Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- R5 5600 -> 7600X, kis kitérővel
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
LEFTHORSE1
őstag
Az van hogy az egyik dugattyúnak jobban megnőtt a súrlódása a féktestben mint a másiknak, általában a kosz okozza de olyan is van hogy a féktest belső fala oxidálódott az útról felverődő só miatt, mikor a fékkart kiengeded a fékcsőben fellépő vákum hatására, a bennünket körülvevő 1 atmoszféra nyomás nyomja vissza a helyükre, nos ha az egyik fékdugattyuban nagyobb lesz a súrlódás a tömitögyürünn akkor a másik fogja kimozogni az előbbinek a visszútját mivel nincs a fenekén olyan csavar amelyel limitálni lehetne a visszahúzódásuk maximális mértékét. Idegen olajat besprayezni nem ajánlott mert megdagadhatnak a tömitő garniturák, nemhiába a spéci fékolaj. Megoldást csak a komplekt szétszedés hozhat, vagy tuning, állitó csavarok a dugattyuk fenekébe de ezt még én sem próbáltam ki, de az Avid Juicy 5 nél ezt figyeltem meg
Cseberből vederbe
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest