Hirdetés

Aktív témák

  • Digitalis

    senior tag

    válasz fury71 #49444 üzenetére

    Én is így vagyok vele. Csak a marketing erősen a konzumidiotizmusra alapoz, startégiai szempontból is csepegtetni kell a technikát (saját szemszögükből még igazuk is van). A trendy jelenleg a csillió kontraszt értékek strófolása, amik nyomatékosan, ösztönzően, bátorítóan (vakítóan ;] ) hatnak egyes potenciális vevőkre. Persze valójában nem az 5000000 érték feltüntetésétől lesz jó fekete és annak árnyalatai, a színek, vagy a megjelenítés nyugodtsága, természetessége. Később ha a kezelési útmutatóra, már nem fér ki a sok nulla, akkor biztos kifognak találni mást. (jön 3D 1.0/2.0/2.1 xxx, utána majd talán beépítenek még egy tesszelátort is. stb. ;] )
    30k-s din.kontrasztos (2 éve nagyobbat még nem mertek hazudni) "öreg" philips-en is pl.teljesen ok a fekete és árnyalatai: [link]

    [ Szerkesztve ]

    Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.

Aktív témák

Hirdetés