Hirdetés
- Mi történik egy netes csalás után?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Hiányzik a gamer érzés
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Gurulunk, WAZE?!
- A KOReader ebook olvasó program
Aktív témák
-
rii
nagyúr
hello
nem tudm értelmesen leírni most mi a problémám, sietben kell nagyon
szóval az a gondom (kt hétr szenvedés után most vettem észre, hogy mi is történt) hogy a fékpofákat tartó fekete fémszárszárak közt nem pont középen helyezkedik el a kerék....
amúgy a villákhoz képest nem tudnám megmondani, hogy ha valami nem is középen helyezkedik el (kerék, fékpofákat tartó fémszárak) akkor mi is lenne az
de a lényeg az az, hogy az egyik fékpofákat tartó fémszár közeebb vn a gumihoz, másik meg távolabb, és a közelebb levő szár fékezés közben, voltaképp már előtte hozzáér a gumi oldalához, pontosabban az ott levő bazi nagy rücskökhöz, és emiatt nyiiknyiknyik hangja van, sebsségtől függ a hangmagsság persze
nagyon jó "vigyázz jövök"-jelzés, de én fékezni szeretnék inkább )-:
ami jelenleg nem megy, a hátsó fékkel a féktávom jó ha nem megy 500 m föléelső fékkel meg csak úgy tudok fékezni, ahogy text-boy (remélem jól írtam a nevét, így több mint 1 év távlatból, és nagy kapokodás közepeette) írta annó, hogy ha baj van, gyorsan az ülés mögé helyezem a súlypontom, és akkor már nem állok fejre.
de vizes időben, meg földes úton ez veszedelmes, no meg kanyarban
PLS HLP M!!!!!!!!!!!
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest