Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Faceless-
őstag
Sziasztok!
Kezdő vagyok még java-ban, és lenne pár kérdésem.
Egy egyszerű konzolos játékot írnék, de pár dolgon fenn akadtam.
Próbáltam angolul rákeresni, de vagy nincs rá megoldás, vagy még nem elég jó az angolom ahhoz, hogy megtaláljam, amit akarok.
Szóval az első az lenne, hogy van-e közvetlen mód arra, hogy kiderítsem egy osztálynak hány példányosítása van?
Csinálhatnám egyszerűen, úgy is, hogy létrehozáskor számlálom, csak az érdekelne van-e más megoldás?Illetve a számomra fontosabb, hogy van-e ismétlés nélküli paraméteres random szám generátor?
Erre csak az jutott eszembe, hogy normál paraméterest használok, majd ha az adott tag volt már, akkor újra futtatnám, de erről nekem visít, hogy ronda.Nagyon hálás lennék, ha tudnátok segíteni.

Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- E14 Gen5 14" FHD+ IPS Ryzen 5 7530U 16GB 256GB magyar bill ujjlolv IR kam gar
- Olvass!! Xbox Series S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Kezdő Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 7500 / 32GB DDR3 / ROG GTX 1070Ti 8GB / 512GB SSD
- Jó állapot!! Dell Latitude 7410 i5-10310U 16GB 256GB SSD Magyar v.bill
- Dell Precision 7760 Tervező Vágó Laptop -70% 17,3" i7-11850H 32/512GB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Workstation bazár - Lenovo, HP, Dell - számla, 6 hó garancia
- iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4052, 94% Akkumulátor