Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11951) HoTaZo válasza Somatom (#11950) üzenetére


HoTaZo
őstag

Igen. Gondoltam is a fürdésre, de annyira elment az idő a lekötéssel, hogy már szabadulni akartam onnan. Maradt a kis lavórom estére.
Nem értem, hogy miért nem hagyják, hogy bent feltegyük az élvédőket meg a spanikat beakaszthassuk. Így bonthattam ki mindkét oldalt, mászhattam a gurigákra, 20 spani. Nem beszélve a birkózásról, amit az egyik nem nyíló oldalajtóm okozott...

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11952) Somatom válasza HoTaZo (#11951) üzenetére


Somatom
veterán

Igen, szoktam látni a parkolós tornát. Szegény ponyvások megszenvednek a cuccal. Nekünk berakják cikkcakkba a gurigákat, becsukjuk az ajtót és csá.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11953) HoTaZo válasza Somatom (#11952) üzenetére


HoTaZo
őstag

Ne hergelj!
:DDD
Az olasz határnál felment a svájci vámos, "parfetto" azt mondta. :D

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11954) HoTaZo


HoTaZo
őstag

Sziasztok!
Ma cserben hagyott a CamSam. :(((
A1 Trier, Luxemburg kijáró környékén, kicsit meggurulva (88-89km/H) 3 lábú vakított el.
Bußgeldkatalog szerint 15€. Erre jön még valami kezelési, egyéb díj?

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11955) fesii


fesii
aktív tag

Valaki kínlódik itt nyugaton a havazás miatt? Tényleg katasztrofalis a helyzet mint ahogy előadják?

(#11956) HoTaZo válasza fesii (#11955) üzenetére


HoTaZo
őstag

Én Belgiumban hétvégeztem, le-felrakómnál nem volt semmi, francia határ mentén jöttem le Gaggenauba, itt nem volt gond.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11957) HoTaZo


HoTaZo
őstag

Sziasztok!
Ha az A6-on Ansbach környékén nagyon hó letakarításra szorultak, akkor az 51- es kijárónál lejőve, itt , az Oppel Speditionnál van egy konténer állvány, pont a Tankpool 24 mellett. Szabad a bejárás, nincs kapu.

[ Szerkesztve ]

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11958) Somatom


Somatom
veterán

Tudja vki, hogy a DAF -ban milyen méretű szofita a belső világítás? Ledesre cserélném, csak nem tudom, hogy pontosan milyen kell.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11959) Qtya123


Qtya123
őstag

Üdv!

Most csináltam meg a D kategóriás jogsit és folytatásképp jön a GKI.

Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem. Jelenleg van C+E jogsim, illetve ehhez kapcsolódó GKI kártyám, ami jövőre fog lejárni. (még egyszer sem hosszabbítottam, 2017-ben szereztem meg).

Buszból tudom, hogy szintén kell GKI, hiába van már C-ből, viszont miután megszerzem, akkor onnantól úgymond "együtt futnak" a másik kategóriára vonatkozó GKI-vel, vagy majd külön-külön kell őket hosszabbítgatni?

Ha a szerencsésebb helyzet áll fenn és a C, valamint a D GKI egybe tartozik, ha megvan mindkettő, akkor ebben az esetben nem fog jövőre lejárni a C GKI, hanem meghosszabbodik a buszból megszerzett határidejére?

Köszi előre is!

(#11960) zsid válasza Somatom (#11958) üzenetére


zsid
senior tag

Megnézném szívesen, de tegnap adtam le szervízbe.

<tRucKdriFteR>

(#11961) Somatom válasza zsid (#11960) üzenetére


Somatom
veterán

Már megoldódott. A Convoy -ban sem tudtak típus alapján adni. Kipördültem az M0 -ra, az első parkolóban kerestem egy Magyar rendszámos DAF -ot és kértem az embertől egy belső világítás izzót. Adott egy kiégettet, azzal visszamentem a shop -ba és megvettem a ledeseket. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11962) Zolás válasza Qtya123 (#11959) üzenetére


Zolás
addikt

Együtt futnak, és új kártya kell. Nem hosszabodik meg, mert a többi kategórából nem vizsgáztál. Jövőre újra vizsgázol mindenből. Ez sajnos ilyen.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#11963) Qtya123 válasza Zolás (#11962) üzenetére


Qtya123
őstag

Kösz az infót.

Ebben az esetben azt nem lehetne, hogy a D gki mellett előrehozom a jövőre lejáró C gki vizsga hosszabbítást is a D gki vizsga időpontjára?

Mert így talán jobb lenne, mint jövőre alig 1 év után újra vizsgázzak D gki-ból is.

Másik kérdés, hogy onnantól, hogy együtt futnak és egyszerre fognak lejárni, gondolom nem egy vizsga árat kell majd kifizetni, hanem egyben vizsgázok, de 2x-es áron nem?

(#11964) Zolás válasza Qtya123 (#11963) üzenetére


Zolás
addikt

Nem tudom, de érdemes lenne megpróbálni.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#11965) Somatom


Somatom
veterán

Ti tudtátok, hogy ST22 Lacika könyvet írt? A kamionos bótban láttam négyezerpárszázért.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11966) Zolás válasza Somatom (#11965) üzenetére


Zolás
addikt

És otthagytad? Most honnan fogod majd tudni, hogy kell kamionozni? Meg a fülkében főzni? Meg minden? Csalódtam benned koma....

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#11967) zsid válasza Somatom (#11965) üzenetére


zsid
senior tag

Nem követem a munkásságát, mert kisül az agyam tőle. Az egyik csoportban olvastam hogy lesz/lett még egy autója és sofőrt keres, de néha pihenőben kell rakodni meg ilyen turpisságok és ezt kajak elmondja a videóban - állítólag. Mondjuk még ez sem vett rá, hogy megnézzem :DDD

<tRucKdriFteR>

(#11968) Somatom válasza zsid (#11967) üzenetére


Somatom
veterán

Én is csak pár perces részleteket láttam tőle. Sztem az autó a project egyszerűbb része. Munkát, és megbízható sofőrt találni rá a nehezebb feladat.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11969) HoTaZo válasza zsid (#11967) üzenetére


HoTaZo
őstag

Én szoktam nézegetni a videóit.
Háttérbe jól elmegy, ha már a Partizán, Rejtő, francia műsorok nem kötnek le és már eleget Metalizáltam az agyam. :D

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11970) Teodor52


Teodor52
senior tag

Sziasztok!

Kérdésem volna a fórumtársak felé elektromosság illetve autóelektronika terén.

Itt vannak a nagy mínuszok meg amúgy is a téli időszakban tartva az akkummulátor lemerülésétől egy hosszabb hétvégi pihenés alatt állófűtést használva van értelme emelt motorfordulaton járatni az autót mert van egy két szaki ki azt mondja alig tőlt a generátor a szakkönyv pedig 1:2- es áttétel esetében pl 800-as motorfordulat esetén 1600-as generátor fordulatszámot érünk el ami jelentős áramot szolgáltat.Plusz, ott a feszabályozó elvi képletét figyelembe véve Ui= c•n•fi(nem találtam a telóm billentyűkiosztásán) ami csökkenő fordulat esetén növeli a gerjesztő áramot amivel nagyobb mágneses fluxust(fi) így nagyobb indukált feszültséget érünk el mivel nagyobb töltőáramot is von maga után.A generátor töltése elméletileg nem terhelésfüggő hanem fordulatszám függvénye indukciótörvényt figyelembe véve mégis azt mondják terhelés közben jobban tölt a generátor.
Szóval most,hogy van ez, van-e értelme járatni és ha igen mennyi ideig, mennyi az az amper mivel tölt 800-as fordulaton és mit értenek terhelés alatt mert akkor is a feszültségszabályozó korrigál és kiegyenlíti azt a töltéshiányt amit egy másik fogyasztó elvon?

(#11971) Zolás válasza Teodor52 (#11970) üzenetére


Zolás
addikt

Megmondom az őszintét, a tököm se foglalkozik ezzel ilyen mélységben (pedig nem ártana!). Azt viszont tudom, hogy a daf leáll alapjáraton 10-15 perc után. Szóval azt nem igazán tudod alapon járatni, kell neki a fordulat, hogy ne álljon le. Tavalyelőtt decemberbe nekem kellett a telepen bohóckodni a gépekkel, mert a sok kolléga nem kapcsolja ki a hűtőt a kabinban, de nyitva hagyja szellőzni, és szép lassan nullára meríti az akkut. Szóval bikázás után a hülyére merült akksinál is lekapcsol ez a varázslatos technika. Buli volt kétszer is aláfeküdni az akksiért.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#11972) Somatom válasza Zolás (#11971) üzenetére


Somatom
veterán

Akkor vannak különbségek. Nálunk egyik DAF sem áll le alapjáraton. Ellentétben a Volvokkal. Azokon CC gombot kell nyomni, aztán feljebb az alapjáratot. Egyébként én nem vettem észre különbséget a 600 -as és a 800 -as fordulatú töltés között.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11973) Teodor52 válasza Zolás (#11971) üzenetére


Teodor52
senior tag

nem kapcsolja ki a hűtőt a kabinban, de nyitva hagyja szellőzni, és szép lassan nullára meríti az akkut

Itt szintén van egy észrevétel ami az ellenkezője,hogy pl Volvoknál a hűtő 9 óra után kikapcsol.
Hogy lehet ezt beállítani, hogy ne álljon le?

(#11974) Zolás válasza Teodor52 (#11973) üzenetére


Zolás
addikt

Csak szervízben. Nálunk 24 órát bír a volvo hűtő, aztán off. Kolléga hazament hétvégére, hetfőn mehetett vásárolni. Berohadt az egész mint a sz@r.
Én szeretem a volvót vezetni, de annyira túl van bonyolítva az elektronika, hogy az már betegség.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#11975) Somatom


Somatom
veterán

Egyébként a DAF -ban az a rossz, hogy a csillár normál izzós és nem lehet külön kikapcsolni. Van egy belső világítás főkapcsoló, de az minden fényt kilő. Még az olvasólámpát is. Ha viszont be van kapcsolva, akkor minden ajtónyitásnál 6x15=90 Watt szívja az akkut. Ezért fogom most Ledesre cserélni az izzókat.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11976) fesii


fesii
aktív tag

Engem az érdekelne, hogy vannak ezek az eu-s nagyobb fülkék. (nem tudom, hogy hívjuk őket) Arra emlékszek, hogy általában francia rendszám van rajtuk. De látott már valaki ilyet élőben? Gondolom a hosszabb tengelytáv miatt nem futkároznak ilyenek az uton. Fix útvonalakon járnak vagy azért nem annyival hosszabb az a tengelytáv? Igazából csak arra vagyok kíváncsi, hogy azért nem az a szabvány mert tényleg nehéz vele közlekedni az európai utakon, vagy csak mer sajt....
Ez egy nagyon szép szösszenet lett így este. Activity start :D

(#11977) Somatom válasza fesii (#11976) üzenetére


Somatom
veterán

Én még képen sem. Milyen az?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11978) Zolás válasza fesii (#11976) üzenetére


Zolás
addikt

A longline fülkésre gondolsz? Azért nem futkározik ilyen az úton, mert a szerelvény maximális hossza meg van adva, és rövidebb póttal lehet csak útra engedni. Az meg kevesebb lóvé a főninek. Ha engedélyezve lenne, hidd el a 36 palettás pót lenne a sztenderd, nem a hossszabb fülke a sofőr kényelméért. Ezért sincsen csőrös kamion európában. Ha lehetne, a pótban laknánk, és nem lenne külön fülke sem.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#11979) Teodor52 válasza fesii (#11976) üzenetére


Teodor52
senior tag

Erre gondolsz?

Én szerintem egy extraként rendelhető verzió de gondolom engedély köteles már, viszont az itt olvasottak szerint előre felé meglehet nyújtani a fülkét és ahogy észre vettem (bár ez csak az én teóriám) majd minden márka kijött egy új szériával az elmúlt évben/években(max 2-3 év) de a Renault még nem jelent meg és tőle "várom" az eu parlament által engedélyezett hosszított fülkét.

[ Szerkesztve ]

(#11980) HoTaZo válasza Teodor52 (#11970) üzenetére


HoTaZo
őstag

1., Azt, hogy időben észre vegyem, hogy már töltés igényes az akksi, azt egy barkács szivargyújtó csatlakozós Voltmeter kombóval oldottam meg. Így a csatlakozón, elosztón keresztül ~ -0,4V-ot jelez, ami időben jelzi nekem, hogy érdemes indítani a motort.

2, A Volvónál azt vettem észre, hogy 1-1:30 óra álló töltés után hamarabb kell indítani a motort, mint 1-1:30 óra úton töltött töltés után.
S igen, felpöckölöm a fordulatot álló töltésnél, hogy ne kelljen a pedált nyomogatni 2 percenként.

A hűtőt ki szoktam üríteni két hetente, amikor hazajövök, hogy kipucoljam, és hogy hadd pihenjen. Amikor csak lehet rádugom ilyenkor hétvégi pihentető alatt töltőre.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11981) Teodor52 válasza HoTaZo (#11980) üzenetére


Teodor52
senior tag

Mekkora a különbség a két üzemállapot között aku töltésre vonatkozóan?

Bikázásnál is azt mondják emeljük a fordulatot mert ott produkál a generátor 70 amper körüli értéket és álló helyzetben vagyunk.

Szóval nem értem a villamos szakik véleményét, hogy elenyésző az álló helyzetben való járatás aku töltés szempontjából!

Miért?

(#11982) Somatom válasza Teodor52 (#11981) üzenetére


Somatom
veterán

Bikázásnál azért kell megemelni a fordulatot, mert a hirtelen nagy terheléstől a generátor lefogja a motort és beeshet a feszültség pont akkor, amikor a legnagyobb szükség lenne a kraftra.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11983) HoTaZo válasza Teodor52 (#11981) üzenetére


HoTaZo
őstag

Hogy, mekkora a különbség?
Annyit tudok mondani, hogy pl. pénteki leállás után, kályha, inverter, zene, stb használat után, szombat reggel, 23,4V-ot mutatott a kombóm. ~9 órás indulás, 10:30-as leállás után, 29.2V-on volt a töltés (még járó motornál). Vasárnap reggel ½8 körül, mutatott 23,5V-ot, kályha és némi média rendszer használatával. Járattam kb 1½ órát, nap közben csak kályha, média ment, de este jobbnak láttam 23,8V-nál ráindítani és ~½ órát tölteni, hogy hétfő reggel ne legyen gond az indítás.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11984) berek21


berek21
senior tag

Az finom lesz a furgonosoknak.
[link]

LG Velvet eladó!

(#11985) Zolás


Zolás
addikt

Van valakinek orvosi ügyvédi ismeretsége? Faterom tavaly rosszul lett a kamionba, és azóta nem engedik vezetni. Most voltunk a központi kamarai orvosi barmoknál, ahol ment egy kört valami tesztgépen, amit még életébe nem látott, és közölték, hogy akkor jövő ilyenkor! próbálkozhat újra. Mégis kihez lehet fordulni? Tele a tököm az egéssszel. Szeptember óta otthon van, tiszta ideg, mert nem engedik dolgozni, és akkor most elkaszálják egy nevetséges géppel, amit sosem használt. Még csak meg sem vizsgálták rendesen.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#11986) Somatom válasza berek21 (#11984) üzenetére


Somatom
veterán

Agyrém. Nem is értem, hogy mi a tervük ezzel. Francia logisztikai központokba akarják kényszeríteni az árumozgást, hogy onnan helyi furgonok vigyék tovább? Elég halott elképzelésnek tűnik. Miért csak a külföldieket bírságolják? Egy Calais -> Toulon fuvarról sem ér vissza a sofőr munkaidőn belül.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11987) Teodor52 válasza Somatom (#11986) üzenetére


Teodor52
senior tag

Köszönöm szépen az infókat.

(#11988) zsid


zsid
senior tag

Az akkutöltésre:
szerintem tökmindegy hogy töltöd, én mindig alapjáraton töltöttem. A normálisabb autókban van feszültségkijelzés, amikor elérte a 25,3-4-5V-ot a Scania akkor leállítottam. Amikben nem volt ilyen, azok meg ketyegtek. Gázolaj volt...

Ez a motorleállító ez egy beállítható opció minden autónál, igazi kretén aki nemzetközis nyergesbe ilyet kér.. ( nekem a DAF 3 perc után áll le - akkor is ha épp a katalizárot regenerálja :DDD ).

fesii:
A járművek és szerelvények hossza előírt, túllépni hivatalosan nem tudod. Ahogy írták hosszabb fülke nem fér bele a limitbe - kivéve ha billencsed, tartályod, konténeres félpótod vagy egyéb olyan vontatmányod van, ami nem maxolja ki a lehetőségeket.
A Volvonak volt egy hosszított fülkéje, EXL néven futott, valami 30 centivel volt hosszabb a sima fülkéktől:

Élőben egyszer láttam ilyet, az egy osztrák rakoncás pótos szerelvény volt.
Régebben a Scania gyártotta a Longline fülkéket, azt már abbahagyták valamikor jó rég, ahogy a csőrös T fülkék gyártását is. Viszont van egy holland cég a Vlastuin, ők a mai napig építenek csőröst ús alvázakból és nekem úgy rémlik csináltak már Longline-t is.
[link]

Van egy másik holland cég, ők megrendelésre Stalis fülkésalvázakból csőrös Stratort építenek - potom 200 000 euroért :D

A tengelytáv az lényegtelen, az én Scaniám is relatív hosszú volt és elmentem vele bárhol ( ugyanolyan alvázhosszra készültek a Loglineok is), ha meg van mellé kormányzott bogi is akkor meg tökmindegy..

Miért nincsenek ilyenek? Mert drágák, hosszúak és mert drágák..
A csőrösnek még úgy ahogy volt is értelme, a Steinernek és a Mobil-transznak sok volt ezekből, viszont a felhasználhatóság az korlátozott..

<tRucKdriFteR>

(#11989) HoTaZo válasza zsid (#11988) üzenetére


HoTaZo
őstag

Nekem 29,2V-ig tölt, amikor leállítom a motort 25,6-nál van.
A mi FH-inkat egy másik cég rendelte, de visszamondták a fuvarját, amihez rendelte, akkor ajánlották fel a főnöknek. Így nem ő rendelte ilyennek őket. Ha alapjáraton töltöm, akkor 2 percenként oda kell lépni a gázpedálra.

"A járművek és szerelvények hossza előírt, túllépni hivatalosan nem tudod."
Akkor nem tudom, hogy miért büntették meg a másik nemzetközis kollégámat kétszer is! Mind a kétszer Svájcban. Egyszer a hosszáért, azt hiszem 5cm pluszt mértek, másodszor a magassága volt pár centivel több. Valami lézeres mindent lemérő kapun kellett átmennie.
Kiemelve nem volt, a hosszán még nem tudunk változtatni, mert akkor már összeérne a szerelvény.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11990) zsid válasza HoTaZo (#11989) üzenetére


zsid
senior tag

Engem is büntettek meg ,mert 16,5 helyett 17,5 méter voltam. Vagyis nem ezért büntettek meg, hanem azért mert nem volt túlméretengedélyem :DDD

Nem fogalmaztam túl jól na. Szóval nincs arra lehetőség, hogy retorzió vagy útvonalengedély nélkül normál, max méretű, nem engedélyköteles pót ( pl hűtő vagy ponyvás ) elé hosszabb vontatót akassz. Így jó lesz? :D

Tudsz hosszabb lenni sima szerelvénnyel is, elég egy csavarral hátrébb tenni a nyerget. Hallottam olyanról, hogy a kontrolnál a pár centi túllépés azon múlott, hogy a hűtőspót hátulján a gyárinál hosszabb ütköző gumibak volt. Ilyen ez amikor a hatóságnak nagyon kell a pénz.

[ Szerkesztve ]

<tRucKdriFteR>

(#11991) Somatom válasza HoTaZo (#11989) üzenetére


Somatom
veterán

Ilyen nálunk is van. Eredetileg Reisch póthoz lett állítva a nyereg. A Stass -on viszont hátrébb van a királycsap. Alig fértünk be a traktor és a pót közé, amikor fel kellett mászni ponyvázni. Szerencsénkre az egyik pót hazavágta a vadiúj vontatón a nyerget és az újat a szervízben egy lyukkal hátrébb rakattam. Úgyhogy sanszos, hogy most a mi szerelvényünk is hosszabb, mint a többieké. Gyárilag a magassága sem lehetett rendben, mert nálunk az összes Daf segge ül, az összesnek lyukas a sárvédője, mert a gumi beleér és kikoptatja.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11992) HoTaZo válasza zsid (#11990) üzenetére


HoTaZo
őstag

Hát, épp ez az, hogy előrébb nem tudnánk tenni a nyerget. Már így is alig férünk a kettő közé.
Eddig csak őt büntették meg ezért. Igaz, engem még nem mértek.

Somatom: Nálunk a sárvédőt a pót nyirbálja meg, a többiről már le is szedték.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11993) zsid


zsid
senior tag

Hogy akkor már ilyen is legyen:
emlékeim szerint ez valami 18,2-3 méter volt :DDD

[ Szerkesztve ]

<tRucKdriFteR>

(#11994) berek21


berek21
senior tag

Ez is érinthet itt pár kollégát. [link]

LG Velvet eladó!

(#11995) HoTaZo válasza zsid (#11993) üzenetére


HoTaZo
őstag

De erre megvolt az engedélyed, gondolom. :)

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11996) HoTaZo válasza berek21 (#11994) üzenetére


HoTaZo
őstag

Ha minden igaz, akkor ma meglátom, hogy Subennél mi a helyzet, de ott elméletileg nincs korlátozás. De, mintha olyan is lenne a szövegben, hogy azoknak is kell negatív teszt, akik az elmúlt 2 hétben voltak vagy átutalták azokon a területeken. Márpedig, én cseh tranzittal mentem két hete Németországba...

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#11997) berek21 válasza HoTaZo (#11996) üzenetére


berek21
senior tag

Találtam mégegy cikket, de még itt sem tiszta minden. A germánok is csak most gondolkoznak a részleteken. Egyébként vártam már, hogy ki hogy fogja követni az osztrák szabályozást. Anglia, Németország már lépett, lehet hogy a franciák lesznek a következők?
[link]

[ Szerkesztve ]

LG Velvet eladó!

(#11998) Somatom válasza berek21 (#11994) üzenetére


Somatom
veterán

Holnap kiderül. Bár, én Braunaunál megyek át és van tesztem.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#11999) Avicularia


Avicularia
veterán

Sziasztok Urak

Ezt csak itt hagyom, bár biztos láttatok már ilyet.
Nálunk se túl gyakori látvány svédben, ez is norvég. Stockholmban mikor dolgoztam darus kocsin ott láttam azért párszor.

(#12000) HoTaZo válasza berek21 (#11997) üzenetére


HoTaZo
őstag

Azt olvastam már, hogy a franciákat se fogják beengedni, akik Moselle megyéből mennének. Most ott szabadult el az egyik mutáns.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.