- sziku69: Szólánc.
- Doky586: SecureBoot kulcsok frissítése (2026 nyara)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: Commodore The C64, Ultimate
- KISDUCK: Diétás kaja tipp
- lkristóf: Prohardver fórum userscript – hogy lásd, mikor neked válaszoltak
- tordaitibi: Moltbook- az AI közösségi platformja
- MasterDeeJay: RAM gondolatok: Mennyi a minimum? DDR3 is jó?
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Faceless-
őstag
Sziasztok!
Kezdő vagyok még java-ban, és lenne pár kérdésem.
Egy egyszerű konzolos játékot írnék, de pár dolgon fenn akadtam.
Próbáltam angolul rákeresni, de vagy nincs rá megoldás, vagy még nem elég jó az angolom ahhoz, hogy megtaláljam, amit akarok.
Szóval az első az lenne, hogy van-e közvetlen mód arra, hogy kiderítsem egy osztálynak hány példányosítása van?
Csinálhatnám egyszerűen, úgy is, hogy létrehozáskor számlálom, csak az érdekelne van-e más megoldás?Illetve a számomra fontosabb, hogy van-e ismétlés nélküli paraméteres random szám generátor?
Erre csak az jutott eszembe, hogy normál paraméterest használok, majd ha az adott tag volt már, akkor újra futtatnám, de erről nekem visít, hogy ronda.Nagyon hálás lennék, ha tudnátok segíteni.

Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Óra topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kés topik
- Fotók, videók mobillal
- Százmilliárd dolláros AI-fegyverkezésbe kezdett az Amazon és a Google
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Elemlámpa, zseblámpa
- Steam topic
- Arc Raiders
- További aktív témák...
- Series/Elite V2 kontroller analóg cseréje GuliKit 720 TMR érzékelősre, 1 év garancia!!!
- PS5 / EDGE kontroller analóg cseréje GuliKit 720 TMR érzékelősre, 1 év garancia!!!
- MSI Prestige A16 AI+ Ryzen AI 9, 32GB DDR5 7500, QHD+ 165Hz csúcskategóriás ultralaptop!