Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
yodamester10 #55616 üzenetére
Atya. Úr. Isten.
Ezt egy kétütemű autó húzta harmincezer kilométeren át?
Nekem1 év 1 hónap illetve 11000 km utánígy néz ki a szűrőm piszkos oldala.Mod: a ..szt, két év és 22000 km után
-
Czimby
addikt
válasz
yodamester10 #55616 üzenetére
Viccnek szántad, de ez már simán mérhető teljesítményvesztés okozó szinten retkes volt.
-
farkas26
tag
Sziasztok!
Valaki chiptuningolt már 83le Honda civiket (ufót)?
Jelentős a javulás a motor teljesítményben vagy még így is gyenge marad? -
ati888
senior tag
Hello!
Mi lehet az oka annak, hogy amikor bekapcsolom a klímát, általában auto, egy ideig a bal oldali szellőzőkön langyosabb levegő jön, a jobb oldalikon egyből nyomja a hideget. Idővel kiegyenlítődik.
Köszi
Ati
-
Kobe
veterán
Udv
Alacsiny fordulaton, pl teremgarazsban parkirozasnal koppanasig tekert kormanynal femesen csuszo hang mire utalhat? (kell egyaltalan foglalkpzni vele?)
Olyan mintha femes lapok csusznanak egymason, nem ligtos "vizcsobogasszeru halk hanggal kiserve, de csak tokig tekert kormany + csusztatott kuplung kombinacional hallatszik, maskor nem
En szervoszivattyura gondolok h szelso allasban jobban dolgozik, nem tom masnal is van e hangja
-
HELLAFLUSH
őstag
Sziasztok!
Mennyit érhet egy 5gen Civic hatchback(D15B2) cserés jobb küszöb, jobb hátsó ív és szintén cserés kuplung főhengerrel (nagyon lent fog) ?!
kb 5éve kapott új színt az egész autó, motorja nem eszik semmit csak benzint.
Műszaki októberig van még rajta.
Klíma nincs, szervó van, elektromos ablakemelő van, nyitott kipuff rendszer, stb..persze tudom látni kellene meg minden..csak az érdekelne, hogy mennyiért tegyem fel hahu-ra, hogy ne legyen pofátlan az ára és el is tudjam adni
-
zolynet
veterán
válasz
yodamester10 #55601 üzenetére
Elhiszem hogy befér.
Nekem úgy kicsi a csomitér hogy az ülések normál állapotban vannak,nem lebuktatva. -
Czimby
addikt
Vett már valaki kínai Androidos fejegységet 7gen Accordba?
Benne van a klímavezérlés, meg minden ami kellhet, jól is néz ki.
Csak félek, hogy gagyi az egész úgy ahogy van... -
zolynet
veterán
válasz
yodamester10 #55598 üzenetére
Nekem nem büdös a civic h már accordom van.
Egyszerűen kicsinek tűnt, nagyon.
3db 2éves gyereket alig lehetett beleállítani. Képet nem tehetek fel, személyiségi jogok.
Ne mondd már h a bicót elnyeli. -
zolynet
veterán
válasz
5oultrain #55583 üzenetére
Amikor a műszerfal jelzi hogy olajat kér az autó, akkor szerintem az 1dl az nem elég, szinte biztos.
Én minimum fél litert öntöttem volna bele és megnézem az olajszintet hogy hol áll utána.
Onnantól lehet lesni, hogy mennyit eszik az autó ebből a 0w20-ból.
5w30at azt mindegyik 8gen 2.4 benzin csipegeti, tény hogy a 7gen k24 motorja jobb konstrukció. -
zolynet
veterán
válasz
yodamester10 #55594 üzenetére
Hogy tudtad feladni azt a b@szomnagy csomagteret arra a fake kombira?
Nekem nagyon soványnak tűnik a 9gen kombi, csalódás volt mikor megláttam.
Azonnal tudtam hogy nekem az nem lesz alternatíva, inkább egy tetőbox. (síeléshez amúgy is kéne) -
Czimby
addikt
válasz
5oultrain #55583 üzenetére
Letapadt gyűrű is okozhatja, érdemes még 1-2 olajcsere idejére maradni valami prémium olajnál, Pl: Motul hátha kitisztítja és megszűnik az olajfogyasztás.
Ha az előző tulaj nem elég gyakran cserélte vagy gyenge minűségű olajat rakott bele ez könnyne előfordulhat.
Ha ezután is eszi az olajat, jöhet a szelepszárszimmering csere, ha az sem segít kompresszió, veszteségmérés, felujítás v. motorcsere.
Bátor emberek szoktak még fékfolyadékot önteni a hengerekbe majd pár napig úgy hagyni hagy oldja le a lerakódásokat(szabadítsa fel a gyűrűket), időnkét átforgatva a főtengelyt. Ezután olajcsere persze azonnal.
Én első körben vennék bele Motul olajat következő cserére, két autóról is tudok ahol a Motulra váltás megoldotta az olajeszegetést. (Mindkét autóba 8100 5w-30 X-Clean került, de sajna X-Cleanből nincs 0w-20)
Érdemes majd cserekor megnézni mennyire retyvás az olaj, illetve lehet szükséges lesz rövidebb csereperiódust használni.
-
válasz
yodamester10 #55592 üzenetére
Penzkidobas lenne, a 0w20 tokeletes, a "vastagabb" olaj nem lesz megoldas az olajfogyasztasra
-
jeness
csendes tag
-
tboldi
nagyúr
válasz
5oultrain #55583 üzenetére
Nem nagyon ismerem ezt a konkrét motort, de úgy tudom, szereti az olajat eszegetni. Plusz ha az a 0W20 nem "sima" Eneos, hanem Sustina, akkor az valószínűleg még vékonyabb, mint más 0W20-asok, ergo az eleve olajevős motor hamarabb el fogja fogyasztani.
Legtöbb esetben a nagyobb mértékű kopás az oka, ami a nem megfelelő használatból és karbantartásból ered, pl. ha sokat futott az autó nem megfelelő olajjal.Ez a Sprint Booster meg egy mezei tuningboxnak tűnik nekem, vagyis pl. 40%-os gázpedálállásnál 63%-ot küld az ECU-nak, ezáltal jobban megy az autó. De ugyanezt tudod elérni akkor is, ha 63%-kal nyomod a pedált.
-
5oultrain
aktív tag
Sziasztok!
Kb 1,5 hónapja vagyok Honda tulajdonos (09 Accord 2.4 at)
Természetesen rögtön megkapta az új olajakat és szűrőket. (Honda váltóolaj, 0w20 eneos)
Egy hete raktam bele nyaralás alkalmával úgy 1500 km és kijelezte a műszerfal, az alacsony olajszintet. Utána öntöttem kb 1 dl, de olyan 600 km múlva újra kért. Ez mennyire normális? Eddigi autóimmal nem volt ilyen. Ha ez hiba, mi okozhatja?Köszi előre is!
Ja, ha van valakinek tapasztalat Sprint booster- el, az ossza meg kérem. Valamint eladót is keresek.
-
Dan-szan
senior tag
válasz
jeness #55565 üzenetére
Mikor vettem az enyém (akkor ültem először Civicbe) a próbaúton az egyiken 17-es a másikon 16-os felni volt. Nulla tapasztalattal is érezhető volt számomra a kényelmi különbség a 16-os javára.
Nekem is négy évszakos van fent, kb ugyanazon okokból mint nálad,szerintem jó döntés. Bár még most lesz az első tél vele így igazából menettulajdonságról még nem tudok mit mondani.Most nézem az összefoglalóban lévő képen a háttérben ott van a tesó
-
yodamester10
őstag
Múltkorában rendelt H11-es led-ek szerencsémre pont jók a civic ködlámpájába,be is dobtam őket
A jobb oldali a led a bal a sima izzó,nem volt egyszerű a mutatvány mint ahogy a gépkönyvben van lerajzolva.A belseje és a rendszámtábla világítást be ledeztem a csomagteret is most még a 2 ronda helyzetjelző van vissza amit az istenért sem tudok elfordítani.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
---Lasali--- #55579 üzenetére
"Az baromira nem mindegy hogy milyen nehéz az alufelni."
Igen, ezért is írtam, hogy a téli lemezfelni volt (tehát a méret csökkenés és a lemezfelnire váltás együttese hozta, amit leírtam).
Az viszont kimaradt, hogy a nyári pacskerek a gyári alufelnin voltak.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #55572 üzenetére
Az baromira nem mindegy hogy milyen nehéz az alufelni. Ha egy kőnehéz szemetet raksz fel az iszonyat rossz tud lenni.. nekem volt 17x8 as 9.6 kilós felnim, most meg van 17x7 es 7.3 kilós bbs em. Kettő közt brutális különbségek vannak.
-
Czimby
addikt
-
Czimby
addikt
válasz
jeness #55574 üzenetére
Akkkor lépd meg a váltást!
A magasabb oldalfal miatt nő a komfort, a futómű is kevésbé van terhelve a jó hazai utakon.
Ha pedig csökkeny a gumi szélesség csökken a fogyasztás is, bár a fékút megnő valamivel,
prémium gumit rakass ha már 4 évszakos lesz!
(Bár ha így haladunk nem nagyon látunk mi már havat) -
yodamester10
őstag
Na ma hosszabb úton voltam,kicsit sikerült letornázni 4,7-ről 4,5-re
-
hülyegyerek
addikt
válasz
hülyegyerek #55571 üzenetére
Mondjuk én 95%-ban pályán használom, lehet hogy más körülmények között számít a kisebb felni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
jeness #55565 üzenetére
Én nyári gumi + alufelni párosról mikor váltottam téli gumi + lemezfelnire megváltás volt mindig az első néhány nap. Visszafelé meg a pokol.
A 16-os lemezfelnikkel sokkal légiesebben, rugalmasabban lehetett közlekedni, érezhetően fürgébb lett az UFO. És mentzajban is volt bőven érezhető különbség. -
jeness
csendes tag
válasz
hülyegyerek #55567 üzenetére
Igen, valami ilyesmit sejtettem
A 15 col felmegy egyáltalán a Gen8 civicre gond nélkül a féktárcsák mellé?
Nem vagyok egy nagyon sportos vezető, így azt gondoltam hogy az új gumiszettel cserélek felnit is, ha érdemes vele egyáltalán macerálni. Vagy 30e forint a difi egy 205/55/r16 és egy 225/45/R17 szett gumi között. Ha a kisebb felnivel se éreznék sok különbséget, akkor inkább kifizetem a drágább gumikat és akkor nem kell új szett felnit vadásznom, meg nem kell elpasszolni a mostanit. A futómű kímélése, kevesebb fogyasztás, meg a jobb komfort amiben reménykednék elsősorban kicsi felnivel.
De most eléggé úgy érzem hogy erősen 50/50 hogy melyik a jobb döntés, gondoltam hátha van valami erős indok ami miatt az egyiket, vagy a másikat kellene választanom. Vagy valakinek van kerek perec véleménye hogy az egyik, vagy a másik jött be jobban.
-
tboldi
nagyúr
válasz
jeness #55565 üzenetére
Inkább csak pozitív hatásai lesznek a normál közlekedés során. Nagyobbak lesznek a gumik oldalfalai, ezért valamivel kényelmesebbnek fog hatni, valamint a (feltehetően) kisebb rugózatlan tömeg miatt jobban fog gyorsulni az autó, és még a fogyasztás is kevesebb lesz egy picivel.
Nem véletlenül maradtam én is a 15 collnál. -
jeness
csendes tag
Gen8 civic menettulajdonságait mennyire befolyásolja egy 17-es felniről 16-ra váltás? Ugye eleve feszes a futómű, mennyit változtat pozitív és negatív irányban a csökkentés?
Most 17 coloson vannak a nyáriak, de a kevés éves futás és a tárolás problémái miatt 4 évszakosra akarok váltani. Csak azt nem akarom, hogy vegyek kisebb felnit, és ne vegyek észre közben szinte semmi változást, vagy esetleg csak negatívat
-
tboldi
nagyúr
Rendeltem új pollenszűrőt, mert a mostani már kezd büdösödni így fél év után. Mann FP1827-et választottam potom 13k Ft-ért. Eredetileg sima aktívszenes Mann-t akartam, de ez a flancibb verzió csak 2k-rel drágább a Fékmesternél. Van pénz lóvéra.
-
Otisz
őstag
válasz
yodamester10 #55562 üzenetére
-
m3tr0
őstag
válasz
yodamester10 #55543 üzenetére
Pontosan ez milyen ótó is lett?
A kék Accord az elment? Már ha te hirdeted crxforumon is és láthattam facebook megosztásban is.(kaposvári ismerősöm által) -
i-sti
senior tag
Majdnem 40.000 tekertem az A4-be. Nem volt az én világom az a váltó. Ahogy Vályi mondta, olyan mintha egy bot végén lenne egy nagy kő. Ez nagyon jó hasonlat volt, szerintem.
Jazz váltójába első váltás után beleszerettem. Sokkal jobban "érzem" a váltást.UI: Akinek meg van a videó, belinkelheti, mert most nem találom.Meg is van: [Speedzone-teszt: Honda HR-V 1.5 Executive (2018)]
-
tboldi
nagyúr
válasz
hülyegyerek #55555 üzenetére
Ez nekem is feltűnt, amikor tesztvezettem az 1.5-öst, de szerencsére azért még mindig nem kanál egy tál pudingban.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
yodamester10 #55552 üzenetére
Sajna az új Civicnél közel sem olyan jó a váltásérzet, mint az ufonál, vagy az Accordnál volt
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Elfelejtettem a film címét
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Everest / AIDA64 topik
- További aktív témák...
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B450M R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest