- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Vito 116 Cdi (W639) a kuplung felengedésekor berángat. Főleg melegen, de csontra kitekert kormány esetén hidegen is produkálja... nagyobb gázzal korrigálható valamennyire, de ez már nem egészséges szerintem. Csúszni nem csúszik, benyomott / felengedett pedálállásnál semmilyen oda nem illő hangot nem vélek felfedezni. Okozhatja ezt a jelenséget hibás Hardy-tárcsa?
www.smart-bus.hu
-
GasBang
csendes tag
Üdv
2010es C200 100kw blueefficiency esetében mikor kell vezérlést cserélni? Ennél a motornál átlagban mennyit bír a Delphi befecskendezés? Köszönöm"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Nutra
tag
Sziasztok, A class W169 - sikerült téves gumiméretet rendelni.
195/55R16 helyett 205/55R16
Gumiméret váltó szerint akár még jó is lehet, de ilyenben nem szeretek kockáztatni. Feltehető, biztonságos vagy azonnal küldjem vissza és vegyek jó méretet? -
hardad
csendes tag
Sziasztok !
Baranya megyében esetleg vonzáskörzetében keresek, olyan villamossági szerelőt akinek van megfelelő műszere és hozzáértése, hogy 1-1 kisebb problémát azonosítson és orvosoljon a számomra. Mercedes Benz CLC 220 (110kw) 2.2 cdi 2009
Tudnátok javasolni valakit a számomra jó szívvel,esetleg van itt szerelő aki tudna segíteni a számomra?
Köszönöm!
-
-
Batman2
őstag
válasz mogyesz #13889 üzenetére
Éppen ma keresgéltem külföldi találatok között és én is éppen ebay-en találtam, ugyan török találat, az nem is drága, nyilván utángyártott, remélem azért a minősége lesz olyan, hogy használható legyen.
Mondjuk sajnos jön rá a vám is, de így is bőven olcsóbb, mint egyéb forrásból.
Köszi.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
W123-asnál tetőablak tömítő filces csíkra van valakinek olyan forrása, ami megfizethető összegbe kerül ?
Eddig csak olyat találtam, hogy közel 50 ezer Ft/ csík, az nagyon sok.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Formaster
addikt
válasz GasBang #13886 üzenetére
Így van, de a kulcs a megfelelő karbantartásban rejlik. Az üzemanyag szűrő is fontos eleme a rendszernek, amit sokan szeretnek elfelejteni. Azért a Delphi befecskendezés nem a csúcsot képviseli, talán ez az egyik gyenge pontja a merci dízeleknek, de a turbó, vezérlés, váltó elég megbízható.
Kérdés, hogy milyen futásteljesítményről beszélünk, mennyire karbantartott autóról. Én 250 ezerig toltam egy 2009-es 220CDI-t és egy vízpumpán kívül semmit sem kért, soha egy hibakódja nem volt. De egy 15 év körüli dízelben valószínűleg legalább ennyi, vagy több lesz.
"mivel sok taxiba fél milliónál is többet belettek"
Igen, de azt sosem tudni, hogy ezalatt mennyit kellett rákölteni, azt csak sejteni lehet, hogy kevesebbet, mint a többi németre, már amelyik elmegy ennyit
-
GasBang
csendes tag
válasz Formaster #13885 üzenetére
Köszönöm a választ. Leginkább arra lennék kiváncsi, hogy ezeknél a motoroknál van e gond a vezérléssel, befecskendezéssel valamint a nagynyomású pumpával? Abból is gondolnám hogy megbízható, mivel sok taxiba fél milliónál is többet belettek.
"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
Formaster
addikt
válasz GasBang #13884 üzenetére
Leginkább amennyire karban volt tartva. Ha nem 20 ezrenként cseréltek olajat és nem hidegen rúgták neki, akkor alapvetően jó motor a 220 cdi. Bár egy 14-15 éves dízelről beszélünk, meglepetések lehetnek, ami viszont nem lesz olcsó egyik német prémiumnál sem.
Kérdés, hogy milyen vezetési élményt keresel. Az audi feszes, a bmw eröltetett, a merci kényelmesen tekintélyes. A 220cdi elég nyomatékos tud lenni, de nem lesz gokart, viszont a C osztály annyira kényelmes sem lesz, mint egy E/S Class.
-
GasBang
csendes tag
Üdv
Autóvásálás előtt állok és szeretném kikérni a véleményeteket. Voltak már A4 b8 2.0 CRTDi és E91 320d autóim, viszont egyiket sem mondanám megbízhatónak. Jelenleg egy Golfot használok ami nagyon megbízható, viszont nem ad semmi vezetési élményt.
Leginkább a 2007-től C osztály 2.2CDI érdekelne. Mennyire számít megbízhatónak? Fenntartási költsége vetekszik az előbb emlitetthez?
Köszönöm"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
jookomak
őstag
Sziasztok. W204 c250 benzin automata 2010. Jobb hátsó kerék felől ritmikus kopogást hallok. Ahogy gyorsítok, a hang is gyorsul. Ha rálépek a fékre, akkor elhallgat. Néha jobban, néha kevésbé hallatszik.
Ha feltekerem a rádión a hangerőt, akkor nem hallom. De gondolom ez hosszú távon nem a legjobb megoldás. -
aero.
veterán
Nem mondanám, hogy néz ki?
-
Ck.
addikt
Az normális, hogy egy 4 éves Mercedeszen az
ajtó élén végigfutó gumi kéder néhány helyen be van hajszál-repedezve? -
F_Zolee
veterán
Sziasztok!
Kis infó gyűjtés(agyér tágítás) végett jöttem. Családiasabb autó után nézelődnék és el vagyok veszve. Felmerült az ára végett is(1.5méterig) a B osztály. Viszont halvány gőzöm sincs a márkával kapcsolatban. 2literes benzines és dízel motorokról van valakinek infója? DPF és társai.
-
finaled
friss újonc
Sziasztok!
Én az index mercedes fórumát hasztáltam eddig, de a netes böngészés során ma rátaláltam erre a fórumra és látom, hogy jó régi.
Ott még az üzemanyagra gondoltam, de persze elektronikai gond is lehet. A kérdés alapján igen gyenge a leírás, hiszen egyszerűen nem indul. Sokáig forgatni nem akartam, mert úgy hallottam ezeknél a modern motoroknál már a kenéshez járó motor kell és nem szeretném tönkretenni.
Felteszem a kérdésemet itt is (lent idézőjelben), hátha valakinek van ötlete. Köszönöm."Sziasztok.
Ritkán írok, inkább olvasok, mert nagyon sok gondom az autómmal nincs. Ez inkább már hobbi, de régóta arra sincs időm.
Pécs, W211 220 CDI, évjárat 2005. km 116.000
Az autó kb. 10 hónapig nem lett beindítva, szokásos, akku lemerült. Feltöltöttem, volt már ilyen. Eddig mindig indult, most viszont nem. Forgatja, de nem indul el. Kiírja, hogy vigyem szervízbe. Majd később kiírta, hogy SRS hiba.
Eddig probléma az autóval nem volt, így nagyon meglepődtem (igaz akkut kétszer vettem, mert a használaton kívüliség azt hamar tönkre teszi). Persze tudom hiba sokáig nincs és azután egyszer van, amit meg is kell csinálni.
Gondoltam üzemanyagra, valamelyik szűrőre, dugulás.
El is vinném szervízbe, de sajnos olyan helyen van a garázs, ahová tréler nem tud bemenni, kitolni a meredekség miatt kb. 5-6 ember is kellene vagy találnom egy olyan szerelőt, aki esetleg hajlandó lenne a helyszínre kijönni és ismeri is a típust.
Lehet azonban, hogy ezen van olyan elektromos relé, szabályzó, bármi, ami ilyen hosszú állás után beragad-letilt-tönkremegy és a rutinosok már ismerik én meg nem.
Esetleg az immobiliser felejti el a jelet, bár akkor lehet, hogy nem is forgatná az önindítót - nem tudom.
Ha esetleg valakinek volt hasonló jelensége vagy van más ötlete, azt megköszönném."
-
ricsmoka
tag
Igen ez a w204.
-
ricsmoka
tag
Rendben! Akkor marad a mobil 😀 köszi
-
ricsmoka
tag
Sziasztok! 2013as C mercinel a navit hogy lehet frissíteni? Köszönöm
-
Csókolom
tag
megj, a regi C200-as -bol indultam ki, a 2002-es evjaratubol, a mopf elötti valtozatbol, ami itt most lesz 20 eves...kb. 2022-vegen lesz vege neki, azutan amikor majd lejar a müszaki vizsgaja
-
-
M3aN
senior tag
Szerviz árak tekintetében van információtok egyébként? A piacvezetők, mint a Pappas és JPAuto milyen árakon dolgoznak?
-
hdanesz
őstag
válasz barnam_ #13859 üzenetére
Számlákkal igazolt volt minden szervíz, ott volt a kesztyűtartóban. Óraállással...hihetően.
Az alvázszámot is megadta a jóember, mehettem volna akármelyik márkaszervízbe lekérdezni az adatokat. De az tény, hogy itthoni autóval könnyebb a helyzet...bár én a SZÜF-ön is láttam már érdekes dolgokat. -
hdanesz
őstag
válasz Kickass #13856 üzenetére
Két kulcsa van, kihozta mindkettőt. Én is meglepődtem.
Állítása szerint minden valós, vihetem bármelyik Merci szervizbe....hívhatok bárkit. Kezembe adja a rétegvastagsámérőt. Mindent megígért.Pont az alkatrészek árai miatt is hezitálok picit. Az ára valóban sok, 1 hete 2.3 millióért adtak el egy másik helyen egy C180-ast, igaz...az 2008-as volt, de olyan állapotban, hogy megszólalt. Kötegnyi szervizszámlával, patika állapotban. 130 ezer igazolt km-el.
Tettem fel ide pár képet. Némelyik saját kép, a belső képek a hirdetésből vannak. Álomszép volt élőben.
-
Kickass
őstag
válasz hdanesz #13854 üzenetére
Alja nem tunik rossznak ellenben en levennem a burkolatot es ugyis megneznem.
Km meglepne ha valos lenne, mindenkepp erdemes lenne leinformalni.
Kuplung, kettostomegu alkatresz araknak is erdemes lenne utanamenni, en anno azert valasztottam vegul automatat (igaz W203) mert egy automata felujitas kb pariban volt akkor arban egy teljes kuplung/kettostomegu cserevel.Altalaban kereskedok nem szoktak szetszedni a kulcsokat hanem egy csomoban van ennel viszont csak egy kulcsot latok. Ha elveszted vagy szeretnel tartalekot az rogton minusz 100ezer.
Szemelyes velemeny hogy kicsit tularazott.
-
barnam_
nagyúr
válasz hdanesz #13854 üzenetére
Az alja nekem teljesen rendben lévőnek tűnik. Már amennyire képről meg lehet állapítani: rozsdát nem látok, de azt nem tudom, hogy az egy éves egy helyben állástól deformálódtak-e a gumi futómű alkatrészek.
A manuális váltó kevésbé karbantartás igényes, az tény, de általánosságban Merci manuális váltónál nem kell nagy élményre számítani - működik és ennyi.
-
hdanesz
őstag
Köszi szépen!
Közben letettem az adott autóról.
Most egy C osztályt néztem, íme.
Talán nyugodalmasabb élet lehet a manuális váltó miatt. Bár, őszintén megmondom egyetlen manuális váltós Mercit sem vezettem még...így nem tudom milyen a váltás érzete például.Az eddig megnézett autók közül messze ez van a legszebb állapotban élőben is. Ami kicsit visszatart, hogy tavaly áprilisban került az országba, azóta 300km-t sem futott. Gondolom a kereskedőnél áll azóta. Próbáltam aláfényképezni, ez lett az eredmény. Így nagyon szépnek tűnik....kérdés mennyire viselte meg az egy helyben álldogálás.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
2008-as W211 T-Modell-hez nehéz/drága a képen látható kormányt beszerezni bontóban? Persze jobb állapotúra gondoltam.
Vagy inkább érdemes bőröztetni?
-
Zsöti90
tag
Sziasztok! Egy Mercedes A180 CDI 2.0 2006-os autóba milyen hűtőfolyadékot ajánlottok?
-
Ck.
addikt
Ez a módszer végeredménye megegyezik a Mercedes gyári szervizében történő adaptációs érték visszállításával? [link]
-
hdanesz
őstag
válasz Kickass #13843 üzenetére
Köszi a segítséget! Konkrétan ez a példány lenne az. A felszereltségi listán nincs bőrkomány csak bőrbevonatű váltókar. (Mármint az alvázszám alapján lekérdezett listán) Lehet ez a Classic felszereltség lenne inkább némi extrával? (Napfénytető...parktronic...stb.?)
Van 'auto' állása...ezért furcsáltam én is. Viszont láttam most pár olyan hirdetést amiben láthatóan '0'-ra állított kapcsolóval is világít a lámpa...mint pl. ITT. Még a műszerfalon is világít a visszajelzőfény...pedig a kapcsoló '0'-án áll.
-
Kickass
őstag
válasz hdanesz #13842 üzenetére
Elegance és nem bőr a kormány?
Az már lehet nem a gyári kormánya lesz...Ha van automata állása a kapcsolónak akkor nem kellene világitania, meg egyébként se azt jelenti hogy nem lehet lekapcsolni a lámpát csak ha leveszed a gyújtást?
Rengeteg taxi volt, simán lehet hogy az a 300ezer inkább 5, vagy 6.
Szerintem a légrúgót látod ha benézel a hátsó keréknél, legalábbis a spirál a rugót látnod kellene. nem vagyok biztos most ebben, de mindegyik kombi légrugós volt, max ebben már átalakitották spirálrugósra.
Kulcs legyen meg mind2, utólagosan is kókányolnak hozzá de az sose lesz teljesen jó, gyárit meg lehet hozzá kérni a Mercitől, kb 100k...
Ha komoly az érdeklődés vidd el Mercire szakosodott szervizbe vagy Merci szakszervizbe, ezeknél egy sima futómű felújitás jobb minőségű alkatrészekkel is simán belecsúszhat többszázezer forintba.
A motor OM646, rengeteget bir, géppel rá tudnak nézni a porlasztók korrekciójára, az már adhat támpontot, illetve ne fossa orrán száján az olajat mert az is sokba lesz.Automata váltó ne csússzon meg, nem rángathat. Próbavezetés kötelező, érdemes a tiptronicot 'manuális' módban is végigkapcsolni.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Épp autót keresek és kinéztem egy W211-es Mercit is. 2007-es, majdnem 300 ezer km-rel. 220d....a 170 lovas verzió. Elegance felszereltség, automata.
Mire érdemes figyelnem? Vettem már pár autót életemben, de sosem Merci kaliberűt.Automata váltós, elvileg nem légrugós. Tudom az utóbbit ellenőrizni emelés nélkül? Valami kapcsoló/gomb az utastérben?
Három dolog van ami kissé zavar benne:
1. a kormány nem bőr és még eléggé kopottas is. Feltételezem valami gyűrűt viselő egyén vezette mert csak a bal oldalán kopott. Ezt mindenképp cserélni szeretném, ha a kocsi mellett döntök. Tuti nem kis pénz....igaz? Még bontottan is.
2. A bal hátsó ajtóban lévő kis tároló/hamutartó nem zár jól. Sem bezárni sem kinyitni nem lehet. Beletört valami? De ez a legkisebb gond.
3. A kocsi világítása a kapcsoló '0' állásában is üzemel. A kereskedő szerint ez természetes. Szerintem annyira nem, de nem akartam vele vitatkozni. Ez valóban így lenne?
Mindenféle tanácsot, tippet szívesen fogadok. Fenntartási/szervizköltségek...stb.
üdv,
Dani -
dredbiro
senior tag
Sziasztok. Adott egy merci w123as 2,5 motor. Azt a jelenséget produkálja szűrő cserét követően,hogy indítás után kinyomja a szűrőház tetején az olajat,mintha dugulás lenne a rendszerben.Szűrőház,furatok, csövek, ellenőrizve. Találkozott már valaki ezzel a hibával?
[ Szerkesztve ]
Good hunting,STALKER !
-
skitzoo
senior tag
Sziasztok. Adott egy W163 Facelift. Olyan problémám lenne, hogy nem lehet állitani a fűtést/hűtést. Ha nullára csavarom a ventillátort akkor is fúj meleg levegőt. Klimapanel csere megvolt akkor is ugyanez.
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
Formaster
addikt
válasz Balázs_a_laz #13834 üzenetére
Elég érdekes, pedig általában elérhetőek szoktak lenni. Szerintem próbáld újra telefonon, hátha felveszik.
-
Balázs_a_laz
aktív tag
Igazán nincs mit, azért a városban nem fogyasztás bajnok, de 8-8,5 liternél ott se nagyon tudtam többet megetetni vele.
Lett lehetőségem beülni egy erősebb autóba (ami mivel már nem motorozom és nincs is motorom a gyerekeim miatt, mondjuk úgy, hogy kapóra jött), ami egy már MBUX-es CLS450. Tavaly októberben kerek 8-asért ment el a C180.
-
M3aN
senior tag
válasz Balázs_a_laz #13833 üzenetére
Köszönöm a bőséges leírást! Ezek szerint jól is megy meg kellemesen is fogyaszt.
Ha nem titok, miért cserélted le, mire cserélted és mennyiért váltál meg tőle? -
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz Balázs_a_laz #13804 üzenetére
Itt nem jött válasz, sajnos telefonon sem értem el őket, esetleg mást tudsz/tudtok ajánlani?
Köszönettel,
B.[ Szerkesztve ]
-
Balázs_a_laz
aktív tag
Szia,
én S205-öt cseréltem le kicsit több, mint fél éve, 180-as motorral, 9G-Troniccal, 2018-as évjáratú, de még facelift előtti volt, az 1.6-os turbós, 156 lóerős benzines motorral. Szerintem a köbcentihez mérten jót lép (8 mp körül van 100-on), bár ebben biztos partner a váltó is, simán lehet vele meglepetést okozni, cserébe volt, hogy 990 km-t elmentem egy tankból autópályán (a nagyobb tank volt benne, 66 liter). Másfél év alatt több, mint 80.000 km-t tettem bele (első tulajdonos voltam), fékbetétet cseréltem a 75.000-es szervíznél, ezen felül semmi mást a kötelezőkön kívül, jelenleg azt gondolom, hogy az életben mégegyszer ilyen jó autóm nem lesz. Ez már minden gyerekbetegségét kinőtte, mivel a széria végéről való volt, semmit nem tapasztaltam abból, amit a Speedzone-os videóban Pista mond (bevallom az egész nagy meglepetés volt nekem, mikor megnéztem), imádtam, bár tény, hogy nem fapados felszereltség volt. C180-at bátran ajánlom.
Üdv,
B.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Ezt csak úgy itthagyom
-
Formaster
addikt
válasz jookomak #13829 üzenetére
Azért lenne ok kételkedni a 220 cdi-kben is. Nem tudom, hogy az újakat még mindig Delphi-vel gyártják-e, illetve azért a dízelekben mindig nagyobb a meghibásodási lehetőség. Ráadásul nekem már ezek az AdBlue zabáló grétaszökevények nem túlzottan szimpatikusak. Persze a benzines turbós kokszkirályok sem a szívem csücskei, de ez van, ha modern autó kell.
v8-szívó forever
-
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Kiszemeltem a W/S205-ös modellt és tervezgetéshez kérdezném, hogy melyik motorral ajánlott leginkább? Eddig benzinesben gondolkodtam, de nem ódzkodok a dízeltől sem, ellenben 160-180-as motorral nem vennék, kellene a min. 150le. -
aero.
veterán
Semmi, nyugalom szigete, nagyon csendes. Ha nagyon fúj a szél, akkor hallatszódik az örvénylés a tükör és az ablak körül, de az is kb a fele egy mondjuk ufo Civicének. 200-nál is nagyon csendes, tavaly mikor mentem haza meg is lepődtem. Egy seggel lenyomtam az 1930km-t 2 tankolással.
-
Ck.
addikt
Egyébként autópálya tempónál és felette nem nagy a szélzaj a keret nélküli ablakok miatt? A vese topikban sokan panaszkodtak a 4-es és 6-os grancoupekra ilyen tekintetben, volt aki még azt is megemlítette, hogy nagyobb sebességnél az autobahnon hazafele jövet konkrétan remegtek az ablakok. Itt a CLS-nél jobb a helyzet?
-
aero.
veterán
Azért ne így nézd, a belépő valahol mindig is "lenézett", bár én nem vagyok ennek a gondolkodásnak a híve, az én szemenben a C is teljes értékű, volt W202-203-204-em is. A 203 is kakukktojás kicsit, de kiváló értékű Mercedes. A 204-et is imádtam, a 202-vel együtt. Most a W206-tal elég nagyot robbantottak az S-class belsejével, aminek jelenleg nem vagyok nagy fanja, de sajnos minden efelé tendál, lassan jön a Golfom, abban is minden tapis.
A renault kooperációval sincs semmi bajom, a hülye eu-s emissziós normák miatt kénytelenek voltak kis motort kifejleszteni, de egyedül drága lett volna, a francia motorjaival meg nincs semmi baj régóta, eddig jónak is tűnnek. A fedélzeti rendszerekkel viszont van jópár probléma.
Jól sejtem, hogy te London körül vagy?
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
A bmw az erőltetetten sportos vezetéstől lesz bmw, az audi a quattronál kezdődik, számomra az első kerekesek nem is audik. A mercedes a kimagasló kényelemmel + minőséggel lett az ami, előbbi sajnos már egy C osztályban sem ugyanaz, utóbbi pedig az alatt már ismeretlen fogalom. (Zárójelben, sajnos már az újabb modellekből is száműzték a minőség minden jelét, vagyis számomra ezek már nem képviselik a "Legjobbat, vagy semmit" eszmét, ergo a mercedes már egyáltalán nem mercedes valahol 2017-2018 tájékától)
Persze ez mind szubjektív, de azért valljuk be, mikor kinyitod egy A osztály motorterét és az ékszíjon a Renault logó forog, kicsit elgondolkodsz rajta, hogy akkor most egy Daciában is ülhetnél
-
Ck.
addikt
válasz Kickass #13814 üzenetére
Mondjuk ez egy kicsit begyepesedett gondolkodás...ugyanúgy hosszmotoros, hátsókerekes, az extra lista is rendkívül hasonló, csupán egy mérettel kisebb, nem látom a fujjolgásra való okot. Csak azért mert Krisztus előtt létezett valamikor egy 190-es Mercedes, amit nem vett be egyesek gyomra?
Ennyi erővel a 3-as sem igazi BMW és az A4 sem igazi Audi. -
aero.
veterán
Nálam úgy 2010-ben ért véget az igazi Mercedes, a nagy, méltóságteljes, vonuló stílusukkal.
Félreértés ne essék, utána is kiváló portékák születtek, nagyon finom, csendes, jól kezelhető autókkal, de már sterilebb, nincs meg az a régi mechanikus feeling bennük. Meg hát ugye, nagyot nyitottak a fiatalok felé is, bár kopp-kopp, a BMW-től hálistennek messze van még (te amúgy is tudod mi megy abban a topikban). A W166 nekem már nem jött be, se kívül, belül meg pláne. A W167 viszont nagyon kívánatos, beleértve az új E / CLS kombóval. A GLC-t inkább hagyjukÉn W204-et cseréltem vissza W219-re, egy percig sem bántam meg.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mindenki mondja, hogy igazi Mercedes az a C, E, S osztály, valamint a CLS, az SL és a G-osztály, de ezen kívül szinte az összes többi, beleértve a GLA/B/C/E /S -t már csak bohóckodás a mai divatnak és semmi köze egy igazi Mercedeshez. Ezt olvasni az összes fórumon és tesztekben. Ezért kérdeztem így, hogy tényleg nincs-e belőlük rendes Mercedes. (Mert ha az X3-X5-X6-X7 rendes BMW-nek, a Q5-Q7-Q8 rendes Audinak számít, akkor a Mercedesnél miért hangsúlyozták ezt ki annyi videoban és fórumban...?)
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Igazi Mercedesből van suv?
-
Formaster
addikt
válasz Balázs_a_laz #13802 üzenetére
Ha mástól nem jönne válasz, keresd meg őket.
-
Balázs_a_laz
aktív tag
Sziasztok,
balga módon nem kértem gyári dashcam-et, most viszont már belátom, hogy szuper lenne, ha lenne (MBUX-es az autó). Van benne winchesteres navigáció és augmented reality, viszont eddig egyik dealer sem tudott választ adni, hogy van-e lehetőség az utólagos aktiválásra (elvileg minden hardver meg van hozzá az autóban). Tud esetleg ebben valaki segíteni?
Köszi,
B.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Automata kávégépek
- PlayStation 4
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Windows 11
- Robotporszívók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...