Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- djculture: Éhezők ssd és memória viadala.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Safe Mode az agyban
Új hozzászólás Aktív témák
-
#39560925
törölt tag
Előbb rosszul indultam neki az egész gombos mókának. Most újrakezdtem. A GameArea osztály megvalósítja a Runnable interfacet, és a run metódusában 20ms-onként meghívogatja a LeftPanel doJob metódusát. Mikor elindul a program, akkor egyből elindul a GameArea szállja is, ezért a LeftPanel threadRunning attribútumát true-val inicializálom. (Később majd hozzáadok egy start gombot, amire az első gombnyomás után setEnabled(false) metódust meghívom és elindítja a GameArea szállját, de ezt majd csak akkor, ha pause/resume működik.)
Akkor jöjjön a kód:
public class LeftPanel extends JPanel implements ActionListener {
/**
*
*/
private static final long serialVersionUID = 1L;
private JButton pause;
private boolean threadRunning;
public LeftPanel () {
threadRunning = true;
pause = new JButton();
pause.setBackground(Color.CYAN);
pause.addActionListener(this);
pause.setText("Pause");
pause.setVisible(true);
this.add(pause);
setFocusable(true);
pause.setFocusable(true);
}
public synchronized void doJob () throws InterruptedException {
while (!threadRunning) {
pause.setText("Resume");
wait();
}
pause.setText("Pause");
notify();
}
public void actionPerformed(ActionEvent ae) {
threadRunning = !threadRunning;
}
}Most olyat produkál, hogyha rányomok a gombra, akkor a Pauseról Resume feliratra vált, és megállnak az ellenséges űrhajók. Újbóli kattintgatásra marad a Resume felirat a gombon, és nem folytatódik a játék. Természetesen én a saját űrhajómmal már az elején se tudok mozogni. Valaki tudja erre a 2 problémára a megoldást?
Kiegészítésként itt a GameArea run() metódusa:
public void run() {
long startTime = System.currentTimeMillis();
long beforeTime = startTime;
try {
while (!Finished) {
repaint();
animator.animationCycle();
rightPanel.refresh(player.getHealth(), player.getBaseHealth(), player.hasArmor());
leftPanel.doJob();
//MEGCSINÁLNI A JÁTÉKMECHANIKÁT
//Thread.sleep(20 - (System.currentTimeMillis() - beforeTime));
Thread.sleep(19);
beforeTime = System.currentTimeMillis();
}
} catch (InterruptedException e) {
e.printStackTrace();
}
}
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Mercedes topic
- Interactive Brokers társalgó
- VGA kibeszélő offtopik
- Tőzsde és gazdaság
- Majdnem megfelezi a GeForce GPU-k gyártókapacitását az NVIDIA?
- Óra topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Haditechnika, harcászat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Mini / 256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 89%
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Gold-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4096
- Bomba ár! Dell Vostro 3550 - i3-2310M I 4GB I 250GB I DVDRW I 15,6" HD I HDMI I Cam I Garancia!
- AKCIÓ!!! HP ZBook Power 15 G8 Mobile Workstation i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia RTX A2000
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

