltót (g-n az osztóműnél szét tudod kapcsolni, illetve leszedeti a kardánt).
-
Templomegere
senior tag
Ha valamit nem tudsz akkor ne okoskodj.
Írtam váltója válogatja, tehát nem mindegyik váltó.
Mercinél elég sokáig kihajtási oldalon is volt szerelve Egy szivattyú a váltóban, ez azt jelenti ha a kardán forog akkor szivattyú is forog és már van is oljanyomás abban a váltóban pont azért hogy vontatható legyen az az autó, illetve még be is lehet húzni. Én, veled ellentétben mindkét dolgot jópárszor csináltam, W123, W126 autókkal így nyugodt szívvel írom, mondom, állítom hogy mit lehet és mit nem ezekkel, és ilyen váltókat szereltem is. Tehát nem mindegyik váltóval lehetséges ez, az ujabb típusok már nem tudják ezt a jópofa dolgot sajnos. -
Formaster
addikt
válasz KillHates #11180 üzenetére
Mit gondolsz ez gyári? Sajnos a közelben csak márkaszerviz van, ott meg tuti nem raknak be mást. Alkatrészek között viszont láttam 30-40k-sat meg 100k-sat is pljsz gondolom akkor érdemes lenne termosztátot is cserélni? úgy sejtem az sem volt még. Vagy várjam ki míg meghal?
-
nagyúr
válasz Formaster #11179 üzenetére
Nem lesz fűtésed az utastérben.
Benne van a tágulási tartályban a jelzés (RTMF )
Igen ez "AZ A" CDI azaz hátul van a vezérlése. Jól sejted; elöl van a vízpumpa:
Bal felül majdnem takarja a szívócső a képen. Nem vészes az ára, szerintem olyan 30-40 ezer plusz a csere; az kijön 20 körül (kb két óra munka) és a fagyálló, ha nem a régit teszik vissza (amit fogadjunk, hogy nem fognak, mert szarnak a környezetvédelemre, ha remény van egy kis profitra!)
Mehetsz a szervizig, csak ne pörgesd akkor a motort, ha nagyon "énekel" a szíj.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Formaster
addikt
válasz KillHates #11175 üzenetére
Az miben nyilvánul meg ha a mágnesszelep tönkremegy? Pont a minap kellett rátöltenem vizet, szerintem nem töltöttem túl, de ugye a tankon nincs min/max jelzés
Illetve fogalmam sincs, hogy ez a "AZ A" CDI. Szerintem a vízpumpa elöl van, azon a környéken látom a vizet. Remélem csak vízpumpa lesz, persze az is zsebbenyúlós. Akkor mehetek a szervizig? Erősen csúszik az ékszíj is, félek nehogy kárt tegyek benne
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Templomegere #11159 üzenetére
A váltó meg az autó nem fog neked szólni, ha nem tetszett neki, hogy behúzták ... meg akkor se ha vontatják. Majd mikor fém surlódik fémmel akkor kapcsol a júzer, hogy hoppá, azt lesz egy jó kis papírnehezéke. Ha alá tudod ezt támasztani, szívesen átgondolom, de míg a gyár azt írja elő, hogy ne, akkor ne.
-
nagyúr
válasz Formaster #11172 üzenetére
Jézusom! Ebben "AZ A" 220 CDi van? A szerelők rémálma ez a fordítva beépített motor.
El nem tudom képzelni, hogy mi késztette arra a mérnököket, hogy ebben a kényelmesen nagy motortérbe az ilyen konstrukciójú motort szereljék. Még egy "C"-ben megértem, mert ott szűkös a hely az orrban, de ebben a kocsiban a motortér egy bálterem.Tölts rá a tágulási tartályra, ha látod a "pöcköt" benne, különben meg NE!
Nyugodtan járkálhatsz vele akár addig is amíg kényelmesen tudod nélkülözni a kocsit. Én a W140-essel majdnem egy évig jártam csöpögő motorral. Csak az a fontos hogy NE TÖLTSD TÚL a tartályt, azzal gallyra vágod a klimatronic mágnesszelepeit! Ha kevesebb van benne, akkor úgyis ordít a computer, hogy KÜHLWASSER STÖRUNG (vagymiafrászkarika?)
Szerintem járkálj vele pár napot, hátha elmúlik. Egy Mercedesnek a legrosszabb, ha hozzányúl egy szerelő. Csak végső esetben viszem patkoltatni a paripám....
Nem, egy öreg lekotlott W211-esem van E270CDi és már megvolt neki a Föld-Hold, most jövünk vissza; félúton valahol
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Formaster
addikt
Igazából ki vagyok borulva most voltam az autóval márkaszervizben, mindig oda hordom. 50e km-t tettem eddig az autóba és nem volt vízpumpa+ékszíj csere, holott ha jól informálódtam ez lenne a periódusa is, vagyis ki tudja mikor cserélték. Most van benne 190. Ugyanez volt a váltó olajjal, úgy könyörögtem h nézzék meg a periódust, 1el ezelőtti szerviznél csak legyintettek majd legutóbb addig nyaggattam őket h megnézték és kiderült már rég kellett volna, 1 ciklus ki is maradt. Ugyanez volt mikor kértem h nézzék meg a futőművet mert minimálisan elhúz. Jópézért beállították, de maradt minden ugyanaz, majd mikor visszamentem egy másik szervizbe közlik h a jobb hátsó rugó törött.
Kérdem én ezek mi a jó anyám kínját csinálnak? Összesen 3 márkaszervizben járt az autó mióta nálam van és mindig benéznek valamit? Senkinek nem tűnik fel h a vízpumpa kitudja mikor volt cserélve? Most voltam vele hosszú úton 2e km, mi van ha azerbajdzsánban rohadok le a családdal a -20 fokban? Fizettek volna mindent??? Mivan ha nem is hallom meg a szíjat a pályán 190-nél hanem egyszer csak felforr a vizem és hengerfejes lesz a motor?? Komolyan beszarok Mindez hozzáteszem még csak nem is magyarország, hanem a precíz svájc!! Nem teszik zsebre az asztalborigatást ami lesz az biztos!!!
-
Formaster
addikt
válasz KillHates #11169 üzenetére
Most már csak azt nem tudom a szervizig elmerjek e menni. Itt van tőlem 1 km-re. Megnéztem a viz még valamennyire melegedett. Inkább ne? Hivjak erre az 1km-re trélert? Neked is GLK van?
Ja, még ezt a képet találtam, ezen mintha hátul lenne a pumpa A folyás meg egyértelműen az ékszíj körül jön.
[ Szerkesztve ]
-
MurdR
veterán
válasz KillHates #11168 üzenetére
Pályán eléggé zavaró az a holtjáték, kicsit veszélyes. Majd reggel megmutatom!
Lya, reggel eldobom asszonykát dolgozni, és megyek hozzád.
Hátha te ki tudod belezni azt a köcsög Pioneer fejegységet ami mosr benne van, mert én 20percet szórakoztam vele, és nem mentMacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
nagyúr
válasz Formaster #11167 üzenetére
ÓÓÓóóó... vágd ki azt a nagy tepsit a fenébe! Tudnak alatta sunyi dolgok történni:
99%, hogy a vízpumpa. Lehet, hogy a hideg betett neki. Nekem is elkezdett szivárogni most a -15 fokokban, pedig -30 fokos fagyálló van benne.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Amivel foglalkozni kell:
-kormánynak van egy kis holtjátéka
-ha bekapcsolom a fűtést, és beindul a venti, akkor elkezd nyikorogni néha, ami rohadt idegesítő tud lenni (legmagasabb fokozaton hallgat csak el)
-mint említettem, a váltó nem 100%-os
-első lökös csere
-ablakmosó hajlamos bedurcizni, és csak akkor spriccel amikor Őnagysága úgy gondolja.
-a vákumcsövek mintha nem mind lennének a helyükön.- persze, mert globoid csigás, pitman karral. Csak hisztizel, én kipróbáltam nincsen annak olyan holtjátéka, hogy zavaró legyen. A feszes 60 ezret futott, fogasléces Suzuki után még az én vasamnak is brutál holtjátéka van érzetre!
- ez típushiba! megtanulsz ezzel együtt élni, vagy veszel BMW-t és akkor megtudod mi az igazi szopás! Az enyémben, ha ügyesen nyomkodom a venti szabályozó gombját még a boci-bocit is eljátssza a nyikorgással!
- az valóban kíván egy látogatást a Hanácseknél!
- győzött a szomszéd kapuja végülis?
- mondjuk nem ártana fagyálló bele
- ezzel kezdtem, mikor először felnyitottam a motorháztetőt. Van ott mit patkolni, kb. 20 vákuumcső lifeg szabadon!De a legfontosabb: reggel jössz kávézni?
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Formaster
addikt
Ért valaki a 220CDI motorokhoz? Arra lettem figyelmes, hogy csúszik az ékszíj, félreálltam megnézni, hogy mi van, ekkor láttam, hogy valahonnan víz folyik az ékszíjra. Valakinek van ötlete, hogy mi okozhatja? Másol nem látok vizet, olyan mintha az ékszíj körül jönne valahol, de mitsem látok a motortakaró burkolattól Minden ötletet szívesen fogadok
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #11164 üzenetére
Holnap megyek lemosatni, utána nyomok be pár képet.
Persze mint mondtam nem hibátlan kívülről sem, inkább átlagosSuzuki után nem voltak nagy igényeim, kényelem szempontjából 10/9 (azért nem 10/10, mert az a w140. ), kabátban is elférek az autóban (a nyunyukiban nem tudtam kabátban vezetni), tehát happy van.
Amivel foglalkozni kell:
-kormánynak van egy kis holtjátéka
-ha bekapcsolom a fűtést, és beindul a venti, akkor elkezd nyikorogni néha, ami rohadt idegesítő tud lenni (legmagasabb fokozaton hallgat csak el)
-mint említettem, a váltó nem 100%-os
-első lökös csere
-ablakmosó hajlamos bedurcizni, és csak akkor spriccel amikor Őnagysága úgy gondolja.
-a vákumcsövek mintha nem mind lennének a helyükön.De meg vagyok vele elégedve, asszonykámnak is tetszik (bár ő kategirikusan kijelentette, hogy nehogy mercit vegyek: na ez addig a pillanatig tartott, amíg be nem ült. )
-belső kárpit az én oszlopomnál lejött, a bal első ajtó belső fogantyúja megadta magát
-kell egy szép fa váltógomb.Meglesz a nyári program nekem, Gergőbarátomnak, és a hisztis Killhates komámnak is
Pünkösdkor irány a 124-es találkozó, remélem Te is eljössz!
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
Batman2
őstag
Tegnap az Öregnek megint sikerült meglepetést okoznia !
Mióta mínusz sok van, nem tudtam beindítani, mert az önidító mágneskapcsolója nem kapcsolt.
Kulcsal próbálva most sem, de addig próbálkoztam az érintkezőkre adva közvetlen a kraftot, hogy csak behúzott és láss csodát, pár fordulat után már indulni is akart a motort, berobbant, pedig nem volt izzítás, pusztán kompresszióból, nulla fokon !!!
Annyi áramot kapott összesen az izzító rendszer, amikor kétszer 1-2 másodpercre megpróbáltam, hogy kapcsol e egyáltalán az önindító, ez már több perccel korábban volt, ahhoz képest, mikor sikerült az önindítót behergelni, tehát teljesen hideg volt a rendszer.
Nem indult be végül, mert elvettem az átkötő csavarkulcsot, illetve nem kapott még elég üzemanyagot a motor, több mint egy hónapja nem volt beindítva.
8-10 másodperc izzítás után azonnal indult a motor.Előkamrás motornál ez igencsak elég jó dolog, azt olvastam róluk, hogy izzítás nélkül nem indulnak, mert az előkamrában nincs elég hőmérséklet a GO gyulladásához.
Meleg motornál persze más a helyzet, a régi, felújított motor is hajlandó volt még 15 perc pihenés után is nyáron izzítás nélkül indulni, de hidegen sosem.Az más tészta, hogy lehet valami apró gikszer az üzemanyag rendszeremben, mert nagy gázt kell nyomni, hogy üzemaben maradjon a motor hideg indításnál izzítás mellett is, csak 2-3 másodperc után pörög fel.
Persze lehet a hosszú állás eredménye is.
Szóval a motor remekül indul, nagyon szépen, egyenletesen, csendesen jár, de igen lomha.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz !Overdose! #11151 üzenetére
Nem volt gyanús hogy autómata váltósat hogyan sikerült behúzni ? Ebből már sejteni lehet hogy van valami kis trükk például a W123 autómata váltókban hogy be tudod húzni az autót és vontatható is az autó .
-
Formaster
addikt
válasz !Overdose! #11151 üzenetére
az igen, na ezt sem tudtam, hogy automatát be lehet húzni
-
batmanéhes
tag
válasz !Overdose! #11151 üzenetére
most azt olvastam 91-ben hagyták el a másodlagos olajpumpát, az az előttiek vontathatók. meg emlékszem valami olyanra, hogy 40 km/h vontatás N-ben "valameddig", aztán 2-be be és hátha elkapja.
-
Teszla_
senior tag
10k-t kért, ami elég pofátlan ár, főleg, hogy csak bebikázott és mehetett. Annak tükrében meg főleg pofátlan, hogy az előző autómat kétszer trélerezte ez a cég és először 12k-t kértek, aztán 8k-t, de mindkettőnél szállítani is kellett az autót a szerelőhöz. Csak hát muszáj volt autómentőt hívni, mert ha nem akksi gondja lett volna, akkor úgyis vinni kellett volna az autót.
aero.: nem engedtem volna meg, hogy elhúzza a szerelőig az autót. Lebeszéltük, hogy milyen autó és milyen tréler kéne hozzá. Ha nincs ilyenjük, inkább mondja, hogy bocs, de nem tudom elszállítani és akkor hívok mást.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Templomegere #11150 üzenetére
Nagy altalanossagban nem, mivel uresben nincs kenes a valtoban. Bar egy 10km bevallalhato szerintem, tobbet nem kisertenek.
-
!Overdose!
őstag
válasz Templomegere #11150 üzenetére
Persze. Mi húztunk is már be automata W123-ast, mert máshogy nem sikerült elindítani. Kibírta.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Templomegere
senior tag
válasz !Overdose! #11149 üzenetére
autómatája válogatja ...
-
Teszla_
senior tag
Megoldódott a nem induló CLK problémája. Akksi volt. Kihívtam ma egy autómentőt, hogy bikázzuk be, aztán ha nem jó, akkor egyenesen vigyük a szerelőhöz. De szerencsére sikerült bikázással beindítani. Nem is tudom hogy akarta volna az automata autót elvontatni. Mert nem trélerrel jött ugye (pedig tisztáztuk telefonban, hogy milyen autóhoz jön), hanem olyan autóval, aminek van egy rácsa, amit leenged és becsatolja két kerékhez. Na mindegy, öröm bódottá, újra megy a gép
[ Szerkesztve ]
-
MurdR
veterán
válasz molnarpeter #11144 üzenetére
Reggel alig láttam valamit, de első ránézésre nem láttam csatit, csak egy kábelt ami kijön a szirénából :/
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
MurdR
veterán
Jól elszórakoztok.
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
nagyúr
Örülnék, ha csak így nézne ki a motortere:
De kb így néz ki az akkumulátor alatti rész:
és ha én hozzányúlok, akkor kb ez lesz:
Nem vagyok autóvillamosságis, műhelyem sincs, qrva hideg is van kint (törik minden műanyag szar) és a bal első ajtóban is meg kellene csinálni a központi zárat, ahhoz meg eleve szakember kell.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
barnam_
nagyúr
"Ma reggel sikeresen felébresztettem a szomszédságot, Őfelsége riasztója hisztizett, hogy milyen korán akarom felkelteni."
Hát igen, ezeket érdemes kikötni, ki tudja mikor okoz valami "vicces" kellemetlenséget. A riasztónak amúgy sincs sok értelme szerintem, max ha van mellé valamilyen indításvédelem is. -
MurdR
veterán
válasz tailor13 #11122 üzenetére
Köszi!
Megtaláltam a hirdetést, de nagyon rottyon van annak az autónak a belseje
Ma reggel sikeresen felébresztettem a szomszédságot, Őfelsége riasztója hisztizett, hogy milyen korán akarom felkelteni.
KillHates: holnap reggel kiiktatjuk a riasztót.
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
Teszla_
senior tag
válasz !Overdose! #11127 üzenetére
Meg lesz, köszi
KillHates: igen, automata
-
applause
aktív tag
Üdv, segítséget kérek.
A merci (W168 A160) hűtőrendszerét hogy kell légteleníteni, kell-e egyáltalán. Légtelenítő csavart nem találtam. Esetleg önmagát légteleníti beindítás után.MacBook air m3 16/512, iPhone 13 pro, Mercedes A150 2005
-
Teszla_
senior tag
válasz barnam_ #11125 üzenetére
Az a baj, hogy nem vagyok egy műszaki zseni, így nem is igazán tudnám ezeket ellenőrizni
Akksit már cseréltem, az előző autóm egyre nehezebben indult, így gondoltam is, hogy az lesz a baj. Persze pont aznap nem indult az autó, amikor akkut akartam menni venni. Az az előtti autómnál viszont szinte tök ugyanilyen gond volt, elmentünk Egerbe, aztán amikor jöttünk volna haza, se kép, se hang. Holnap reggel szerintem felhívom a szerelőt, hogy ő mit mond, aztán ha akksira tippel, akkor veszek egyet és kicserélem.
Közben eszembe jutott, hogy amióta meg van az autó, néha nagyobb terhelésre egy pillanatra elhalványult a világítás. Ehhez is lehet köze az akksinak, vagy ez inkább valami más? -
Teszla_
senior tag
Sziasztok
Ma indultam volna el ittonhról. Gyújtást ráadom, indítanám, semmi. Először azt hittem, hogy amiatt, mert kevés benzin van benne. 1 litert mutatott a bc, de, tegnap még 4-5 körül volt benne. Viszont picit lejt a garázs előtt, így gondoltam, hogy a szívattyú nem tud üzemanyagot szippantani. El is mentem kannáért, meg benzinért. Rátöltöttem 5,26 litert, bc kiírta, hogy 8 liter van benne. Indítanám, semmi. Nem is teker.
Gondoltam még az akksira is, bár eddig mindig pöccre indult, még -18 fokban is, most meg -3 volt, tegnap is tökéletesen indult az autó, most is simán nyit-zár, minden visszajelző normálisan működik, fűtés is bekapcsol. Viszont azt nem tudom, hogy mikori az akku, műszerem meg nincs, hogy lemérjem.
Szerintetek mi lehet? Töltsek még bele vagy 5 liter benzint? Vagy inkább az akku lenne a gond? 2002-es CLK, 2 liter kompresszor, automata. -
tailor13
csendes tag
Drakula, szép darab
A facebookon most hirdetnek ilyen fekete kockás belsőt, Nagy Albert néven találod valamelyik Mercis csoportban, javítóanyagnak jó lehet.
Ha csak jobbra érdekes a kanyarodás, lehet, hogy egy futóműves segítene, lehet, hogy kerékösszetartás.
Nekem a 123-ason évekig 6 fok széttartás volt a jobbosban, és csak az utolsó két hónapban kezdte el picit enni a gumit. Elmentem futóműveshez, beállította, azóta jó, érzésre is jobb lett.'82 240D
-
barnam_
nagyúr
válasz !Overdose! #11120 üzenetére
Szívesen mennék, de mindig hétköznap van, ami nekem nem mindig jó.
Amúgy nem láttam kiírva, hogy lenne valamikorAmúgy a munkám kicsit szabadabb lett, ezért most talán hétköznap is tudnék menni.
-
aero.
veterán
Olyan érzés, mikor jobbra kis ívben kanyarodok, mintha le akarna fordulni a felniről a gumi. Hangra és érzésre is olyan, mintha érdes felületen akadna a gumi az aszfalton. Futtában megkérdeztem a szerelőt, elküldött futómű állításra, de tuti hogy valami alkatrész elhasználódás van, inkább cserélnék először és utána állításra vinni. Szilent hibát észreveszem, de ilyet még életemben nem tapasztaltam, tehát csak jobbra kis ívben gyökkettővel csinálja. Nyilván ha nem találkoztatok még ilyennel inkább otthagyom legközelebb a szerelőnél és derítsék ki, csak jobb lenne, ha tudnám mit kell vegyek, olcsóbb lenne.
-
nagyúr
Nem bírtam magammal, most éjjel áttekertem MurdR-hez és kipróbáltam a vasat.
Gyerekek! Azt kell, hogy mondjam patent! Olyan csendes, mintha egy benzines lenne, egész kellemesen húz, hibátlan az úttartása és hangtalan a futóműve!
Hogy éreztessem, hogy mennyire csendes; az volt az egy idegesítő zaj, hogy a motortérből valami olyasmi hallatszott, mintha valami rudazat nem lenne rendesen a helyén és az csörög néha. Olyan halk, hogy menet közben a legzavaróbb hang, a téli gumik surrogása az úton! Ja!! És minden működik rajta, fűt mint a kályha, fúj ahogy akarod, van benne REST gomb is! Nagyon szép lakkfekete a vas, AMG replika felnik vannak rajta, nem láttam füstölni, és pöccre indult, tehát kb egyet fordult a főtengely és már duruzsolt (nem kerregett!! az az én CDI-fosom sajátossága) a kis 200D benne!Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #11105 üzenetére
Faceliftes, 93-as a gyártási éve, 200D, 4 sebességes automata, sportline belső (törődést igényel, mert látszik rajta a kor), a két első ablak elektromos, van tetőablak is (műkszik is), patent.
Jobb első küszöb eleje cserés, kaptam is hozzá, meg 4 alufelnin van a téligumija.Köszi
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
MurdR
veterán
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉsss:
A közelebbi az enyém
El sem hiszem hogy sikerült végre egy szép példányt vennem
Ti meg jófejek vagytok, jól esett olvasni, ahogy várjátok a fejleményeket, sajnos nem tudtam hamarabb hazajönni, mert Ócsáról amíg hazaértem, elszaladt az idő
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8