Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
válasz
Micsurin #320811 üzenetére
Ez most lett a nyáron teljesen kilakatolva, plusz új a hátsó bölcső és a sallangok. Fényezve lett 1-2 helyen így kellett egy telipolír is, hogy ne üssön el. Sokba van neki, de most patika az autó, leszámítva pár kis sérülést (ajtónyitás, mélyebb karc). Már csak a felújított váltót kell alá rakni, de az jövőre a vezérléscserével lesz együtt, plusz kuplung. Utána már tényleg csak hajtania kell
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #320579 üzenetére
Ja a magyarok amúgy is videóznak mindent. Nyáron láttam egy filmet erről, hogy a német (vagy osztrák) rendőr "kirángatta" a kamerázó embert a kocsiból, hogy menjen csak oda közelebb videózni a balesetet, ne hagyjon ki egyetlen részletet sem.
Természetesen nem akart oda menni az ember... -
F_Zolee
nagyúr
válasz
Micsurin #320405 üzenetére
Melyik meglátásra gondolsz a sok közül?
Attól függetlenül nem örülök, hogy ennyi szívás van azzal az autóval. Volt munkatársam autóját több, mint 2 hétig szerelték. Holnap kapja vissza elvileg. Nyomásszenzorral volt baj elvileg meg szívósor tisztítás lett de valahogy nem sikerült időben megcsinálni. Kérdés mire megy majd oda... -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #320436 üzenetére
Ahol ponthegesztéses illesztés van, ott pontszerű hegesztést teszek, ahol egy darab volt a lemez azt végigvarrom, addig amig nem látszik át már sehol.. de amúgy fel lehet tölteni rendesen és elcsiszolni úgy hogy laikus nem mondja meg hol lett varrva.. bentről meg tele kell vágni üregvédővel..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #320436 üzenetére
Amerikai cég, olyan jó erős középminőség. Nem egy Meyle HD de 4 hetet nem volt kedvem várni a gyári árát meg inkább hagyjuk és az is 1 hét mire ideér Németországból.
-
kisza25
félisten
válasz
Micsurin #320392 üzenetére
Nekem fater műszaki analfabéta, amit a számítógépekről, autókról... tudok, azt mind magamtól, meg utána olvasva. Régebben újságokra fizettem elő, meg a könyvtárba mentem, mert még nem volt internet. Én mutatok meg Faternek mindent
erről ennyit
426os: dettó+1, nagybátyám autószerelő, nagyapám meg elektroműszerész volt, de -
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #320403 üzenetére
Te, én két évig feküdtem a kocsim alatt szabadidőmben, mire először megkerültem vele a háztömböt.
De amúgy imádom ezt a részét.. amikor tavalyelőtt a másik vasamnak álltam neki, feldobtam a kérdést a tipusspecifikus csoportban, hogy kinek van rendszámvilágításkonzolja a lökősbe, mire az első valaki reagált hogy talán neki van de nem tudja mennyire rozsdás, a szabásminta már meg volt rajzolva, másnapra lehajtogattam inkább táblalemezből.. még most is várnék ha nem állok neki legyártani.
És van ezer ilyen példa.
Múltkor unalomból csak úgy legyártottam a lökhárító alsó sarkát a kasznihoz kitámasztó két darab merevítőt, ráment vagy egy órám..
-
#48584626
törölt tag
válasz
Micsurin #320403 üzenetére
Ház körül én is megcsinálok pár dolgot, de csak apróságokat, nagyobb melókhoz már lusta vagyok.
Bringákat sem nagyon szerelgetem már, eleve szét sem tudom rendesen szedni, agyváltós komplex cuccok, fura fékek...
Autóhoz viszont már hozzá sem nyúlok, max. olajszint, gumi nyomás, ablakmosó...
Anno egyszerűen szükségből csináltunk sok mindent, mert nem volt más.
Másik vicces sztori: a minap a lányom bringája felborult a parkban, amikor késő este jött volna haza, akkor felkapta, aztán indult volna vele. De ahogy fordította a kormányt, behúzott az első fék, és nehezen is lehetett a kormányt tekerni, meg az első lámpa is furán állt. Ott pingvinezett hogy mi legyen, pont ott volt egy ismerős srác, az felajánlotta hogy megnézi, mert ő ért a biciklikhez, a nagypapája tanította szerelni. Megoldást ő sem talált, annyit csinált, hogy kiugratta az első keréknél a fékbowdent a helyéről, hogy be húzzon be. Gyerek hazaér, mondja mi van, mondom neki majd holnap reggel megnézem.
Másnap hajnalban nézem, hát amikor felkapta a biciklit, 360 fokkal elforgatta a kormányt, az első lámpát letörte, a hátsó lámpa kábelét leszakította, a fékbowden és a váltóbowden meg feszült mint az fene. Visszaforgattam a jó pozícióba a kormányt, visszatettem az első fékbowdent, hogy tudjon vele menni. Utána mutattam is neki, hogy mi volt a gond, egyszerűen nem jöttek rá ketten...
De a lámpáját nem szereltem meg, elküldtem szervizbe, aztán 115 euróért meg is javították neki, amit saját zsebből fizetett. Legalább megtanulja hogy vigyázzon a dolgaira -
Micsurin
nagyúr
válasz
Micsurin #320403 üzenetére
Kicsit on is legyek:
F_Zolee hónapokkal ezelőtti rosszmájú meglátásának lehet lassan helyet fogok adni. Agyalok kiveszem hétvégén a csúcsokat (megnéztem szelepfedél le, rail csövek le, rögzítő patkók le és hozzáférhetőek. Begyógyúlva fixen nem lesznek 4k km alatt) és rájuk méretek így ~4-4200km után. Picit ingázik az alapjárat (OPCOM alapján 50-et dobál melegen is) és néha erősen büdös... DPF-el.
Van egy rossz félelmem, hogy a csúcsok újak de Piezzos révén sok dolog belül nem történt. boldi ér mondani, hogy paranoid vagyok de ~4 óra szerelést és 36 ezret megér a paranoidságom ezzel a műszaki csodával mint egy újabb meglepetés.Gondolat morzsa onnan ered, hogy J csoportban zsinórban hasonlóan járt most 3 ember a Denso csúcsokkal is bemérés után volt bizony meglepi. (hasonlóan -> felújították és bizony 6-10k kilométert bírtak belsőrész kopottság hiányában az új csúcsok)
---
5l + a maradék egyébként koppra elég volt a nívó tetejéig, de ez ki lett számolva.Qru Minden reklám nélkül: Gumi-profi Óbuda. Nagyon gyorsak és korrektek, az árak meg szerintem rendben vannak. Ha visszakerestek a lengőkar cserék után ugye SOS kerestem futóművest. Azonnal vállalták valami 17 ezerért azt hiszem? Szimpi csapat az biztos.
-
válasz
Micsurin #320392 üzenetére
Gyerekként felemás voltam, Fater ügyes volt, mindent meg tudott csinálni, amit csak lehetett, ritka volt, ha szaki jött hozzánk. Ez azért volt hátrány, mert néha helyettem is megcsinált dolgokat. Na ez már kezd elmúlni, egyre jobban élvezem én is a mókolást egyedül és azért nem szar érzés, mikor magadtól vagy minimál segítséggel rájössz valaminek a megoldására.
De ha valakiben nincs meg ez az affinitás, az akarás legapróbb szikrája sem, azzal mit lehet kezdeni? -
426os
őstag
válasz
Micsurin #320394 üzenetére
Simán lehet, hogy magától tanulta meg. Én is egész gyerekkoromban a bringámat mókoltam, mert olcsó kínai alkatrészekból állt és mindig kellett valamit szerelni rajta. Magam jöttem rá mindenre, egyedül, mert apám eléggé technikai analfabéta volt, abszolút 0 mennyiségű használható szerszáma volt, így azokat is én vettem magamnak fokozatosan. És akkor még YT meg internet sem volt, szóval ez egy hosszú tanulási folyamat volt, de utólag egyáltalán nem bánom
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #320286 üzenetére
Amúgy már 10k km-t beleraktam a MiTóba, a váltón és a kuplungon kívül nem volt nagy hibája, de előbbit már megvételkor is tudtam, hogy foglalkozós lesz, utóbbi meg a csatacsippel kezdett megcsúszni, ergo csak magamnak köszönhetem.
Ezen kívül csak apróságok voltak, mint múlt héten a tágulási tartály vagy a kipufogó tömítése, de limp mode vagy út szélén hagyás soha nem fordult elő.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #320115 üzenetére
A WagonR ugye volt már előműszakin, a felírt dolgok megvannak, már nem számítok másra, csak sikerre. A MiTót viszont nem tudom, szubjektíve nem látom akadályát, hogy megkapja az újabb 2 évet, de az Ypsilonnal is ugyanígy voltam, aztán mégis meghúzták egy meglepetés gömbfej miatt.
De nem baj, ez az előműszaki arra jó, hogy kiderüljenek az ilyenek. Nekem sem célom, hogy papíron átlökjem, fontos a jó műszaki állapot. -
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #319828 üzenetére
Amíg nő és/vagy tartja a töltőnyomást, és közben sok tízezer vagy százezer 1/min-nel pörög, addig folyamatosan visít, legfeljebb csak te nem hallod.
Aztán amikor leveszed a lábad a gázpedálról, akkor vagy elengedi a felesleges levegőt egy lefújószelepen keresztül egy pisszentés kíséretében, vagy visszakerül a turbó felé lelassítva azt, akkor meg a jellegzetes stutututu hang hallatszik. Persze ezeknek a hangoknak a mértéke autónként változó.
-
kisza25
félisten
válasz
Micsurin #319668 üzenetére
Ja egyszer erre tévedsz kipróbalhatod az 1,4 idegest, nem olyan harmatos az mint amilyennek gondolod, mert csak 1000kg az autó, de ott van az 1,6 is
De persze értem én, hogy haladni akarsz
Mid is van, az 1,7 cdti H astra? Mondjuk annál jobb a 0-100 az ibizkában
Amúgy van itthon 1,8-as xer opel is, igaz insignia
-
kisza25
félisten
válasz
Micsurin #319642 üzenetére
Nem adsz ki annyi pénzt fiatalabb autóra?
ez úgy összesítve mennyibe is van már? 3,5-4M Ft-ért azért már lehet kapni épkézláb autókat
Ha csak közlekedni kell én pl 2,3 M Ft-ért vettem a jelenlegit 10 éves és 27ekm-el vettem. Minden hacacáréval kb 2,7M Ft-ba van (vezérlés, új gumi, alufelni, gyertyák, olajak, szűrők, kormány...)
Amúgy j astrák 2017-2018- as 1,6 szopóbenzin 100ekm alatt van 3M Ft környékén, petsze nem élmény autók, de nem is copórollerek
Amúgy van fent 2,8 M Ft 1,6 2014- es J astra 25 ekm-el -
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #319657 üzenetére
Hát inkább egye az olajat szerintem.
Az én T-Jetem is eszegeti, úgy 3 decit 1000 km-en, de szerintem ez még bocsánatos. Simán lehetséges, hogy az olajszeparátor nincs a toppon már, és levegő helyett levegő+olaj kombót szív vissza, de majd a kövi olajcsere alkalmával veszek egy újat, aztán meglátjuk. Még van nem egész 2000 km-em addig.
Az Ypsilon és a Multijet viszont úgy fest, hogy nem eszi még 86k km-rel az órájában.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #319611 üzenetére
Basszus, a 20 legrosszabb motor közé tartozó 1.3 Multijettel nincs ennyi gond, mint ezzel.
Az Ypsilon esetében pont a fordítottja volt, nem volt elegendő turbónyomás és qrva lassan ment, de hamar kiderült, hogy csak a nyomásszabályzó szolenoidról lecsúszott egy vákuumcső. Visszadugtam, rászorítottam, egyből megjavult.
-
grizlisandor
veterán
válasz
Micsurin #319651 üzenetére
Persze ez olyan, mint a dohányzás vs nem dohányzás, hogy félrerakja az ember a pénzt, amit nem füstöl el.
De valahogy szívesebben költenék és tankolnék olyan kocsira/ba, amiben van tarcsi, mint amiben nincs. - mondom ezt egy tarcsi nélküli autóval.
---
Én nem engedném el a kezét, meglesz az a hiba egy megfelelő műhelyben. -
válasz
Micsurin #319642 üzenetére
Nem röhögnek ki, nagyon normális a faszi. Azt hiszem járműmérnök, érződik is rajta nagyon. Amikor vittem, szorgosan körmölte hogy mit cseréltünk már, mit nem, aztán debuggolta is már fejben a dolgokat. Pár óra alatt meglett a gond. Utána laikus számára is érthető módon elmagyarázza
Most volt ott fater is, a gázos astra rosszalkodott. Idióta hiba volt az is, standard szerelő soha nem jött volna rá
-
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Apple iPhone 11 / 64 GB / 85% akkumulátor / 12 Hó Garancia
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Acer Nitro 5 -AN515 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i7-11800H - 16GB - 512GB SSD+1TB HDD -RTX 3050 - Garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest