Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Te hány éves vagy?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Faceless-
őstag
Sziasztok!
Kezdő vagyok még java-ban, és lenne pár kérdésem.
Egy egyszerű konzolos játékot írnék, de pár dolgon fenn akadtam.
Próbáltam angolul rákeresni, de vagy nincs rá megoldás, vagy még nem elég jó az angolom ahhoz, hogy megtaláljam, amit akarok.
Szóval az első az lenne, hogy van-e közvetlen mód arra, hogy kiderítsem egy osztálynak hány példányosítása van?
Csinálhatnám egyszerűen, úgy is, hogy létrehozáskor számlálom, csak az érdekelne van-e más megoldás?Illetve a számomra fontosabb, hogy van-e ismétlés nélküli paraméteres random szám generátor?
Erre csak az jutott eszembe, hogy normál paraméterest használok, majd ha az adott tag volt már, akkor újra futtatnám, de erről nekem visít, hogy ronda.Nagyon hálás lennék, ha tudnátok segíteni.

Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Nintendo Switch 2
- iPhone topik
- A kamera nem lesz karcsú a Honor Magic8 Pro Air esetében
- SkyShowtime
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óvodások homokozója
- Házimozi belépő szinten
- Linux Mint
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo X13 G2i - i5-1135G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" WUXGA Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G7: i5-8265U I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!