Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Iludka #18937 üzenetére
Ahogy visszanéztem a hsz-aid, jól befürödtél az Essentiallal is, meg ezzel az F30-al is.
Vidd be a Rollexhez, vagy bármelyik másik rolleres szervizbe, és elmondják mit lehet csinálni vele, ás mennyiért.De amúgy nem is értelek. Meg mondjuk az F30 eladóját sem, felrakott rá egy nem kompatibilis szoftverfrissítést, h feloldja a sebességkorlátozást, és ilyenkor köztudottan ez a végeredmény. Jó, h nem csinált lábbal hajtós rollert belőle. Aztán meg eladja, mint ha mi sem történt volna. Te meg megveszed, pedig régóta követed a topicot, simán láthattad már ezt a táblázatot, ahol txk egyértelműen látni melyik roller mennyivel megy.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
BaLee
addikt
válasz Iludka #18937 üzenetére
Szerintem ha vissza lehetett volna állítani könnyen az eladó is visszaállította volna. Anno amikor utánaolvastam és tanácsot kaptam azt írták, hogy erre nagyon figyelni kell, mert utána nem lehet visszaállítani.
Lehet azóta változott, majd beírja aki ért hozzá. Én inkább nem próbálkoztam ilyennel az enyémen. -
-
veterán
-
PociAti
őstag
válasz Iludka #18827 üzenetére
Az általad belinkelt kód az SKU, a kereskedelmi termékazonosító.
Abból leginkább csak az derül ki, hogy Xiaomi Mi Essential Lite rollerről van szó.
Az idő előrehaladtával egyre frissebb firmware-rel kerül ki a gyárból, de nem mindegy melyikkel. Illetve mondjuk a gyári applikációval te is tudod frissíteni azt.Annál sokkal hasznosabb az m365 Dashboard app, megéri feltenni, ez kiírja milyen FW verziók vannak. Pl:
ESC Firmware Version: 0623
BLE Firmware Version: 0132
BMS Firmware Version: 0128.
Ha a BLE 0155 fölött van, akkor válik komplikáltabbá a helyzet. -
PociAti
őstag
válasz Iludka #18825 üzenetére
Xiaomikra nagyon nem jellemző a garanciális időben garanciális jellegű meghibásodás, de ez nem válasz a kérdésre, de jobb az elején leszögezni.
Melyik típusról van szó, vagyis specifikusabban feltéve a kérdést milyen firmware verzió van most rajta?
Régieknél egyszerűen vissza lehetett tenni a gyári fw-t, de ha jól mondom, akkor a BLE157 óta már nem megy simán BlueTooth-on keresztül a hackelés, St-Link v2 adapterrel fizikailag rá kell csatlakozni a rollerre. (Vannak erre szakosodott szerelők.)Tehát visszaállítható.
És ha rejtve valahol marad is nyoma, én még nem hallottam olyan esetről, hogy valakinek visszaállított fw ellenére elutasították volna a garanciális ügyintézését. (Mint az elején említettem már, ez önmagában elég ritka jelenség.) -
pescara
aktív tag
-
PociAti
őstag
válasz Iludka #18669 üzenetére
A rollert nem minden országban (vagy városban) használhatod, lehetnek kritériumok (pl. sisak), és limitációk: hatótávval is jobban meg vagy lőve, meg az esőt is kevésbé bírják. Nem annyira használható murvás, rossz minőségű úton, defekt javítása sem olyan egyszerű.
Nem egyértelműen jobb vagy rosszabb, de nem annyira univerzális, mint a bicaj. -
PociAti
őstag
válasz Iludka #18666 üzenetére
Jelenlegi szabályozatlan állapotok között szerintem simán felhúzhatod 32 km/h környékére a rollert.
Én is felhúztam 25-ről 28-ra, eddig alig pár km-t tettem meg vele így, az is volt már egy éve. De ha valami miatt olyan jó minőségű útra kerülsz, amit minél előbb szeretnél letudni, akkor jól jöhet.
Ha majd bejön a 25 km/h-s törvényi szabályozás, és okozója vagy sérültje vagy egy balesetnek, ez a módosítás akár vissza is üthet (attól függetlenül, mennyivel mentél.)Évi 50-100 km-re rollert venni kissé túlzásnak érzem. 100 km megtétele normál rolleres / kerékpáros tempóban 5 óra. Ha csak ennyi az éves igény, akkor már inkább a bicajra szavaznék.
Xiaomi az akku élettartamát úgy adta meg, hogy 500 teljes töltési ciklus után is még tudja az eredeti érték 70%-át. De ettől függetlenül minden évben kb. 1%-ot öregszik az akku. A lemerülten való állás rosszat tesz neki, így csak arra kell ügyelni, hogy folyamatosan kb. 40-80% között legyen a töltöttsége. (Kb. havonta rövid időre rá kell tenni a töltőre.)
-
PociAti
őstag
válasz Iludka #18664 üzenetére
Normál akkuval a 35 km/h sebességet csak kb. 90% fölötti akkuszinten fogja tudni produkálni.
Az akkumulátor élettartamának nem tesz jót az intenzív merítés, de ezek az akkuk elég nagy hatótávra vannak méretezve (kb. 12.000 km körül éri el a 70%-os degradációt, ha jól emlékszem a számításra).
Tehát inkább elméleti szinten beszélünk a problémáról. Évekről van szó. Pl. hogy átlagos használat mellett 6 év után jut el egy akku arra a szintre, mint húzva kb. 4 év után.A számokon lehet lovagolni, hogy nem pontosan 12.000 km-nél lesz 70%-os kapacitású az akku, és csak 95%-os akkuszintig tudja a 35 km/h-t, stb. De ezek részletkérdések.
Szerintem aki ilyen őrült tempóban hajt egy 8,5"-os rollert a magyar utakon, ott előbb jelentkeznek a szerkezeti problémák, mint az akku tönkremenetele.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest