-
LOGOUT.hu
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Autóstali Január 4-én 13:00 Budaörs Auchan totemoszlop alatt:
(47.4530292, 18.9443333)
[kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcf[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
-
ParmaBoy
kezdő
válasz Szabi® #329742 üzenetére
Dehogy, jogilag a kopo/fogyo/forgo esetne kb 100e felett nem ertelmezheto a szavatossag keretben.
Ugy kepzeld el, mint a feket, ha tok jol fog, de 100km mulva megszolal/felvillan a kopasjelzo, nem viheted vissza/kerheted az arat, hogy "fonok, varatlanul elkopott a fek, fizessed maa" . Es jogilag a Dmf is ez a kategoria. Be kell nyelni es orulni, hogy csak egyelore ennyi.
-
bandus
veterán
válasz Szabi® #329722 üzenetére
amugy sorry, de te beszeltel rola “Tudom-tudom ilyen korú autót kerülni kell, de erre volt pénze.”
azt nehezen hiszem el, hogy autot venni nincs kess, de szervizelni igen nem zsebben turkalas, csak igy annyira nem hiteles, amit eloadsz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
bandus
veterán
válasz Szabi® #329730 üzenetére
ahogy nekem lejött, te nem vagy autószerelő, röntgen szemed sincs, ahogy valószínűleg az eladónak sem. miből tudtatok volna erre következtetni? egy próbát megérhet felhívni, hogy tesó ez a helyzet, aztán vagy fizet kompenzációt, vagy nem. én pl. magamat ismerve fizetnék. de a jogi úton teljesen felesleges gondolkodni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
kisza25
félisten
válasz Szabi® #329722 üzenetére
Nem kotorászok más pénztárcájában...
Azért írtam amit írtam, mert az egy kopó alkatrész, megvesz egy használt prémiumot, 17 évesen és 350 ekm-el, és nincsen dokumentálva, hogy most volt cserélve, akkor erre számítani kell.
Én megvettem az alfát 9 évesen és 119 ekm-el és mivel nem volt dokumentálva a vezérlés csere, egyből számoltam egy vezérlés cserével, vízpumpával, szűrőkkel, olajjal, fékekkel, gyertyákkal, gumival, előre megnéztem mi mennyi, alkudtam is az árból ezekre hivatkozva... így is lett egy nem kalkulált start stoppos akksi csere. Igaz az csak 66 eFt volt a kalkulált 500eFt-ba belefért, mert első tárcsát nem kellett cserélni.
A használt autó az ilyen, a prémiumnál meg feláras az alkatrész és a javítás is.
Amúgy a seat ibizában több hely van elől, mint pl. egy opel insigniában, pedig előbbi 4 méter utóbbi, meg 4,85 méter, mindkettő van itthon, bár lehet neked az is matchbox
Többször ültünk 5-en a seatban, mert pont úgy jött ki, nem mondom, hogy kényelmes volt nekik 3-an hátul, de akkor pont így alakult
Legtöbbször a kis autókban jobb a helykihasználás, a nagy autókban meg pazarolják a helyet[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
szőröscica
addikt
válasz Szabi® #329739 üzenetére
Javaslom a szentimentalizmusra vonatkozo passzus ujraertelmezeset, en nem a villantasra utaltam.
Egyertelmuen gond lesz a penzzel, ha mar egy kuplungozasnal
indul a ciganykodas. Ha szentimentalizmusbol az apja emlekere vette, akkor vehetett volna egy nem lefingott kilometerkovet is.
Ezt most be kell nyelni mosolyogva, ahogy majd a tobbit is. -
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Szabi® #329730 üzenetére
kb a szerelő kezében esett szét
Akkor annak már annyira kellett lógnia, hogy hallgató kellett volna legyen. DMF nem esik szét minden előjel nélkül, ha ennyire lóg már / ha a rugó ennyire kivan már / ha ennyire összelett préselve az állandó kuplungon ácsorgással.
De egy lendkerék kuplung duóval még egy fiatalabb de 200k körül futott kocsinál ha perre vinnétek is sicc lenne a vége. A kuplung fogyóeszköz és sajnos a lendkerék is, dízelnél ezt érdemes bekalkulálni a történetbe, nem tudtok vele mit kezdeni. Marha nagy balszerencse? Igen. Ahogy egy széteső magasnyomású vagy porlasztó is az, utóbbiakkal sem igen lehet mit kezdeni mint benyelni ha benne vannak a kilométerek és az évek már a kocsiban.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
aero.
veterán
válasz Szabi® #329726 üzenetére
Mea culpa, nekem ebből a sok vitából az jött le, de látom a zsebben turkálás miatt növekszik a feszültség. Kétlem, hogy bárkinek ez lett volna a szándéka, szerintem itt a "17 éves prémium, de azért 300 ezren megy a problémázás" van a háttérben, nem a zsebben turkálás, azt mi itt nem szoktuk. Én is öreg prémiumoztam, kicsit még most is, de el kell fogadni, hogy néha alkalomadtán rád rugja az ajtót a szopófantom.
A kettőstömegű, ami 3 hét alatt szétesik, az vásárláskor is hallhatóan szar kellett legyen.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Szabi® #329722 üzenetére
Egy 17 éves autónál semmilyen felelőssége nincs az eladónak kopó alkatrészek felé. Minden bizonyítás téged és a vevőt terhel átnézéskor. Ezt szeretné mindenki megértetni veled.
Amit én a legjobban furcsállok, hogy úgy tűnik, meg vagy(tok) lepődve, hogy valamit költeni kell rá? Olajcsere, szűrők, fékbetétek, tárcsák, hűtővíz stb., gumik cseréje esetleg, első szerviz, hogy ne legyen meglepetés egy hosszú úton? Vagy mi volt az elvárás, 5 évig ne kelljen rá költeni? Van ott még DPF is, az is jó móka.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Szabi® #329624 üzenetére
Ha nincs pénz, akkor nem veszünk prémiumot...
Azonos áron kap egy fiatalabb kevesebbet futottat
Pl én vettem egy 2013- as 27ekm-t futott seat ibizát, 2,3M Ft-ért, na azzal nincs is semmi gond következő 2 évben kb 50eFt lesz ráköltve műszakival együtt
Meg vettem egy 2015- ös alfát 3,15 M Ft-ért, abban van 120 ekm tutira több bajom lesz vele és az még hol van a 17 év 350 ekm-hez[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
szebe
addikt
válasz Szabi® #329629 üzenetére
De, egy 17 éves 350 ezret futott A6 pont az a kategória (hahu szerint kb 2,5 millió ahogy látom), amennyiért vesz egy nem "prémiumot" ami kevésbé/nem betegágy, és olcsóbb szervizelni is.
Aki meg direktben ezt keresi, az tisztában van vele, hogy mivel jár, és nem szívja a fogát egy kettőstömegű cseréjén.Bocs ha túl offenzív lett, nem célom megsérteni senkit.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rbalint88
addikt
válasz Szabi® #329624 üzenetére
Az en Audimban megelozo jelleggel csereltunk kuplungot, “ha mar ugyis arra jarunk” jelogere, de kiderult, hogy mar igen idoszeru volt, alig volt mar rajta koporeteg. Pedalerzeten semmit nem lehetett ebbol megmondani…
Haverod kihuzta az IJ kartyat, egyebkent ilyen koru es futasu autonal _barmit_ elintezni szavatossagban lehetetlen kuldetes, az az auto mind eletkorban, mind futasban tul van a tervezett elettartaman. Nincs az a hatosag, aki az o javara itelne…
Aki premiumot vesz, viselje buszken a sorsat es jaruljon mosolyogva a kasszahoz. Ha nem megy, el kell adni, az igenyekbol meg le es venni valami kommerszebbet. -
simonjoe
őstag
válasz Szabi® #329610 üzenetére
...hát azért ez így már nagyon necces. Idős, sokat futott vas. Ilyen autókat szerintem csak olyan tulajtól érdemes megvenni, ahol felfedezhető a gondosság, esetleg általa vezetett javítások, a "tartás" körölményei is nagyon beszédesek, különben meg roller lesz, mondjuk alapból benne van már a pakliban. Egyébként szerintem nem lehet olyan Q...va drága hozzá a kuplunk-kettőstömegű szett. Abból indulok ki, h az én két évvel fiatalabb Passat-omba egy LUK 150e HUF környékén van.
Joe
-
grizlisandor
veterán
válasz Szabi® #329612 üzenetére
Hozzáértő egy állapotfelmérés során megállapította volna, hogy már a végét járja, de ez már késő bánat.
Valószínűleg ezért került el a háztól az Audi, egy telefonhívást megér, hátha beleszáll a költségekbe, de ez a jóhiszeműségén múlik.
17 éves használt német prémiumot nem veszünk állapotfelmérés nélkül, inkább nem veszünk semmilyen autót.
-
MC Pite
veterán
válasz Szabi® #263262 üzenetére
Ez nem segghülye töltőnél nem gáz, mert annyival tölt mint a generátor - de mindig kis töltőárammal csináljátok a helyén töltve, mert sok lehet a gáz.
Én kis aldist használok, 0,8A-el tölt, és normál módban szolíd feszültséggel (nem emlélszem pontosan, tán 14,5-14,8 körül), hideg módban bő 15V-al, de ez kiszedett akksinál inkább, nyitott cellákkal lehetőleg).
Épp most írtam a psa topikban, higy az autótechnikás cikk szerint a(z indító)kondenzátorok miatt nem lehet benne tölteni, de nem bírtam kivenni, manuál szerint meg lehet benne tölteni. Pozitív sarut levettem, így akku+ és testpontra (ami bikázáshoz és töltéshez van kivezetve) a negatív csipesz azt go.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 13. nap: SIFU
- Milyen széket vegyek?
- Asztalos klub
- iPhone topik
- 2025 - Boldog Új Évet Kívánunk!
- Nem nő a Facebook: csökken az aktív felhasználók száma, de pörög a metaverzum
- 4K-s okosmonitort dobott piacra az ASUS
- Facebook és Messenger
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest