Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#38701) Nené Fiori válasza Kezdő vagyok (#38676) üzenetére


Nené Fiori
csendes tag

(MSE) Hát ha jobb,mint a NOD...

A NOD is ingyenes egy hónapig. < Az idők végezetéig is ingyenes lehet a legális, magazinos kódokkal. És így nem is kell havonta újra telepítgetni. :K

Én, a kettő közül egyértelműen a NOD mellett döntenék.

[ Szerkesztve ]

(#38702) Gorneck válasza 12-es csaj (#38700) üzenetére


Gorneck
titán

Ha vmit nem értesz olvass vissza....

Gorneck#1239

(#38703) Gorneck válasza Nené Fiori (#38701) üzenetére


Gorneck
titán

A magazinos kód 1 hónapig él?

Gorneck#1239

(#38704) F34R válasza Gorneck (#38703) üzenetére


F34R
nagyúr

Gamestar és társai 1 hónapos lisence-et tartalmaznak ;)

(#38705) Fire/SOUL/CD válasza Gorneck (#38703) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Hali!

Általában igen. Nekem is jár ilyen számítástechnikai magazin, abban (jelenleg) a következő védelmi progikhoz van havi kód

Panda 2010-es termékcsalád
Agnitum AV és SS (2009-es Pro változatok)
NOD32 és ESS 4.2
Vipre AV premium 4.0

Fire.

[ Szerkesztve ]

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#38706) Gorneck válasza F34R (#38704) üzenetére


Gorneck
titán

Szerencsére az ilyen lapokból már kinőttem...
És azért mennyi pénzt kérnek el? Anno aszhem egész jó kis összegbe kerültek ezek az újságok...

Fire/SOUL/CD: :R

[ Szerkesztve ]

Gorneck#1239

(#38707) Kezdő vagyok válasza Gorneck (#38699) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

- Az a lista amit felraksz még a nod mellé...minek? Fele egy fos...

SAS+Spyware Terminator adware tracking cookie-t távolít el csak nálam,de írtam,hogy csak hobbiból van fenn :)

Minek 2-3-4 aktív védelem

Mint írtam,nincs aktív védelmük,amelyiknek lenne,kikapcsolom

- Gyengének titulálni vmit egy PHs teszt alapján...hááát kész viccc...