Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
raver
aktív tag
Ha a előbb kinyomod a kuplungot mint ahogy kéne, akkor felpörög a motor. Ha később nyomod ki, akkor a motorfék miatt esik a fordulatszám, és ezáltal mondjuk a felfelé váltás nem lesz tökéletes: Pl 2esből 3asba váltásnál a harmadik fokozathoz elképzelhető hogy alacsony lesz a fordulatszám. Bár manapság már elég nyomatékos autókat gyártanak.
Én azt mondom, hogy kezdésnek jobb ha előbb elengeded a gázt (de arról sem leugorva, mert ugye egy rosszabb hajtásláncú autónál az is rángatáshoz vezethet) utána kuplung kinyom, vált.
Aztán a gyakorlattal arányosan úgyis kifinomul ez a mozdulatsor
szerk: #8413 - bizonyos autóknál a hirtelen kinyomott kuplung is ránthat. aza nem ránt hanem a pillanatnyi motorfék hiányát érzed. Lényeg hogy a pedálokat nem hirtelen, hanem helyzettől függően, dinamikusan kezeljük.
Én akkor jöttem rá, hogy hogyan lehet jól váltani, amikor az oktató megmutatta, hogy emelkedőn hogy lehet kuplunggal megtartani az autót.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Autós topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Politika
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Ukrajnai háború
- Samsung LCD és LED TV-k
- PlayStation 5 Pro teszt
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest