Hirdetés

Aktív témák

  • LEFTHORSE1

    őstag

    válasz Muton #47793 üzenetére

    Az van hogy az egyik dugattyúnak jobban megnőtt a súrlódása a féktestben mint a másiknak, általában a kosz okozza de olyan is van hogy a féktest belső fala oxidálódott az útról felverődő só miatt, mikor a fékkart kiengeded a fékcsőben fellépő vákum hatására, a bennünket körülvevő 1 atmoszféra nyomás nyomja vissza a helyükre, nos ha az egyik fékdugattyuban nagyobb lesz a súrlódás a tömitögyürünn akkor a másik fogja kimozogni az előbbinek a visszútját mivel nincs a fenekén olyan csavar amelyel limitálni lehetne a visszahúzódásuk maximális mértékét. Idegen olajat besprayezni nem ajánlott mert megdagadhatnak a tömitő garniturák, nemhiába a spéci fékolaj. Megoldást csak a komplekt szétszedés hozhat, vagy tuning, állitó csavarok a dugattyuk fenekébe de ezt még én sem próbáltam ki, de az Avid Juicy 5 nél ezt figyeltem meg

    Cseberből vederbe

Aktív témák

Hirdetés